PDA

View Full Version : Andy Souwer gaat MMA vechten



fifi23
18-07-2015, 21:38
Net op Fox:

Andy gaat MMA vechten

Gedachten???

Andy's facebook:
https://www.facebook.com/pages/Andy-Souwer/157112221506?__fns&hash=Ac1ltVrBcx3SJ3Ok

mario the count
18-07-2015, 22:31
Er zit een groot verschil tussen "andy gaat MMA vechten en "andy wilt in de UFC vechten" . Er lopen legio gasten rond die in de ufc willen vechten, een contract krijgen is een ander verhaal.

fifi23
18-07-2015, 22:38
Goed niet onmiddellijk de UFC in, maar toch een van de beste kickboksers op dat gewicht die op nog naar het MMA wil overstappen.

http://www.foxsports.nl/meer-sport/nieuws/artikel/564694/andy-souwer-bereid-vechten-ufc#

T15Boxing
18-07-2015, 22:41
Good luck, je zal het nodig hebben, alhoewel je niet zou weten wat je ermee moest doen als je het kreeg.

mario the count
18-07-2015, 22:42
Goed niet onmiddellijk de UFC in, maar toch een van de beste kickboksers op dat gewicht die op nog naar het MMA wil overstappen.

http://www.foxsports.nl/meer-sport/nieuws/artikel/564694/andy-souwer-bereid-vechten-ufc#
Zelf gaf hij aan in de UFC te willen vechten, weet niet of hij het voor minder wilt doen dan de UFC? Met alleen shooto gaat hij het niet redden, of traint hij ook al weer een paar jaar MMA?

Klassikl
18-07-2015, 22:50
Zelf gaf hij aan in de UFC te willen vechten, weet niet of hij het voor minder wilt doen dan de UFC? Met alleen shooto gaat hij het niet redden, of traint hij ook al weer een paar jaar MMA?

Naar mijn weten alleen ingevlogen voor Aldo camps. Zal hij vast wel wat meekrijgen meer geen jarenlange mma training oid.

yuko
18-07-2015, 22:52
Hij wilde er niet al te uit gebreid op in gaan maar het kwam over alsof hij hier toch al langer mee bezig en dat er al serieuze onderhandelingen zijn geweest. Op een gegeven moment aan het eind van de uitzending liet hij zich ontvallen dat er al mondelinge afspraken waren met een bond. Hij wilde geen uitspraken doen over welke bond hij het dan had.

mario the count
18-07-2015, 22:53
Naar mijn weten alleen ingevlogen voor Aldo camps. Zal hij vast wel wat meekrijgen meer geen jarenlange mma training oid.

Dat dacht ik inderdaad ook, hij is daar voor aldo naar mijn weten en niet om zijn MMA skills op te krikken

mario the count
18-07-2015, 23:03
Hij wilde er niet al te uit gebreid op in gaan maar het kwam over alsof hij hier toch al langer mee bezig en dat er al serieuze onderhandelingen zijn geweest. Op een gegeven moment aan het eind van de uitzending liet hij zich ontvallen dat er al mondelinge afspraken waren met een bond. Hij wilde geen uitspraken doen over welke bond hij het dan had.

Ok. Laten we het hopen, altijd leuk een nederlander in de UFC erbij. Denk alleen niet dat we hem bij de top hoeven te verwachten.

Klassikl
18-07-2015, 23:08
Dat dacht ik inderdaad ook, hij is daar voor aldo naar mijn weten en niet om zijn MMA skills op te krikken

Daar staat tegenover dat Aldo wel de beste persoon op de wereld is om meer te sparren!

Klassikl
18-07-2015, 23:09
Iemand die toevallig weet of hij dan ook een (meer) definitieve overstap naar Nova Uniao maakt om voor hun uit te komen?

yuko
19-07-2015, 00:02
Iemand die toevallig weet of hij dan ook een (meer) definitieve overstap naar Nova Uniao maakt om voor hun uit te komen?

Hij zei in de uitzending dicht op het vuur te zitten aangaande contacten met mma bonden. Dat zal via die gym lopen lijkt mij en hij zou stom zijn om niet daar fulltime te trainen nu hij daar de contacten heeft en waarschijnlijk de gun factor van het team omdat hij hun heeft geholpen met het staande werk.

Klassikl
19-07-2015, 00:48
Eens. Maar je leven helemaal omgooien op je 32e om voor lange tijd naar Brazilië te verhuizen is niet makkelijk.

Naar mijn idee wel de enige echte keuze wil hij naar een echt hoog niveau komen.

Kingbalotelli
19-07-2015, 03:16
Eens. Maar je leven helemaal omgooien op je 32e om voor lange tijd naar Brazilië te verhuizen is niet makkelijk.

Naar mijn idee wel de enige echte keuze wil hij naar een echt hoog niveau komen.

Hij kan daar ook gewoon alleen voor zijn wedstrijd voorbereiding gaan zoals de meeste vechters doen wereldwijd..

Als hij bij de camp van Aldo in al die tijd nooit meegedaan heeft met de normale mma trainingen zou ik er niet eens aan beginnen, want dan is zijn achterstand te groot om rechtstreeks in de ufc te springen en zelfs bellator. WSOF is beter in dat geval.

Joe Schilling is de juiste voorbeeld hiervanz

Klassikl
19-07-2015, 10:56
Hij kan daar ook gewoon alleen voor zijn wedstrijd voorbereiding gaan zoals de meeste vechters doen wereldwijd..

Als hij bij de camp van Aldo in al die tijd nooit meegedaan heeft met de normale mma trainingen zou ik er niet eens aan beginnen, want dan is zijn achterstand te groot om rechtstreeks in de ufc te springen en zelfs bellator. WSOF is beter in dat geval.

Joe Schilling is de juiste voorbeeld hiervanz

Ja hij kan daar ook enkel zijn wedstrijdvoorbereiding doen. Maar dan kan het indd een soort Schilling verhaal worden.
Hij moet gewoon dagelijks op zijn kont gegooid gaan worden. En dat gaat nergens beter dan bij Nova.

Lionheart
19-07-2015, 18:30
Andy VS Mcgregor en dan sloopt Andy hem finaal. Dat zou mooi zijn..

mario the count
19-07-2015, 18:48
Andy VS Mcgregor en dan sloopt Andy hem finaal. Dat zou mooi zijn..

No way

Klassikl
19-07-2015, 19:26
Andy VS Mcgregor en dan sloopt Andy hem finaal. Dat zou mooi zijn..


:lol:

pronk
19-07-2015, 19:55
Andy VS Mcgregor en dan sloopt Andy hem finaal. Dat zou mooi zijn..

Dream on....

cornelus
19-07-2015, 23:03
Het was toch een 1 april grap?

Met de nadruk op wás.
https://www.facebook.com/UFConFOXnl/posts/406344632870624

LightHeavyWeight
20-07-2015, 10:44
Als je op zijn Facebook kijkt gaat het echt gebeuren. En laat het hem gewoon doen, je weet nooit hoe de cross-over gaat verlopen. Ik acht de kans ook zeer klein dat het een succes wordt maar je weet het nooit.
Als Andy maar goed leert aftikken kan er weinig gebeuren, je wordt maar 1x KO geslagen en dan heb je verloren. Daarna gaat het leven weer verder en weet je waar je staat.
En wie weet slaat Andy er zelf af en toe wel 1 KO, dan kan het voor het publiek best interessant zijn allemaal. Ik ga er voor zitten i.i.g.

Andre
21-07-2015, 15:38
Volgens mij zat Wim de Putter vroeger ook een tijd bij het team van Andy als ik het goed heb.
weet niet of Andy in die tijd ook mma met hem getraind heeft.