PDA

View Full Version : Nieuwe lichting -70kg??



Sluwe Fox
23-07-2015, 12:35
Tot mijn grote verbazing zag ik deze week wat filmpjes voorbij schieten op Facebook van vechters als Souwer, Nordin Ben-moh, Jaraya en Ozcan en wat mij opviel waren de aantal views bij deze gasten vergeleken met de gevestigde top. In mijn beleving is de gevestigde top in de -70 nog steeds souwer, buakaw, van Roosmalen etc. Maar als we naar de views kijken van bijv de partij van Ozcan vs Jaraya en Ben-moh vs Diender dan gaan ze de gevestigde orde DIK voorbij.

Zijn dit dan de tekenen dat de souwers van deze wereld plaats moeten maken voor de nieuwe lichting? Mocht dat zo zijn dan heeft Enfusion echt een neusje voor talent aangezien 3 van bovengenoemde vechters onder contract staan bij Enfusion. Daarnaast hebben ze Ilias Bulaid die het ook niet misselijk doet in aantal views op youtube, weliswaar -67 vechter maar goed het is wel een teken aan de wand. Vraag me dan ook af of jullie mixfight broeders ook liever kijken naar de nieuwe lichting of juist naar de gevestigde orde?

Sluwe Fox
23-07-2015, 12:44
Deze bijv: in 2 dagen tijd 100k views!!

https://www.youtube.com/watch?v=JTiuTNqSnbY

als je die dan vergelijkt met Souwer 4k views vanaf april :-(

https://www.youtube.com/watch?v=yh9tecGg_kE

onne1983
23-07-2015, 13:03
Deze bijv: in 2 dagen tijd 100k views!!

https://www.youtube.com/watch?v=JTiuTNqSnbY

als je die dan vergelijkt met Souwer 4k views vanaf april :-(

https://www.youtube.com/watch?v=yh9tecGg_kE


De clip die jij plaatst is 1 van rot kwaliteit door iemand uit het publiek gefilmd.
Eerste filmpje van GOEDE kwaliteit die ik op Youtube tegenkom van Souwer staat op 140k.
Denk niet dat dit een echte goede maatstaaf is.

onne1983
23-07-2015, 13:26
De clip die jij plaatst is 1 van rot kwaliteit door iemand uit het publiek gefilmd.
Eerste filmpje van GOEDE kwaliteit die ik op Youtube tegenkom van Souwer staat op 140k.
Denk niet dat dit een echte goede maatstaaf is.


En daarbij, de video's van Jaraya en Ozcan worden misschien ook meer gepromoot op de website van Enfusion en op Facebook.

lennard
23-07-2015, 13:30
Voor mijn gevoel heeft Enfusion de actieve top van de -70. Jaraya, Ben Moh en Ozcan (Bulaid -67)zijn toch wel de toppers die op dit moment, bijna maandelijks vechten. En echt elke keer spectakel leveren.

Daarnaast denk ik dat Enfusion niet alleen -70 kg top heeft maar veel meer met vechters als Hicham el Gaoui, Ismael Lazaar en Ibrahim el Bustati daarnaast nog een sterke vrouwen divisie

Om maar even de discussie aan te wakkeren
Wie gaat er vandoor met de -70 kg tournooi titel en de 25.000 USD?

Anderson
23-07-2015, 15:01
Waarom vecht Walid niet meer bij Enfusion won van Jaraya bij Enfusion Amsterdam. Het gevecht staat niet op de website hoe zou dat nou komen.

Anderson
23-07-2015, 15:02
Op marketing gebied doet Enfusion het wel goed, de zalen zitten bijna altijd vol, ze krijgen veel views.

sterrenkijker
23-07-2015, 15:15
Enfusion is erg goed bezig. Dit concept vasthouden en niet te snel te groot willen worden. Ik zou het wel kunnen waarderen als Jaraya en Bulaid meer waardige tegenstanders krijgen...

e-type
23-07-2015, 15:50
Demografische doelgroep lijkt me wat actiever op YT.

security
24-07-2015, 00:24
Enfusion doet dit heel slim. Duidelijk stappen aan het maken en met een duidelijke visie.
De zalen nagenoeg altijd vol. Ze zijn stap voor stap de markt aan het veroveren. We kunnen zeker spreken van een succesvolle concept.

Ze hebben jaraya als B klassertje gecontracteerd en kijk eens hoe hij zich ontwikkeld. Ze hebben hem de PR gegeven en de bekendheid. Ze hebben Bulaid als beginnende A klasser gecontracteerd en ook hij stormt de TOP binnen.
Ze hebben Ben-Moh binnengehaald, top van de benelux. Hoop dat Enfusion hem tegen de top kan laten draaien.
Ook Ozcan natuurlijk met genoeg potentie.
En natuurlijk hebben ze Lazaar al vroeg gescout. Het zal niet lang duren voordat hij de TOP 5 binnen zal stormen.

De liefhebbers willen ECHTE partijen zien en geen politieke onzin net zoals bij andere organisaties zoals een Glory.
Het moet niet uitmaken waar je traint en welke afkomst je hebt. Het gaat om KWALITEIT.

Enfusion moet doorgaan waar ze mee bezig zijn en partijen matchen die wij willen zien.
Hoop dat we over een jaar of 2 partijen kunnen zien zoals een Jaraya vs Roosmalen, Bulaid vs Amrani, Holzken vs Elgaoui en natuurlijk een Lazaar vs Verhoeven bijvoorbeeld!

Sluwe Fox
24-07-2015, 10:17
De clip die jij plaatst is 1 van rot kwaliteit door iemand uit het publiek gefilmd.
Eerste filmpje van GOEDE kwaliteit die ik op Youtube tegenkom van Souwer staat op 140k.
Denk niet dat dit een echte goede maatstaaf is.

Ben het met je eens wat betreft kwaliteit filmpje dus wat dat betreft geen goed vergelijkingsmateriaal. Maar het filmpje waar jij over hebt van 140k views, hoelang staat het filmpje erop? Ben-moh vs diender zit op 100k views in 4 dagen tijd.

Maar een ander vraag die ik had was kijken de leden van Mixfight tegenwoordig liever naar een jaraya, ozcan, ben-moh, marat, of toch liever kraus, souwer, etc?

Anderson
24-07-2015, 10:31
Kijk alleen goede matchmaking partijen Jaraya - Ozcan, Yod - Grigorian.

onne1983
24-07-2015, 10:52
Ben het met je eens wat betreft kwaliteit filmpje dus wat dat betreft geen goed vergelijkingsmateriaal. Maar het filmpje waar jij over hebt van 140k views, hoelang staat het filmpje erop? Ben-moh vs diender zit op 100k views in 4 dagen tijd.

Maar een ander vraag die ik had was kijken de leden van Mixfight tegenwoordig liever naar een jaraya, ozcan, ben-moh, marat, of toch liever kraus, souwer, etc?

ja, ok, maar 2 dagen terug stond hij ook op 100k.
Dit soort filmpjes worden de eerste paar dagen op Facebook gepromoot, en dan schieten de cijfers omhoog.
Ben-Moh vs Diender zal nu ook niet over de volgende 4 dagen op 200k staan.

Sluwe Fox
24-07-2015, 11:56
ja, ok, maar 2 dagen terug stond hij ook op 100k.
Dit soort filmpjes worden de eerste paar dagen op Facebook gepromoot, en dan schieten de cijfers omhoog.
Ben-Moh vs Diender zal nu ook niet over de volgende 4 dagen op 200k staan.

het zal zeker afnemen maar ik verwacht wel dat ze de 140k dik voorbij gaan op termijn.

Souwer vs Ben-moh zou eigenlijk wel een goede pot zijn vandaag de dag!!

The Doctor
24-07-2015, 12:09
Waarom ging Andy de eerste dagen dan niet richting 100K. Deze tegen Risto bleef al vroeg hangen, terwijl het dezelfde kwaliteit is. Ik zie liever de nieuwe garde op 70kg btw

Fightfan
24-07-2015, 19:27
Deze bijv: in 2 dagen tijd 100k views!!

https://www.youtube.com/watch?v=JTiuTNqSnbY

als je die dan vergelijkt met Souwer 4k views vanaf april :-(

https://www.youtube.com/watch?v=yh9tecGg_kE

Geweldig bedankt! Deze zocht ik van Ben Mo!


Waarom vecht Walid niet meer bij Enfusion won van Jaraya bij Enfusion Amsterdam. Het gevecht staat niet op de website hoe zou dat nou komen.

Dat vroeg ik mij ook af, ik heb deze gezocht.
Ik vind alleen lastig Enfusion filmpjes te vinden.
Zoals dat toernooi dat Ben Mo won en de losse partij van Achali.
Iemand misschien tips??

Julie Kitchen
24-07-2015, 20:32
Go to the Enfusion Tv channel on YouTube for all Enfusion footage avaliable

Fr3ddy
24-07-2015, 23:41
Go to the Enfusion Tv channel on YouTube for all Enfusion footage avaliable

No critique towards you, but is kind of selective marketing to not show or release any footage where an "enfusion contracted fighter" loses. For instance the above mentioned Walid Hamid vs. Jaraya of Post vs. Widdershoven :fp:

blackadder
25-07-2015, 00:47
Waarom ging Andy de eerste dagen dan niet richting 100K. Deze tegen Risto bleef al vroeg hangen, terwijl het dezelfde kwaliteit is. Ik zie liever de nieuwe garde op 70kg btw
Die van Risco is een LQ film van iemand uit het publiek. Deze persoon promoot het filmpje niet en het zullen vooral zijn vrienden en kennissen zijn die het kijken en misschien zo nu en dan iemand die op Youtube juist naar deze partij zoekt. Dus geen wonder dat zo een filmpje geen kijkrecords breekt,

The Doctor
25-07-2015, 09:47
Blackadder, ik ben eerlijk gezegd een beetje een computer analfabeet vergeleken met jullie allemaal, maar dat filmpje van Souwer vs Risco met rond de 4300 views is toch wel degelijk HQ of ben ik nou gek? Gefilmd uit meerdere hoeken dus geen filmpje uit het publiek. Kan iemand die link plaatsen?