PDA

View Full Version : UFC 189 Spoilers



Tykill
12-07-2015, 19:07
Hier moet natuurlijk uitgebreid over worden nagepraat.

Main card was gewoon fucking goed. Lawler is echt een gladiator en MacDonald deed het heel goed. Vind het wel jammer voor hem dat het net niet genoeg was.

McGregor was beter dan ik had gedacht. Goed uithoudingsvermogen, prachtige trappen naar het lichaam van Chad, ook die kleine korte 'prikjes' duwen toch steeds meer lucht uit zijn longen. Zijn kin is gelukkig ook best wel goed. Die elleboog was geen kleine!

Respect voor de vechters, Aldo vs McGregor wordt gigantisch.

Djoggo
12-07-2015, 19:12
Wat ik eruit heb kunnen halen is dat McGregor niks in te brengen heeft tegen een top geconditioneerde worstelaar.. TD defence was 0,0 en op de grond kon hij ook niet veel. Credits voor hem natuurlijk dat hij het als nog heeft kunnen afmaken. Mentaal is hij op een ander niveau dan veel vechters. Ik ben benieuwd naar Aldo vs Mcgregor. Mocht hij winnen ben ik bang dat hij niet de belt lang houdt. (Edgar en goed voorbereidde Mendes worden toch zware gevechten voor Mcgregor indien hij zijn grondwerk niet verbeterd).

Jammer van Rory inderdaad. Het was hem gegund. Die jongen is echter pas 25 geef hem nog een jaartje of 2 max zodat hij mentaal nog sterker wordt dan zie ik hem de welterweight divisie domineren!

fifi23
12-07-2015, 19:16
McGregor heeft Chad gesmoked!!!
.
geen enkele keer in gevaar.
Aldo wordt helemaal afgemaakt. (als die partij er ooit komt)

super event.

YoMarK
12-07-2015, 19:19
Wat ik eruit heb kunnen halen is dat McGregor niks in te brengen heeft tegen een top geconditioneerde worstelaar.. TD defence was 0,0 en op de grond kon hij ook niet veel.
Heb niet het idee dat deze paar takedowns nu meteen alles zeggen over de takedown defence van Connor. En dan nog, hij zal vast wel een paar keer op z'n rug belanden in de toekomst, maar ieder gevecht begint staand, en als je kijkt hoeveel schade hij aanbrengt in een minuut tijd....
En hij heeft zojuist gevochten tegen misschien wel de beste MMA worstelaar van de divisie, dat die geen full camp heeft gehad zal vast uitmaken, maar dan vooral in ronde 3,4,5.
En dan hebben we ook nog het feit dat Connor zich niet heeft voorbereid op een worstelaar.

Kortom, vind je statement echt veel te kort door de bocht.

fifi23
12-07-2015, 19:31
BAM!!!!!!!

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/12/14/2A76343F00000578-0-image-m-13_1436707460889.jpg

Djoggo
12-07-2015, 19:55
Heb niet het idee dat deze paar takedowns nu meteen alles zeggen over de takedown defence van Connor. En dan nog, hij zal vast wel een paar keer op z'n rug belanden in de toekomst, maar ieder gevecht begint staand, en als je kijkt hoeveel schade hij aanbrengt in een minuut tijd....
En hij heeft zojuist gevochten tegen misschien wel de beste MMA worstelaar van de divisie, dat die geen full camp heeft gehad zal vast uitmaken, maar dan vooral in ronde 3,4,5.
En dan hebben we ook nog het feit dat Connor zich niet heeft voorbereid op een worstelaar.

Kortom, vind je statement echt veel te kort door de bocht.

Dat kan natuurlijk. Alleen zag ik duidelijk dat Chad (ik zeg maar wat) 5 keer voor een takedown ging en hem 4 keer op zijn rug heeft weten te krijgen zonder al te veel moeite en hem (een paar keer) ook daar hield. Kijk naar Aldo vs Mendes II. Een takedown was toen een stuk moeilijker voor een conditioneel vele malen sterkere Mendes en op de grond houden daar was geen sprake van.
Je moet niet vergeten dat Conor misschien wel 3 van de 5 minuten op zijn rug lag en alleen maar ellebogen en stoten ontving van Chad. Hij vroeg zelfs nog aan Herb Dean om het gevecht weer staand te krijgen!!! Indien Chad niet voor een choke ging zou dat waarschijnlijk tot aan het einde van die ronde doorgaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Conor zijn stijl ook mooi om aan te zien maar dit is MMA en geen kickboksen. MMA is niet alleen standup daar hoort grondvechten ook bij.
Een mooi voorbeeld is JDS. Ik ben een fan van hem omdat hij o.a. zo technisch weet te boksen en knockout power bezit, maar zodra hij tegen een goede worstelaar met een abnormale gastank genaamd Cain vecht wordt zijn sterke wapen geneutraliseerd en heeft hij niks in te brengen op de grond. Wellicht is dit niet zo een goede voorbeeld omdat JDS wel een ijzer sterke TD-defence heeft maar je snapt wat ik bedoel.
Ondanks dat ik een fan van JDS ben, was ik wel zo realistisch om in te zien, dat hij zijn grondwerk moet upgraden (al voor zijn gevechten tegen Cain) omdat dit MMA is en niet boksen.

Ik vind het ook wel lachwekkend van jou als ik eerlijk moet zijn, dat je zegt dat Conor zich niet heeft voorbereid op een worstelaar maar dat de korte trainingskamp van Mendes niet al te veel uit maakt voor zijn conditie onder andere haha?

blade
12-07-2015, 20:09
Dat kan natuurlijk. Alleen zag ik duidelijk dat Chad (ik zeg maar wat) 5 keer voor een takedown ging en hem 4 keer op zijn rug heeft weten te krijgen zonder al te veel moeite en hem (een paar keer) ook daar hield. Kijk naar Aldo vs Mendes II. Een takedown was toen een stuk moeilijker voor een conditioneel vele malen sterkere Mendes en op de grond houden daar was geen sprake van.
Je moet niet vergeten dat Conor misschien wel 3 van de 5 minuten op zijn rug lag en alleen maar ellebogen en stoten ontving van Chad. Hij vroeg zelfs nog aan Herb Dean om het gevecht weer staand te krijgen!!! Indien Chad niet voor een choke ging zou dat waarschijnlijk tot aan het einde van die ronde doorgaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Conor zijn stijl ook mooi om aan te zien maar dit is MMA en geen kickboksen. MMA is niet alleen standup daar hoort grondvechten ook bij.
Een mooi voorbeeld is JDS. Ik ben een fan van hem omdat hij o.a. zo technisch weet te boksen en knockout power bezit, maar zodra hij tegen een goede worstelaar met een abnormale gastank genaamd Cain vecht wordt zijn sterke wapen geneutraliseerd en heeft hij niks in te brengen op de grond. Wellicht is dit niet zo een goede voorbeeld omdat JDS wel een ijzer sterke TD-defence heeft maar je snapt wat ik bedoel.
Ondanks dat ik een fan van JDS ben, was ik wel zo realistisch om in te zien, dat hij zijn grondwerk moet upgraden (al voor zijn gevechten tegen Cain) omdat dit MMA is en niet boksen.

Ik vind het ook wel lachwekkend van jou als ik eerlijk moet zijn, dat je zegt dat Conor zich niet heeft voorbereid op een worstelaar maar dat de korte trainingskamp van Mendes niet al te veel uit maakt voor zijn conditie onder andere haha?

idd ik had het weleens willen zien als Mendes zich langer had voorbereid op deze partij was het wel anders afgelopen denk ik deze partij zegt niet zoveel

Suplex
12-07-2015, 20:24
Ik had het idee dat conor ook niet op zijn top was tegen mendez maar goed gevochten staand veel te sterk en een kin van beton.
vond het heek sterk van coner na op zijn rug met mendes boven op 3 minuten lang ellebogen happen gewoon direct doorgaan met druk zetten en geen rust pakken en mendes TKO slaan.

mendes moet niet schuilen achter een kort trainings kamp hij en holmaatje Faber hebben continu geroepen hoe een voordeel het wel niet voor hem was zon kort training kamp daarbij dat hij zosnel zonder lucht zat was te danken aan de zware bodyshots in de 1e ronde waren 3 trappen vol raak neem aan dat iemand als mendes met 2 weken voorbereiding wel minimaal 2 rondes gas kan geven.

lawler wat een beest komt altijd om te knokken zijn lip zag er wel bizar uit zeg

Tykill
12-07-2015, 20:32
Ik denk niet dat Chas zo'n slechte conditie had hoor. Weet je hoe weinig vechters echt op het lichaam van hun tegenstander stoten om die gene te vermoeien? Ik zie het veel te weinig. Conor maakte hier uitzonderlijk goed gebruik van en dat heeft zich uitbetaald.

Djoggo
12-07-2015, 20:34
Ik had het idee dat conor ook niet op zijn top was tegen mendez maar goed gevochten staand veel te sterk en een kin van beton.
vond het heek sterk van coner na op zijn rug met mendes boven op 3 minuten lang ellebogen happen gewoon direct doorgaan met druk zetten en geen rust pakken en mendes TKO slaan.

mendes moet niet schuilen achter een kort trainings kamp hij en holmaatje Faber hebben continu geroepen hoe een voordeel het wel niet voor hem was zon kort training kamp daarbij dat hij zosnel zonder lucht zat was te danken aan de zware bodyshots in de 1e ronde waren 3 trappen vol raak neem aan dat iemand als mendes met 2 weken voorbereiding wel minimaal 2 rondes gas kan geven.

lawler wat een beest komt altijd om te knokken zijn lip zag er wel bizar uit zeg


Ik denk niet dat Chas zo'n slechte conditie had hoor. Weet je hoe weinig vechters echt op het lichaam van hun tegenstander stoten om die gene te vermoeien? Ik zie het veel te weinig. Conor maakte hier uitzonderlijk goed gebruik van en dat heeft zich uitbetaald.

Het zijn natuurlijk ook de verdiensten van Conor dat Chad zo snel gegassed was, maar denken jullie nou echt dat het alleen daardoor komt?

hypergiant
12-07-2015, 20:38
Staand is mcgregor goed, hij kan een stoot ontvangen en gebruikt zijn vuisten met precisie. Dat hij krachtvoordeel heeft op zijn tegenstanders is niet gek gezien zijn natuurlijk gewicht, hij maakt er goed gebruik van.

Maar zoals hierboven is aangegeven, heeft mggregor totaal geen tk defense en is op zijn rug verre van creatief. Mendes stond tot de laatste 30 seconden gewoon 2 rondes voor en deed het, ondanks dat zijn tank leeg begon te raken best goed. Had het gevoel dat Mendes onder de indruk was van het hele ambiance, dat vreet ook energie.

Een Aldo met zijn snelheid of een Edgar met zijn worstel ervaring kunnen van Connor winnen, mits ze niet tegen zijn k.o. stoten aanlopen. Met het oog dat hij vroeg of laat op een zwaarder gewicht moet gaan vechten, zie ik hem op 155 tegen de toppers geen potten breken.

Voor de rest een mooie main card, Lawer vs Mcdondald was niet normaal.

fifi23
12-07-2015, 20:39
Ja.
Die lullige "teen/duw" trapjes zijn fucking irritant doen na een paar keer al goed pijn. Het is heel anders dan een Teep zoals "wij" die kennen uit het kick/thai-boksen

Djoggo
12-07-2015, 20:54
Staand is mcgregor goed, hij kan een stoot ontvangen en gebruikt zijn vuisten met precisie. Dat hij krachtvoordeel heeft op zijn tegenstanders is niet gek gezien zijn natuurlijk gewicht, hij maakt er goed gebruik van.

Maar zoals hierboven is aangegeven, heeft mggregor totaal geen tk defense en is op zijn rug verre van creatief. Mendes stond tot de laatste 30 seconden gewoon 2 rondes voor en deed het, ondanks dat zijn tank leeg begon te raken best goed. Had het gevoel dat Mendes onder de indruk was van het hele ambiance, dat vreet ook energie.

Een Aldo met zijn snelheid of een Edgar met zijn worstel ervaring kunnen van Connor winnen, mits ze niet tegen zijn k.o. stoten aanlopen. Met het oog dat hij vroeg of laat op een zwaarder gewicht moet gaan vechten, zie ik hem op 155 tegen de toppers geen potten breken.

Voor de rest een mooie main card, Lawer vs Mcdondald was niet normaal.

Het dik gedrukte stukje. Precies en dit is ook het geval bij JDS... de (super getalenteerde) één dimensionale vechters lopen in het huidige tijdperk vroeg of laat tegen de lamp aan. De tijd dat een goede striker met TD-defence of een goede worstelaar een divisie domineerde is afgelopen. Allround jongens zoals Cain, Jon Jones, Rory Macdonald, Chris Weidman etc. zijn de toekomst van deze sport.

En na dit event blijkt dat Conor toch niet zo allround is zoals hij beweerde...

lopez86
12-07-2015, 20:57
Staand is mcgregor goed, hij kan een stoot ontvangen en gebruikt zijn vuisten met precisie. Dat hij krachtvoordeel heeft op zijn tegenstanders is niet gek gezien zijn natuurlijke gewicht, hij maakt er goed gebruik van.

Maar zoals hierboven is aangegeven, heeft mggregor totaal geen tk defense en is op zijn rug verre van creatief. Mendes stond tot de laatste 30 seconden gewoon 2 rondes voor en deed het, ondanks dat zijn tank leeg begon te raken best goed. Had het gevoel dat Mendes onder de indruk was van het hele ambiance, dat vreet ook energie.

Een Aldo met zijn snelheid of een Edgar met zijn worstel ervaring kunnen van Connor winnen, mits ze niet tegen zijn k.o. stoten aanlopen. Met het oog dat hij vroeg of laat op een zwaarder gewicht moet gaan vechten, zie ik hem op 155 tegen de toppers geen potten breken.

Voor de rest een mooie main card, Lawer vs Mcdondald was niet normaal.

x2.
Props naar McGregor voor z'n winst, maar hij heeft eerder bevestigd wat men al dacht (hij heeft grote gaten in zn game) dan dat hij de hype train op grotere snelheid heeft gebracht.
Hij mag zn handjes vouwen dat Mendes geen full camp heeft gehad.

Op 155 maakt ie zowieso geen kans, die klasse zit tjokvol met worstelaars, en het gewichtsvoordeel dat hij nu heeft is daar weg.
Khabib Nurmagomedov, Ben Henderson, Tony Ferguson, Rustam Khabilov, zie je het al voor je?

Klassikl
12-07-2015, 21:26
Jullie hebben echt een totaal andere partij gezien dan ik. Mendes, de beste worstelaar uit de divisie en waarschijnlijk fysiek 1 van de sterksten, wist McGregor 4 keer uit 7 pogingen neer te krijgen. In deze 4 pogingen is hij 2 keer uit Conors guard proberen komen en ging 1 keer voor een submission. Elke keer als Mendes dit deed en een klein beetje ruimte moest geven kwam McGregor ertussen en wist hij op te staan. Het was niet voor niks dat Mendes in ronde 2 geen pogingen ondernam om zijn positie te verbeteren.

Hij heeft gisteren de sterkste worstelaar uit de divisie binnen 2 rondes verslagen. Beetje belachelijk om nu te doen alsof hij niet van een 'goede worstelaar' kan winnen :lol:

Guile
12-07-2015, 21:46
McGregor vecht vanaf nu, waarschijnlijk, alleen nog partijen van vijf ronden en is dat meer ruimte om voor de KO te gaan.
Hij wint nu binnen twee. Het nieuws van Aldo was 23 juni bekend, toen ging er echt wel een lampje branden bij Mendes. Gaat Mendes met een volledig trainingskamp wel the distance? Of zelfs een finish? Zet mijn geld echt op McGregor bij een rematch.

blade
12-07-2015, 21:50
Jullie hebben echt een totaal andere partij gezien dan ik. Mendes, de beste worstelaar uit de divisie en waarschijnlijk fysiek 1 van de sterksten, wist McGregor 4 keer uit 7 pogingen neer te krijgen. In deze 4 pogingen is hij 2 keer uit Conors guard proberen komen en ging 1 keer voor een submission. Elke keer als Mendes dit deed en een klein beetje ruimte moest geven kwam McGregor ertussen en wist hij op te staan. Het was niet voor niks dat Mendes in ronde 2 geen pogingen ondernam om zijn positie te verbeteren.

Hij heeft gisteren de sterkste worstelaar uit de divisie binnen 2 rondes verslagen. Beetje belachelijk om nu te doen alsof hij niet van een 'goede worstelaar' kan winnen :lol:

nee hoor dat heeft die goed gedaan maar ik blijf er toch bij als Mendes een langere voorbereiding had gehad was het denk ik anders afgelopen en dat gelul van ze moeten er altijd klaar voor zijn slaat ook nergens op.al vind ik het toch knap dat Mendes het gedaan heeft maar ach wat moet die anders de kachel moet ook branden

LightHeavyWeight
12-07-2015, 21:54
Sorry maar ik snap niet wat een Chad Mendes daar staat te doen. Ik onderschat die lichaamstrappen echt niet maar ik hield hier een nare nasmaak aan over.

Lawler ongelofelijk wat hij weg kopt. Ik ben echt een McDonald fan maar die Lawler kwam ongelofelijk terug.

cornelus
12-07-2015, 22:05
Op 155 maakt ie zowieso geen kans, die klasse zit tjokvol met worstelaars, en het gewichtsvoordeel dat hij nu heeft is daar weg. Khabib Nurmagomedov, Ben Henderson, Tony Ferguson, Rustam Khabilov, zie je het al voor je?

Kan wel voor hele interessante partijen zorgen!
maar hij zal zijn monkeybusiness voortaan buiten de kooi moeten laten, sowieso
ik hield mijn hart effe vast in de eerste ronde tegen Mendes
ben echt wel een Conor fan, maar dat cocky showgedoe moet een keer afgelopen zijn
ik geloof in hem als elite en creatieve martial artist.. niet als money minded blaaskaak
en weet je volgens mij doet die gozer echt zo zijn best om het iedereen naar de zin te maken
althans voor de 'the bosses' (ppvtjesssss) dan .... dat iedereen lult over beste UFC ooit nou?

Klassikl
12-07-2015, 22:41
nee hoor dat heeft die goed gedaan maar ik blijf er toch bij als Mendes een langere voorbereiding had gehad was het denk ik anders afgelopen en dat gelul van ze moeten er altijd klaar voor zijn slaat ook nergens op.al vind ik het toch knap dat Mendes het gedaan heeft maar ach wat moet die anders de kachel moet ook branden

Misschien. McGregor lande binnen 2 rondes wel 15 strikes naar het lichaam van Mendes. Mendes heeft hier problemen van ondervonden heeft mbt tot zijn cardio en zelfvertrouwen.

Vind het wel makkelijk om steeds een nieuw excuus aan te wijzen waarom het anders zou gaan.

Suplex
12-07-2015, 22:55
Kan wel voor hele interessante partijen zorgen!
maar hij zal zijn monkeybusiness voortaan buiten de kooi moeten laten, sowieso
ik hield mijn hart effe vast in de eerste ronde tegen Mendes
ben echt wel een Conor fan, maar dat cocky showgedoe moet een keer afgelopen zijn
ik geloof in hem als elite en creatieve martial artist.. niet als money minded blaaskaak
en weet je volgens mij doet die gozer echt zo zijn best om het iedereen naar de zin te maken
althans voor de 'the bosses' (ppvtjesssss) dan .... dat iedereen lult over beste UFC ooit nou?

zou graag pettis vs McGregor zien

thijss
12-07-2015, 22:57
McGregor wat een baas! Dus ook tegen de beste worstelaar in de divisie lukt het hem.. Goed rustig gebleven op de grond, submission mooi gecounterd en weer opgestaan. Die linker directe is echt dodelijk!

Robbie vs. Rory.. Wat een keiharde pot! Echt genoten.
Rory ziet er nu alleen niet best uit:
https://twitter.com/rory_macdonald/status/620276950766981121/photo/1

Gunnar trouwens ook heel goed gevochten. Lekker enthousiast ook weer na zn overwinning.. :lol:

thijss
12-07-2015, 23:01
Misschien. McGregor lande binnen 2 rondes wel 15 strikes naar het lichaam van Mendes. Mendes heeft hier problemen van ondervonden heeft mbt tot zijn cardio en zelfvertrouwen.

Vind het wel makkelijk om steeds een nieuw excuus aan te wijzen waarom het anders zou gaan.

Precies. Zo is er altijd wel wat te zeggen. Als als als. Gelukkig deed Mendes er zelf niet aan mee.
Volgens mij hebben we een mooie pot gezien en heeft McGregor zijn woorden (opnieuw) waargemaakt.

LightHeavyWeight
12-07-2015, 23:07
McGregor wat een baas! Dus ook tegen de beste worstelaar in de divisie lukt het hem.. Goed rustig gebleven op de grond, submission mooi gecounterd en weer opgestaan. Die linker directe is echt dodelijk!

Robbie vs. Rory.. Wat een keiharde pot! Echt genoten.
Rory ziet er nu alleen niet best uit:
https://twitter.com/rory_macdonald/status/620276950766981121/photo/1

Gunnar trouwens ook heel goed gevochten. Lekker enthousiast ook weer na zn overwinning.. :lol:

Vechters als Gunnar vind ik het mooiste, zo stoïcijns en zo dodelijk.

Tykill
12-07-2015, 23:59
Ik heb het net voor de 4de keer terug gekeken. Super mooi hoe Conor blijft lachen en praten. Hij ziet er ook niet vermoeid uit.

Hij is absoluut te verslaan, maar zijn partijen zijn wel erg interessant om naar te kijken.

Tykill
13-07-2015, 00:16
https://pbs.twimg.com/media/CJuqlqiUkAAYEeR.jpg

Wie herkend deze man?

viTRTor
13-07-2015, 00:33
Ik weet niet zo goed waar ik Mcgregor in moet schalen op het moment. Dit was volgens velen de grootste stylistische match up die hij kon krijgen en hij wint toch. Tegen Aldo zal het meer een staande partij worden en ondanks dat Aldo sneller, groter en behendiger is dan Mendes zal dit toch wel een lastige partij worden voor de echte kampioen. Al zegt Mendes misschien volkomen terecht; Aldo is a different kind of beast. Ben erg benieuwd wat die partij ons gaat brengen. Ik gok op de New Year Card in Vegas, met in de co-main Lawler - Woodley voor de WW title.

pronk
13-07-2015, 01:23
Jullie hebben echt een totaal andere partij gezien dan ik. Mendes, de beste worstelaar uit de divisie en waarschijnlijk fysiek 1 van de sterksten, wist McGregor 4 keer uit 7 pogingen neer te krijgen. In deze 4 pogingen is hij 2 keer uit Conors guard proberen komen en ging 1 keer voor een submission. Elke keer als Mendes dit deed en een klein beetje ruimte moest geven kwam McGregor ertussen en wist hij op te staan. Het was niet voor niks dat Mendes in ronde 2 geen pogingen ondernam om zijn positie te verbeteren.

Hij heeft gisteren de sterkste worstelaar uit de divisie binnen 2 rondes verslagen. Beetje belachelijk om nu te doen alsof hij niet van een 'goede worstelaar' kan winnen :lol:

2x , je heb de goede partij gezien.

Klassikl
13-07-2015, 01:29
https://pbs.twimg.com/media/CJuqlqiUkAAYEeR.jpg

Wie herkend deze man?

Diego Sanchez toch?

Brainthief
13-07-2015, 02:08
Die gescheurde lip van Lawler....

Conor tegen Aldo wordt bruut. Ik vind Conor maar raar. Ene kant is hij een echte martial artist alleen de trash en geld verheerlijking pas daar niet bij. Gunnar is een held btw!

fifi23
13-07-2015, 08:14
[QUOTE=

Wie herkend deze man?[/QUOTE]

Rory

nsk thaiboksen
13-07-2015, 09:51
Jullie hebben echt een totaal andere partij gezien dan ik. Mendes, de beste worstelaar uit de divisie en waarschijnlijk fysiek 1 van de sterksten, wist McGregor 4 keer uit 7 pogingen neer te krijgen. In deze 4 pogingen is hij 2 keer uit Conors guard proberen komen en ging 1 keer voor een submission. Elke keer als Mendes dit deed en een klein beetje ruimte moest geven kwam McGregor ertussen en wist hij op te staan. Het was niet voor niks dat Mendes in ronde 2 geen pogingen ondernam om zijn positie te verbeteren.

Hij heeft gisteren de sterkste worstelaar uit de divisie binnen 2 rondes verslagen. Beetje belachelijk om nu te doen alsof hij niet van een 'goede worstelaar' kan winnen :lol:

totally agreed, lijkt wel alsof ik een andere partij heb zitten kijken.

ik vond het ook heel verrassend hoe conor al die stoten wegkopte

Brainthief
13-07-2015, 11:00
nouja, Mendes heeft aardig wat ellebogen kunnen geven en Conor vroeg aan de ref of ze konden opstaan...

Conor werd aardig aangepakt op de grond. Neemt niet weg dat Conor het goed gedaan heeft en een killer is maar het heeft niet alle vraagtekens verwijderd en het bied toch kansen voor tegenstanders.

pronk
13-07-2015, 11:04
Conor heeft aardig wat ellenbogen kunnen geven vanuit zijn guard, Mendes had er duidenlijk ook last van.

pronk
13-07-2015, 11:08
https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/zZxUKLn7S_P7BS66Bu-JtfMBKbY=/244x165:834x558/730x487/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/46717780/Screen_Shot_2015-07-11_at_10.24.31_PM.0.0.png

donalexandro
13-07-2015, 11:18
https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2015/07/robbie-lawler-ufc-189-lip1.jpg?w=1000

Brainthief
13-07-2015, 11:23
kusje erop, toch??

Klassikl
13-07-2015, 12:13
Als je die verwondingen ziet wordt die partij alleen nog maar indrukwekkender.

Diz
13-07-2015, 12:33
Main card was een en al vuurwerk! Puur genieten van begin tot eind, en buiten de grote partijen/namen begin ik erg onder de indruk te raken van Thominas de Almeida...
Vaak wat wild maar altijd spektakel, en dat voor zo'n jong kereltje!
Ik heb er iig weer een nieuwe favoriet bij!

hankmoody
13-07-2015, 12:48
Wat een held die Conor, op naar de volgende

Suplex
13-07-2015, 14:00
Welke partijen kunnen we na ufc 189 maken

aldo vs McGregor
edgar vs mendes (word ook wel tijd) titel eliminator

hendrcks vs mcdonald
lawler vs condit of woodley

lawler hendricks 3 zit ik niet echt op te wachten lawler vs mcdonald 3 wel denk alleen niet dat het goed is om dit gelijk te doem

Brainthief
13-07-2015, 14:26
nou Edgar heeft wel genoeg gedaan om een titleshot te krijgen toch? Maarja, daarna wordt het gauw dun. Holloway??


Stel Aldo wint van Conor, dan krijgt ie alleen nog rematches....

Jammer dat Gastellum te dik is. Zou welkom zijn in ww

Djani
13-07-2015, 15:35
Ik hoop dat Conor van Aldo wint, en dat zie ik ook wel gebeuren, en dat hij dan naar LW gaat. Ik vind 'm er niet gezond uitzien op FW. Daarbij sluit ik niet uit dat hij net als Poirier en Masvidal een stuk explosiever zal zijn op wanneer hij minder weight cut, hij is zelfs voor een LW best groot qua frame.

Guytje
13-07-2015, 17:32
Mendez wist toch al een tijdje dat ie moest klaar staan mocht Aldo uitvallen??..!! Geloof niks van dat ik heb geen volledig kamp gedoe. McGregor is een fenomeen en de komende partijen zal het altijd de moeite zijn om hem te zien vechten. Hij is niet de prefecte vechter en dat maakt het des te spannender om te kijken. McGregor verdient respect ook voor de manier waarop ie naar zo'n partij als deze heeft geleefd. Ik had enorm m'n twijfels in die richting. Mediatoer, geleefd worden door pers. Hoe kan je in godsnaam je rust vinden om je op een deftige manier voor te bereiden om dan ook nog eens zoveel gewicht te gaan verliezen..En dan toch een zeer degelijke sterke partij neerzetten. Respect..
Van respect gesproken Lawler vs McDonald??? Wat een gekken die twee. Als McDonald nu al op die leeftijd uit zo'n vatje kan tappen zie ik binnen een paar partijen weinig mensen van hem winnen.

mario the count
13-07-2015, 19:22
Mcgreggor is een beest. Uiteraard moest hij het worstelend afleggen maar dat wist iedereen, inclusief hijzelf. Maar hij bleef rustig op de grond en heeft mendez toch uitgeschakeld. Wat idd wel een momentje van zwakte was was dat hij op de grond bij de scheids aangaf dat mendez niks deed terwijl mendez heel actief was.

cornelus
13-07-2015, 20:40
Van respect gesproken Lawler vs McDonald??? Wat een gekken die twee. Als McDonald nu al op die leeftijd uit zo'n vatje kan tappen zie ik binnen een paar partijen weinig mensen van hem winnen.

Tsja dat Lawler wat kan wegkoppen wisten we al, maar McDonald heeft met deze partij toch ook wel aardig wat schade opgelopen en zijn gage staat in geen verhouding... :( http://www.mmamania.com/2015/7/13/8949473/ufc-189-payouts-salaries-conor-mcgregor-chad-mendes-500k-apiece-las-vegas-mma

Robbie Lawler 300K
Rory McDonald 59K

co main event

(Conor & Mendes allebei 500K)

* o wacht Lawler 150K, .. + 150 to win

mario the count
13-07-2015, 20:59
Je kan zeggen wat je wilt over mcgreggor maar door zijn praatjes en het waarmaken van zijn praatjes knokt hij zich in een paar ufc partijen naar 500k voor een partij.

my2cents
13-07-2015, 21:23
Ik heb nog eens alle main event partijen terug gekeken. In mijn ogen echt een van de beste events ooit. Vond de partij van Conor eigenlijk nog de minste, terwijl dat ook al een leuke pot was....

Suplex
14-07-2015, 09:34
Tsja dat Lawler wat kan wegkoppen wisten we al, maar McDonald heeft met deze partij toch ook wel aardig wat schade opgelopen en zijn gage staat in geen verhouding... :( http://www.mmamania.com/2015/7/13/8949473/ufc-189-payouts-salaries-conor-mcgregor-chad-mendes-500k-apiece-las-vegas-mma

Robbie Lawler 300K
Rory McDonald 59K

co main event

(Conor & Mendes allebei 500K)

* o wacht Lawler 150K, .. + 150 to win

rory maar 59.000 dollar dat is toch om te huilen.
Muv mendes en McGregor zijn het stuk voor stuk lage bedragen alleen lawler en Brown hebben Nig redelijk verdient door hun win bonussen.
Vin die 59 voor rory echt schandalig!

fifi23
14-07-2015, 10:46
Als je dat vergelijkt met Money Mayweather is het idd niet veel. :-(

Is het z'n groot verschil met PPV van Mayweather en de UFC?

Suplex
14-07-2015, 13:33
Als je dat vergelijkt met Money Mayweather is het idd niet veel. :-(

Is het z'n groot verschil met PPV van Mayweather en de UFC?

Zeker zit daar een groot verschil in de pvv aantallen het bedrag dat mayweather eraan overgehouden heeft geloof zon 200miljoen is natuurlijk absurt en slaat nergens op maar dat rory wird afgescheept met 59K is diep triest .

De verhouding zijn helemaal weg
Mayweather staat een paar rondjes te springen en tikkertje te spelen.
Terwijl rory keihard staat te knokken in war van 5 ronden tegen lawler en heel ze gezicht verbouwd word en ws littekens en letsel voor de rest van zijn heeft.

De enige die met een dikke Paycheck
Naar huis gaan zijn Lorenzo en Dana met zun dikke kop.

Fasada
14-07-2015, 13:59
Zeker zit daar een groot verschil in de pvv aantallen het bedrag dat mayweather eraan overgehouden heeft geloof zon 200miljoen is natuurlijk absurt en slaat nergens op maar dat rory wird afgescheept met 59K is diep triest .

De verhouding zijn helemaal weg
Mayweather staat een paar rondjes te springen en tikkertje te spelen.
Terwijl rory keihard staat te knokken in war van 5 ronden tegen lawler en heel ze gezicht verbouwd word en ws littekens en letsel voor de rest van zijn heeft.

De enige die met een dikke Paycheck
Naar huis gaan zijn Lorenzo en Dana met zun dikke kop.

Ik kan jullie verzekeren dat Rory meer krijgt dat de 59k wat wordt vrijgegeven. Zo heeft Conor ook niet evenveel als Mendes gekregen maar op papier zitten ze beide op 500k. Ik denk dat Conor een paar miljoen heeft verdiend aan deze partij..

Suplex
14-07-2015, 14:10
Ik kan jullie verzekeren dat Rory meer krijgt dat de 59k wat wordt vrijgegeven. Zo heeft Conor ook niet evenveel als Mendes gekregen maar op papier zitten ze beide op 500k. Ik denk dat Conor een paar miljoen heeft verdiend aan deze partij..

Snap dat dit gewoon het gage is en dat er Nig meer aan vast zit zoals sponsor deals en de inkomsten uit de pvv heb zelfs ook wellis begrepen dat de ufc nog wellis wat contant durft af te rekenen maar dat is allemaal gissen maar dat is allemaal geen zekerheid die 59 is een zekerheid maar nog in vergelijking met andere partijen wat die krijgen aan gage pak bv de verliezer van de tuf finale die gaat naar huis met 72000 rory verdient meer dan dat zeker als je voor de titel vecht zeker als je weet wat voor geld er in omgaat

SnerkeL
14-07-2015, 14:14
Vond iemand eigenlijk nog meer dat Mendes snel uitgeteld werd of ligt dat aan mij?

Westpaw
14-07-2015, 14:42
Vond iemand eigenlijk nog meer dat Mendes snel uitgeteld werd of ligt dat aan mij?
Hij heeft er zelf niet over geklaagd voor zover ik weet maar op mij kwam het ook zo over.
Ik hoopte op een overwinning voor Conor maar vond het toch iets te gemakkelijk gaan op het eind. Kreeg toch heel even het gevoel dat er een luchtje aan zat.

Wiebe
14-07-2015, 14:43
Vond iemand eigenlijk nog meer dat Mendes snel uitgeteld werd of ligt dat aan mij?

Ik denk dat een vreselijk pak slaag Chad Mendes bespaard is gebleven hierdoor. In de resterende 3 seconden van de ronde zou hij nog een goede tik krijgen en in die minuut rust/verzorging zou hij niet herstellen en McGregor sloopt hem staand. En echt verdedigen was het ook niet meer te noemen. Ik geef je gelijk ik dacht het in eerste instantie ook, maar nu toch wel terecht.

Klassikl
14-07-2015, 16:47
Zeker zit daar een groot verschil in de pvv aantallen het bedrag dat mayweather eraan overgehouden heeft geloof zon 200miljoen is natuurlijk absurt en slaat nergens op maar dat rory wird afgescheept met 59K is diep triest .

De verhouding zijn helemaal weg
Mayweather staat een paar rondjes te springen en tikkertje te spelen.
Terwijl rory keihard staat te knokken in war van 5 ronden tegen lawler en heel ze gezicht verbouwd word en ws littekens en letsel voor de rest van zijn heeft.

De enige die met een dikke Paycheck
Naar huis gaan zijn Lorenzo en Dana met zun dikke kop.

Je kan boksen ook maar moeilijk vergelijken met MMA. Wanneer MMA vechters zichzelf gaan promoten dan zullen ze ook veel meer geld uit de ppv's halen. Dit zie ik echter niet snel gebeuren.

LightHeavyWeight
14-07-2015, 17:14
Je kan boksen ook maar moeilijk vergelijken met MMA. Wanneer MMA vechters zichzelf gaan promoten dan zullen ze ook veel meer geld uit de ppv's halen. Dit zie ik echter niet snel gebeuren.

Dat zie je niet gebeuren na het event waar de grootste showman en zelf-promotor van de UFC is opgestaan? Ik geloof dat de nieuwe generatie wel is opgestaan, TUF doet ook al goed mee aan al die poppenkast.

my2cents
14-07-2015, 17:59
Ik kan jullie verzekeren dat Rory meer krijgt dat de 59k wat wordt vrijgegeven. Zo heeft Conor ook niet evenveel als Mendes gekregen maar op papier zitten ze beide op 500k. Ik denk dat Conor een paar miljoen heeft verdiend aan deze partij..

Ik geloof ook best dat hij meer krijgt dat die 59K, maar waarom vertellen ze dat dan niet. Maar goed laat het eens 200K zijn, wat ie ook nog eens met veel mensen moet delen. Vergelijk het eens met boksen en dan is het echt echt een schande, zeker gezien het risico dat ze lopen. Dit kan makkelijk blijvende schade betekenen en bij elke partij loop je dit risico..

blade
14-07-2015, 18:13
Zeker zit daar een groot verschil in de pvv aantallen het bedrag dat mayweather eraan overgehouden heeft geloof zon 200miljoen is natuurlijk absurt en slaat nergens op maar dat rory wird afgescheept met 59K is diep triest .

De verhouding zijn helemaal weg
Mayweather staat een paar rondjes te springen en tikkertje te spelen.
Terwijl rory keihard staat te knokken in war van 5 ronden tegen lawler en heel ze gezicht verbouwd word en ws littekens en letsel voor de rest van zijn heeft.

De enige die met een dikke Paycheck
Naar huis gaan zijn Lorenzo en Dana met zun dikke kop.


boksen is een veel grotere sport dan mma dus gaat er veel meer geld in om dus dat die meer verdienen is vrij normaal bij de top dan

mario the count
14-07-2015, 19:02
Ik geloof ook best dat hij meer krijgt dat die 59K, maar waarom vertellen ze dat dan niet. Maar goed laat het eens 200K zijn, wat ie ook nog eens met veel mensen moet delen. Vergelijk het eens met boksen en dan is het echt echt een schande, zeker gezien het risico dat ze lopen. Dit kan makkelijk blijvende schade betekenen en bij elke partij loop je dit risico..
Aan de andere kant dwingt niemand ze om dit te doen, vergeleken met boksen is het een schijntje maar 59.000 euro voor een half uurtje werk (uiteraard zit er nog training en voorbereiding in, maar het bedrag is ook hoger dan 59.000) is toch aardig verdienen. Er zijn mensen die meer risico lopen in hun vakgebied voor een stuk minder centen, geen medelijden hier hoor.

Suplex
14-07-2015, 22:31
Dat zie je niet gebeuren na het event waar de grootste showman en zelf-promotor van de UFC is opgestaan? Ik geloof dat de nieuwe generatie wel is opgestaan, TUF doet ook al goed mee aan al die poppenkast.

Denk dat Conor idd de eerste echte groot verdiener in het mma gaat worden hij is zakelijk volgens mij zeker niet achterlijk en weet hoe waardevol hij is voor de ufc.
conor heeft veel haters maar snap niet dat sommige mensen zon afgunst tegen hem kunnen hebben
snap best dat niet iedereen fan van hem is maar hij brengt het mma wel heel veel goede dingen en brengt de sport internationaal en zeker in Europa onder de aandacht zeker na afgelopen weekend hebben er al meerdere gevraagd wie hij is zagen hem regelmatig op fb en istagram voorbij komen.

Wiseguy
14-07-2015, 22:54
Aan de andere kant dwingt niemand ze om dit te doen, vergeleken met boksen is het een schijntje maar 59.000 euro voor een half uurtje werk (uiteraard zit er nog training en voorbereiding in, maar het bedrag is ook hoger dan 59.000) is toch aardig verdienen. Er zijn mensen die meer risico lopen in hun vakgebied voor een stuk minder centen, geen medelijden hier hoor.

Gaat nog een shitload belasting van af, 10% trainer 10% manager. Vraag me af wat ze over houden.

my2cents
14-07-2015, 23:02
Gaat nog een shitload belasting van af, 10% trainer 10% manager. Vraag me af wat ze over houden.

Vergeet ook niet dat dit de fucking co-main event was for the belt. Veel krijgen nog veel minder (ok, die hoeven gelukkig ook niet met Lawler 5x5 de kooi in ;-) en ja dat vind ik best wel een schande voor deze topsporters in een sport met veel kijkers.

viTRTor
14-07-2015, 23:15
Ik vind inderdaad dat als je 5x5 minuten met Lawler de kooi in moet je recht heb op minimaal een ton.

blade
14-07-2015, 23:20
Vergeet ook niet dat dit de fucking co-main event was for the belt. Veel krijgen nog veel minder (ok, die hoeven gelukkig ook niet met Lawler 5x5 de kooi in ;-) en ja dat vind ik best wel een schande voor deze topsporters in een sport met veel kijkers.

ze zullen toch wel onderhandelen over het bedrag of zeggen ze dit krijg je en meer niet?

Suplex
15-07-2015, 22:37
In onderstaande link een interview met dustin poirier over conor McGregor

denkt dat conor wint van aldo en geeft toe dat conor zijn kop gek had zitten voor hun partij

http://youtu.be/FpF_VuZufDs

e-type
16-07-2015, 00:05
Denk dat Conor idd de eerste echte groot verdiener in het mma gaat worden hij is zakelijk volgens mij zeker niet achterlijk en weet hoe waardevol hij is voor de ufc.
conor heeft veel haters maar snap niet dat sommige mensen zon afgunst tegen hem kunnen hebben
snap best dat niet iedereen fan van hem is maar hij brengt het mma wel heel veel goede dingen en brengt de sport internationaal en zeker in Europa onder de aandacht zeker na afgelopen weekend hebben er al meerdere gevraagd wie hij is zagen hem regelmatig op fb en istagram voorbij komen.

Eerste?
GSP, RRR, Anderson Silva, Lidell, Ortiz, Allemaal grootverdieners.

Suplex
17-07-2015, 13:47
Eerste?
GSP, RRR, Anderson Silva, Lidell, Ortiz, Allemaal grootverdieners.

Denk dat Conor de lat weer een beetje
Hoger legt qwa verdiensten.
Conor is de eerste internationale ufc ster en ook mensen die nix van mma weten kennen hem of hebben van hem gehoord in tegenstelling tot de door jou genoemde namen.
Ronda timmert flink aan de weg maar is tot nu toe een onbekende in Europa

my2cents
17-07-2015, 18:16
Denk dat Conor de lat weer een beetje
Hoger legt qwa verdiensten.
Conor is de eerste internationale ufc ster en ook mensen die nix van mma weten kennen hem of hebben van hem gehoord in tegenstelling tot de door jou genoemde namen.
Ronda timmert flink aan de weg maar is tot nu toe een onbekende in Europa

Dat denk ik ook. Niemand van die vorige 'grootverdieners' had zo'n grote mond als Conor.

Stannos
20-07-2015, 23:37
Dit event was echt dik!
Was zelf op vakantie in Albufeira, ben rond 5 uur Portugese tijd de club uitgelopen om McGregor vs Mendes te zien.
Het was echt overal te zien! de gehele strip was aan het kijken..

e-type
20-07-2015, 23:50
Denk dat Conor de lat weer een beetje
Hoger legt qwa verdiensten.
Conor is de eerste internationale ufc ster en ook mensen die nix van mma weten kennen hem of hebben van hem gehoord in tegenstelling tot de door jou genoemde namen.
Ronda timmert flink aan de weg maar is tot nu toe een onbekende in Europa

'Tuurlijk. Net als met voetballers. De buit wordt steeds vetter naarmate de commercie toeneemt. Cruijff zou nu miljoenen krijgen.

Bromios
21-07-2015, 12:01
Denk dat Conor idd de eerste echte groot verdiener in het mma gaat worden hij is zakelijk volgens mij zeker niet achterlijk en weet hoe waardevol hij is voor de ufc.
conor heeft veel haters maar snap niet dat sommige mensen zon afgunst tegen hem kunnen hebben
snap best dat niet iedereen fan van hem is maar hij brengt het mma wel heel veel goede dingen en brengt de sport internationaal en zeker in Europa onder de aandacht zeker na afgelopen weekend hebben er al meerdere gevraagd wie hij is zagen hem regelmatig op fb en istagram voorbij komen.

Waarom hij zo veel haters heeft ? Omdat hij een disrespectvolle klootzak is, daarom. Ik hou meer van respectvolle sporters zoals bijvoorbeeld Valentino Rossi, Messi en Arjen Robben. Allemaal extreem talentvol, multimiljonair en altijd respectvol.

thijss
21-07-2015, 14:10
Ik snap je punt maar de sporters die je noemt beoefenen stuk voor stuk sporten waar het grote geld te vinden is. In de UFC is dat gewoon niet zo (niet voor iedereen) daarom doet Conor het gewoon slim en het werkt.. Of je de manier waarop wel of niet wat vind is een andere discussie.

Klassikl
22-07-2015, 00:48
Je kan vechtsporten ook totaal niet met andere sporten vergelijken.

Minotauro
22-07-2015, 04:41
Waarom hij zo veel haters heeft ? Omdat hij een disrespectvolle klootzak is, daarom. Ik hou meer van respectvolle sporters zoals bijvoorbeeld Valentino Rossi, Messi en Arjen Robben. Allemaal extreem talentvol, multimiljonair en altijd respectvol.

Valentino Rossi sportief? Heb hem vaak zat zien natrappen, afsnijden etc. vanaf een motor. En dat met hoge snelheden, nee, dan is wat McGregor doet (het beledigen puur voor ppv) wel een stuk erger! Mendes was bijna dood joh, en heeft niks aan de partij tegen McGregor verdiend zeker?

cornelus
22-07-2015, 10:37
Je kan vechtsporten ook totaal niet met andere sporten vergelijken.

Is Dana White wellicht dan toch de Blatter van het MMA..

en zijn de cijfers van de UFC ergens inzichtelijk, ik wil eigenlijk wel eens weten waar de grote cashlows heengaan
als de meeste vechters voor een schijntje moeten komen opdraven

nu dan met die malle reebokpakjes, welcome to the zoo

Klassikl
22-07-2015, 12:03
Is Dana White wellicht dan toch de Blatter van het MMA..

en zijn de cijfers van de UFC ergens inzichtelijk, ik wil eigenlijk wel eens weten waar de grote cashlows heengaan
als de meeste vechters voor een schijntje moeten komen opdraven

nu dan met die malle reebokpakjes, welcome to the zoo

Wat is je punt?

cornelus
22-07-2015, 12:30
Wat is je punt?

Ach mijn punt was eigenlijk een reactie op de post waarin Robben en Messi worden genoemd.
Appels met peren vergelijken.. etc.

Daarna kwamen nog vraagtekens m.b.t de UFC.

Bromios
22-07-2015, 12:57
Valentino Rossi sportief? Heb hem vaak zat zien natrappen, afsnijden etc. vanaf een motor. En dat met hoge snelheden, nee, dan is wat McGregor doet (het beledigen puur voor ppv) wel een stuk erger! Mendes was bijna dood joh, en heeft niks aan de partij tegen McGregor verdiend zeker?

Conflicten in de race, that's racing. Maar buiten de race hebben de meeste coureurs geen problemen met elkaar.
McGregor zijn geblaat buiten de ring is 99% van zijn act. Dus hebben mensen een hekel aan hem. Dat probeer ik uit te leggen. En dat heeft hij als het goed is niet nodig.

Ik denk overigens dat het wel meevalt hoeveel de UFC in de zak steekt. Ze hebben jaren en jaren verlies gedraaid. Dat vechters onderbetaald worden en dat de meesten er een baan naast hebben omdat ze anders niet rondkomen is al lang bekend. Maar dat is in bijvoorbeeld het voetbal niet anders. Van de 1,7 miljoen voetballers in Nederland kunnen er ongeveer 1500 van bestaan en hebben er pak hem beet 300 een topinkomen.

Topsport is statistisch gezien 1 van de slechtste manieren om miljonair te worden heb ik eens ergens gelezen.

Minotauro
22-07-2015, 13:35
Conflicten in de race? Die gasten rijden soms 300, dan is het geen tijd voor natrappen en moedwillig afsnijden. Dit is nog een stuk onveiliger dan vechtsport

cornelus
24-07-2015, 12:53
Ik denk overigens dat het wel meevalt hoeveel de UFC in de zak steekt. Volgens mij komen we dat vast nooit te weten?


https://www.youtube.com/watch?v=3yKK9EAyXzI

Bromios
26-07-2015, 00:33
Zo, eindelijk de partij eens rustig gekeken. Volgens mij maakte Mendes maar 1 fout en dat is dat hij ongeduldig werd. 1e 2 rondes allebei gewonnen en hij legde hem erg gemakkelijk op zijn rug. Als hij gewoon door was gegaan met druk zetten op de grond dan had ik hem wel zien winnen.
Vond het ook een erg snelle stoppage. Herb Dean weet dat het een worstelaar is en dat hij erg gemakkelijk vanaf zijn rug vecht dus hij had het nog wel even door kunnen laten gaan.