PDA

View Full Version : UFC Japan; Gegard Mousasi krijgt nieuwe tegenstander



carlo1
20-08-2015, 10:17
Weet niet of er al een topic over is, maar ivm een blessure wordt de tegenstander van Mousasi vervangen door uriah hall. Nu dus Mousasi VS hall eind september in japan

Daniel
20-08-2015, 11:08
Heavy voor Mousasi..

e-type
20-08-2015, 11:33
Heavy voor Hall..

Fasada
20-08-2015, 11:52
Ja ik ben wel blij met deze partij om eerlijk te zijn. Puur omdat Hall gewoon een bekendere naam is dan Carneiro want toen die partij werd aangekondigd had ik echt zoiets van 'wat heeft Mousasi te winnen aan deze pot'. Hoewel Hall lager in de ranking staat denk ik dat een winst op hem toch meer credits geeft puur door de naamsbekenheid van hem dus alleen daarom ben ik blij met deze nieuwe tegenstander.

Daarnaast is Hall erg onvoorspelbaar, hij kan hele vette potten neerzetten dat je denkt, die gozer kan kampioen worden maar soms laat ie weer een hele andere kant zien. Wil Hall uberhaupt kans maken tegen Mousasi moet hij met zijn A-game gaan komen anders is het snel afgelopen. Doet Hall dat, dan wordt het een leuke pot om te zien. Hall is vrij onorthodox staand en beweegt makkelijk. Maar eerlijk is eerlijk, de rust en ervaring die Mousasi heeft t.o.v. hem is enorm dus denk

TKO Mousasi 2e ronde

Peete
20-08-2015, 19:42
Gegard winner ko ronde 1
Hall mag geeneens de pads vasthouden met inslaan.

LightHeavyWeight
20-08-2015, 20:41
Gegard winner ko ronde 1
Hall mag geeneens de pads vasthouden met inslaan.

Dit vind ik echt een onzin comment, hoogmoed komt voor de val.

Ik denk ook dat Gegard dit gaat pakken maar die Hall vind ik wel een mooie vechter en een echte atleet.

Peete
20-08-2015, 23:07
Gegard is pound 4 pound zoveel beter. Wat heeft hall gepresteerd in vergelijking met gegard? Tv Show gewonnen? Ik respecteer een ieder die de ring of kooi instapt. Maar Gegard is een echte meneer in dat opzicht en hall een beginner. Enige zwakke punt aan Gegard is zijn soms afwezige warrior spirit tegen mindere tegenstanders.

Bromios
20-08-2015, 23:54
Wat heeft hall gepresteerd in vergelijking met gegard? Tv Show gewonnen?

TV-show verloren. Na de beste knock-out in TUF ooit werd hij psychologisch gebroken door Castellum als ik het goed heb en is daarna niet meer zo goed geweest als bij die eerste partijen.

Fasada
21-08-2015, 10:25
Gegard is pound 4 pound zoveel beter. Wat heeft hall gepresteerd in vergelijking met gegard? Tv Show gewonnen? Ik respecteer een ieder die de ring of kooi instapt. Maar Gegard is een echte meneer in dat opzicht en hall een beginner. Enige zwakke punt aan Gegard is zijn soms afwezige warrior spirit tegen mindere tegenstanders.

Moet zeggen dat je Hall wel erg te kort doet. Dat Mousasi in alle opzichten beter is wil ik zeker in mee gaan al is het alleen om de bak ervaring die hij mee neemt maar om hem neer te zetten als beginner is iets te makkelijk.

Hall laat vaak zien de potentie te hebben om goed te zijn alleen wil hij nog wel eens er te makkelijk over denken lijkt het wel. Het feit dat zij hem een grote toekomst voorspelde heeft hem laks gemaakt, althans zo voelt dat. Veel mensen die met hem trainen en sparren praten vol lof over hem. Dat wil niets zeggen, daar ben ik mij zeker van bewust maar als Gegard met dezelfde mindset als jou de kooi in gaat en denkt dat hij tegen een beginner staat, kan het nog wel is fout aflopen.

Al zijn verliespartijen in de UFC waren split decision verliezen waarvan hij er zeker 1 had moeten winnen en als dat was gebeurt dan had hij gewoon een win streak van 5 wedstrijden. Dit is voor mij echt zo een partij waar weinig is te winnen en veel aan te verliezen is en als Mousasi hem onderschat, kan het echt zo een upset worden...

ChingChong
21-08-2015, 16:39
Denk eerlijk gezegd dat Gegard voor de TD gaat end hem submid, staand is Hall erg gevaarlijk vergeleken op de ground.

mario the count
21-08-2015, 22:36
Deze moet mousasi zeker winnen. Hall is een goede vechter, en zijn skills komen goed naar voren tegen een tegenstander van middelmatig kaliber. Mousasi hoort echter bij de top. Ik denk een winst voor mousasi op submission.

makavelli
22-08-2015, 12:59
Moet zeggen dat je Hall wel erg te kort doet. Dat Mousasi in alle opzichten beter is wil ik zeker in mee gaan al is het alleen om de bak ervaring die hij mee neemt maar om hem neer te zetten als beginner is iets te makkelijk.

Hall laat vaak zien de potentie te hebben om goed te zijn alleen wil hij nog wel eens er te makkelijk over denken lijkt het wel. Het feit dat zij hem een grote toekomst voorspelde heeft hem laks gemaakt, althans zo voelt dat. Veel mensen die met hem trainen en sparren praten vol lof over hem. Dat wil niets zeggen, daar ben ik mij zeker van bewust maar als Gegard met dezelfde mindset als jou de kooi in gaat en denkt dat hij tegen een beginner staat, kan het nog wel is fout aflopen.

Al zijn verliespartijen in de UFC waren split decision verliezen waarvan hij er zeker 1 had moeten winnen en als dat was gebeurt dan had hij gewoon een win streak van 5 wedstrijden. Dit is voor mij echt zo een partij waar weinig is te winnen en veel aan te verliezen is en als Mousasi hem onderschat, kan het echt zo een upset worden...

Mousasi is een topper maar tegen jacare had hij niks in te brengen en werd dan ook gesubmit. Je zag dat hij niet om kon gaan met iemand die kan boksen en worstelen. Hij heeft geen sparring partners die zowel staand als op de grond zo goed zijn.
Voor de top 3 komt hij op het moment nog te kort helaas

LightHeavyWeight
22-08-2015, 13:42
Mousasi is een topper maar tegen jacare had hij niks in te brengen en werd dan ook gesubmit. Je zag dat hij niet om kon gaan met iemand die kan boksen en worstelen. Hij heeft geen sparring partners die zowel staand als op de grond zo goed zijn.
Voor de top 3 komt hij op het moment nog te kort helaas

En tegen Machida ook, hij is gewoon een subtopper. Goede vechter maar (nog) geen topper. Hij draait wel al jaren mee dus of hij nog veel beter wordt dat geloof ik eigenlijk niet. Time will tell.

hankmoody
24-08-2015, 03:23
Fuck ben echt een grote fan van Uriah Hall en van Gegard of course, zal met veel pijn deze partij kijken.. K gun beide mannen een overwinning.

Wie gaat er winnen? Nou Gegard kan 'm tegen de grond en de kooi neuken zoveel hij wilt en ja Uriah kan tikken uitdelen, maar Mousasi kan ook wel wat hebben. Dus ik zeg een decision win voor Gegard.

cornelus
24-08-2015, 23:18
Goeie matchmaking toch? Gezien het totaalplaatje...

SnerkeL
25-08-2015, 11:56
Fuck ben echt een grote fan van Uriah Hall en van Gegard of course, zal met veel pijn deze partij kijken.. K gun beide mannen een overwinning.

Wie gaat er winnen? Nou Gegard kan 'm tegen de grond en de kooi neuken zoveel hij wilt en ja Uriah kan tikken uitdelen, maar Mousasi kan ook wel wat hebben. Dus ik zeg een decision win voor Gegard.

haha!!

Klassikl
25-08-2015, 12:12
Zal wel een herhaling worden van de partij tegen Phillippou. Hopelijk weet hij er deze keer wel een sub uit te krijgen!