PDA

View Full Version : Cutman Jacob "Stitch" Duran door UFC gecut



Wiebe
22-07-2015, 14:08
Door uitlatingen aangaande de Reebok deal en het verlies van zijn inkomen wat niet gecompenseerd is door Reebook/UFC

http://www.mmamania.com/2015/7/21/9012169/ufc-jacob-stitch-duran-reveals-hes-been-fired-by-ufc-for-speaking-ou-reebok-deal-mma

Dat gaat niet lekker zo.

Klassikl
22-07-2015, 16:21
Echt belachelijk. Het begint nu grote proporties aan te nemen.

Reebok heeft alle Shaub producten uit de store gehaald. Omdat hij kritisch was op de deal.

Richelieu
22-07-2015, 20:43
Neem aan dat het puur om extra sponsoren ging die hij op zijn jasje had staan? Tweede aanname van me is dat ik denk dat meneer Duran gedurende de jaren heen wel redelijk betaald kreeg van de UFC. Ben benieuwd of hij aan de slag kan bij een ander promotie.

YoMarK
23-07-2015, 00:31
Slecht hoor. Het is dat er niet veel te kiezen is wat betreft toppromoties, anders zou ik als MMA vechter niet bij zo'n bedrijf willen werken.
Wat betreft PR trouwens ook echt amateuristisch voor zowel de UFC als Reebok...komt toch niet over.

Klassikl
23-07-2015, 00:50
Neem aan dat het puur om extra sponsoren ging die hij op zijn jasje had staan? Tweede aanname van me is dat ik denk dat meneer Duran gedurende de jaren heen wel redelijk betaald kreeg van de UFC. Ben benieuwd of hij aan de slag kan bij een ander promotie.

Hij had in een interview aangegeven wat de consquenties voor hem waren. Indd, hij verloor sponsors.
Het interview was vrij netjes. Daarom ook dat dit nogal overdreven aanvoelt.

Bromios
23-07-2015, 09:19
Hij baalt dat hij zijn eigen vest niet meer aan mag (die hij destijds van die vent van Tapout had gekregen) en zijn persoonlijke sponsors kwijt is waarvoor hij niet door Reebok wordt gecompenseerd. Maar eerlijk gezegd lijken mij dat dingen die je met 1 telefoontje op kan lossen.

Dana had niet de ballen om hem zelf te bellen. Dat zat hem nogal dwars. Maar ik denk dat Dana boos is dat hij niet de ballen had om hem te bellen voordat hij via social media de UFC af ging branden.

Klassikl
23-07-2015, 11:33
Maar waarom is het afbranden? De UFC neemt beslissingen die invloed hebben op hun werknemers. Wanneer deze werknemers het over deze gevolgen hebben, dan branden ze de UFC af?

weks
23-07-2015, 20:27
reebok heeft via social media aangegeven dat zij geen invloed hebben op dit soort beslissingen van de ufc. op zich begrijpelijk dat ze zich willen distantieren maar daar zal de ufc vast ook niet heel
blij van worden. daarnaast heeft oa weidman zich uitgelaten over het ontslag van stitch dus heel populair maken ze zichzelf niet zo.

stitch heeft zelf aangegeven dat z'n loon bij de ufc 'peanuts' was en staat binnenkort al in de hoek tegenover Floyd. hij zal buiten om t boksen vast ook opgepakt worden door een andere mma organisatie.

T15Boxing
23-07-2015, 20:57
Goh wat jammer, ik zie deze man al jarenlang zijn werk doen zelfs in boks wetstrijden. Hij is blijkbaar heel goed, ik vraag me af of vechters een keuze hadden om hem als cutman te krijgen.

blade
23-07-2015, 22:33
jammer net zo jammer toen ze Burt Watson de zak gaven

cornelus
23-07-2015, 22:39
Toch een vertrouwd en bijna prominent gezicht... deze man.

Bromios
23-07-2015, 22:40
Dana gedraagt zich weer erg volwassen in deze. Hij loopt te fans af te zeiken die het op twitter opnemen voor Duran.

Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.

cornelus
23-07-2015, 23:08
Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.

Zoals met alles in deze wereld..


https://www.youtube.com/watch?v=ciaH_XtBWzU

hankmoody
24-07-2015, 00:25
Dana gedraagt zich weer erg volwassen in deze. Hij loopt te fans af te zeiken die het op twitter opnemen voor Duran.

Uiteindelijk gaat het hele circus gewoon verder en iedereen blijft kijken.

Een succesvolle zakenman die een sport zo heeft ontwikkeld en een groot bedrijf runt met allerlei verantwoordelijkheden lijkt me alles behalve onvolwassen.

Klassikl
24-07-2015, 00:55
Dana heeft ook enkele pluspunten maar volwassen zijn is er daar geen van haha

appelsap
24-07-2015, 04:30
Een succesvolle zakenman die een sport zo heeft ontwikkeld en een groot bedrijf runt met allerlei verantwoordelijkheden lijkt me alles behalve onvolwassen.

Henkie, laat dit soort conclusies aub aan de volwassenen over.

Bromios
26-07-2015, 11:40
Zo, Dana maakt even duidelijk wat hij van Stitch vind. Wat een eikel is het toch.

http://mmajunkie.com/2015/07/dana-white-not-interested-in-stitch-durans-return-duran-and-i-were-never-friends?utm_source=fb-danastichnotfriends&utm_medium=social&utm_campaign=facebook

Richelieu
27-07-2015, 00:37
https://www.youtube.com/watch?v=BHWcMVQGxD0

Ulis-E
27-07-2015, 11:17
bweh, UFC verpest het hele MMA, scorched earth tactics

LightHeavyWeight
27-07-2015, 11:35
Het maakt niet uit wie je bent of in welke tak van sport je werkzaam bent, zoals Dana hier spreekt over zijn medewerkers dat getuigt van weinig management-skills. Dat geldt van zakenlui tot MMA-vechters tot leden van motorclubs, je moet als leider achter je mensen staan en niet natrappen.
Het is ook gewoon echt een 1e-klas pannenkoek, commercieel een handige jongen maar persoonlijk gewoon een klootzak.