PDA

View Full Version : Romero/Machida Fight night (Spoiler)



Pr00f
28-06-2015, 14:19
http://giant.gfycat.com/ForcefulSadBlowfish.mp4


Hele gevecht staat op fightnext.

Geweldig om te zien die Romero, die gast is echt atletisch. Ook die supermanpunch nog even vanaf het hek in R2

hankmoody
28-06-2015, 20:25
Pff wat kut om te zien als Machida fan. Mja netjes gedaan van Romero, ben benieuwd hoe hij het tegen Weidman zou doen.

cornelus
28-06-2015, 21:13
Eigenlijk is Machida zo'n vechter voor wie mijn respect met elke loss juist een beetje lijkt toe te nemen. Weird! :rolleyes:

T15Boxing
28-06-2015, 21:33
Staat al spoiler in de thread dus..
Zeker jammer van Machida dat hij het niet meer heeft maar geweldig van Romero, ik had niet verwacht dat juist zijn worstelen het plan-B zou zijn. Hij is echt gegroeid en ik zie hem een kans hebben tegen Weidman of Rockold.

Klassikl
28-06-2015, 23:54
Wat is er toch met Machida? Lijkt al zijn snelheid kwijt te zijn en ook zijn power. Is dit puur weightcut of wordt hij gewoon oud?

Niks wat hij lande leek ook maar enig effect te hebben op Romero.

Mooie overwinning van Romero. Nu wil ik echt Romero vs Jacare zien! Voor de #1 contender spot

T15Boxing
29-06-2015, 00:15
ik zie liever Jacare wachten op de volgende titleshot en Romero tegen verliezer van Weidman/Rockold en de winnaar daarvan voor de titel).

hypergiant
29-06-2015, 01:24
Mee eens, Jacare heeft genoeg gedaan en wacht al eeuwen op een titelshot.

Machida is veels te snel teruggekeerd, zijn zware verlies partij tegen Rockhold is nog geen twee maanden geleden.

123trisweat
29-06-2015, 09:53
Pff wat kut om te zien als Machida fan. Mja netjes gedaan van Romero, ben benieuwd hoe hij het tegen Weidman zou doen.

heb hetzelfde gevoel, zag er futloos/traag uit van Machida beetje onzeker ofzo. Kan natuurlijk ook zijn dat Romero zo goed was