PDA

View Full Version : Londt vs Badr gaat het echt gebeuren ?



Geckoman
11-07-2015, 21:22
Zie net op de officiële Mike gym pagina dat Londt vs Badr 22 Augustus in Grozny moet gaan gebeuren, zou het echt ?

Klassikl
11-07-2015, 22:14
Is er echt nog iemand die iets om deze partij geeft dan?

pronk
11-07-2015, 22:29
Ik geef wel om deze partij , geloof alleen niet dat het gaat gebeuren.

fifi23
11-07-2015, 22:45
In grozny, Tsjetsjenië???

Als Londt wint komt ie niet levend terug

Eindbaas
12-07-2015, 02:10
Eindelijk!

faysal
12-07-2015, 02:55
Is er echt nog iemand die iets om deze partij geeft dan?

Ik wel, ben benieuwd of hij ze nog steeds zo makkelijk knock out slaat.
blijft toch een spektakel om hem in de ring te zien.

bigone
12-07-2015, 09:29
Ismael is geen pannekoek zoals meneer verwend is in dubai.
Hij zal weer afzeggen denk ik.
L

Richelieu
12-07-2015, 09:35
Ben erg benieuwd, dit is toch wel een partij waar allang naar uit is gekeken.

mario the count
12-07-2015, 17:06
Dus hij heeft geen tijd voor een rechtszaak maar wel voor een partij ennde onderhandelingen en voorbereidingen die daarbij komen kijken?

R.D.N
12-07-2015, 17:43
Is er echt nog iemand die iets om deze partij geeft dan?

Ja he he vuurwerk word dat.

weks
12-07-2015, 18:13
zag badr ooit graag vechten
heb niet veel te zeggen over alles wat er buiten om t vechten speelt
maar wel knokken maar geen rechtzaak klinkt wat bijzonder
ben benieuwd

LightHeavyWeight
12-07-2015, 21:00
Als Londt wint schiet Kahdirov hem met zijn gouden AK door zijn kop.

Dit gevecht gaat niet plaatsvinden, ben het verder eens met hierboven. Alles buiten de ring is van secundair belang maar al dat gelul rond Badr is mooi geweest. Hij gaat de hele HW-divisie slopen maar vecht vooralsnog tegen oudgedienden als Graham en Leko, een win verzekert dus. Het boeit me niet meer.

lopez86
12-07-2015, 21:42
no one cares

e-type
12-07-2015, 21:44
Dus hij heeft geen tijd voor een rechtszaak maar wel voor een partij ennde onderhandelingen en voorbereidingen die daarbij komen kijken?


Dit inderdaad...

gravenbeek
13-07-2015, 11:05
Wat moet je nu nog met Badr vecht niet,traint niet is met ramadan bezig zal nu dus ook niet echt trainen .En dan in augustus vechten beetje triest verhaal dit.

willy123
13-07-2015, 11:30
Wanneer gaat die pipo nou eens de gevangenis in? Ergens anders hoef ik die gast niet te zien.

largo0
13-07-2015, 14:18
Love it or hate it.

Als Bensaddik wint van Londt in Tanger dan is deze matchmaking niet echt krachtig meer vind ik. Hoe dan ook, ik denk dat de targetlist die gemaakt was door Badr nu eindelijk van start gaat. Londt, Verhoeven, etc.

gravenbeek
13-07-2015, 15:39
Ik zie Badr ook niet van Ben Sadik winnen ,nogmaals 5 weken trainen voor een wedstrijd is veel tekort.Ze zullen Ismael wel wat euries toeschuiven om Badr te laten winnen.Maar ik denk dat deze wedstrijd ook niet doorgaat.

e-type
13-07-2015, 20:47
5 weken trainen is inderdaad te kort. Tussen een maand en anderhalve maand is genoeg. 5 weken, veel te kort

largo0
13-07-2015, 21:38
http://www.mupload.nl/img/ksu8q4dfvhi.png

mario the count
13-07-2015, 21:42
5 weken trainen is inderdaad te kort. Tussen een maand en anderhalve maand is genoeg. 5 weken, veel te kort

:lol:

mario the count
13-07-2015, 21:43
http://www.mupload.nl/img/ksu8q4dfvhi.png

En hamza heeft geen ramadan?

ThePanda
13-07-2015, 22:33
En hamza heeft geen ramadan?
Ik zou het niet erg vinden als dat het enige geval was, een vechter kan zelf bepalen of hij/zij zichzelf goed genoeg kan voorbereiden in de ramadan, dit is trouwens ook een ontzettend grote kans voor Hamza om zichzelf internationaal in de kijker te vechten.
Maar Jamal vecht precies 1 dag voor het evenement van FL in Glory tegen Anderson Silva, dit op zijn zachtst gezegd raar aangezien hij zichzelf "niet goed kon voorbereiden" tijdens de ramadan voor de partij tegen Londt.

Maar goed, in ieder geval een aantal spannende evenementen in aankomst.

Fasada
14-07-2015, 09:50
Ik zou het niet erg vinden als dat het enige geval was, een vechter kan zelf bepalen of hij/zij zichzelf goed genoeg kan voorbereiden in de ramadan, dit is trouwens ook een ontzettend grote kans voor Hamza om zichzelf internationaal in de kijker te vechten.
Maar Jamal vecht precies 1 dag voor het evenement van FL in Glory tegen Anderson Silva, dit op zijn zachtst gezegd raar aangezien hij zichzelf "niet goed kon voorbereiden" tijdens de ramadan voor de partij tegen Londt.

Maar goed, in ieder geval een aantal spannende evenementen in aankomst.

Ja dat is zeker een vreemde persbericht als hij staat gematched een dag eerder in Las Vegas. Je kan moeilijk na je wedstrijd het vliegtuig pakken en dan 24 uur later ergens anders knokken. Maar goed denk dat iedereen nu blij is. Jamal kan zich richten op Glory en Londt heeft eindelijk zijn wedstrijd te pakken tegen Badr. Daarnaast is een wedstrijd voor Hamza tegen Saenchai een geweldige kans.

Ik vind het overigens wel knap van zowel Hamza als Jamal Ben Saddik dat zij zulke grote wedstrijden aanpakken tijdens de Ramadan. Ik meende ergens te lezen dat bijvoorbeeld Khabib niet vecht rond de ramadam omdat het gewoon bijna niet te doen is.

mrtweakbox
14-07-2015, 18:29
Een hoek van de wereld waar 1 man alles bepaalt, ook de uitkomst van de wedstrijd. Hari op KO in ronde 1 dus en een mooie vergoeding voor Londt. Beide worden er dus beter van, nu nog eens zien of de wedstrijd het kijken waard is..

michaell
15-07-2015, 00:04
Nee, Rusland :)
En Grozny is een van de mooiste steden tegenwoordig. Londt mag daar 10 keer gaan winnen, gebeurt hem niets.
Chechnya krijgt shitload geld van Moscou dus de toernooien daar worden steeds beter en beter. ZOals deze (MMA) http://www.sherdog.com/organizations/Absolute-Championship-Berkut-8185

blackadder
15-07-2015, 03:08
Ja dat is zeker een vreemde persbericht als hij staat gematched een dag eerder in Las Vegas. Je kan moeilijk na je wedstrijd het vliegtuig pakken en dan 24 uur later ergens anders knokken.
Dat lukte zelfs Bob Sapp niet.

Geckoman
15-07-2015, 07:26
Ja hoor michaell, mooie open democratie daar (NOT). Kom op een bevolking van net een miljoen en leven als een Arabische sjeik.
Dit staat er over de president op Wikipedia: He has come under heavy criticism from the international press and Russia, due to alleged corruption (https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_in_Russia) and human rights (https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Russia) violations. Kadyrov has been personally implicated in several instances of torture and murder (https://en.wikipedia.org/wiki/Murder).

Richelieu
15-07-2015, 08:33
Fijne vent dus die Kasyrov, klinkt als een prima maatje voor Badr H, O.....wacht eens!!

Richelieu
15-07-2015, 08:35
http://nos.nl/data/image/2014/12/09/35007/xxl.jpg

faysal
15-07-2015, 16:41
Fijne vent dus die Kasyrov, klinkt als een prima maatje voor Badr H, O.....wacht eens!!

deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

gravenbeek
15-07-2015, 16:55
Hey Faysal ben jij gefrustreerd of wat ?

faysal
15-07-2015, 17:50
Hey Faysal ben jij gefrustreerd of wat ?


nee? jij wel?

willy123
15-07-2015, 20:48
och arme Marokkanen / Moeslims



deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

LightHeavyWeight
15-07-2015, 21:07
Oh die foto he. En die tekst erbij, Badr is mijn favoriete kickbokser geweest maar dan heb ik het echt alleen over het kickboksen, verder is het een draak 1e klas.
Tering zeg.

largo0
15-07-2015, 22:36
deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

Standaard bij de topics over Hari heb ik gemerkt. Begint triest te worden.

king
15-07-2015, 23:34
Lijkt me niet gezond voor Londt om in die partij voluit te gaan...

http://pictures.ozy.com/pictures/490x367/3/6/7/5367_56600905crop.jpg

Richelieu
16-07-2015, 08:53
deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

Vind het allemaal best wat jij denkt te vinden. Er zijn imo meer dan genoeg topvechters met Marokkaanse roots die het goed doen en die ik een warm hart toedraag zoals Mosab Amrani en Mohamed Khamal. Badr H heeft daarentegen weinig tot niets bijgedragen aan een positieve stimulans voor de sport.

lopez86
16-07-2015, 21:26
deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

Ga je je afkomst EN religie nu serieus gebruiken om jezelf in een slachtofferrol te zetten?
Noem 1 succesvolle marokkaan die zich zo gedraagt.
Marokko en Allah schamen zich beide kapot voor losers als jij.

cornelus
16-07-2015, 22:57
Lijkt me niet gezond voor Londt om in die partij voluit te gaan...

http://pictures.ozy.com/pictures/490x367/3/6/7/5367_56600905crop.jpg

trek 's aan mijn vinger mattie .. ik hoor het 'm zeggen

Klassikl
17-07-2015, 10:00
deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

zo zielig dit zo zielig

:lol:

ijsbier
17-07-2015, 10:50
Is gewoon een showtje voor Ramzan Khadyrov, Londt gaat ergens in de eerste of tweede ronde liggen en Badr is de grote moslim held...

tidelot
17-07-2015, 18:32
Is gewoon een showtje voor Ramzan Khadyrov, Londt gaat ergens in de eerste of tweede ronde liggen en Badr is de grote moslim held...

alsof badr alleen op die manier kan winnen.
als badr serieus traint en de partij serieus neemt, haalt londt einde van de eerste ronde niet eens.

mario the count
17-07-2015, 19:10
Dat is wel makkelijk, kan hij bij iedere verliespartij zeggen dat hij de partij niet serieus nam. Badr zijn glorytijd is gewoon geweest, hij mag zich op dit moment net tussen de subtop rekenen.

Willem033
17-07-2015, 19:12
Subtopper of niet, ik vond het prachtig hoe die al die voormalig k1 kampioenen gruwelijk KO heeft geslagen op Bonjasky na.

Lionheart
20-07-2015, 01:50
Badr was een tijd echt grandioos om naar te kijken. Maar hoef de beste man niet meer te zien in de ring. Totaal niet meer de vechter die het ooit was. En dat komt ook niet meer terug..

Bloeba
20-07-2015, 22:40
De partij gaat niet door denk ik. We krijgen een week voor de partij weer een bericht dat Badr zn scheen weer in verkeerde zaken heeft gestoken.

hakkelaar
21-07-2015, 09:16
Badr is tot aan de Ramadan toch wel flink aan het trainen geweest. En als je de laatste partij van Londt hebt gezien, dan zou dit geen probleem voor hem moeten zijn. Tegen Kreshnik leek het wel een nieuwelingen partij.

spacebox
21-07-2015, 13:13
Badr is tot aan de Ramadan toch wel flink aan het trainen geweest. En als je de laatste partij van Londt hebt gezien, dan zou dit geen probleem voor hem moeten zijn. Tegen Kreshnik leek het wel een nieuwelingen partij.

Denk meer dat het een power partij was. Als hij hem land ga je zeker liggen dat dan weer wel!!

Ben benieuwd naar Badr


https://www.youtube.com/watch?v=AHnmHBbYDKo

pronk
21-07-2015, 20:05
Londt maakt nog teveel fouten en zijn techniek is echt belabbert , zijn high kick en zwaaihoeken OMG.
Badr is ver weg de betere kickbokser , enige gevaar voor Badr is de powerpunch van Londt.

gravenbeek
21-07-2015, 21:32
Ik vind de hoeken van Badr ook niet erg technisch.

hakkelaar
22-07-2015, 08:56
Ik vind de hoeken van Badr ook niet erg technisch.

Verschil is dat het bij Badr een keus is om zo te vechten. Badr kan wel degelijk technisch vechten. Is technisch zelfs een van de best die NL heeft gekend.

LightHeavyWeight
22-07-2015, 12:00
Soms gaan Nederlanders te diep in op de techniek bij kickboksen. Het gaat er aan het eind van het liedje om wie wie neerslaat. De balans tussen techniek en effectiviteit/resultaat.
En Badr is/was daar vrij goed in, ongeacht de stijl die hij hanteert. Zijn hoeken zijn niet mee maar het helpt mensen wel naar het canvas toe. De lelijkste kickbokser ooit (Schilt) was ook bijna onverslaanbaar. Nu in de tour hoor je die puristen ook weer dat Froome een lelijke stijl heeft.

gravenbeek
22-07-2015, 18:08
Remy Bonjasky vocht technisch ,maar Badr is mooier om naar te kijken vecht vooruit.