PDA

View Full Version : WEIDMAN VS ROCKHOLD ALS CO-MAIN OP UFC 194



Fasada
14-08-2015, 11:33
Het ziet er naar uit dat de UFC hun beste kaart bewaard voor de laatste PPV van 2015 op 12 december. De mega gevecht Conor McGregor vs Jose Aldo werd deze week nog aangekondigd als main event van UFC 194 maar na vandaag wordt er nog een titelgevecht toevoegt namelijk huidige kampioen Chris Weidman tegen Luke Rockhold als co-main event.

Weidman die nog steeds ongeslagen is en drie keer met succes zijn titel heeft verdedigd zal nu voor het eerst een niet-Braziliaan treffen namelijk landgenoot Luke Rockhold. Zijn eerste titel verdediging was tegen Anderson Silva die zijn been gruwelijk brak na een goede blok, zijn tweede gevecht was een stuk spannender toen hij Machida versloeg in een geweldig gevecht. Zijn laatste titelgevecht tegen Belfort was een vrij overtuigende eerste ronde overwinning.

Rockhold aan de andere kant heeft na zijn verlies op Vitor Belfort een win streak van 4 partijen achter zijn naam staan die hij allemaal vrij eenvoudig won. Zijn laatste partij tegen Machida liet hij zien dat hij degene is die een titelgevecht hoort te krijgen. Met een zeer dominante overwinning op Machida krijgt hij eindelijk zijn kans om tegen Weidman te vechten in een divisie die de laatste jaren zeer interessant is geworden.

my2cents
14-08-2015, 11:41
Hoop zo op Rockhold, kan die arrogante Weidman niet uitstaan

Fasada
14-08-2015, 13:10
Hoop zo op Rockhold, kan die arrogante Weidman niet uitstaan

Ben het met je eens maar als er iemand nog arroganter is, dan is het Rockhold wel... Kan hem weer niet uitstaan hahaha

tarantula
14-08-2015, 14:31
Ik ben nog steeds niet overtuigd van weidman, rockhold vind ik een completere vechter.
Arrogantie van rockhold vind ik meevallen, hij komt bij mij meer over als een competitieve kerel die soms een scherpe mening heeft over andere vechters.