PDA

View Full Version : Wie zal winnen Alistair of Dos Santos?



hankmoody
18-08-2015, 02:35
Ben benieuwd wat mixfight denkt.

Kingbalotelli
18-08-2015, 03:57
Overeem vecht beter sinds hij bij Jackson-Wink traint... but the chin.....

In een 3 ronder geef ik Overeem in iedergeval meer kans als hij een beetje vecht als tegen Nelson hoewel JDS wel explosiever/sneller is.

Kemal
18-08-2015, 10:44
AO

Diz
18-08-2015, 11:09
Junior, die hoeft maar 1x door te komen...

Jabdealer
18-08-2015, 11:19
Alistair zal hetzelfde game plan als tegen Roy Nelson moeten hanteren, maar dan wel tot in perfectie uitgevoerd ("lange afstands kickboksen")

Dan kan hij winnen

stiffler
18-08-2015, 11:45
JDS wordt door sommige afgeschreven terwijl hij alleen van Cain heeft verloren. En Stipe zie ik als een van de top contenders over een tijdje.. JDS gaat dit gewoon "makkelijk" winnen

Pansier
18-08-2015, 11:59
Moeilijke keuze, beide KO power. Ik ben bang dat JDS de partij wint, maar ik hoop voor Overeem!

fifi23
18-08-2015, 13:37
AO:
Completere vechter dan JDS.

tuurlijk JDS kan beter boksen maar AO heeft veel meer wapens tot zijn beschikking

Brainthief
18-08-2015, 13:40
op JDS gestemd. Maar ik hoop op Alistair natuurlijk....en ik denk dat het ook mogelijk is maar, JDS heeft maar 1 kans nodig.

Chane
18-08-2015, 13:55
JDS!
AO is completer maar JDS gaat zeker een paar keer doorkomen... en dat zal helaas genoeg zijn.

Overhand Right
18-08-2015, 15:45
op JDS gestemd. Maar ik hoop op Alistair natuurlijk....en ik denk dat het ook mogelijk is maar, JDS heeft maar 1 kans nodig.

+1

Bromios
18-08-2015, 16:12
Ik denk dat JDS het moeilijk krijgt omdat hij vanwege Alistair zijn knieën niet te dichtbij kan komen. Lowkicks en Knieën dan sleept hij hem wel binnen. Bij heavyweights ligt het gevaar van 1 goede klap altijd op de loer. JDS kan ook niet zoveel meer hebben na die batlles tegen Cain heb ik zo het idee.

Ralph
18-08-2015, 16:41
Als AO JDS op afstand weet te houden of het gevecht naar de grond brengt dan denk ik dat ie best een goede kans maakt. Leuk dat deze pot nu eindelijk ook echt gaat plaatsvinden!

Turboknecht
18-08-2015, 17:15
Junior, die hoeft maar 1x door te komen...

En zo is het maar net.

Minotauro
18-08-2015, 17:34
Ik hoop ook op Overeem, maar hoe kunnen 14 vd 32 mensen op Overeem stemmen? Snap dat jullie het hopen, maar heel realistisch is het niet. JDS is nog wel wat beter dan Browne en Bigfoot. En is ook geen slome tank als Frank Mir

Pr00f
18-08-2015, 18:59
Klopt,. JDS heeft een paar hele knappe overwinningen op zijn naam staan. Hunt, Cain, Gonzaga, allemaal partijen waarmee hij het met 1 rake klap wist te beslechten. Als ik terugkijk op die partijen waren het voor hem wel altijd partijen die 2 kanten op konden gaan, bij Hunt was zijn cardio beter (hij werd aan het begin heel vaak geraakt), bij Cain was het die eerste rake tik (we zagen in de tweede pot wat er gebeurde toen Cain niet meer vol gas ging vanaf de bel) en bij Gonzaga was het ook close.. Daarom zie ik Alistair dit winnen met een goed gameplan, geen overschatting meer. Gewoon kickboksen vanaf de buitenkant en vertrouwen op zijn groundgame. Ik heb er in ieder geval fucking veel zin in, wie er ook mag winnen.

Minotauro
18-08-2015, 20:52
Helemaal met je eens. Kan alsnog alle kanten op gaan, blijft vechtsport

cornelus
18-08-2015, 21:54
Helemaal met je eens. Kan alsnog alle kanten op gaan, blijft vechtsport
Zo is dat mattie!

T15Boxing
18-08-2015, 21:55
Vergeet niet Overeem's recente vertoning tegen pannenkoek Rothwell. Overeem is een veel te makkelijk rekensom voor JDS. Overeem+kinstoot=Winst

tarantula
18-08-2015, 22:47
Ik gun het alistair, maar ik ga voor jds mede omdat hij moeilijk uit te schakelen is en KO power heeft dat wordt denk ik een probleem voor overeem, maar wie weet AO vecht slim sinds kamp jackson.

Down under
19-08-2015, 21:04
Uiteraard hoop ik ook op Overeem. Ik vrees dat JDS echt een maatje te groot is voor onze AO.. De man heeft laten zien wat hij kan incasseren (!) (Alles tegen Cain is zorgwekkend denk ik ook) Wie weet kan Alistair verrassen met een knie / frontkick, ben iig erg benieuwd naar z'n gameplan. GO AO!

spacebox
19-08-2015, 21:46
Als Nederlander natuurlijk voor Alistair gestemd en hoop zeer zeker dat hij gaat winnen

Maar ik heb echt geen idee wie er gaat winnen, knieën van Alistair of hoeken van JDS.
Alistair had elke partij tot nu toe moeten en kunnen winnen in de UFC, maar dat is jammer genoeg niet gebeurd.
Ik kan niet wachten!!!!

Maar is het eigenlijk al zeker dat de partij door gaat?

lukashenko
20-08-2015, 00:36
ik denk ook dat alistair bij graig jackson met een goed gameplan ,, toch wel een goede kans maakt om te winnen .
alistair heeft meer ervaring en heeft meer wapens in zijn arsenaal ..
toch denk ik ook net als de rest dat de power van jds een groot probleem kan zijn .
ik hou in ieder geval me oranje bril op en blijf positief denken .
warr alistair

Overhand Right
20-08-2015, 03:38
Wilt Alistair stiekem nog een poging wagen voor de belt, dan mag hij deze niet verliezen. Wint hij deze, is hij misschien nog maar één partij verwijderd van een titleshot. Misschien direct titleshot als hij spectaculair wint, maar dat hebben we al lang niet meer gezien van Alistair.

Overigens zie ik JDS dit 8 vd 10 keer gewoon winnen b.t.w.

kruikenstad goes bjj
20-08-2015, 19:14
Ik hoop ook op Overeem, maar hoe kunnen 14 vd 32 mensen op Overeem stemmen? Snap dat jullie het hopen, maar heel realistisch is het niet. JDS is nog wel wat beter dan Browne en Bigfoot. En is ook geen slome tank als Frank Mir

idd verbazingswekend hoeveel er op AO stemmen,ben realistisch en JDS by K.O maar hoop tuurlijk op AO

cornelus
21-08-2015, 00:46
Verbazingwekkend die klote realistische instelling, hopen op het één maar toch maar denken van het ander.

(typische dutche kooplui mentality, lekker marchanderen :lol:)

leks
21-08-2015, 10:56
Ja ok Overeem is Hollands.. heel leuk enzo, maar JDS is gewoon een toffe peer/diehard warrior geen gezeik knokken, topper waar je graag voor gaat zitten, dus...

pronk
21-08-2015, 12:22
Ik hoop dat JDS weer eens spectaculair kan afsluiten.