PDA

View Full Version : Adrien Broner vs Shawn Porter full fight



Anderson
21-06-2015, 11:56
https://www.youtube.com/watch?v=dpJFnj6xnfI

Kingbalotelli
21-06-2015, 22:08
Keek het gevecht gister en vindt het gewoon jammer dat Broner zich zelf dit aandoet. Een vechter als Porter zou nooit van hem mogen en kunnen winnen.
Mooie knockdown in de laatste ronde dat wel, maar veelste laat. Nu zal hij het weer moeten doen met mindere tegenstanders voordat ze 'm weer tegen een grote naam in de ring zetten. Hij moet ook gewoon meer aanvallen..

De laatste judge scoorde 118-108 of 118-110 ofzo iets dat was overdreven. Zonder die punt aftrek kon het miss een draw worden of dergelijk.

Anderson
21-06-2015, 22:15
Een draw jij bent gek hij had 3 a 4 rondes gewonnen.

Pahlavan
21-06-2015, 22:33
Een draw :lol:
Heerlijk om die Broner weer te zien verliezen. Heb nog nooit zo'n walgelijk en arrogante vechter gezien die nog helemaal 0 toppers heeft verslagen. Hij zou zijn AB About Billions praatjes moeten veranderen in AB All Bark of AB Ass Beaten.

T15Boxing
21-06-2015, 22:42
Probleem was meer het gewicht vind ik. Net als tegen Maidana had hij niet genoeg kracht en power(wel mooie linkerhoek knockdown maar toch). Hij zal bij de lichtere gewichten moeten blijven.

Anderson
21-06-2015, 22:55
Ja klopt hij moet lichter vechten hij heeft moeite met de kracht van z'n tegenstanders op dit gewicht.

Pahlavan
21-06-2015, 23:07
Probleem was meer het gewicht vind ik. Net als tegen Maidana had hij niet genoeg kracht en power(wel mooie linkerhoek knockdown maar toch). Hij zal bij de lichtere gewichten moeten blijven.

Probleem is vooral dat Broner zwaar overhyped is. Hij heeft snelle handjes maar zijn voeten lijken van beton te zijn gemaakt waardoor die veel te makkelijk geraakt wordt. Kijk maar eens naar zijn stance, lijkt net Ronaldo voordat ie een vrije trap gaat nemen.

Plus hij moet niet over het gewicht klagen, Porter moest zakken naar een gewicht waar hij al jaren niet had gevochten. Ook als die Broner naar 140 gaat zie ik hem een pak slaag krijgen van Matthysse of Garcia.

En dan om maar niet te beginnen over al dat pure stront wat uit zijn smoel komt iedere keer als die zijn bek opentrekt. Die gozer is volgens mij borderline een downie.

T15Boxing
21-06-2015, 23:27
Zijn success ligt in zijn stoot kracht bij de lichtere gewichten, hij dwingt daarmee ruimte af en kan dan zn ding doen. Tegen grotere en sterkere jongens als Porter is hij niet sterk genoeg dus die gasten kunnen alle druk zetten op hem zonder zorgen en dan heeft Broner geen ruimte en moet hij incasseren.

Pahlavan
21-06-2015, 23:48
Zijn success ligt in zijn stoot kracht bij de lichtere gewichten, hij dwingt daarmee ruimte af en kan dan zn ding doen. Tegen grotere en sterkere jongens als Porter is hij niet sterk genoeg dus die gasten kunnen alle druk zetten op hem zonder zorgen en dan heeft Broner geen ruimte en moet hij incasseren.

Maar jij denkt dus dat hij op een lichter gewicht wel een A klasse vechter is? Dit is echt een oprechte vraag...
Persoonlijk denk ik namelijk dat hij het, ongeacht welk gewicht, tegen alle toppers zal afleggen.

T15Boxing
22-06-2015, 02:00
^Op 140 hoort hij. Of hij wint tegen Garcia, Matthysse, Peterson, Crawford etc. weet ik niet maar er zijn zat leuke matchups.

Kingbalotelli
22-06-2015, 02:29
Een draw jij bent gek hij had 3 a 4 rondes gewonnen.

ben geen jury, maar ik vond het geen eenzijdige partij waar alleen Porter alles deed plus een knockdown telt al als 2 rondes (in principe).

Broner had in principe nooit naar 147 moeten gaan en al helemaal niet om voor een titel te vechten tegen Malignaggi. En Garcia vecht nu toch alleen op 147?

Misschien moet hij ook maar eens van trainer wisselen Mayweather Sr heeft het hem al aangeboden op bij hem te trainen.

Fasada
22-06-2015, 09:35
Heerlijk dat Karma zijn werk doet, wat een sukkel is die gozer. Zelfs zijn interview na het gesprek "ik wil best zijn vrouw mee uit (eten) nemen" of zoiets in die strekking dan denk ik echt jij snapt het echt niet. Ik hoop dat dit niet zijn laatste verliespartij is...

Facade
22-06-2015, 10:56
Wat mij betreft zullen beiden nooit bij de top horen. Het gewicht heeft Broner niet geholpen, maar hij had wel genoeg kracht om Porter pijn te doen. Hij mist de intelligentie van een echte topper. Wanneer iets niet werkt, weet hij het verder niet meer. Porter vond ik ook niet erg goed, dus dat maakt het alleen maar erger. Porter miste erg veel en liep zich de hele tijd vast net als tegen Brook.

Pahlavan
22-06-2015, 12:32
Heerlijk dat Karma zijn werk doet, wat een sukkel is die gozer. Zelfs zijn interview na het gesprek "ik wil best zijn vrouw mee uit (eten) nemen" of zoiets in die strekking dan denk ik echt jij snapt het echt niet. Ik hoop dat dit niet zijn laatste verliespartij is...

Tenzij ome Al Haymon hem voorlopig weer tegen mindere vechters laat vechten (wat hoogstwaarschijnlijk ook het geval zal zijn), trust me dit zal niet zijn laatste verliespartij zijn.

Kingbalotelli
22-06-2015, 14:32
Tenzij ome Al Haymon hem voorlopig weer tegen mindere vechters laat vechten (wat hoogstwaarschijnlijk ook het geval zal zijn), trust me dit zal niet zijn laatste verliespartij zijn.

Na zijn verlies partij vocht hij ook 3 partijen tegen mindere tegenstanders dus dat zal waarschijnlijk nu weer het geval zijn. 2 gevechten op rij verliezen zou een ramp zijn voor ab en met elke verliespartij daalt zijn marketingwaarde nog meer dus die risico gaan ze niet nemen, want hij is nog jong.

Pahlavan
22-06-2015, 14:59
Weet je wat het ironische is?! Een tijdje geleden bood Roc Nation (Jay-z's promotion bedrijfje waar o.a. Andre Ward nu een contract mee heeft) hem een 3 jarig contract als ik mij niet vergis voor 10 miljoen dollar per jaar. Broner plaatste vervolgens een filmpje op social media waarin hij zoals gewoonlijk een hoop onzin lult en zegt dat Jay-z "can suck a dick" met zo'n aanbod blablabla.

Als hij zo door blijft gaan mag die al juichen als die 1 miljoen per gevecht weet te pakken. I guess karma is still a bitch.

tarantula
22-06-2015, 20:05
Een draw :lol:
Heerlijk om die Broner weer te zien verliezen. Heb nog nooit zo'n walgelijk en arrogante vechter gezien die nog helemaal 0 toppers heeft verslagen. Hij zou zijn AB About Billions praatjes moeten veranderen in AB All Bark of AB Ass Beaten.

Uitkijken dat hij je niet hoort dan heb je straks een problem.

tarantula
22-06-2015, 20:08
Ik zag dat hij de philly shell defense ook uit het raam heeft gegooid want ik heb hem het nauwlijks zien gebruiken.

Kingbalotelli
26-06-2015, 14:14
Broner vs Porter 2 ??

https://instagram.com/p/4XLJ0xO4RQ/

Anderson
26-06-2015, 14:55
Zag het op youtube het slaat nergens op wie wilt dit zien niemand.

mario the count
26-06-2015, 15:23
Weet je wat het ironische is?! Een tijdje geleden bood Roc Nation (Jay-z's promotion bedrijfje waar o.a. Andre Ward nu een contract mee heeft) hem een 3 jarig contract als ik mij niet vergis voor 10 miljoen dollar per jaar. Broner plaatste vervolgens een filmpje op social media waarin hij zoals gewoonlijk een hoop onzin lult en zegt dat Jay-z "can suck a dick" met zo'n aanbod blablabla.

Als hij zo door blijft gaan mag die al juichen als die 1 miljoen per gevecht weet te pakken. I guess karma is still a bitch. Ik zou wilen dat ik 1 miljoen per gevecht pakte

Sriba
26-06-2015, 15:38
Keek het gevecht gister en vindt het gewoon jammer dat Broner zich zelf dit aandoet. Een vechter als Porter zou nooit van hem mogen en kunnen winnen.
Mooie knockdown in de laatste ronde dat wel, maar veelste laat. Nu zal hij het weer moeten doen met mindere tegenstanders voordat ze 'm weer tegen een grote naam in de ring zetten. Hij moet ook gewoon meer aanvallen..

De laatste judge scoorde 118-108 of 118-110 ofzo iets dat was overdreven. Zonder die punt aftrek kon het miss een draw worden of dergelijk.

Draw????? heb je goed gekeken.
Nee op zijn gewicht zou hij van porter niet mogen verliezen.
Maar als je kijkt na deze partij...............geen voetenwerk geen bodymovement niks, laat ze handen niet gaan..............nee Broner moet minder als Floyd proberen te zijn want is nog lang niet op die level en zal daar ook niet komen. Moet meer gaan trainen want op dit gewicht zie ik hem met deze inzet nog niet zo snel van andere winnen.