PDA

View Full Version : Joe Schilling zwaar KO geslagen! (video)



RedDawn
28-06-2015, 14:31
Altijd mooi als zo'n Amerikaanse trash talker op zijn plaats wordt gezet. Schilling had Kato ook nog uitgemaakt voor homo, vandaar nog die extra tik. ;)


https://vid.me/AZMs

Ik vraag me af waarom Glory Schilling MMA laat vechten. Hij is een van hun Amerikaanse paradepaardjes en met zo'n KO-nederlaag verliest hij veel prestige. Niet goed voor Glory.

Pahlavan
28-06-2015, 16:13
Wat helemaal mooi, Schilling had voor het gevecht in een interview gezegd dat er niemand is in mma die staand tegen hem zal vechten en dat iedereen toch voor een takedown gaat bij hem.... :lol:

BIG Lebowski
28-06-2015, 19:14
Mooi samen gevat in 'American Ass Whoopin'.

En Glory laat Schilling MMA vechten omdat ze de weg helemaal kwijt zijn. Dat blijkt wel weer.

Vandaan
28-06-2015, 22:53
Schilling heeft aangegeven voor de partij alleen nog maar MMA te willen vechten. Maar dat pakt niet heel goed uit voor hem. Nu 7 partijen waarvan hij er maar 2 gewonnen heeft.

Klassikl
29-06-2015, 00:02
Schilling heeft aangegeven voor de partij alleen nog maar MMA te willen vechten. Maar dat pakt niet heel goed uit voor hem. Nu 7 partijen waarvan hij er maar 2 gewonnen heeft.

Waar hij door Manhoef ook nog echt gedomineerd werd voordat hij hem ko sloeg. Schilling kan het beter bij kickboksen houden mma lijkt tot nu toe geen goed huwelijk.

Fasada
29-06-2015, 10:06
Ja vind het ook stiekem wel lekker voor hem. Ik ben ook totaal geen fan van die kerel. Echt zo een rechtse Amerikaan die veel te wijs doet voor hetgeen wat hij heeft bereikt. Zelfs in het kickboksen vind ik hem niet zo speciaal maar goed moet wel eerlijk zijn dat zijn winst op Simon Marcus toch wel goed was maar z'n winst op Levin vond ik meer geluk dan wijsheid.

Van te voren stoer lullen dat niemand met hem staand wil vechten in het M.M.A. en dan zo KO gaan, hahaha dat is karma op z'n best...

Snap niet echt waarom mensen het raar vinden van Glory om hem te laten vechten op Bellator. Glory is nog steeds ondergeschikt aan Bellator dus een Glory vechter in Bellator laten knokken is een risico die ik ook zou nemen. Het feit is dat een vechter meer exposure krijgt en dus ook aandacht aan de organisatie geeft is vele malen groter dan het risico dat hij misschien verliest. Schilling is niet de kampioen dus moet wat mij betreft kunnen, ik hoop dat andere ook deze overstap gaan maken; Rico Verhoeven, die niet onbekend is met M.M.A. en Robin van Roosmalen die - als ik het goed heb - een judo achtergrond heeft gehad zou ook die overstap kunnen maken.

Ik hoop dan ook dat het Dynamite concept van Scott Coker succesvol is want ik vind het altijd wel leuk om een M.M.A. vechter te zien kickboksen en vice versa.

Richelieu
29-06-2015, 11:46
Waar hij door Manhoef ook nog echt gedomineerd werd voordat hij hem ko sloeg. Schilling kan het beter bij kickboksen houden mma lijkt tot nu toe geen goed huwelijk.

Klopt, maar Schilling word ook wat ouder en ik denk dat hij wat centjes wil meepakken door het in het MMA te proberen.

Assasin
29-06-2015, 12:13
Zo dan, die zat er lekker op !

RedDawn
29-06-2015, 17:44
Ja vind het ook stiekem wel lekker voor hem. Ik ben ook totaal geen fan van die kerel. Echt zo een rechtse Amerikaan die veel te wijs doet voor hetgeen wat hij heeft bereikt. Zelfs in het kickboksen vind ik hem niet zo speciaal maar goed moet wel eerlijk zijn dat zijn winst op Simon Marcus toch wel goed was maar z'n winst op Levin vond ik meer geluk dan wijsheid.

Van te voren stoer lullen dat niemand met hem staand wil vechten in het M.M.A. en dan zo KO gaan, hahaha dat is karma op z'n best...

Snap niet echt waarom mensen het raar vinden van Glory om hem te laten vechten op Bellator. Glory is nog steeds ondergeschikt aan Bellator dus een Glory vechter in Bellator laten knokken is een risico die ik ook zou nemen. Het feit is dat een vechter meer exposure krijgt en dus ook aandacht aan de organisatie geeft is vele malen groter dan het risico dat hij misschien verliest. Schilling is niet de kampioen dus moet wat mij betreft kunnen, ik hoop dat andere ook deze overstap gaan maken; Rico Verhoeven, die niet onbekend is met M.M.A. en Robin van Roosmalen die - als ik het goed heb - een judo achtergrond heeft gehad zou ook die overstap kunnen maken.

Ik hoop dan ook dat het Dynamite concept van Scott Coker succesvol is want ik vind het altijd wel leuk om een M.M.A. vechter te zien kickboksen en vice versa.


Dus jij denkt dat Glory niet zit met de zware nederlaag van Schilling, omdat het Glory aandacht geeft? Schilling is nu het lachtertje van de vechtsportwereld. Dat straalt heel negatief af op Glory.

Verhoeven en Van Roosmalen gaan ook geen potten breken in MMA.

hypergiant
29-06-2015, 18:59
Schilling is een goede Muay Thai vechter en in het kickboksen heeft hij inmiddels ook al een naam opgebouwd. Van de wat langere interviews die ik van hem heb gezien komt hij relaxt over.

Jammer van zijn nederlaag, hij heeft aangegeven dat hij naar Florida wilt verhuizen om bij ATT te gaan trainen.

Fasada
30-06-2015, 09:24
Dus jij denkt dat Glory niet zit met de zware nederlaag van Schilling, omdat het Glory aandacht geeft? Schilling is nu het lachtertje van de vechtsportwereld. Dat straalt heel negatief af op Glory.

Verhoeven en Van Roosmalen gaan ook geen potten breken in MMA.


Dat denk ik echt ja, het is een sport waar je KO kan gaan dus dat hij zoals jij schetst het lachtertje van de vechtsportwereld is vind ik erg overdreven, hij heeft genoeg laten zien in z'n eigen discipline. Het was anders geweest als die Kato hem KO had geslagen in de Glory ring, beetje hetzelfde als Alistair tegen Badr toendertijd en zelfs toen heeft het de K-1 brand eerder geholpen dan geschaad.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en toen hij Manhoef KO sloeg was iedereen lyrisch over hem terwijl je gewoon naar de feiten moet kijken. Schilling is geen M.M.A. vechter en ging met een 1-3 record de Bellator kooi in dus hij was voor mij voor de wedstrijd niet eens favoriet.

Om terug te gaan denk ik totaal niet dat Glory onder dit verlies zal leiden, sterker nog ik denk dat er meer mensen nu weten wat Glory is, het is zaak dat mensen zoveel mogelijk Glory van naam kennen en het product gaan bekijken. Mensen gaan echt niet door het zien van Glory denken "die organisatie is een lachtertje want Joe Schilling vecht daar". Joe is niet eens een M.M.A. vechter en al helemaal niet de kampioen van Glory dus dat zegt niks over de organisatie Glory wat mij betreft.

Het is een andere tak van sport en M.M.A. (Bellator) is gewoon groter dus dit soort kansen om je vechters een groot podium te bieden moet je met beide handen aanpakken (worden beide op Spike uitgezonden). Natuurlijk was het beter geweest als Joe had gewonnen maar dit hoort ook bij de sport, en deze dramaverhaal scoort alleen maar meer qua aandacht, ik zie de volgende storyline al; Kato tegen Schilling in de Glory ring. Als ik Glory niet kende maar wel Bellator en ik zag die KO dan was ik echt wel geintrigeerd naar de rematch om te zien hoe de wedstrijd in een ring met andere regels en handschoenen zal gaan worden.

Denk je dat wanneer Daley KO wordt geslagen op Glory dat Bellator ineens hierdoor negatief in het nieuws komt? Nee denk het niet. Het zou juist interesse moeten wekken om te kijken hoe sommige Glory vechters het doen in een M.M.A. kooi en hoe Bellator vechters het doen in een ring. Ik vind zulke concepten erg leuk om naar te kijken, ik kan mij nog heel goed herineren dat Quinton Jackson Abidi KO sloeg op K-1 regels en hoe slim Hoost Igor Vovchanchyn de baas was in een ring door het gebruik van lowkicks. Heb echt genoten van zulke crossover wedstrijden. Zelfs de partij Yvel vs Sefo was mooi toen.

Denk overigens dat Verhoeven zijn verlies op KunLun veel zwaarder weegt, dat is namelijk dezelfde discipline bij notabene een andere organisatie terwijl hij Glory kampioen was op dat moment en ook dat zijn de meeste mensen al weer vergeten naar zijn twee titel verdedigingen dus het langtermijn geheugen van fans is erg kort dus als Schillin zometeen weer op KO wint in Dynamite in de Bellator kooi zegt iedereen... Kato wie???

RedDawn
30-06-2015, 21:03
Denk overigens dat Verhoeven zijn verlies op KunLun veel zwaarder weegt, dat is namelijk dezelfde discipline bij notabene een andere organisatie terwijl hij Glory kampioen was op dat moment en ook dat zijn de meeste mensen al weer vergeten naar zijn twee titel verdedigingen dus het langtermijn geheugen van fans is erg kort dus als Schillin zometeen weer op KO wint in Dynamite in de Bellator kooi zegt iedereen... Kato wie???

Van de nederlaag van Verhoeven in China weten alleen de die hards fan af. Zijn verlies tegen Andrey Gerasimchuk wordt trouwens angstvallig vermeden door de commentatoren van Glory.

Schilling verloor van een totaal onbekende vechter, die gehaald was om van hem te vreliezen. En op een zeer zware KO. Ik vraag me af of hij hier wel zo snel van herstelt. In ieder geval mist hij al het aankomende Glory/Bellator gala, waar hij juist het uithangbord van Glory had moeten zijn.

Fasada
30-06-2015, 21:17
Van de nederlaag van Verhoeven in China weten alleen de die hards fan af. Zijn verlies tegen Andrey Gerasimchuk wordt trouwens angstvallig vermeden door de commentatoren van Glory.

Schilling verloor van een totaal onbekende vechter, die gehaald was om van hem te vreliezen. En op een zeer zware KO. Ik vraag me af of hij hier wel zo snel van herstelt. In ieder geval mist hij al het aankomende Glory/Bellator gala, waar hij juist het uithangbord van Glory had moeten zijn.

Ben er mee eens dat door het niet vechten op Dynamite het inderdaad een iets groter probleem is geworden. Maar toen ik mijn bericht schreef wist ik nog niet van zijn 90 dagen verbod. Wel moet ik zeggen dat de hele Dynamite show een Bellator ding is en dat Glory zijn inbreng (zoal het er nu uitziet) minimaal is. Het blijven toch Bellator jongens die Glory vechten en heb nog niks gehoord van Glory vechters die M.M.A. gaan doen. Ik reken Manhoef en Schilling niet mee want die waren al getekend bij de promotie.

Maar goed let's agree to disagree... Ik denk nog steeds dat slechte publiciteit ook publiciteit is dus in dit geval gaat die vergelijking op want laten we nou eerlijk wezen; deze KO was zo heerlijk dat er zeker over gesproken wordt en dus Glory in de discussie voorkomt...