PDA

View Full Version : Top 10 steroid busts in MMA



Tony
12-06-2015, 14:13
Juice, dope, PEDS, Roids.... allemaal synoniemen voor niet toegestane substanties die prestatiebevorderend werken. Hartstikke verboden in de meeste organisaties.. Maar desondanks wordt er evengoed gebruikt. Helaas voor de gebruikers in deze video. Zij werden allen betrapt.

Bekijk de video:


https://www.youtube.com/watch?v=ODnYOQ4ySOE#t=321

Budokan
12-06-2015, 14:26
Ik dacht dat ze bij Pride nooit een PED test deden. Heb ook nog steeds mijn bedenkingen bij Anderson Silva. Geloof echt dat hij enkel voor het herstel van zijn been heeft geslikt. Hij heeft niet de bouw van een gebruiker.

Tony
12-06-2015, 15:55
Bij Pride zag de organisatie liever dat je WEL aan PEDS deed, dan dat je het niet deed.

V.w.b. lichaamsbouw... wilt niet altijd iets zeggen... kijk naar Josh Barnett, Tim Sylvia, Brock Lesnar (grapje).

Brainthief
12-06-2015, 16:08
Bonnar heeft ook niet echt een gebeeldhouwd lichaam....

LightHeavyWeight
13-06-2015, 10:01
Zoals Joe Rogan zei tijdens Overeem-Lesnar (vrije vertaling): Alistair is op getraind om zo zwaar te worden, Brock is zo van nature.
Yeah right.

Nosferatu187
13-06-2015, 14:20
Ik dacht dat ze bij Pride nooit een PED test deden. Heb ook nog steeds mijn bedenkingen bij Anderson Silva. Geloof echt dat hij enkel voor het herstel van zijn been heeft geslikt. Hij heeft niet de bouw van een gebruiker.

lol