PDA

View Full Version : Slechte kijkcijfers voor Glory 23 - TV contract niet vernieuwd?



RedDawn
11-08-2015, 11:55
De kijkcijfers voor Glory 23 zijn binnen. De uitzending trok slechts 295.000 kijkers.

Er gaan sterke geruchten dat Spike TV van Glory af wil en zelf een kickboksorganisatie wil starten.

yuko
11-08-2015, 12:02
Er van af willen omdat je geen kijkcijfers genereert en dan zelf een promotie starten lijkt me een vreemde combinatie.

Fasada
11-08-2015, 14:00
Er van af willen omdat je geen kijkcijfers genereert en dan zelf een promotie starten lijkt me een vreemde combinatie.

Niet als ze daar een bepaald bedrag voor betalen en zij denken dat ze het voor minder kunnen neerzetten. Dit is puur speculatief want weet niet eens wat voor bedragen er betaald worden. Maar viacom (eigenaar van Spike TV o.a.) heeft Bellator ook gekocht destijds dus ja misschien willen zij dat ook met Glory doen, zou een mooie stap zijn. Zelf denk ik een hele nieuwe organisatie opzetten met een nieuwe naam een grotere investering is maar goed je weet maar nooit.

Zat eerder te denken dat ze Glory voor een appel en een ei willen kopen en dat lage kijkcijfers een prima manier is om er minder voor te betalen. Want als je kijkt hoeveel promotie Spike geeft voor Bellator t.o.v. Glory is dat gewoon een groot verschil...

Zelf hoop ik dat ze het overkopen en dat bv een Scott Coker de show kan gaan runnen en er misschien voor kan zorgen dat jongens als Saki, Spong en Ghita weer terug kunnen komen. En misschien wat leuke cross-over gevechten kan opzetten door bijvoorbeeld Pat Barry vs Cheik Kongo op Glory regels of een Paul Daley die een uitstap maakt. Coker is toch begonnen met zijn carriere als kickboks promoter als ik mij niet vergis.

Bromios
11-08-2015, 14:17
Gewoon kickboxen in Bellator stoppen en klaar.

blackadder
11-08-2015, 16:42
Er gaan sterke geruchten dat Spike TV van Glory af wil en zelf een kickboksorganisatie wil starten.
Ze hebben er in elk geval de toppers ervoor. Jacoby, Daniels, Vigney en een legioen andere Amerikanen met een record waar de gemiddelde beginnende B vechter ervaren C vechter niet van zou schrikken.

LightHeavyWeight
11-08-2015, 17:02
Gekut met al die bonden ook, je kunt veel zeggen over voetbal maar het is wel overzichtelijk.
Ik kijk voorlopig alleen nog maar naar die lichte jongens bij Enfusion, verder houd ik het bij MMA. Ook MMA werkt met al die promotors natuurlijk maar bij de UFC zit je gewoon goed.