PDA

View Full Version : Fedor is terug!



viTRTor
14-07-2015, 23:49
Former PRIDE FC heavyweight Champion Fedor Emelianenko is contemplating a return to mixed martial arts (MMA) after a brief retirement, according to an online report from local outlet Union MMA.

Bloody Elbow has the translation:

"I was able to recover and heal old injuries. The last three years I have maintained physical form, but this level is not enough to go into battle, therefore recently I started intensive training. We have assembled a team of versatile coaches and athletes who will help me in the training process" Emelianenko continued. "There is still work to do to prepare to leave the ring. Negotiations are underway with promotions. Once agreements are reached, there will be information on the date of the fight and rival."

viTRTor
14-07-2015, 23:51
Weet niet of het nou zo een goeie beslissing is als het waar is, maar god, wat zou het mooi zijn om hem tegen Mark Hunt te zien knokken in Japan, of tegen Josh Barnett.

Brainthief
15-07-2015, 00:10
Vet! Maar of we en veel van moeten verwachten van deze legende?

viTRTor
15-07-2015, 00:29
Niks bijzonders, lekker vechten tegen subtoppers, maar wat vet om hem weer in de ring te zien

Wheelie
15-07-2015, 00:32
http://mixfight.com/2015/07/Fedor-komt-terug

SnerkeL
15-07-2015, 08:11
Ben geen fan van comebacks. Je legacy gaat er dan toch vaak aan.. Michael Jordan, Mike Tyson, Tiger Woods. Vaak blijken ze dan ineens verslaanbaar en verdwijnen de mooie gedachten aan een oude held.

Tony
15-07-2015, 09:40
Het kan nog alle kanten op met Fedor. Hij is 38 jaar oud. Redelijk oud, maar nog niet té oud (indien hij verder fit en vitaal is).
De vraag is, hoe snel kan Fedor weer in wedstrijdritme komen, én komt hij dan op de volle 100% terug.

Ik zie het wel gebeuren met Bellator. Alhoewel een UFC partij tegen Werdum natuurlijk ook geweldig zou zijn. Rematch!

YoMarK
15-07-2015, 09:44
Niet naar Bellator aub. Hij heeft 1 a 2 jaar...laten we zeggen 4 partijen max. Als je dan terug komt, gewoon ook voor de top gaan...de dood of de gladiolen.

Brainthief
15-07-2015, 10:20
Ik wil het in ieder geval zien. Ik denk dat dit wel euro's/ dollars gaat opleveren. Zeker de 1e partij.

Klassikl
15-07-2015, 11:26
Hoop het eigenlijk niet. Of het moet een eenmalig Pride event zijn.

Wandy, Fedor, Shogun, Crocop, Noguira, Sakuraba tegen een Gracie op de kaart :blush:

Niek-S
15-07-2015, 12:00
Rematch met Werdum, als Dana dat nou even regelt, ik denk dat hij dan ook wel een leuk event heeft staan net als ufc189, dat was nu nog het record toch;) Nadeel alleen, voor Amerikanen en dus UFC is Fedor minder bekend denk ik, dan maar een evenement in Japan voor de UFC.

cornelus
15-07-2015, 12:11
Niet naar Bellator aub. Hij heeft 1 a 2 jaar...laten we zeggen 4 partijen max. Als je dan terug komt, gewoon ook voor de top gaan...de dood of de gladiolen.

Nou volgens mij heeft die man alles al meegemaakt en de UFC is één grote hypetrain, dus prima toch lekker een soort van in de luwte met wat andere veteranen. En fuck al die vergane glorie rematches. Het verleden bestaat niet meer. Tabula rasa!

MB667
15-07-2015, 13:24
geweldig nieuws. Hoop bij ufc. Weet zeker dat die weer nr 1 kan worden. Zeker als hij blessurevrij is.

amilster
15-07-2015, 16:54
Ben geen fan van comebacks. Je legacy gaat er dan toch vaak aan.. Michael Jordan, Mike Tyson, Tiger Woods. Vaak blijken ze dan ineens verslaanbaar en verdwijnen de mooie gedachten aan een oude held.

Dit heb ik nou ook, hij is (of was) niet voor niets retired denk ik, hoopdat dit gewoon een hoax is alhoewel ik een groot fan (misschien juist daarom wel) van Fedor ben.

blade
15-07-2015, 17:29
nou welkom terug Fedor

Soulbringer320
15-07-2015, 18:20
Stel...

Hij komt naar UFC, hij pakt een aantal heavyweights....
Rematch Werdum en hij wint deze.....

kruikenstad goes bjj
15-07-2015, 18:54
2 juli 2016 UFC 200 the comeback off the last emperor mooier affiche kan ome dana niet hebben! dan doe maar gelijk tegen Overeem kan ik ook nog mee leven.

viTRTor
15-07-2015, 20:24
Denk je echt dat ze UFC 200 rondom Fedor bouwen? Die man loopt tegen de 40 en heeft 0 marketingwaarde in de VS.

T15Boxing
15-07-2015, 20:59
Ik heb dit al een aantal keren gehoord in de laatste paar jaren. Is dit 100% zeker?

mario the count
15-07-2015, 21:23
Ik heb dit al een aantal keren gehoord in de laatste paar jaren. Is dit 100% zeker?
Ik heb gehoord dat hij eerst een paar profboks partijen tegen de top wilt draaien om weer een beetje in vorm te komen. Daarna gaat hij voor het echte werk, ufc of bellator.

Mauro
15-07-2015, 21:27
Ik heb gehoord dat hij eerst een paar profboks partijen tegen de top wilt draaien om weer een beetje in vorm te komen...
Goed plan, boksen is nl vet makkelijk.

T15Boxing
15-07-2015, 21:28
Hahaha

T15Boxing
15-07-2015, 21:47
Maar als dit waar is weet ik niet wat hem bezielt. Hij was 4 jaar geleden al kansloos tegen de top van de HW's. Tenzij hij het tegen cans houdt, daar heeft hij toch al genoeg ervaring mee.

Turboknecht
15-07-2015, 21:53
Waarschijnlijk is er sprake van de oude bekende zucht naar een zak verse centen.

viTRTor
15-07-2015, 21:57
Maar als dit waar is weet ik niet wat hem bezielt. Hij was 4 jaar geleden al kansloos tegen de top van de HW's. Tenzij hij het tegen cans houdt, daar heeft hij toch al genoeg ervaring mee.

Kansloos tegen de top HW's? Wie dan? TRT Henderson of Anabolen Silva? Ik weet natuurlijk de vorm niet waar Fedor in verkeert, maar de Rothwell's, Brownes en de Barnett's kan hij met zijn talent en skills prima partij bieden in principe.

LightHeavyWeight
15-07-2015, 22:05
Kansloos tegen de top HW's? Wie dan? TRT Henderson of Anabolen Silva? Ik weet natuurlijk de vorm niet waar Fedor in verkeert, maar de Rothwell's, Brownes en de Barnett's kan hij met zijn talent en skills prima partij bieden in principe.

Rothwell en Browne slaan hem helemaal verrot. Fedor's tijd is over, hij is mijn favoriete vechter maar het is geweest.

T15Boxing
15-07-2015, 22:08
Alleen een fanboy in dromenland gelooft dat soort dingen nog(dat hij het kan redden tegen sub-toppers of zelfs top 10ers)

Naj85
15-07-2015, 23:30
On Tuesday rumors surfaced that the greatest heavyweight in mixed martial arts history, The Lasst Emperor, Fedor Emelianko was returning. Now it was been confirmed, by Fedor's longtime manager Vadim Finkelchtein.
"It was unexpected," said Vadim to Karim Zidan for BloodyElbow.com. "I was trying to convince Fedor to come back for about year or two, but then gave up this idea. And about a week or two ago he told me he is thinking about coming back to sport. I am happy about that."
"I am ready to help him anyway I can. I see that he is mentally ready. All he needs is to train hard. He remained in good shape all those years but it will still take some time to be ready to fight."
"There is no information about time and place of his first fight for now. And there is no information about possible opponent. But I am sure he is able to fight any Top 10 world heavyweight."
UGer touch
also brought to our attention that Vadim told a Russian news site he wants the first fgth to be in Russia.
Q: Fedor told about his negotiations with MMA promotions. Is ?-1 one of them and what conditions can you offer for Fedor?
Vadim: I would like Fedor to fight for us but I'm not sure it's possible. It would be great to have first Fedor's fight in Russia, for his fans. But then I want him to compete abroad - in US, Japan…
Read entire interview... (original Russian)

©2015 Mixed Martial Arts llc.
Developed in partnership with Adept Mobile

king
16-07-2015, 00:23
Nu met die strenge PED-testing in de UFC zijn die toppers ineens niet meer zo 'top'. Kijk maar naar Alistair en Bigfoot. Als Fedor 75% van zijn oude vorm kan terugkrijgen moet hij in de top 5 HW kunnen doordringen.

Kijk maar naar Arlovski, die krijgt als het goed is binnenkort een titelshot. En Hunt heeft er net een gehad. Beide heeft Fedor overtuigend verslagen.

Overhand Right
16-07-2015, 08:43
Als geld zijn motivatie is, gaan we nooit Fedor in vorm zien. En stel je voor hij wordt bruut KO geslagen; dat is toch niet aan te zien...
Ga in films spelen ofzo, maar stop met knokken en laat ons je herinneren als de absolute goat.

Tony
16-07-2015, 09:51
Misschien is het vuur in Fedor wel degelijk echt aangewakkerd.. Een gemotiveerde Fedor is tot veel in staat... 3 jaar ring rust of niet.

MB667
16-07-2015, 10:55
Fedor moet op het hoogste niveau vechten, dus de ufc. Al het andere is fedor onwaardig eigenlijk. Hoop dat hij en/ of zijn management dat ook inziet.

e-type
16-07-2015, 12:55
Als geld zijn motivatie is, gaan we nooit Fedor in vorm zien. En stel je voor hij wordt bruut KO geslagen; dat is toch niet aan te zien...
Ga in films spelen ofzo, maar stop met knokken en laat ons je herinneren als de absolute goat.


ho ho, Kimbo is weer terug, mooie match-up.

Nee serieus, hopelijk vinden ze een mooi format voor Fedor, maar ik hou 'm toch liever in m'n geheugen als de GOAT. Format wat Klassikl voorstelt lijkt me wel wat!

The Company
16-07-2015, 13:38
Alleen een fanboy in dromenland gelooft dat soort dingen nog(dat hij het kan redden tegen sub-toppers of zelfs top 10ers)

Arlovski, Rothwell, Mir, Barnett en Hunt zijn momenteel ook top 10 in de UFC. Waarom zou Fedor daar niet van kunnen winnen?

Hoop Fedor nog in de UFC te zien maar ik vrees dat hij nog snel wat wil cashen in Bellator.

stiffler
16-07-2015, 15:08
Denk niet dat geld zijn motivatie zal zijn. Hij heeft miljoenen tijdens zijn carriere verdiend. Lijkt me sterk dat alles in 3 jaar op is :) weet niet zo goed wat ik moet denken van zijn terugkeer. Natuurlijk hopen we op de Fedor van pride.. maar vrees het ergste.

fifi23
16-07-2015, 16:45
UFC in Rusland???
Wat andere Russen er bij en gaan met die banaan

T15Boxing
16-07-2015, 18:57
Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.


Arlovski, Rothwell, Mir, Barnett en Hunt zijn momenteel ook top 10 in de UFC. Waarom zou Fedor daar niet van kunnen winnen?

Hoop Fedor nog in de UFC te zien maar ik vrees dat hij nog snel wat wil cashen in Bellator.

Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.

Pansier
16-07-2015, 20:25
Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.



Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.

Hendo is nog steeds geen nobody. Hij doet me denken aan Aerts. Hij mag dan wel wat ouder zijn, maar gevaarlijk is en blijft hij!

T15Boxing
16-07-2015, 20:43
En hij zou Fedor wederom op zijn gezicht planten.

Pernik
16-07-2015, 21:53
In zijn laatste drie win partijen tegen Monson, Ishii en Rizzo was hij een stuk voorzichtiger dan in zijn drie verlies partijen daarvoor en die won hij eigenlijk heel makkelijk, dus als hij die vorm kan krijgen en er niet meer als een gek induikt, zie ik hem best nog wel een pot breken.

The Company
17-07-2015, 07:49
Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.



Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.

Je punt? Arlovski werd binnen een paar seconden KO geslagen door Rogers, Hunt verloor binnen een minuut van Mccorkle, Rothwell werd nog niet zo lang geleden gesubmit door Gonzaga. Ondanks deze verliespartijen zijn ze nu top 10 in de UFC.

Robbie Lawler verloor in SF nog kansloos van Lorenz Larkin. Nu is hij UFC kampioen.

Lionheart
17-07-2015, 10:29
Ben benieuwd..

T15Boxing
17-07-2015, 12:15
Je punt? Arlovski werd binnen een paar seconden KO geslagen door Rogers, Hunt verloor binnen een minuut van Mccorkle, Rothwell werd nog niet zo lang geleden gesubmit door Gonzaga. Ondanks deze verliespartijen zijn ze nu top 10 in de UFC.

Robbie Lawler verloor in SF nog kansloos van Lorenz Larkin. Nu is hij UFC kampioen.

De mannen die je noemt waren bescheiden genoeg om naar verschillende gyms te gaan en nieuwe manieren en skill te leren, met wereld toppers als team maten. Ze zijn met de sport "evolved".

Fedor was ondertussen met het tegenovergestelde bezig. In Pride zag je hem trainen met buitenlandse toppers(weet je nog zijn sessies met Overeem?) maar in de laatste jaren van zn carriere trok hij zich terug en zat hij te joggen in een park in Rusland met eigen geselecteerde nobodies om mee te trainen.

Denk je dat Fedor dit nu anders gaat doen? Ik niet, dus ik zie helemaal geen indicatie om te denken dat hij een comeback maakt zoals hun.

Brainthief
17-07-2015, 13:08
Fedor en z'n yes-men ook altijd he...

hassebas
18-07-2015, 15:38
Ik kan me niet voorstellen dat ie zijn krabbel op een contract van Dana zet, maar hoop het zeker wel...

Zou toch te ziek zijn als Fedor gewoon weer in de ring staat. Vergeet niet dat tegen Werdum en Henderson Fedor als een beest begon en zeker de overhand had. Alleen Big-foot vond ik m minder ogen.

Iedereen kan wel roepen dat het allemaal geen zak voorstelt met Fedor, maar dan heb je er weinig verstand van denk ik. Daarnaast, als hij vecht dan weet je dat er wat gaat gebeuren, hoe dan ook.

Ik kan in ieder geval niet wachten...

Minotauro
18-07-2015, 18:17
Fedor zorgt altijd voor een goede partij. Inderdaad, tegen alleen Silva werd hij echt gedomineerd. De andere twee losses waren te voorkomen. Kijk er sowieso naar uit om the GOAT weer te zien. Hoop dan ook dat hij nog wat moois kan neerzetten

yuko
19-07-2015, 01:03
Eerst zien dan geloven maar als hij aantreed zit ik voor de buis.

Bosnier91
19-07-2015, 01:20
Hij heeft ook niet gezegd 'ik kom terug', hij zou erover nadenken. En ik denk ook wel dat hij zou nadenken als hem iets aangeboden wordt, ipv het zomaar te accepteren. Hij weet ook wel wat voor reputatie en record hij heeft, wat hij allemaal heeft bereikt. Dat zet hij niet 123 op het spel om ten koste van alles een comeback te maken die hem zwaar benadeelt.

pronk
19-07-2015, 03:11
Hij heeft wel degelijk gezegd dat hij terug komt.

T15Boxing
19-07-2015, 03:55
Grote vraag is of het God's wil is.

Lionheart
19-07-2015, 19:31
Ben benieuwd of hij LHW of HW gaat vechten..

amilster
20-07-2015, 10:39
De mannen die je noemt waren bescheiden genoeg om naar verschillende gyms te gaan en nieuwe manieren en skill te leren, met wereld toppers als team maten. Ze zijn met de sport "evolved".

Fedor was ondertussen met het tegenovergestelde bezig. In Pride zag je hem trainen met buitenlandse toppers(weet je nog zijn sessies met Overeem?) maar in de laatste jaren van zn carriere trok hij zich terug en zat hij te joggen in een park in Rusland met eigen geselecteerde nobodies om mee te trainen.

Denk je dat Fedor dit nu anders gaat doen? Ik niet, dus ik zie helemaal geen indicatie om te denken dat hij een comeback maakt zoals hun.

Hier ben ik het helemaal mee eens, Fedor is echt niet meer dezelfde als toen hij in Pride de GOAT was, niet iedere vechter heeft dezelfde houdbaarheid datum, we hebben Fedor ook fysiek helemaal zien veranderen.
Op zijn hoogtepunt in Pride was het niet mentaal maar ook fysiek een beest, daarna gaf hij zelf in een interview aan dat hij geen weight training meer deed, dat heeft hem lichamelijk gezien geen goed gedaan.
Hij is lichamelijk ook gewoon erg verouderd, dit alles en datgene waar we vroeger zo van gecharmeerd waren, zijn Spartaanse training methoden stammen allemaal uit een tijd waarin we allemaal wat minder (ik wel in iedergeval) ontwikkeld waren op MMA gebied.
Ik wil Fedor herrinneren zoals hij op zijn top was.

king
20-07-2015, 13:24
Ben benieuwd of hij LHW of HW gaat vechten..

De GOAT doet niet aan weight cuts...

T15Boxing
25-07-2015, 13:02
Ben benieuwd of hij LHW of HW gaat vechten..

Denk niet dat het LHW wordt..

http://oi60.tinypic.com/i3ggux.jpg

Pansier
25-07-2015, 18:17
Denk niet dat het LHW wordt..

http://oi60.tinypic.com/i3ggux.jpg

Haha wat een beest!

LightHeavyWeight
25-07-2015, 21:14
Van boomstammen gooien en vechten met beren krijg je behoorlijke armen. Hij is zwaarder dan ooit lijkt wel.

viTRTor
25-07-2015, 22:45
Lijkt wel een bodybuilder... Weet niet wat zijn huidige vorm is, maar deze man wil je echt niet graag tegenover je hebben in de ring.

blackadder
26-07-2015, 04:28
Ik verwacht toch wel eerst wat opwarm partijen zodat ie weer wat kan wennen.

Spike_tm
27-07-2015, 17:23
Is toch alleen maar mooi om die man weer in de ring te zien.
UFC niveau is echt niet zo denderend in de breedte en je ziet de met alle respect "oude knarren" opduiken in de top 10 nu er strenger getest wordt op toverdrank.
Fedor vs top10 HW in UFC wil ik wel zien hoor.

Daniel
27-07-2015, 20:10
Beest

Lionheart
28-07-2015, 02:41
Mooie pic van Fedor!
Maar is dit all natural of snoept the GOAT niet?;-)

blackadder
28-07-2015, 03:50
Mooie pic van Fedor!
Maar is dit all natural of snoept the GOAT niet?;-)
Allemaal Borsjt.
http://images.smulweb.nl/recepten/201312/1418895/high_res/shutterstock_151659398.jpg

appelsap
28-07-2015, 03:54
Denk niet dat het LHW wordt..

http://oi60.tinypic.com/i3ggux.jpg

Die politiepet staat hem goed. Fedor Seagal.

T15Boxing
28-07-2015, 14:38
Mooie pic van Fedor!
Maar is dit all natural of snoept the GOAT niet?;-)

het is meer dat kettlebell Fedor terug is, zoals sherdog hem noemt.

Suplex
31-08-2015, 17:44
Geruchten machine laait weer flink op dat hij bij de UFC gaat tekenen.
Hoop echt dat het klopt!

pronk
31-08-2015, 21:03
Dat zou mooi zijn, tegen wie zou men hem willen zien knokken?

Wheelie
31-08-2015, 21:39
https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/yJxfkU69WlXzGwydgHdtTY8rrcM=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/4015060/RFQGLkZ.0.png

blackadder
31-08-2015, 21:46
Dat zou mooi zijn, tegen wie zou men hem willen zien knokken?
Dana White!

BIG Lebowski
01-09-2015, 00:04
Overeem.

BIG Lebowski
01-09-2015, 00:46
Plus 9 andere mogelijkheden

http://bleacherreport.com/articles/2557581-fedor-emelianenko-vs-the-ufcs-top-10-heavyweights-how-would-he-fare (http://bleacherreport.com/articles/2557581-fedor-emelianenko-vs-the-ufcs-top-10-heavyweights-how-would-he-fare)

Suplex
01-09-2015, 18:06
Er word gesuggereerd dat fedor heeft getekend en hij op UFC 193 het zal opnemen tegen hunt.
Hunt vs Fedor ipv bigfoot.
Voorzover ik begrijp is deze bron altijd redelijk goed geïnformeerd het is niet officieel bevestigd.


http://combatpress.com/2015/09/fedor-emelianenko-signs-with-the-ufc/

Minotauro
01-09-2015, 21:42
Pfff meteen tegen Hunt ook echt.. Hunt heeft niet stil gezeten en is juist de laatste jaren goed bezig

123trisweat
02-09-2015, 11:33
zitten beide wel in dezelfe leeftijdsgroep 38-41 ;)

LightHeavyWeight
02-09-2015, 13:23
Pfff meteen tegen Hunt ook echt.. Hunt heeft niet stil gezeten en is juist de laatste jaren goed bezig

Mark Huntis een cultheld maar als we even objectief naar zijn record kijken en zijn wapenarsenaal dan zien we een man die regelmatig KO wordt geslagen en de laatste 2 jaar een negatief record heeft. Verder is hij zwaar maar gedrongen en heeft hij weinig wapens op zijn vuisten na. Voor een Fedor in vorm een perfecte tegenstander als je het mij vraagt.
Met alle respect, Hunt geeft knalpartijen en is daarom geliefd maar dat hij een titleshot heeft gehad is eigenlijk waanzinnig.

viTRTor
02-09-2015, 13:38
Ik vind het wel een mooie pot. Goed voor de PVV's want Hunt is natuurlijk een held down under. Daarbij wordt Fedor niet meteen als kanonnenvlees ingezet tegen een Cain of JDS, laat hem eerst maar even warm draaien. Ik geloof dat een groot deel van de top 15 verder ook al gematcht staat.

blackadder
02-09-2015, 13:58
Goed voor de PVV's.Ik zie Geert al met een Mark Hunt T-shirt voor de buis zitten.

ChingChong
02-09-2015, 14:17
Gaat ufc naar rusland ofzo?

T15Boxing
02-09-2015, 16:35
Ik wil niet weer negatief zijn over een potentiele gevecht maar ik geloof het pas als het echt officieel is. Fedor naar de UFC is zo'n beetje de 'holy grail' van MMA en er lopen al geruchten rond sinds 2008 moet je nagaan.

micha
03-09-2015, 10:34
Is toch alleen maar mooi om die man weer in de ring te zien. UFC niveau is echt niet zo denderend in de breedte en je ziet de met alle respect "oude knarren" opduiken in de top 10 nu er strenger getest wordt op toverdrank.Fedor vs top10 HW in UFC wil ik wel zien hoor.x2

viTRTor
16-09-2015, 23:26
Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben;
Chael sonnen heeft zojuist in zijn podcast gemeld dat de UFC bezig is met de terugkeer van Fedor tegen, hou je vast... Anderson Silva op light heavyweight.

Bron:
http://www.bjpenn.com/chael-sonnen-leaks-insider-info-claims-fedor-vs-anderson-silva-in-the-works/

my2cents
16-09-2015, 23:28
Lijkt mij een onwaarschijnlijke tegenstander, maar we gaan t zien...

T15Boxing
16-09-2015, 23:29
HA. In onze dromen.

viTRTor
16-09-2015, 23:33
Denk dat Sonnen wel redelijk geinformeerd is eigenlijk.

T15Boxing
16-09-2015, 23:36
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.

my2cents
16-09-2015, 23:45
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.

Ik zit juist helemaal niet op deze partij te wachten... Zie hem liever tegen een HW

BIG Lebowski
17-09-2015, 01:54
Ongeloofwaardig, heeft Fedor niets mee te winnen.

Suplex
17-09-2015, 08:44
Hoop t echt niet tegen Anderson Silva lijkt me sterk ook maar goed cheal heeft regelmatig de juiste info

Lionheart
17-09-2015, 18:12
Laat Fedor maar tegen Jon Jones op LHW. Benieuwd of Fedor het trekt tegen Jones..

cornelus
17-09-2015, 23:13
Wat een trol is die Sonnen ook, lol.

tarantula
18-09-2015, 13:15
https://www.youtube.com/watch?v=4GqMWec_ZQI

lukashenko
18-09-2015, 14:35
https://www.youtube.com/watch?v=4GqMWec_ZQI

lukashenko
18-09-2015, 14:36
https://www.youtube.com/watch?v=uKX4ZW8jxSU

lukashenko
18-09-2015, 14:40
hij zal zijn rentree dus tegen randy maken in bellator
(als ik de geruchten moet geloven )
bovenstaande video maakt het wel al geloof waardig .
ik denk dat randy een goede tegenstander is voor fedor .

yuko
18-09-2015, 15:10
Zou er niet al teveel waarde aan hechten, de volgende 2 zullen ook niet vechten lijkt me.


https://www.youtube.com/watch?t=48&v=w8lye6J2r5w

Eindbaas
18-09-2015, 17:21
Beast mode
http://mmafrenzy.com/124209/rampage-jackson-posts-pic-beast-fedor-emelianenko/

Suplex
18-09-2015, 17:44
Hij was daar gewoon ter promotie van bellator iets wat allang vast stond.
Maar de geruchten gaan zo hard alle kanten op van ufc naar bellator naar pride.
Tegenstanders Randy couture mark hunt en zelfs Anderson Silva
Ik ga me er niet meer druk om maken te veel stress ervan Haha
Ik wacht het wel gewoon af

Heb niet het idee dat hij veel snapt van de vragen in het Engels wel heerlijke vent die fedor of hij nu geïnterviewd word moet knokkuh of boodschappen gaat doen altijd die zelfde gezichts uitdrukking volgens mij kijkt tie ook zo als tie zijn vrouw doet

e-type
18-09-2015, 18:48
OT.
Geruchtenmachines leveren gewoon niets op man. Voorlopig is Fedor nog vrij om te gaan en staan waar ie wil. En de cash komt lekker binnen zo.

Kemal
19-09-2015, 10:05
https://www.youtube.com/watch?v=qjnuX70YfTQ

Kemal
19-09-2015, 10:23
Thread even opgeschoond en samengevoegd, Ontopic aub.

thijss
20-09-2015, 08:59
Fedor dus niet naar de UFC.. Hij vecht oud en nieuw in Japan.
http://www.bloodyelbow.com/2015/9/20/9358459/fedor-emelianenko-mma-return-on-spike-tv-new-years-eve-japan-mma-news

Kemal
20-09-2015, 09:03
Ok, ik ben benieuwd wie zijn tegenstander gaat zijn!

Klassikl
20-09-2015, 11:56
Had hem toch veel liever in de UFC gezien.

Crocop vs Fedor
Hunt vs Fedor
Overeem vs Fedor

Dat waren echt de partijen waar ik naar uitkeek. Het is altijd goed om hem in actie te zien, echter neemt het voor mij wel wat van de glans weg van zijn comeback.

e-type
20-09-2015, 12:22
Had hem toch veel liever in de UFC gezien.

Crocop vs Fedor
Hunt vs Fedor
Overeem vs Fedor

Dat waren echt de partijen waar ik naar uitkeek. Het is altijd goed om hem in actie te zien, echter neemt het voor mij wel wat van de glans weg van zijn comeback.


Nu dus Tito vs Fedor?
:crying:

Lionheart
20-09-2015, 13:23
Jammer, in de UFC had hij zich kunnen meten met de beste vechters van het moment.
In Japan zal het het misschien Fedor vs Bob Sapp worden, ook heeeeeel vet!!

T15Boxing
20-09-2015, 18:39
Als Fedor nog steeds niet de ballen heeft om in de UFC te vechten dan betwijfel ik of zijn training uberhaupt verandert is. Nog steeds te arrogant, waarschijnlijk ergens rond te rennen op een Russische speeltuin met jonge trainings partners die niet eens 1/10 van zijn eigen vermogen zijn. Erg jammer want zijn partijen waren altijd spectaculair in Pride en Strikeforce.

willy123
20-09-2015, 18:54
Wat een domper...tegen wie moet hij daar nu gaan vechten..Ishii nog een keer? Zijn er uberhaupt interessante zwaargewichten buiten de UFC? Echt een teleurstelling...

BIG Lebowski
20-09-2015, 21:07
Jongens, niet zo huilen voordat jullie weten tegen wie hij gaat vechten.

En je kunt het ook van een andere kant bekijken: Fedor, Bellator en de man die Pride op de kaart zette (Sakakibara) gaan samenwerken. Dat is toch op zijn minst veelbelovend? Daarnaast tonen McGregor en Ronda wel aan hoe snel een nieuwe superstar geboren kan zijn.

Dus traantjes drogen en gewoon even afwachten.

T15Boxing
20-09-2015, 21:47
^Welke goeie zwaargewichten zijn er beschikbaar voor hem in Bellator? Daar hoeven we niet op te wachten, dat kunnen we nu al weten.

Johan Van den Boot
20-09-2015, 23:13
Hopelijk Bobby Lashley zijn volgende tegenstander. En trouwens Fedor heeft maar 2 partijen met die japanse org. het kan dus wel dat hij daarna alsnog naar de UFC gaat. Miss wel UFC 200. Hij heeft al lang niet meer gevochten dus het is eigenlijk ook wel logisch dat hij niet meteen een wereldtopper gaat vechten, maar Lashley zou mooi zijn.

Klassikl
21-09-2015, 12:00
De meest interessante heavyweight buiten de ufc is Minakov, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Voorderest valt het vies tegen wat er beschikbaar is.

fww
21-09-2015, 14:19
2 warming up partijtjes niks mis mee, denk gewoon dat het met ufc ook al bijna rond is maar dat hij sneller wil dan de ufc.. dus waarom niet even 2 partijen knokken en daarna vol gas de titel achterna...

ik ben er blij mee voorlopig (wel idd zien tegen wie)

my2cents
21-09-2015, 17:34
Als Fedor nog steeds niet de ballen heeft om in de UFC te vechten dan betwijfel ik of zijn training uberhaupt verandert is. Nog steeds te arrogant, waarschijnlijk ergens rond te rennen op een Russische speeltuin met jonge trainings partners die niet eens 1/10 van zijn eigen vermogen zijn. Erg jammer want zijn partijen waren altijd spectaculair in Pride en Strikeforce.

Was je bij die onderhandelingen? Je weet toch helemaal niet wat er besproken is, waarom hem dan beschuldigen van 'geen ballen hebben'... Die man heeft tegen alles en iedereen gevochten en heeft meer voor MMA gedaan dan wie dan ook.

T15Boxing
21-09-2015, 19:58
Die man heeft tegen alles en iedereen gevochten en heeft meer voor MMA gedaan dan wie dan ook.

Alles en iedereen behalve UFC en Couture, Overeem, Lesnar, Mir, Dos Santos, Velasquez, Browne, Miocic en meerdere rematches. Maar oh, omdat Fedor tegenstanders had die wel de ballen hadden en die deze mannen hebben gevochten is het bijna alsof Fedor wel tegen al die gasten vocht. Emilianenko logica.

Hij verdient nu kritiek. hij zei zelf dat hij terugkwam om tegen de allerbeste te vechten en nu flikt ie dit. Hij wordt volgend week 39 jaar, hij heeft geen tijd om zich op te warmen tegen cans.

Wheelie
21-09-2015, 20:11
Hij wordt volgend week 39 jaar, hij heeft geen tijd om zich op te warmen tegen cans.
Ik ben ook teleurgesteld maar het zijn maar twee partijen waarvan de eerste over ruim drie maanden. Stel hij wint twee keer en heeft weer wedstrijd ritme dan kan hij volgend jaar weer tegen de top vechten.

Klassikl
21-09-2015, 21:37
Alles en iedereen behalve UFC en Couture, Overeem, Lesnar, Mir, Dos Santos, Velasquez, Browne, Miocic en meerdere rematches. Maar oh, omdat Fedor tegenstanders had die wel de ballen hadden en die deze mannen hebben gevochten is het bijna alsof Fedor wel tegen al die gasten vocht. Emilianenko logica.

Hij verdient nu kritiek. hij zei zelf dat hij terugkwam om tegen de allerbeste te vechten en nu flikt ie dit. Hij wordt volgend week 39 jaar, hij heeft geen tijd om zich op te warmen tegen cans.

Dat Fedor met deze keuze voor de makkelijke weg (en waarschijnlijk flink wat geld) heeft gekozen, dat moge duidelijk zijn. En hij verdient hierom zeker de nodige kritiek. Dit is echter totaal de realiteit verdraaien. De UFC heavyweight divisie was totdat men Strikeforce kocht niet eens de sterkste. Dit was namelijke de Strikeforce heavyweight divisie. Dus dat hij hierin nooit gevochten heeft kan je niet direct als argument gebruiken om Fedor op af te branden. Als je dan toch naar de ufc wilt kijken, hij heeft tegen de UFC kampioen gevochten, de huidige #4, #7 en #12. Voor iemand die bang is om tegen de UFC kanonnen te vechten toch geen slechte score.

Dat je (net als iedereen) Fedor zijn comeback totaal niet meer serieus kan nemen. Dat is begrijpelijk. Maar om dan maar direct met de befaamde T15Boxing logica te komen....

ps. Toen Fedor verloor van Henderson. Hadden Miocic en Browne nog niet eens in de UFC gevochten. Beetje laf van die gasten dat ze niet tegen Fedor durfde te vechten in M-1 Global.

pronk
21-09-2015, 22:26
Alles en iedereen behalve UFC en Couture, Overeem, Lesnar, Mir, Dos Santos, Velasquez, Browne, Miocic en meerdere rematches. Maar oh, omdat Fedor tegenstanders had die wel de ballen hadden en die deze mannen hebben gevochten is het bijna alsof Fedor wel tegen al die gasten vocht. Emilianenko logica.


Ik ben het eens met je , maar wat had hij destijds in de ufc te zoeken als hij strikeforce niet eens aan kon.

T15Boxing
21-09-2015, 22:35
Dat Fedor met deze keuze voor de makkelijke weg (en waarschijnlijk flink wat geld) heeft gekozen, dat moge duidelijk zijn. En hij verdient hierom zeker de nodige kritiek. Dit is echter totaal de realiteit verdraaien. De UFC heavyweight divisie was totdat men Strikeforce kocht niet eens de sterkste. Dit was namelijke de Strikeforce heavyweight divisie. Dus dat hij hierin nooit gevochten heeft kan je niet direct als argument gebruiken om Fedor op af te branden. Als je dan toch naar de ufc wilt kijken, hij heeft tegen de UFC kampioen gevochten, de huidige #4, #7 en #12. Voor iemand die bang is om tegen de UFC kanonnen te vechten toch geen slechte score.

Dat je (net als iedereen) Fedor zijn comeback totaal niet meer serieus kan nemen. Dat is begrijpelijk. Maar om dan maar direct met de befaamde T15Boxing logica te komen....

ps. Toen Fedor verloor van Henderson. Hadden Miocic en Browne nog niet eens in de UFC gevochten. Beetje laf van die gasten dat ze niet tegen Fedor durfde te vechten in M-1 Global.

Ik had het over een lange periode(2008-2015) waarin hij in verschillende periodes de kans had om tegen deze zwaargewichten te vechten.

Nogmaals dat hij vroeger mensen versloeg die momenteel ranked zijn betekent niets voor hem, ze vechten niet namens here Fedor dus hij zal daar ook geen credit voor krijgen. Hij moet ze zelf verslaan want iedereen heeft een andere stijl, mma is geen rekensom.

Hij heeft nou eenmaal makkelijke wegen gekozen sinds pride en tegen de waardige tegenstanders sinds heeft hij meestal verloren. Dat mensen hem nog relevant vinden met dit soort prestaties en keuzes vind ik belachelijk.

BIG Lebowski
21-09-2015, 22:41
Ik ben het eens met je , maar wat had hij destijds in de ufc te zoeken als hij strikeforce niet eens aan kon.

BIG Lebowski
21-09-2015, 22:42
Ik had het over een lange periode(2008-2015) waarin hij in verschillende periodes de kans had om tegen deze zwaargewichten te vechten.

Nogmaals dat hij vroeger mensen versloeg die momenteel ranked zijn betekent niets voor hem, ze vechten niet namens here Fedor dus hij zal daar ook geen credit voor krijgen. Hij moet ze zelf verslaan want iedereen heeft een andere stijl, mma is geen rekensom.

Hij heeft nou eenmaal makkelijke wegen gekozen sinds pride en tegen de waardige tegenstanders sinds heeft hij meestal verloren. Dat mensen hem nog relevant vinden met dit soort prestaties en keuzes vind ik belachelijk.

En wie zijn jullie dan wel om een groots kampioen zo neer te zetten? Stoere mannenpraat vanachter een toetsenbord. Ik hoop voor jullie dat er een moment in je leven komt dat je begint te snappen hoe beschamend veel het over jezelf zegt als je een kampioen afkraakt. Of een sportman/vrouw in zijn algemeenheid.

T15Boxing
21-09-2015, 22:51
^Jij ziet kritiek op hem als godslastering neem ik aan. Jullie zijn meer een sekte dan een fan groep.

BIG Lebowski
21-09-2015, 22:53
Jouw aanname is van voor tot achter fout. Je hebt er helemaal niets van begrepen!

king
21-09-2015, 23:00
Wat zou het toch mooi zijn als we deze twee mannen (in topvorm) het tegen elkaar zouden kunnen zien opnemen. Ik blijf dromen...

https://pbs.twimg.com/media/CPXu9LYWEAA4iPA.jpg

pronk
21-09-2015, 23:13
En wie zijn jullie dan wel om een groots kampioen zo neer te zetten? Stoere mannenpraat vanachter een toetsenbord. Ik hoop voor jullie dat er een moment in je leven komt dat je begint te snappen hoe beschamend veel het over jezelf zegt als je een kampioen afkraakt. Of een sportman/vrouw in zijn algemeenheid.

Gaat alles goed voor de rest???

e-type
22-09-2015, 08:40
Jouw aanname is van voor tot achter fout. Je hebt er helemaal niets van begrepen!

Lachen toch. Fedor als niets neerzetten, omdat ie niet tegen Browne of Cain gevochten heeft.
Let wel, dit zijn de zelfverklaarde kenners van Mixfight he? T15. Proest.

Lionheart
22-09-2015, 10:29
Laat Fedor nu maar tegen en Jon Jones of een Anthony Johnson vechten op lhw of tegen Dos Santos of Miocic op hw!
Wil wel kijken of hij HET nog in zich heeft..

LightHeavyWeight
22-09-2015, 10:43
Het is prima dat Fedor niet in de UFC gaat vechten. Hij wordt door de top 5 de hele ring doorgeslagen waarschijnlijk. T15 heeft wat dat betreft gelijk, de sport evolueert enorm snel en Fedor zal niet meegegroeid zijn. En dat weet ik niet zeker nee maar als je een beetje logisch nadenkt kom je tot die conclusie.
En dat doet allemaal niets af aan de vechter Fedor. Als je Johan Cruijff nu op zijn eigen veldjes tussen de straatjongens laat voetballen wordt hij helemaal zoek gespeeld. Maar die jongens zullen nooit worden wat hij was.

Klassikl
22-09-2015, 11:31
De sport evolueert helemaal niet snel binnen de heavyweightdivisie. Ik snap niet helemaal hoe je hierbij komt. De kampioen is notabene een Pride veteraan, ook Overeem, Barnett en Hunt zijn dit. Arlovski vocht zijn eerste UFC partij in 2000. Dat is 15 jaar geleden. Frank Mirr won zijn eerste UFC titel in 2004. Dat is toch ook al zo'n 11 jaar geleden. En Struve is de enige gerankte UFC heavyweight die onder de 30 is.

Dit zijn geen argumenten voor Fedor maar om ze tegen hem te gebruiken is echt hilarisch.

LightHeavyWeight
22-09-2015, 14:32
Dat zijn het wel, de kampioen is notabene enorm geëvolueerd de afgelopen jaren, dat lijkt wel een andere vechter. De kampioen daarvoor Cain is ook een ontwikkelde vechter. Fedor heeft verloren van Bigfoot, iemand die niet meer echt mee kan komen in de top. Zelfde geldt voor de door jouw genoemde voorbeelden, zijn allemaal subtoppers geworden. En wat te denken van JDS. Het is ondenkbaar dat jongens als Carwin en Brock nu nog kampioen zouden worden, is nog maar 7 jaar geleden.
Dat het verloop in deze divisie niet groot is dat klopt, het is een kleine kern van vechters. Ik snap niet dat je dat niet ziet.

pronk
22-09-2015, 16:22
De sport evolueert helemaal niet snel binnen de heavyweightdivisie. Ik snap niet helemaal hoe je hierbij komt. De kampioen is notabene een Pride veteraan.

Klopt een oud kampioen die 5jaar geleden al had gewonnen van Fedor by Submission, en sinds die tijd zeker vooruit is gegaan in zijn stand-up game.

T15Boxing
22-09-2015, 17:48
De sport evolueert helemaal niet snel binnen de heavyweightdivisie. Ik snap niet helemaal hoe je hierbij komt. De kampioen is notabene een Pride veteraan, ook Overeem, Barnett en Hunt zijn dit. Arlovski vocht zijn eerste UFC partij in 2000. Dat is 15 jaar geleden. Frank Mirr won zijn eerste UFC titel in 2004. Dat is toch ook al zo'n 11 jaar geleden. En Struve is de enige gerankte UFC heavyweight die onder de 30 is.

Dit zijn geen argumenten voor Fedor maar om ze tegen hem te gebruiken is echt hilarisch.

Dat is juist wel je poging.
Hun prestaties hebben niks te maken met Fedor. Mark Hunt werd door iedereen gepakt met submission(ironish dat hij Fedor wel bijna had te pakken), dat was het geval zelfs toen hij net in de UFC kwam. Maar nu is hij gegroeid als vechter en kunnen tegenstanders hem moeilijk naar de grond brengen laat staan submitten. Arlovski heeft geleerd om zijn afstand te bepalen en kalm te blijven dus hij is al jaren niet meer KO'd. Werdum is langzaam een van de beste strikers geworden, Overeem kan nu op een fatsoenlijke tempo punten scoren etc. etc.

Verschil is dat ze dagelijks trainen met wereld toppers in een echte MMA gym en team van wereld klasse. Natuurlijk zijn ze geevolueerd. Fedor juist andersom, hij trainde vroeger regelmatig met andere toppers maar later ging hij in zn eigen gym primitief trainen met nobodies, dan vraag je om problemen zeker als je ouder wordt.

Het is gewoon lachwekkend dat Fedor fans het steeds hebben over zijn oudere tegenstanders(helft ervan versloegen hem) die momenteel ranked zijn.

Klassikl
22-09-2015, 17:49
Dat zijn het wel, de kampioen is notabene enorm geëvolueerd de afgelopen jaren, dat lijkt wel een andere vechter. De kampioen daarvoor Cain is ook een ontwikkelde vechter. Fedor heeft verloren van Bigfoot, iemand die niet meer echt mee kan komen in de top. Zelfde geldt voor de door jouw genoemde voorbeelden, zijn allemaal subtoppers geworden. En wat te denken van JDS. Het is ondenkbaar dat jongens als Carwin en Brock nu nog kampioen zouden worden, is nog maar 7 jaar geleden.
Dat het verloop in deze divisie niet groot is dat klopt, het is een kleine kern van vechters. Ik snap niet dat je dat niet ziet.

Werdum is zeker een completere vechter geworden. Dit betekent niet dat de hele divisie evolueerd ondanks dat over de breedte het niveau natuurlijk hoger dan 10 jaar geleden. Je gaat met voorbeelden als Carwin en Lesnar alweer direct voorbij aan het feit dat het nog maar sinds enkele jaren is dat de UFC de sterkste heavyweight divisie heeft. Het is dan ook logisch dat wanneer alle toppers bij elkaar in 1 organisatie zitten, de kampioenen van een hoger kaliber zijn. Je wilt nu hopelijk niet gaan beweren dat de Cain die de titel aan Werdum verloor een sterk geëvolueerd vechter is van de Cain die de titel van Lesnar won?

De heavyweight divisie kampt juist al jaren met een gebrek aan nieuw talent, hierdoor blijven de oude rotten nog zo hoog in de divisie staan. Dit is juist een teken dat de heavyweight divisie stil is blijven staan. Helemaal wanneer je dit vergelijkt met sommige andere divisies.

Klassikl
22-09-2015, 17:57
Verschil is dat ze dagelijks trainen met wereld toppers in een echte MMA gym en team van wereld klasse. Natuurlijk zijn ze geevolueerd. Fedor juist andersom, hij trainde vroeger regelmatig met andere toppers maar later ging hij in zn eigen gym primitief trainen met nobodies, dan vraag je om problemen zeker als je ouder wordt.


Hier ben ik het totaal mee eens. MMA is verder dan ooit. Er wordt beter en slimmer getrained. En ik zie Fedor ook niet snel van een huidige topper winnen. Alleen om zijn comeback aan te grijpen om Fedor en al zijn prestaties naar te sabelen vind ik onzin.

Wheelie
25-09-2015, 21:12
Vorig weekend werd tijdens de live uitzending van Bellator Dynamite aangekondigd dat de legendarische Russische zwaargewicht Fedor Emelianenko een contract had getekend met de nieuwe Japanse organisatie van voormalig Pride FC baas Nobuyuki Sakakibara.

De beslissing van de Rus om nostalgisch terug naar Japan te keren om voor zijn voormalig werkgever te vechten verraste vele fans en experts. Die hadden gehoopt dat de 38-jarige Fedor bij de UFC zou tekenen.

MMAFighting.com's Dave Meltzer heeft in de nieuwste nieuwsbrief van de Wrestling Observer geschreven dat Fedor, die zijn eerste partij tijdens de New Year's Eve-show van 31 december vecht, een gegarandeerd bedrag van maar liefst $ 2.500.000 krijgt om te vechten. Dat betekend dat Fedor voor zijn eerste twee gevechten een totaal bedrag van $ 5.000.000 kan verdienen.

fww
06-10-2015, 18:00
Ongelooflijk als grote fan van fedor kijk ik uit naar ze terugkomst komt ie uit tegen Singh Jaideep...

nou de partij waar iedere vechthart van gaat kloppen...man man man...

mario the count
06-10-2015, 18:12
Pfff da meen je.

Wiseguy
06-10-2015, 18:13
Na deze partij neemt hij het op tegen Jo Bonten.

Niek-S
06-10-2015, 18:40
Toch heeft Jaideep wel gewonnen van Kharitonov toch?

T15Boxing
06-10-2015, 19:07
Verbaast me niets. Over Kharitonov gesproken ik zie dat hij laatste tijd voor M-1 vocht, waarom kiest Fedor hem dan niet uit als tegenstander?

mario the count
06-10-2015, 19:44
Toch heeft Jaideep wel gewonnen van Kharitonov toch?

Ja, in een kickbokspartij jaren geleden.

yuko
06-10-2015, 20:38
LOL, een heel erg matige kickbokser met 1 mma partij. Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven ondanks dat het op meerdere sites staat

http://www.sherdog.com/news/news/Report-Fedor-Emelianenko-to-Face-10-Jaideep-Singh-on-NYE-93583

Lionheart
07-10-2015, 00:03
Tegen Jaideep?!?
Damnn hadden ze hem beter tegenover Sapp kunnen zetten!
GOAT?
Als Fedor het meteen tegen een Cormier, Jones, Gustafsson, Rumble, Bigfoot, JDS of Velasquez op zou nemen, dan zou hij z'n status van GOAT voort kunnen zetten...

Maar tegen een Jaideep...

Emilio
07-10-2015, 14:49
Weer een grote aanfluiting dus. Een nobody met hangtietjes als tegenstander. Makkelijk zakken vullen. Tja, en kan je hem ongelijk geven.

Ondanks zijn geweldige kwaliteiten heb ik zijn tegenstanders in de laatste jaren van zijn carriere toch altijd wel een smet op zijn carriere gevonden.

Bloeba
07-10-2015, 14:50
Beste scenario voor mij zou zijn Fedor vs Overeem. Overigens een gevecht wat veel mensen in de tijd van de Strikeforce GP wilden zien. De onverwoestbare Roid-Reem en onverslagen Fedor nostalgie is er inmiddels wel vanaf maar toch. Wellicht de winner daarvan tegen Cain/JDS/Cormier(?)/ en dan voor de titel. Overigens maakt Fedor zichzelf natuurlijk volstrekt belachelijk op deze manier. Een mooi record opbouwen is leuk alleen het gaat nog steeds om de namen die je daarin verslagen hebt.

Leventdepevent
08-10-2015, 10:28
Na deze partij neemt hij het op tegen Jo Bonten.

all in op Jo Bonten, 2e ronde TKO sjep toe se stomack

LightHeavyWeight
08-10-2015, 12:23
Dit komt er dus van als je te lang door gaat. Fedor zijn legacy zal heus niet verdwijnen maar dit is zo verschrikkelijk niveauloos dat de glans er behoorlijk af gaat.
Man man wat een treurigheid dit.

viTRTor
08-10-2015, 12:25
Dit wil je als promotor toch ook niet? Of verkoopt dit otch wel uit?

Kemal
21-10-2015, 15:02
At the Bellator Dynamite show it was revealed that the legendary Fedor Emelianenko is returning to MMA this New Year's Eve in Japan. But before that will happen, apparently Fedor will compete in Combat Sambo to ease himself back into combat sports.


The four-time combat sambo champion will compete in the World Masters Tournament in Sambo and Judo, which takes place November 25th in Monaco. Tass.ru, who reached out to the press service of the competition, first reported the news.


"Fedor has already confirmed his participation in the competition", said the press-service.


The tournament will feature competitors from France, the United States and Saudi Arabia. The 1984 Olympic champion in Judo and member of the Executive Committee of the International Judo Federation, Yasuhiro Yamashita, will also compete at the tournament.