PDA

View Full Version : boek over vechtsport en meer...



mborzic
15-08-2015, 16:55
Ik weet niet eens of ik schaamteloos als ik ben dit forum zomaar mag misbruiken voor een stukje reclame voor eigen gewin. Verzachtende omstandigheid: mijn naam zal bij de 'oldschoolers' onder jullie wellicht nog wel een belletje doen rinkelen. Bij de nieuwere garde zal het hoogstwaarschijnlijk een naam zijn die een onoverbrugbare horde voor de tong vormt of een zeldzaam scrabblewoord voor een hoop punten. Welnu: ik heb een boek geschreven die wellicht voor vechtsport minnende mensen als jullie (ook voor anderen btw) interessant zou kunnen zijn. Het is een roman met sterk autobiografische trekken waarbij ik niet alle originele namen heb kunnen/ mogen/ willen gebruiken, maar het maakt het boek er niet (veel) minder sterk om. Wie zich wat in wil lezen in de materie kan terecht op de volgende link: https://1boek.nl/artikel/9789082393408/rauw
Het allerbeste, een welgemeende groet aan allen,
Mario Borzic (met een streepje op de 'c')

Djani
15-08-2015, 18:02
Wanneer is ie op bol.com verkrijgbaar?

mborzic
15-08-2015, 18:40
Wanneer is ie op bol.com verkrijgbaar?

Hé Djani,
Het boek zal niet via bol.com te bestellen zijn. Enkel via de link die ik hierboven heb gepost. Voor wat reacties / recensies betreffende het boek, kun je op deze link drukken: http://mijneigenboekuitgeven.nl/boeken/
Groet,
Mario

Djani
16-08-2015, 00:50
s obzirom da sam i ja jugoslovenskog porijekla en een fight fanatic ben, moet ik het wel een try geven ahaha. Thnx man!

micha
16-08-2015, 05:35
ben benieuwd

mborzic
16-08-2015, 08:56
s obzirom da sam i ja jugoslovenskog porijekla en een fight fanatic ben, moet ik het wel een try geven ahaha. Thnx man!

U tom slucaju ce za tebe posebno biti zanimljivo citati ; Laat even weten hoe je het vond! Pozdrav

Rverm
16-08-2015, 12:50
3 mlijeko, kilogram krumpira,vrećicu čipsa ilitre soka . Ja posebno volim da svatko sada može gledati ono što ovdje piše , a ja ne znam da li je to istina , jer ja samo koristiti Google prevesti ; )
Također želim vam puno uspjeha sa vaše knjige i ja te se sjećam iz stare slobodne borbe gala!

mborzic
16-08-2015, 16:06
3 mlijeko, kilogram krumpira,vrećicu čipsa ilitre soka . Ja posebno volim da svatko sada može gledati ono što ovdje piše , a ja ne znam da li je to istina , jer ja samo koristiti Google prevesti ; )
Također želim vam puno uspjeha sa vaše knjige i ja te se sjećam iz stare slobodne borbe gala!

hahaahhahaha... je hebt je punt gemaakt, kerel (aanname, altijd gevaarlijk..). Excuus. Verder bedankt voor je support!
Groeten.

Joop Kasteel
23-09-2015, 06:43
Hey mensen,

Ik post niet veel meer hier maar kijk nog elke dag. Ik heb net het boek van Mario letterlijk verslonden! Ik ben op vakantie dus had er ook de tijd voor.

Ik ken Mario natuurlijk goed van vroeger maar was verrast door het "andere" mens aan het woord. Het boek is eigenlijk de tocht van de oude naar de nieuwe Mario. Geweldig geschreven en met verrassende wendingen...

Een aanrader..

Osu!!

JK.

Kemal
23-09-2015, 08:32
Hey Joop, bedankt voor je reactie!

Djani
24-09-2015, 18:53
Leuk om te horen Joop!

Nosferatu187
24-09-2015, 19:14
Hey mensen,

Ik post niet veel meer hier maar kijk nog elke dag. Ik heb net het boek van Mario letterlijk verslonden! Ik ben op vakantie dus had er ook de tijd voor.

je moest hem lezen niet opeten.