PDA

View Full Version : MIOCIC TEGEN ROTHWELL OP UFC IRELAND, WERDUM VS CAIN REMATCH



Fasada
13-08-2015, 10:14
Gister heeft de UFC bekend gemaakt dat Stipe Miocic het zal opnemen tegen Ben Rothwell als co-main event voor UFC Fight Night 76 in Dublin, Ierland op 24 oktober.

Rothwell die drie partijen op rij wist te winnen tegen sterke tegenstanders waar onder Alistair Overeem en Matt Mitrione krijgt nu zijn kans om tegen een top 5 vechter te staan in Stipe Miocic. Miocic aan de andere kant won overtuigend van Mark Hunt en wist het Junior Dos Santos heel moeilijk te maken in een wedstrijd die sommige vonden dat hij had moeten winnen. Na de winst van Werdum op Cain werd er hevig gespeculeerd wie zijn volgende tegenstander zou zijn en één van de namen was Miocic.

Met deze wedstrijd aankondiging en het feit dat Arlovski tegen Mir geboekt staat en de steeds hardnekkige geruchten dat JDS Alistair Overeem zal gaan treffen werd er een einde gemaakt aan alle speculaties. Want niet veel later werd aangekondigd dat Cain Velasquez een rematch krijgt tegen Werdum.

Wat vinden jullie van het feit dat Cain meteen een rematch krijgt?

Suplex
13-08-2015, 11:55
Cain verdient geen direckte rematch na zijn performance tegen werdum snap het ook niet echt zal wel met de centen te maken hebben (of mss de komst van fedor)
Hoopte eigenlijk dat AA een ts zou krijgen.
Hebben nu
Mir vs AA
Cain vs Werdum
Struve vs bigfoot
Rothwell vs stipe
Jds vs overeem ( nog niet officieel bevestigd)

Hoop dat de HW weer spannend word

LJ Silver
13-08-2015, 11:59
Cain is i.m.o. nog steeds veruit de beste HW. Zijn cardio (mede door hoogte mexico stad) liet hem deze keer in de steek.

LightHeavyWeight
13-08-2015, 13:14
Het mag duidelijk zijn dat deze partij er komt omdat de UFC belang heeft bij een Amerikaanse Mexicaanse kampioen en zij liever Cain als kampioen zien in plaats van Werdum.

Met alle respect maar deze zin is nergens op gebaseerd. Het lijkt wel een column i.p.v. een nieuwsbericht zo.

Fasada
13-08-2015, 13:20
Ben het met LJ Silver eens dat ik Cain - in potentie - de beste HW vechter in de divisie. Alleen na zijn wanprestatie, want zo zie ik dat gewoon. In Mexico zijn land verliezen en je coach je moet smeken om een paar weken eerder te gaan neem je het gewoon niet serieus.

Alleen voor die reden vind ik dat hij niet een onmiddellijke rematch hoort te krijgen. Puur op basis van de ranking en prestaties zou JDS gewoon zijn kans tegen Werdum moeten krijgen. Hij heeft al een win partij op hem staan en heeft naast Cain van niemand verloren in de UFC.

Aan de andere kant is het gewoon duidelijk dat de UFC Cain als kampioen wil want een Amerikaanse HW kampioen werkt gewoon veel beter in de media en zeker het feit dat zij de latin markt willen veroveren hebben zij meer baat bij een Cain als kampioen....

Helaas gaan andere belangen weer voor want de partijen die Suplex neerzet vind ik die van Struve vs Bigfoot het meest kloppen.

Als ik matchmaker was zou ik kiezen voor:

- Werdum vs JDS (championship fight)
- Cain vs Overeem
- Arlovski vs Miocic (contender fight)
- Rothwell vs Frank Mir
- Struve vs Bigfoot

Fasada
13-08-2015, 13:26
Met alle respect maar deze zin is nergens op gebaseerd. Het lijkt wel een column i.p.v. een nieuwsbericht zo.

Je heb gelijk en heb het aangepast. Er moet verschil zijn tussen een nieuwsbericht en een column. Aangezien mijn naam erbij staat dacht ik wel dat ik mijn eigen mening er in kon verwerken. Maar moet inderdaad zo objectief mogelijk het nieuws brengen vandaar dat ik het heb aangepast en een post onder mijn eigen naam op het forum het gezet hahahaha

blade
13-08-2015, 14:08
gaat nergens mee over die Cain krijgt vaak de kans om de Belt te pakken ze kunnen het beter gelijk aan hem geven scheelt weer blauwe plekken :lol:

Soulbringer320
13-08-2015, 18:24
Cain was inderdaad een tegenvaller, maar als die het nu niet wint tegen Werdum wat dan ?

Ik zou dit doen.

Werdum - Miocic
JDS - Overeem (contender fight)

my2cents
13-08-2015, 18:52
Wat een onzin, Cain werd gewoon relatief makkelijk verslagen en verdient dus ook echt geen directe rematch..

hankmoody
13-08-2015, 19:05
Sinds Werdum kan kickboksen gaat Cain echt nie van hem winnen

mario the count
14-08-2015, 10:19
Ik denk dat we een hele andere partij gaan zien op normale hoogte.

Minotauro
14-08-2015, 11:11
Mensen die vinden dat Overeem een contender fight verdienen, kijken door een rose bril MMA

Fasada
14-08-2015, 12:22
Mensen die vinden dat Overeem een contender fight verdienen, kijken door een rose bril MMA

Ben het met je eens want daar is die nog niet maar mocht hij tegen JDS gematched staan en hij verslaat hem dan heeft hij een vechter verslagen die duidelijk nummer twee is in de divisie. Iemand die van niemand anders heeft verloren behalve Cain. Als je dan zo een wedstrijd overtuigend wint dan heb je wat mij betreft wel een titel gevecht verdiend want wie nummer 2 verslaat mag zijn plek overnemen.

Beetje hetzelfde als Miocic, zij roepen allemaal dat hij een titelgevecht verdient maar kijk eerlijk naar zijn lijstje; verslaat Nelson, Gonzaga en Maldonado (wat een LHW is), Hunt en verliest van JDS. Nu staat die op plek 3, beetje vreemd vind ik maar goed zo kan 1 wedstrijd, in zijn geval zelfs een verliezende wedstrijd alles veranderen (veel vonden dat hij van JDS had gewonnen). Dus denk als Overeem JDS KO slaat of schopt je zult zien dat iedereen roept dat hij voor de titel moet vechten, zo snel gaat dat...

Of ik vind dat hij als nummer 9 tegen de nummer 2 hoort te staan is een tweede. Ik vind zelf ook dat hij eerst iemand anders nog moet verslaan maar gezien de hype en geschiedenis tussen hem en JDS heeft hij dus de kans om via een korte weg naar de titel te gaan wat gewoon zijn geluk is. Want als die geschiedenis er niet was mocht Alistair het gewoon tegen iemand als Barnett of Hunt proberen bv.

Suplex
14-08-2015, 14:02
Mensen die vinden dat Overeem een contender fight verdienen, kijken door een rose bril MMA

Denk niet dat het door een roze bril kijken is. Ik hoop als Nederlander zeker dat hij voor de titel mag vechten en hem wint!
Het is niet zo dat veel mensen vinden dat hij een contender fight verdient, ik vind dat hij die ook niet verdient.
Maar als hij daadwerkelijk aan het einde van het jaar tegen jds vecht en wint is hij een serieuze kandidaat voor een titel shot.

Zijn waarschijnlijke match met jds maakt het een titel contender fight niet omdat hij dit verdient

LightHeavyWeight
14-08-2015, 19:25
Ik denk overigens dat Miocic die WWF-wannabee Rothwell helemaal kapot gaat slaan.

mario the count
14-08-2015, 22:10
Ik denk overigens dat Miocic die WWF-wannabee Rothwell helemaal kapot gaat slaan.

+1