PDA

View Full Version : Tyrone Spong in de UFC



donalexandro
19-06-2015, 19:33
Als Tyrone een goed contract aangeboden zou krijgen van de UFC zou hij dat waarschijnlijk accepteren. Ik denk dat hij dan op Light Heavy zal gaan vechten. Evans en Johnson van de Blackzillians vechten ook in LHW dus hij heeft genoeg ervaring met het sparren op dat niveau.

Hoe zou hij het volgens jullie doen in de UFC als hij het boksen achter zich zou laten?

VivaLaStef
19-06-2015, 20:46
Domineren. Hij zou zelfs Jon Jones een poepie laten ruiken als hij terug komt..

Minotauro
19-06-2015, 21:05
Zou wel heel mooi zijn. Een persoon als Spong gun je alles! Sympathieke en respectvolle sportman

Klassikl
19-06-2015, 22:06
Zou het goed doen zolang hij niet tegen de top wresslers komt.

T15Boxing
19-06-2015, 23:19
Niet voordat hij Klitschko KO slaat. Mischien daarna(Als UFC hem genoeg geld aanbiedt).

e-type
20-06-2015, 00:17
Ik denk dat ie het verder kan schoppen in het boksen. MMA is toch wel een ander spelletje dan dat ie gewend is.
UFC red je niet alleen met je vuisten en ik heb nog geen goede ground game van 'm kunnen zien. UFC is echt te hoog voor Spong.

mario the count
20-06-2015, 03:21
Ik zou ook voor het boksen gaan. Simpele sport waar geld te verdienen is.

fifi23
20-06-2015, 09:34
Kom hoe lang traint hij nu bij de Blackzillians??
.
Hij zal toch wel het een en ander oppikken over take down defense? Hunt kan hem dat wel leren. :-)

donalexandro
20-06-2015, 10:02
Kom hoe lang traint hij nu bij de Blackzillians??
.
Hij zal toch wel het een en ander oppikken over take down defense? Hunt kan hem dat wel leren. :-)

We weten eigenlijk niet hoe zijn takedown defense + groundgame is. Als hij een sterke takedown defense heeft en het dus zoveel mogelijk staand kan houden zou hij nog best ver kunnen komen.

Klassikl
20-06-2015, 10:35
Zijn takedown defence en groundgame zullen nooit goed genoeg worden om de echte toppers aan te kunnen.
Een type Cormier is matchup vanuit de hell voor een type als Spong.

Naj85
20-06-2015, 16:02
Even mn oranje bril afdoen: denk niet dat hij het ver kan schoppen in de mma wereld tegen de toppers, en de meeste daarvan zitten in de Ufc. Zijn laatste mma partij vond ik ook niet echt indrukwekkend. En dan die leg injury, hoe komt hij daar van terug. Hij is de King of the ring in het kickboksen en kan het beter ook daarbij houden. Of bij bellator misschien meer kans (als Kimbo het ook kan)

Pansier
21-06-2015, 13:20
Zijn takedown defence en groundgame zullen nooit goed genoeg worden om de echte toppers aan te kunnen.
Een type Cormier is matchup vanuit de hell voor een type als Spong.

Die mindset is de reden dat jij geen kampioen bent en Spong wel.

Budokan
21-06-2015, 20:13
Die mindset is de reden dat jij geen kampioen bent en Spong wel.

wist niet dat hij al mma kampioen was. Ook ik gun het hem van harte maar nu nog leren worstelen is een utopie

T15Boxing
21-06-2015, 20:22
^Dat is te realistisch om geen hater te zijn.

Brainthief
21-06-2015, 20:24
Bj penn had binnen 4 jaar zijn bjj black belt.

Klassikl
21-06-2015, 20:47
Die mindset is de reden dat jij geen kampioen bent en Spong wel.

Ik zie Spong van heel veel MMA vechters winnen. Hij is een geweldig atleet. Echter maakt hij relatief laat de overstap naar een andere sport. Is toch niet raar dat hij dan misschien een achterstand niet kan inhalen?