PDA

View Full Version : Tyrone Spong in actie 27 juni in BKB, Las Vegas



amir
09-06-2015, 21:45
Iemand enige ervaring met BKB. Spong vecht hier een zwaargewicht partij.



BKB, known for its action-packed, close-range style of boxing, will present its third event highlighted by an inaugural Heavyweight Championship bout between BKB veteran Julian Pollard and former K1 Heavyweight Tyrone Spong at Mandalay Bay Event Center on June 27 at 10 p.m. ET. A knockout will earn the winner of the title fight a $30,000 bonus.

In addition to Spong's BKB debut, BKB3 will also feature another MMA veteran in Light Heavyweight Chris Spang as he faces off against Samuel Horowitz.

Once again, BKB's exclusive HitChip technology, which debuted at BKB2 last April, will provide instant punching power and velocity data for pay-per-view viewers. To add some additional HitChip excitement, $10,000 bonuses will be awarded for the "punch of the night" and "BKB HitChip hardest punch." BKB3 will be available on PPV from DIRECTV and DISH, as well as cable and telco providers through IN DEMAND and Vubiquity for $29.95.

"Our first two events delivered on BKB's promise of a more intensive and exciting form of boxing's sweet science," said Alex Kaplan, BKB Co-Commissioner. "Based on the talent we've assembled for BKB3, we believe the fans will once again be treated to an exciting night of knock-down, drag-out boxing in the Pit."

The BKB debut of two MMA veterans reinforces BKB's commitment as a truly contemporary combat sport that caters to proven, credible athletes across boxing and MMA.

"Our aim from the beginning was to feature great fighters, whether they be conventional boxers or MMA athletes, who demonstrate great boxing and striking skills. Ultimately, it is all about delivering unparalleled action in the Pit for our fans," said Kaplan. "As for MMA athletes, they have to have consistently demonstrated boxing and striking skills in the cage. If they are 'strikers' that excel on their feet, they are welcome in BKB."

While the complete fight card is not yet finalized, the current list of confirmed bouts includes:



Heavyweight: Julian Pollard – Brockton, MA vs. Tyrone Spong – Miami, FL
Light Heavyweight: Chris Spang – Las Vegas, NV vs. Samuel Horowitz – Chicago, IL
Jr. Middleweight: Janks Trotter – Calgary, Canada vs. Ed Paredes – Hollywood, FL
Lightweight: Travis Castellon – Ft. Lauderdale, FL vs. Arturo Quintero - San Jose, CA
Jr. Middleweight: Anthony Castellon – Ft. Lauderdale, FL vs. Antonio Johnson – St. Paul, MN

Developed by a team of industry veterans and licensed by the Nevada State Athletic Commission, BKB features shorter and fewer rounds. BKB utilizes a unique format designed to deliver a higher intensity level, maximum action and amazing knockouts, all of which have been declining with conventional boxing. BKB Rounds last two minutes compared to boxing's three-minute and MMA's five-minute rounds. Fighters, using eight- and 10-ounce boxing gloves (depending on weight class), go five rounds for non-championship bouts and seven rounds for championship bouts.

Season three of BKB "Unfiltered" will return this summer on DIRECTV's Audience Network, channels 101 and 239. "Unfiltered" provides viewers an in-depth, behind-the-scenes look at the sport of BKB and insight into the fighters training regiments with never-before-seen interviews before they battle in "The Pit."

Tickets for BKB3 are available and can be purchased at the Mandalay Bay Events Center Box office or ticketmaster.com. For more information on BKB or how to catch all the hard-hitting knockouts, please visit BKB.TV. To join the conversation and get updates use #BKB and follow BKB on Twitter, Facebook and Instagram.

About BKB:
Based in Las Vegas, Nevada, BKB is a close-range form of boxing that encourages and rewards proactivity, aggression and technical precision. The sport, led by Co-Commissioners and Executive Producers Jon Gieselman, Alex Kaplan and Chris Long, is designed to provide a more action-oriented and intensive form of boxing. BKB places a heightened emphasis on close-range offensive and defensive boxing techniques, precision punching within its unique format. For more information on BKB format, rules, events and fighters, visit www.bkb.tv (http://www.bkb.tv/)

Jabdealer
09-06-2015, 23:49
Tyrone vecht op 1 augustus een MMA partij voor WSOF dus dit lijkt me sterk

Anderson
09-06-2015, 23:55
Waarom zou het niet kunnen.

BIG Lebowski
10-06-2015, 00:09
Iemand enige ervaring met BKB. Spong vecht hier een zwaargewicht partij.



Geen ervaring, ik lees het voor het eerst. Maar wel een erg sterke pitch: passie ipv poen, en techniek ipv. marketing. Back to the basics!

BIG Lebowski
10-06-2015, 00:12
Dat van geen poen, neem ik terug. $ 29 ppv is niet mis. Maar lijkt me een goed concept.


http://www.bkb.tv/#About

Jabdealer
10-06-2015, 00:14
Waarom zou het niet kunnen.

Omdat er een maand tussen zit? Denk dat WSOF er niet blij mee is als ze Spong van de card kunnen halen ivm een medical suspension nav een partij van 30 dagen eerder bij een obscure promotie

Anderson
10-06-2015, 06:56
Als die er niks aan overhoud moet het gewoon kunnen, Souwer vocht laatst 2 partijen met 2 weken er tussen.

LightHeavyWeight
10-06-2015, 07:16
Je kunt best tussendoor boksen. Niet dat ik boksen onderschat maar qua blessures wel een aanvaardbaar risico. Of hij moet megazwaar KO gaan maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

kentaro
10-06-2015, 07:37
Op youtube zijn er wat partijen te zien en een soort van all access serie over de bkb champion gabriel rosado.
Ben benieuwd hoe tyrone het gaat doen!
Is alleen maar positief voor hem nog meer exposure in de states!

123trisweat
10-06-2015, 09:03
hmm, geen touwen, afmeting is de helft van een boxring eigenlijk zoiets als

http://images.amazon.com/images/G/01/toys/detail-page/2011/B00005BY8V-3.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=vlSMtxxn_a8

Fasada
10-06-2015, 09:38
Tyrone vecht op 1 augustus een MMA partij voor WSOF dus dit lijkt me sterk

Het is vreemd dat BKB zo laat met hun persbericht komt maar deze partij was eerder geboekt dan WSOF dus zij weten er van.

whoopy
10-06-2015, 09:47
Tegenstander van Spong heeft een leuke record. 6-0-0 alle 6 partijen op KO gewonnen.

Dit wordt sowieso een KO

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=629230&cat=boxer

Westpaw
10-06-2015, 10:55
https://www.youtube.com/watch?v=bJWBYcgxdrA

Westpaw
10-06-2015, 11:05
https://www.youtube.com/watch?v=e7H1B27cn4k

Anderson
10-06-2015, 11:18
Gaat geen makkelijke partij worden ben benieuwd.

Westpaw
10-06-2015, 11:32
Gedreven intelligente kerel die Julian Pollard. Serieuze test voor Spong lijkt mij.
Filmpje van weliswaar 5 jaar geleden en toen nog geen pro - maar toch:


https://www.youtube.com/watch?v=QZqkUxIvzbo

Fasada
10-06-2015, 11:55
Ben benieuwd naar de reactie van T15 boxing ;)

blade
10-06-2015, 11:57
Ben benieuwd naar de reactie van T15 boxing ;)

ik niet

Wiseguy
10-06-2015, 11:58
Spong doet gewoon een Badrtje, Geld pakken wat er te pakken valt. Hij heeft groot gelijk gezien de huidige staat van het kickboksen.

T15Boxing
10-06-2015, 12:04
Toch nog even een boks partijtje een maand van te voren in de schema geschoven. Begrijpelijk, als je zo goed kunt kickboksen dan stelt dit niks voor. Het zijn maar vuistjes.

Fasada
10-06-2015, 12:33
Toch nog even een boks partijtje een maand van te voren in de schema geschoven. Begrijpelijk, als je zo goed kunt kickboksen dan stelt dit niks voor. Het zijn maar vuistjes.

Als je mijn bericht had gelezen stond deze partij eerder dan zijn M.M.A. partij en kon er in onze discussie nog niks over zeggen. Zijn focus was dus eigenlijk al het hele jaar in zijn training het boksen. Zijn M.M.A. mogelijkheid kwam later en het was inderdaad het overwegen waard om dit wel of niet te doen. Alleen Spong had zo iets fuck it... Wat heb ik te verliezen.

Was meer benieuwd wat je van zijn tegenstander vindt, het is een bokser met een prof record van 6-0 (7-0 als je BKB mee rekent want die worden niet opgenomen in je boxrec).. Denk dat dit een waardige tegenstander is om te kijken waar die staat, ben je daar mee eens of heb je daar een andere mening over??

Fasada
10-06-2015, 12:36
Spong doet gewoon een Badrtje, Geld pakken wat er te pakken valt. Hij heeft groot gelijk gezien de huidige staat van het kickboksen.

Ik weet niet wat de definitie is van een "Badrtje" maar het lijkt mij dat je dan bedoeld door snel geld te pakken tegen tegenstanders die duidelijk een niveau lager zijn. Denk niet echt dat dit van toepassing is op Tyrone. Hij vecht op BKB in een hele andere discipline wat die gewend is waar hij tegen iemand moet met een record van 7-0 waar hij slechts 2-0 in het boksen staat en Mike Kyle op WSOF is geen makkelijke jongen. Sterker nog ik denk dat hij bij de bookmakers favoriet is in deze wedstrijd puur omdat het M.M.A. betreft.

Bromios
10-06-2015, 13:13
Ik vind dit niet zo'n gek idee. In het gewone boksen zou hij niet de kans krijgen te staan tegen iemand die 6-0 staat. Dus weten ze gelijk of hij de goede kant op gaat. Het schuift waarschijnlijk een stuk beter als een "prof" partij in Duitsland tegen een can. En het komt niet op zijn record te staan als hij verliest. Als hij wint kan hij waarschijnlijk betere partijen krijgen in het boksen.

Kickboksen zit er voorlopig niet in.
Ik verwacht ook niet dat hij naar de UFC gaat omdat hij dan verder niks mag en dan krijgt hij gewoon te weinig. Moet hij eerst pre-card gaan. Gaat hij niet doen denk ik. Of hij moet van de UFC een vrijstelling krijgen voor het boksen.

appelsap
10-06-2015, 13:30
Wel een zwaargewicht maar geen zware stoot. Gooit ook nog eens zijn kin omhoog na elke actie. Die loopt binnen 2 ronden op een zware counter hoek. Maar tenminste wel iemand met enige bokservaring en een record.

LightHeavyWeight
10-06-2015, 13:43
Die filmpjes vind ik helemaal niet zo overtuigend eigenlijk. Beweegt houterig en log en zoals hierboven al gezegd zo te zien niet een verwoestende klap in huis. Zijn straight punches lijken bijna wel hammerfists, ik ben niet onder de indruk.
Spong wint op TKO, niet omdat hij nu al zo'n geweldige bokser is maar omdat hij veel beter voetenwerk heeft en de openingen in de dekking van deze gozer gaat afstraffen.

Triangleman
10-06-2015, 14:36
Ik ben geen boksexpert, maar dit lijkt me geen makkie voor Spong. Pollard is 193 cm, 115 kilo natuurlijk gewicht , grote range, record van 7-0 en daarvoor nog 17-3 gevochten bij golden gloves....Nu is Spong ook niet bepaald een pannenkoek, dus ik vind het ook wel spannend voor Pollard ;)

supaahdupah
10-06-2015, 15:14
Toch wel heel veel respect voor Tyrone dat hij in een kort tijdsbestek 2 verschillende discipilines op redelijk niveau aangaat. Zijn BKB debuut zal niet makkelijk worden maar ik zet mijn geld toch op Spong! King of the pit!!

Jabdealer
10-06-2015, 17:56
Het is vreemd dat BKB zo laat met hun persbericht komt maar deze partij was eerder geboekt dan WSOF dus zij weten er van.

Dan heb ik niks gezegd. Ik hoop dat hij een beetje ongeschonden uit die bokspartij komt, want die Mike Kyle is geen Angel DeAnda.

mrtweakbox
10-06-2015, 18:57
De 2 wedstrijden die zijn gepost vond ik door de slechte tegenstanders niet heel veel zeggen. Als al zn wedstrijden tegenstanders had van dit niveau dan is Tyrone ineens wel een heel ander verhaal hoor. Tyrone, op KO, in ronde 1.

Suplex
10-06-2015, 22:23
Denk dat deze"pit" ideaal voor spong is klein ruimte en kort op de tegenstander vechten en counteren.

Kemal
11-06-2015, 15:49
wel mooi, nu is het echt een ring..

Pansier
11-06-2015, 22:16
wel mooi, nu is het echt een ring..

Haha precies, back to the basics! Vroeger was het ook echt een ring!

Boxingfan
12-06-2015, 12:48
Deze gozer is geen grap.. Spong gaat t moeilijk krijgen.

#teamBADGUY
18-06-2015, 12:57
Iemand enige ervaring met BKB. Spong vecht hier een zwaargewicht partij.



BKB, known for its action-packed, close-range style of boxing, will present its third event highlighted by an inaugural Heavyweight Championship bout between BKB veteran Julian Pollard and former K1 Heavyweight Tyrone Spong at Mandalay Bay Event Center on June 27 at 10 p.m. ET. A knockout will earn the winner of the title fight a $30,000 bonus.

In addition to Spong's BKB debut, BKB3 will also feature another MMA veteran in Light Heavyweight Chris Spang as he faces off against Samuel Horowitz.

Once again, BKB's exclusive HitChip technology, which debuted at BKB2 last April, will provide instant punching power and velocity data for pay-per-view viewers. To add some additional HitChip excitement, $10,000 bonuses will be awarded for the "punch of the night" and "BKB HitChip hardest punch." BKB3 will be available on PPV from DIRECTV and DISH, as well as cable and telco providers through IN DEMAND and Vubiquity for $29.95.

"Our first two events delivered on BKB's promise of a more intensive and exciting form of boxing's sweet science," said Alex Kaplan, BKB Co-Commissioner. "Based on the talent we've assembled for BKB3, we believe the fans will once again be treated to an exciting night of knock-down, drag-out boxing in the Pit."

The BKB debut of two MMA veterans reinforces BKB's commitment as a truly contemporary combat sport that caters to proven, credible athletes across boxing and MMA.

"Our aim from the beginning was to feature great fighters, whether they be conventional boxers or MMA athletes, who demonstrate great boxing and striking skills. Ultimately, it is all about delivering unparalleled action in the Pit for our fans," said Kaplan. "As for MMA athletes, they have to have consistently demonstrated boxing and striking skills in the cage. If they are 'strikers' that excel on their feet, they are welcome in BKB."

While the complete fight card is not yet finalized, the current list of confirmed bouts includes:



Heavyweight: Julian Pollard – Brockton, MA vs. Tyrone Spong – Miami, FL
Light Heavyweight: Chris Spang – Las Vegas, NV vs. Samuel Horowitz – Chicago, IL
Jr. Middleweight: Janks Trotter – Calgary, Canada vs. Ed Paredes – Hollywood, FL
Lightweight: Travis Castellon – Ft. Lauderdale, FL vs. Arturo Quintero - San Jose, CA
Jr. Middleweight: Anthony Castellon – Ft. Lauderdale, FL vs. Antonio Johnson – St. Paul, MN

Developed by a team of industry veterans and licensed by the Nevada State Athletic Commission, BKB features shorter and fewer rounds. BKB utilizes a unique format designed to deliver a higher intensity level, maximum action and amazing knockouts, all of which have been declining with conventional boxing. BKB Rounds last two minutes compared to boxing's three-minute and MMA's five-minute rounds. Fighters, using eight- and 10-ounce boxing gloves (depending on weight class), go five rounds for non-championship bouts and seven rounds for championship bouts.

Season three of BKB "Unfiltered" will return this summer on DIRECTV's Audience Network, channels 101 and 239. "Unfiltered" provides viewers an in-depth, behind-the-scenes look at the sport of BKB and insight into the fighters training regiments with never-before-seen interviews before they battle in "The Pit."

Tickets for BKB3 are available and can be purchased at the Mandalay Bay Events Center Box office or ticketmaster.com. For more information on BKB or how to catch all the hard-hitting knockouts, please visit BKB.TV. To join the conversation and get updates use #BKB and follow BKB on Twitter, Facebook and Instagram.

About BKB:
Based in Las Vegas, Nevada, BKB is a close-range form of boxing that encourages and rewards proactivity, aggression and technical precision. The sport, led by Co-Commissioners and Executive Producers Jon Gieselman, Alex Kaplan and Chris Long, is designed to provide a more action-oriented and intensive form of boxing. BKB places a heightened emphasis on close-range offensive and defensive boxing techniques, precision punching within its unique format. For more information on BKB format, rules, events and fighters, visit www.bkb.tv (http://www.bkb.tv/)



1st round K.o voor spong dmv rechter cross

lopez86
18-06-2015, 13:55
Spong doet gewoon een Badrtje, Geld pakken wat er te pakken valt. Hij heeft groot gelijk gezien de huidige staat van het kickboksen.

Volgens mij is het een 'Badrtje' als je iemand natrapt/slaat of illegale shit uithaalt in de ring/kooi.
En is het een 'Sappje' als je komt om snelle knaken te halen.
FTFY.


Als je mijn bericht had gelezen stond deze partij eerder dan zijn M.M.A. partij en kon er in onze discussie nog niks over zeggen. Zijn focus was dus eigenlijk al het hele jaar in zijn training het boksen. Zijn M.M.A. mogelijkheid kwam later en het was inderdaad het overwegen waard om dit wel of niet te doen. Alleen Spong had zo iets fuck it... Wat heb ik te verliezen.

Was meer benieuwd wat je van zijn tegenstander vindt, het is een bokser met een prof record van 6-0 (7-0 als je BKB mee rekent want die worden niet opgenomen in je boxrec).. Denk dat dit een waardige tegenstander is om te kijken waar die staat, ben je daar mee eens of heb je daar een andere mening over??

Gozer, waarom probeer je nog.
T15 vindt hoe dan ook toch wel een reden om iets negatiefs ervan te maken.

Jabdealer
25-06-2015, 23:52
Spong ligt eruit met een blessure

mario the count
26-06-2015, 10:16
Spong ligt eruit met een blessure

Dat meen je, wat dan?

Anderson
26-06-2015, 10:22
Dat is jammer

YoMarK
26-06-2015, 10:37
Pff, jammer. Hopelijk valt het allemaal mee en kan hij wel z'n MMA partij bij WSOF vechten.

willy123
26-06-2015, 18:41
Hij zal wel niet vechten zodat hij bij WSOF wel aan de bak kan.

e-type
26-06-2015, 19:56
[T15 mode on]
zie je wel. Hij kan ook de edele kunst van het boksen niet aan en houdt er al mee op voordat ie er überhaupt aan begonnen is.
[T15 mode off]

wel jammer, 'k keek ernaar uit om Spong weer aan de gang te zien. Nah, paar weekjes wachten dan maar...

T15Boxing
26-06-2015, 20:02
Als je traint voor het boksen en dan in de tussentijd veel gaat grapplen heb je een hoger kans op blessures als je je lichaam zo regelmatig in de war brengt.

blade
26-06-2015, 21:22
Als je traint voor het boksen en dan in de tussentijd veel gaat grapplen heb je een hoger kans op blessures als je je lichaam zo regelmatig in de war brengt.

of je heb gewoon pech dat kan ook he

T15Boxing
26-06-2015, 21:50
Pech dat hij het nooit zal halen in het top boksen ja.

Bromios
26-06-2015, 23:57
Als je traint voor het boksen en dan in de tussentijd veel gaat grapplen heb je een hoger kans op blessures als je je lichaam zo regelmatig in de war brengt.

Hahaha, you made my day. In tijden niet zo gelachen.:lol::lol::lol:

Kingbalotelli
28-06-2015, 01:33
@T15Boxing

hoezo kan hij het niet maken als hij gewoon focust op boksen kan hij het gewoon maken.

Anthony Josua als voorbeeld is pas 2 jaar pro en nu al kampioen. Spong zijn kickboks ervaring telt in mijn ogen even veel mee als Anthony Joshua zijn amateurervaring. Dus als Spong gewoon focust op alleen boksen kan hij zeker een top bokser worden.

T15Boxing
28-06-2015, 03:21
Anthony Josua als voorbeeld is pas 2 jaar pro en nu al kampioen.


Spong zijn kickboks ervaring telt in mijn ogen even veel mee als Anthony Joshua zijn amateurervaring.


Dus als Spong gewoon focust op alleen boksen kan hij zeker een top bokser worden.

Bromios, ik denk niet dat je harder hebt gelachen dan ik.

Tenzij deze swa hierboven serieus is, dan hoop ik oprecht dat iemand in zijn omgeving 112 belt, spoedhulp voor lekkende hersencellen.