PDA

View Full Version : SCHORSING EN BOETE VOOR ANDERSON SILVA



Fasada
14-08-2015, 13:42
Gister stond Anderson Silva in de rechtbank van de Nevade Athletic Commission dezelfde plek waar Alistair Overeem destijds was voor zijn verhoor. Dit maal kreeg Anderson Silva de kans om zijn kant van het verhaal te doen nadat hij positief werd getest voor steroïden.

Het werd een bizar voorval waarin de voormalig kampioen er niet al te best uitkwam. Zijn verdediging leek totaal niet voorbereid te zijn op de vragen die de commissie stelde en ook de vertaler van Anderson Silva hielp niet echt mee. Het verhaal van de verdediging was dat hij een ‘blauwe pil’ had gekregen van een vriend uit Thailand die was bedoeld om zijn seksprestaties te verbeteren. Een pil die niet verkrijgbaar was in Amerika en hij van een ‘vriend’ had gekregen. Een vriend wie hij z’n naam niet wist te spellen.

Al met al was het een wanvertoning van Anderson Silva en zijn team en achteraf had hij beter schuld kunnen bekennen of helemaal niets moeten zeggen. Om het circus compleet te maken was er een open verbindingen voor de media om mee te luisteren maar kennelijk had een lolbroek een telefoon met wat passende ringtone die afgingen. Zo kwam: “Let’s talk about sex”, “It wasn’t me” en “Bump N’ Grind” voorbij.

Het was dan ook niet gek dat de commissie niks anders kon doen dan Anderson Silva schorsen voor één jaar en zijn winst wordt omgezet naar een no-contest. Hij moet zijn winbonus van 200.000 dollar en 30% van zijn vechtgeld afstaan wat uitkomt op een totaal boete bedrag van 380.000 dollar. Zijn schorsing zal in gaan vanaf het moment dat hij zijn laatste gevecht had wat zou betekenen dat hij in februari 2016 weer de kooi in mag.

Minotauro
14-08-2015, 15:23
Ohja en dit was volgens sommige hier tochde GOAT? Wat een afgang man, serieus. Hang je jezelf even onbedoeld aan de schandpaal

mario the count
14-08-2015, 15:35
Ohja en dit was volgens sommige hier tochde GOAT? Wat een afgang man, serieus. Hang je jezelf even onbedoeld aan de schandpaal

Wat hij hier heeft gedaan doet niks af aan zijn prestaties in het verleden vind ik. Overigens is de straf wel terecht, en wat een zwakke verdediging zeg.

viTRTor
14-08-2015, 15:36
Is nu Jones of GSP gewoon weer de goat?

Bromios
14-08-2015, 15:39
Fedor is en blijft gewoon de GOAT.

T15Boxing
14-08-2015, 15:59
Fedor vocht in de meest beruchte PED organisatie ooit waar het legaal was. Maar om hem er weer bij te betrekken in een topic dat helemaal niet over hem gaat laat weer zien hoe walgelijk zijn fanboys altijd zullen zijn.

my2cents
14-08-2015, 16:12
Welke manager laat hem dan ook zo onvoorbereid daar naar toe gaan?? Klinkt allemaal heel amateuristisch..

Minotauro
14-08-2015, 16:15
Fedor vocht in de meest beruchte PED organisatie ooit waar het legaal was. Maar om hem er weer bij te betrekken in een topic dat helemaal niet over hem gaat laat weer zien hoe walgelijk zijn fanboys altijd zullen zijn.
als je dat nou zegt als iemand iets verkeerds zegt zoals bij zijn beenbreuk snap ik je, maar dit heeft Anderson zelf gedaan. Verlies je toch wel veel credits mee als je doping gebruikt en jezelf daarna zo voor lul zet. Maar eerlijk, als je nu terug kijkt naar Andersons carriere, dan kan je toch niet meer zeggen dat hij groter is dan Fedor? Zijn wel meer namen die Anderson links en rechts voorbij gaan.

Nick.
14-08-2015, 16:59
WAAROM ALTIJD JE TITEL IN HOOFDLETTERS?

Fasada
14-08-2015, 17:48
WAAROM ALTIJD JE TITEL IN HOOFDLETTERS?

Ja is eigenlijk meer luiheid omdat ik die copy paste uit de portal. Alleen toen ik het een paar keer deed dacht ik; misschien wel slim om het zo te doen want dan zien mensen meteen dat het een artikel is wat als nieuws is geplaatst.

Als er mensen zijn die dit storend vinden dan hoor ik het graag.

T15Boxing
14-08-2015, 18:01
als je dat nou zegt als iemand iets verkeerds zegt zoals bij zijn beenbreuk snap ik je

Dat is precies wat je destijds deed en toen gingen we ook bekvechten, als je je dat kunt herinneren. Daarom ben jij ook de poster-boy van Fedor's fanboys. Ik weet ook dat je diep van binnen extreem veel geniet van die soort nieuws en dat je er jaren op had gehoopt.

Ik zie geen reden om dit tegen Anderson's plaatsing te houden want ik ben niet blind en dom, ik weet dat iedereen op dit niveau gewoon niet clean is. Als mensen denken dat ze kunnen bepalen wie wel of niet gebruikt gebaseerd op drugs testen dan leven ze in een sprookjeswereld. Dit is nu allemaal vers en mensen zullen er veel over praten maar over een paar jaar nadat de man gestopt is denken ze aan zijn record houdende 10 title defenses en zijn matrix knockouts. Hij werd in 2012 de GOAT voor mij en denk dat alleen Jon Jones #1 zal worden in een paar jaar. Fedor blijft overrated tenzij hij iets presteert in zijn comeback.

Willem033
14-08-2015, 19:04
Fedor blijft overrated tenzij hij iets presteert in zijn comeback.

lol

T15Boxing
14-08-2015, 19:20
Werdum>Fedor

Klassikl
14-08-2015, 20:37
Wat een treurnis. Die gozer met die 'grappige' ringtones mogen ze ook wel direct voor een jaar schorsen.

Willem033
14-08-2015, 21:08
Overeem> Werdum

T15Boxing
14-08-2015, 21:11
Overeem> Werdum

http://cdn.mmaweekly.com/wp-content/uploads/2011/01/Fabricio-Werdum-Alistair-Overeem-Pride-3.jpg

En nu support jullie PED's opeens wel. Hoe anders versloeg onze Reem die Werdum :)

Richelieu
14-08-2015, 21:35
Fedor is en blijft gewoon de GOAT.

Elke periode heeft zijn eigen GOAT.

Lionheart
14-08-2015, 22:31
Fedor vocht in de meest beruchte PED organisatie ooit waar het legaal was. Maar om hem er weer bij te betrekken in een topic dat helemaal niet over hem gaat laat weer zien hoe walgelijk zijn fanboys altijd zullen zijn.

X2

Bromios
14-08-2015, 23:25
Ik was ff benieuwd of silva fanboy t15 weer uit zijn plaat zou gaan omdat er mensen zijn die een andere mening hebben dan hij. En ja hoor. Daar gaat ie weer.

Volgens mij is ie gewoon een broertje van kim jung un

T15Boxing
14-08-2015, 23:43
Ik was ff benieuwd of silva fanboy t15 weer uit zijn plaat zou gaan omdat er mensen zijn die een andere mening hebben dan hij. En ja hoor. Daar gaat ie weer.

Volgens mij is ie gewoon een broertje van kim jung un

Jullie zijn de Fedor fanboys die uit hun plaat gaan want Fedor heeft er niets mee te maken. Post maar een Fedor topic waar ik over Silva begin te roepen en mischien heb je een punt. Wees nu maar stil en ga verder met Russische ballen omhelzen want ze beginnen koud te worden.

Minotauro
15-08-2015, 03:48
Fedor Fedor Fedor, maar Anderson Silva is niet beter, dus geen GOAT. Simpel.

T15Boxing
15-08-2015, 04:45
Fedor is dichtbij de top 5. Hij is zeker niet boven Anderson, Jones en GSP, en je kunt argumenten maken dat Werdum en Henderson ook boven hem zijn. Werdum 100% zeker trouwens. Dus ik zou hem plaatsen op #6, dat is eerlijk.

e-type
15-08-2015, 07:39
Bizar dat jij er altijd als door een wesp gestoken op moet reageren. En JIJ hebt gelijk en verder is de rest maar dom of fanboy. Lekker een discussie ingaan zo.

mario the count
15-08-2015, 10:01
Badr is de GOAT in MMA.

Masri
15-08-2015, 12:54
https://www.youtube.com/watch?v=iY2Lqq5nyo4

pronk
15-08-2015, 13:02
Ik vind persoonlijk Anderson silva meer allround dan Fedor, niet te vergeten dat Silva in 3 verschillende gewicht klasses vocht.

pronk
15-08-2015, 13:03
alistair overeem the GOAT :D

Willem033
15-08-2015, 17:30
Fedor sloeg bijna 10 jaar lang elke zwaargewicht tegen de vlakte terwijl hij makkelijk op middleweight kon vechten.
Fedor goat.

pronk
15-08-2015, 19:12
Tot nu toe allemaal speculatie.