PDA

View Full Version : Badr Hari vs Ismael Londt video



spacebox
23-08-2015, 01:34
https://www.youtube.com/watch?v=G839IEcrN0c

cornelus
23-08-2015, 01:58
14:39 ... zat er mooi op van Londt

op het laatst lijkt het toch meer een uitglijer

Eindbaas
23-08-2015, 02:03
Een knockdown uitglijer. Mooie knalpartij. Beide goed gevochten.

anoniem gg
23-08-2015, 03:19
https://www.youtube.com/watch?v=G839IEcrN0c

Goeie wedstrijd

Kemal
23-08-2015, 07:14
idd leuke pot

Pride_187
23-08-2015, 08:19
Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man

fifi23
23-08-2015, 08:44
Wordt je van Anabolen Kaal???

Dat Allah Ahkbar gebrul aan het begin van de 2de ronde was wel wat vreemd ja.

Marchant
23-08-2015, 09:11
Tja......

king
23-08-2015, 09:31
Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man

En dan nog die genante 'bromance' tussen Ramzan en Badr. Lijkt wel een slechte B-film.

Willm
23-08-2015, 11:51
Binnen tien seconden tegen het canvas gaan, om dan terug te komen en de favor terug te geven. Klasse! Was een zeer spannende pot met veel spektakel. Allebei gingen op jacht naar de KO. Zo hebben we ze al een tijdje niet meer gezien, zelfs mixfight was een tijdje onbereikbaar.

http://i.imgur.com/hQo09gr.gif

lukashenko
23-08-2015, 13:21
Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show". Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man ik schat lond een stuk hoger in dan hesdy .. heb je hun party wel gezien? (lond vs hesdy) ik vind dat je lond te kort doet door hem als b vechter af te schilderen. ik denk dat badr een sterke comeback gemaakt heeft tegen een sterke tegenstander.. vergeet niet wat ringroest met vechters kan doen .. ik ben in ieder geval blij dat er een groot podium bij is voor vechtsport .. osu

Nosferatu187
23-08-2015, 14:10
inderdaad ^^

tidelot
23-08-2015, 14:56
Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man

Je doet lond te kort om hem een b vechter te noemen.
Dit gevecht was beter dan menig gevechten van glory.

Ps: een hesdy in vorm zou indd kans maken tegen deze badr.
Maar tegen een badr in vorm is ie kansloos dat geld ook voor Verhoeven

Overhand Right
23-08-2015, 14:58
Hoe zit het met die stoppage? 4 knockdowns in totaal is einde partij?

Eerste ronde deed Londt niks en die 8 tellen werden wel gauw gegeven, vooral die laatste.
Maar ach wel weer leuk om Badr te zien knokken; hij deed het beter dan ik had verwacht.

ijsbier
24-08-2015, 00:38
pfff Gustafsson, Jimi Manuwa en die Makwan Amirkhani op de tribune gespot naast Khadirov.. teleurstellend dat die zich hier voor lenen. En dan dat Allahu Akbar groep op het einde, zwaar onsportief als je het mij vraagt.

Sadix
24-08-2015, 01:15
pfff Gustafsson, Jimi Manuwa en die Makwan Amirkhani op de tribune gespot naast Khadirov.. teleurstellend dat die zich hier voor lenen. En dan dat Allahu Akbar groep op het einde, zwaar onsportief als je het mij vraagt. In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.

Sadix
24-08-2015, 01:16
En wat was dit een heerlijke pot zeg. Ik heb sinds Badr - Gokhan en Fedor vs maakt niet uit wie live niet zo in spanning gezeten.

BamBam
24-08-2015, 01:39
Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..

BamBam
24-08-2015, 01:41
En ja die ufc vechters die zich hiervoor lenen, voor wat beetje geld?!

blackadder
24-08-2015, 02:00
Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..
Tsjetsjenië is praktisch gezien een islamitische dictatuur. Dus dat Allah geroep is niet zo raar.

ZakKa!
24-08-2015, 09:07
Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..

Ik heb een poos niet gepost dus ik hoop dat je waardeert dat ik speciaal ben ingelogd om te reageren op jouw bericht.

Het roepen van Allahoe akbar is een traditie bij moslims wanneer zij iets te vieren hebben of bij uiting van blijdschap. Dit doe ik zelf ook! Wat er verder allemaal in de wereld gebeurt heeft daar volgens mij niets mee te maken. Deze norm hoef je van mij niet te respecteren, maar ik hoop wel dat je het kan accepteren.


ONTOPIC:

Ik heb weer als vanouds staan te genieten wat een heerlijke beukpartij! Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook even niet begreep op basis waarvan de overwining van Badr tot stand kwam. Dat krijg je denk ik als je minder kijkt naar kickboks als vroeger.

Coldcrust
24-08-2015, 09:36
In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.

Dat is idd waar. Dan blijft het toch een beetje vreemd dat Allah dan blijkbaar toch zijn voorkeuren heeft aangezien Ismail ook moslim is :)

Maar je punt is duidelijk

appelsap
24-08-2015, 09:45
En wat was dit een heerlijke pot zeg. Ik heb sinds Badr - Gokhan en Fedor vs maakt niet uit wie live niet zo in spanning gezeten.

Honger maakt rauwe bonen zoet.

ijsbier
24-08-2015, 10:26
In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.

Het ligt er helemaal aan hoe het gezegd wordt en ik kan het inderdaad ook storend vinden als UFC vechters een evenement in een kerkdienst proberen te veranderen. Dit gaf mij een beetje het gevoel dat het er werd gevierd dat Badr van een niet-moslim heeft gewonnen. (Londt is bij mijn weten geen Moslim). Het is een sport, geen oorlog.

hakkelaar
24-08-2015, 10:57
Het ligt er helemaal aan hoe het gezegd wordt en ik kan het inderdaad ook storend vinden als UFC vechters een evenement in een kerkdienst proberen te veranderen. Dit gaf mij een beetje het gevoel dat het er werd gevierd dat Badr van een niet-moslim heeft gewonnen. (Londt is bij mijn weten geen Moslim). Het is een sport, geen oorlog.

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11889548_486152664880769_5223687871880338917_n.jpg ?oh=093ea846c4608b9e45eeccf6bfbb5176&oe=56373ACA

Beast mode
24-08-2015, 12:45
Wat een kutzooitje is me dat hier, dan wordt er eens is een topgala gegeven met hoogste kwaliteit van media techniek en het enige da je kan zeggen is wrm "zeggen ze Allah ul akbar" in de Ufc House series starten ze altijd met een gebedje op Christelijke wijze geen vogel die er naar kraait zolang Allah er niet tssn zit, je kijkt naar een programma die opgenomen werd in een islamitishe land dus deal with it of ga gwn naar de langspeel film van glorie kijken en neem een dag vrijaf want een ko is daar ver te zoeken, wat me opvalt is dat er in glory bijna geen marokkanen en turken zijn terwijl hun stijl het gemeest geliefd is maar nu weet ik waarom OSU

Mattie73
24-08-2015, 13:22
(Londt is bij mijn weten geen Moslim). .

Zowel Ismael Londt als zijn trainer Michel Tholel zijn bekeerd tot de Islam.

ijsbier
24-08-2015, 14:21
Wat een kutzooitje is me dat hier, dan wordt er eens is een topgala gegeven met hoogste kwaliteit van media techniek en het enige da je kan zeggen is wrm "zeggen ze Allah ul akbar" in de Ufc House series starten ze altijd met een gebedje op Christelijke wijze geen vogel die er naar kraait zolang Allah er niet tssn zit...

Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst. En nogmaals, het ligt er aan hoe het gezegd wordt.

tidelot
24-08-2015, 14:30
Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst.


wat lul je nou man, ieder zijn ding.
thaise vechters hebben ook altijd een ritueel en dat nog in de ring, nooit iemand over gehoord.
en wat betreft khadirof, bij elke gala zitten er figuren achter die niet helemaal koosjer zijn of het nou de hells angels zijn de turkse of russische maffia.

het gaat ons toch om de de gala en ik moet zeggen dat kadyrof zonder zoveel ervaring het beter voor elkaar heeft dan glory bijvoorbeeld.
van mij mag er een akhmat 2 gala komen, met saki, badr , samedov, hesdy en nog een paar toppers.
Ps: het was trouwens niet meer zo druk geweest op mixfight sinds de K1 GP en dan ging het nu maar om een gevecht

weks
24-08-2015, 15:00
bah bah de stiekeme pvvers moeten weer even onnodig en onzinnig klagen
islamitische vechters danken hun god na een winst, hoe durven ze?!!!!
john jones bedankt zijn god, dat kan gewoon!!
jammer dat deze uitspraak zo'n negatieve lading heeft gekregen nadat ook terroristen het idee hadden dit uit te moeten spreken na een verschrikkelijke daad
kijk aub even wat verder dan je neus lang is en trek niet direct allerlei negatieve conclusies om een ander weer zwart te kunnen maken

ijsbier
24-08-2015, 15:47
kijk aub even wat verder dan je neus lang is en trek niet direct allerlei negatieve conclusies om een ander weer zwart te kunnen maken

ik heb een lange neus.

blackadder
24-08-2015, 16:36
wat lul je nou man, ieder zijn ding.thaise vechters hebben ook altijd een ritueel en dat nog in de ring, nooit iemand over gehoord.en wat betreft khadirof, bij elke gala zitten er figuren achter die niet helemaal koosjer zijn of het nou de hells angels zijn de turkse of russische maffia.het gaat ons toch om de de gala en ik moet zeggen dat kadyrof zonder zoveel ervaring het beter voor elkaar heeft dan glory bijvoorbeeld. van mij mag er een akhmat 2 gala komen, met saki, badr , samedov, hesdy en nog een paar toppers.Ps: het was trouwens niet meer zo druk geweest op mixfight sinds de K1 GP en dan ging het nu maar om een gevechtEen dictator die vind dat eremoorden kunnen en contacten onderhoudt met terreurorganisaties en doodseskaders het land doorstuurt is toch echt een hele andere lading dan de Hells Angels.

Lionheart
24-08-2015, 18:15
Mooi om deze 2 heren weer in actie te zien. Dat poppenkast gebeuren van Glory levert ook alleen bagger, ben dus superblij met deze organisatie. Zo zien we nog eens wat.
De pannenkoekjes die de kreet Allah Akhbar eng vinden ; die hebben zeker nog nooit enig contact gehad met een Moslim. Dat zeg ik als niet Moslim.

tidelot
24-08-2015, 18:26
Mooi om deze 2 heren weer in actie te zien. Dat poppenkast gebeuren van Glory levert ook alleen bagger, ben dus superblij met deze organisatie. Zo zien we nog eens wat.
De pannenkoekjes die de kreet Allah Akhbar eng vinden ; die hebben zeker nog nooit enig contact gehad met een Moslim. Dat zeg ik als niet Moslim.

mischien dat het komt door een stel idioten terroristen dit ook altijd roepen dat mensen een link gaan leggen.
maar allah akbar is niks mis mee.
peace:thup:

e-type
24-08-2015, 20:01
beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...

tidelot
24-08-2015, 20:25
beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...

dus alleen bepaalde mensen mogen kanttekeningen geven.
beetje hypocriet vind je niet

e-type
24-08-2015, 20:53
dus alleen bepaalde mensen mogen kanttekeningen geven.beetje hypocriet vind je nietnee hoor, je mag best kanttekeningen plaatsen, zeg ik dat? Je leest niet goed.Maar het begint direct op een manier die nogal gepikeerd overkomt, schelden, racisme en dat soort dingen.Terwijl er alleen maar gezegd werd dat men het constante Allah Akhbar een beetje zat was...

Maar nu ben ik ook zeker een idioot? Vind je ook vast normaal om te zeggen tegen iemand met een afwijkende mening.

tidelot
24-08-2015, 21:00
nee hoor, je mag best kanttekeningen plaatsen, zeg ik dat? Je leest niet goed.Maar het begint direct op een manier die nogal gepikeerd overkomt, schelden, racisme en dat soort dingen.Terwijl er alleen maar gezegd werd dat men het constante Allah Akhbar een beetje zat was...

Maar nu ben ik ook zeker een idioot? Vind je ook vast normaal om te zeggen tegen iemand met een afwijkende mening.

nee hoor, ieder zijn mening,
en dus ook iemand met met ander mening dan jou

e-type
24-08-2015, 21:19
nee hoor, ieder zijn mening,
en dus ook iemand met met ander mening dan jou


okay, prima dan. 'k Ben blij dat je nu eindelijk tot 10 hebt geteld dan.;)

Beast mode
24-08-2015, 21:22
Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst. En nogmaals, het ligt er aan hoe het gezegd wordt.

Waar was je toen dan om te zeggen dat er een scheiding moet zijn tss sport en religie?
En ik kan ook veel zeggen over de nederlandse krijgsmacht en hun avonturen in de Antillen, Zuid-Afrika, Filipijnen, Suriname, India, het uitbuiten van derde wereld landen letterlijk hun rijkdommen uit de grond leeggezogen zonder een penny aan belastingen te betalen en dan schaamteloos op tv zeggen dat het geweld in Afrika moet stoppen. Wil je nou egt beweren dat jou geliefde koniging zo Heilig is of Wilders jou Loreille-gekleurde-blonde-god. Als je enige hart hebt dan zou je je op elke momment van de dag jou verontschuldigen aanbieden aan welke dan ook bruin of zwart uitziende mens.

Bromios
24-08-2015, 21:22
Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.

Ik vind het ook buitengewoon vreemd overigens dat die Jones zich als een vrome christen staat te manifesteren terwijl hij een coke-snuivende idioot is. Als hij de hemel in mag , mag ik het ook. En dat zegt wat.

Wat mij betreft hebben geloof en sport niks met elkaar te maken en laten ze dat buiten de zaal.

tarantula
24-08-2015, 21:49
Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.

Ik vind het ook buitengewoon vreemd overigens dat die Jones zich als een vrome christen staat te manifesteren terwijl hij een coke-snuivende idioot is. Als hij de hemel in mag , mag ik het ook. En dat zegt wat.

Wat mij betreft hebben geloof en sport niks met elkaar te maken en laten ze dat buiten de zaal.


Als ik mij niet vergis werd hier niet gereageerd op kadirov zelf maar hebben mensen een probleem met wat hij en zijn entourage aan het roepen waren namelijk Allahu akbar.

Ik adviseer iedereen die deze slippery slope discussie betreed , rekening te houden dat het 9 van de 10 keer nergens naar leidt bij de meeste mensen staat hun mening of vooroordelen rots vast met dat in gedachte is het gewoon zinloos om er nog door over te gaan.

cornelus
24-08-2015, 22:00
beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...

beter ga je in een trein effe met je kalashnikov rond zwaaien swa! lol

Nou zonder dollen, ik snap dat als je te gast bent bij de roverhoofdman dat je graag tof met 'm wil blijven doen. Geen probleem. Daar moeten we misschien niet al te schijnheilig over doen. Maar een klein beetje theatraal kwam het wel over. En die tribune met allemaal gasten die er uit zagen als hem zelf (zo leek het tenminste) vond ik wel wat typisch. Ach ja wij zijn dat niet meer gewend he. Wij zijn de vrije mensen uit het verrotte westen. Wij kennen 1. geen ontzag meer 2. geen heilige huisjes meer 3. geen echte ontberingen meer 4. etc. Eigenlijk kennen we gewoon zelfs gewoon geen geloof meer. Ons geloof is dat gouden kalf. We zijn wel geëmanicpeerd dat wel! Is ook wat waard, geef ik onmiddellijk toe.

Willem033
24-08-2015, 22:15
Las op andere fora dat iemand uit Badr zijn hoek een IS vinger gebaar maakte.
Ik weet absoluut niet wat dat gebaar is, maar las het op 2 fora.
Dat allah akbar gebeuren snap ik wel, das het zelfde als dat elke Braziliaan een tirade over God afsteekt na een winst.

ijsbier
24-08-2015, 22:18
Als je enige hart hebt dan zou je je op elke momment van de dag jou verontschuldigen aanbieden aan welke dan ook bruin of zwart uitziende mens.


Hahahahahahahahahahahahaha!

Nosferatu187
24-08-2015, 22:32
Las op andere fora dat iemand uit Badr zijn hoek een IS vinger gebaar maakte. Ik weet absoluut niet wat dat gebaar is, maar las het op 2 fora. Dat allah akbar gebeuren snap ik wel, das het zelfde als dat elke Braziliaan een tirade over God afsteekt na een winst. dat is zijn oom en dat is gewoon naar boven wijzen dat betekend volgens mij gewoon dat je in allah geloofd en niet dat je van IS bent.

Willem033
24-08-2015, 22:38
dat is zijn oom en dat is gewoon naar boven wijzen dat betekend volgens mij gewoon dat je in allah geloofd en niet dat je van IS bent.

Ok, ja kan goed, ik weet niet wat het IS vinger gebaar is, ik las het alleen ergens anders.

Nosferatu187
24-08-2015, 22:45
toevallig google ik het nu en dan krijg ik nou net IS strijders

http://pamelageller.com/wp-content/uploads/2015/02/issi-finger-salute.jpeg

Willem033
24-08-2015, 23:28
Haha nou ok, zeg jij t maar.

blackadder
24-08-2015, 23:40
Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.
Hou op zo redelijk te doen.

king
24-08-2015, 23:53
toevallig google ik het nu en dan krijg ik nou net IS strijders

http://pamelageller.com/wp-content/uploads/2015/02/issi-finger-salute.jpeg

Keurige jongens, praten niet voor hun beurt maar steken netjes eerst hun vinger omhoog.

Nosferatu187
25-08-2015, 00:19
wat

Turboknecht
25-08-2015, 00:51
Niks wat. Gewoon je bek houwen ouwe.

Nosferatu187
25-08-2015, 00:59
Niks wat. Gewoon je bek houwen ouwe. wat

Beast mode
25-08-2015, 01:43
Hahahahahahahahahahahahaha!
niks meer te vertellen racistje?

ijsbier
25-08-2015, 01:53
niks meer te vertellen racistje?

Je dacht dat ik mijn tijd aan een kneusje als jij ging verdoen?

Willem033
25-08-2015, 02:13
Vrede op aarde.

Lionheart
25-08-2015, 09:13
Als dat vingergebaar een IS gebaar is dan is de helft van de MMA wereld een IS strijder. Vele vechters staan altijd zo met het vingertje omhoog. LOL!!

Grappige dat er bij zulke topics de rednecks van ons mooie forum altijd naar boven komen. Top! Tja die heb je ook en ook op Mixfight.nl;-)

Coldcrust
25-08-2015, 09:49
Als dat vingergebaar een IS gebaar is dan is de helft van de MMA wereld een IS strijder. Vele vechters staan altijd zo met het vingertje omhoog. LOL!!

Grappige dat er bij zulke topics de rednecks van ons mooie forum altijd naar boven komen. Top! Tja die heb je ook en ook op Mixfight.nl;-)

Als je objectiviteit verwacht moet je zelf niet met kreten als ''Rednecks'' strooien. Ik hoorde ook links en rechts de verontwaardiging over het (vermeende) IS gebaar, mij was het eerlijk gezegd niet opgevallen of ik had bij dat wijzen naar de hemel niet direct die associatie omdat het een universeel gebaar van ""dank aan boven" is (ook bij Christenen) maar het is niet vreemd dat anderen die link wel leggen want ieder weldenkend mens (Moslim en niet moslim) walgt van de gruweldaden van die idioten.
Het is daarom goed als andere/moslim forumbroeders erop wijzen dat dit gebaar niet per defenitie IS toebehoort, zo verduidelijk je dingen zonder allemaal direct de stellingen in te nemen.

Om de vermeende IS associatie helemaal weg te nemen ..gisteren stond er een artikel in het Parool over Tsjetsjenie en daarin werd aangehaald dat er idd al tweeduizend van die mongolen naar IS waren afgereisd en dat Kadyrov een doorn in het oog is. Het zou daarom op zijn zachts gezegd onlogisch zijn als aanhangers van Kadyrov zich op een gala ter eer en meerdere glorie van hemzelf en zijn vader zich ff openlijk zouden associeren met een organsatie als IS die zijn macht en gezag ondermijnt en dat zal ze niet in dank worden afgenomen :)

Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.

e-type
25-08-2015, 11:10
Dat vingertje is analoog aan de swastika en de nazi's. Op een gegeven moment wordt een symbool gebruikt door extremisten en dan blijft het besmet.

tarantula
25-08-2015, 11:38
Oke voor de personen die het niet weten maar ik vrees dat er niet geluisterd zal worden, ik hoop dat er op zijn minst 1 persoon er slimmer van wordt. Het vinger gebaar kent elke moslim dat heeft absoluut niks te maken met die honden van is, het feit dat zij zich ook aan de islam toeschrijven net zoals bijvoorbeeld de racistische nation of islam en talloze andere sektes zorgt ervoor dat ook zij bidden en vasten en andere islamitische handelingen verrichten gemixt met hun gruweldaden.

De wijsvinger staat simpelweg als gebaar voor de eerste islamitische pilaar namelijk de geloofsgetuigenis, dat er niemand het recht heeft aanbeden te worden dan Allah en mohammed zijn boodschapper is het monotheisme dus.

Dus met 1 wordt er verwezen naar God bij elke rituele wassing wordt het aanbevolen om dit erna te doen en de getuigenis op te zeggen ook tijdens het gebed wanneer men zit voor hij/zij het gebed afsluit wordt dit vinger gebruikt en worden er smeekbedes verricht.

Coldcrust
25-08-2015, 11:47
Dat vingertje is analoog aan de swastika en de nazi's. Op een gegeven moment wordt een symbool gebruikt door extremisten en dan blijft het besmet.


Ik heb net het WK Athletiek zitten kijken en daar wijst om de haverklap iemand naar boven, ik vindt dat je IS teveel eer geeft als je ze zo'n universeel gebaar laat claimen.

e-type
25-08-2015, 11:51
Je begrijpt ongetwijfed dat ik het in context zet. Tenminste, ja kan hier een reactie neerzetten, dus neem aan dat je enig verstand hebt.
Nou, ga nu maar weer verder vingertjes tellen.

Coldcrust
25-08-2015, 11:51
Oke voor de personen die het niet weten maar ik vrees dat er niet geluisterd zal worden, ik hoop dat er op zijn minst 1 persoon er slimmer van wordt. Het vinger gebaar kent elke moslim dat heeft absoluut niks te maken met die honden van is, het feit dat zij zich ook aan de islam toeschrijven net zoals bijvoorbeeld de racistische nation of islam en talloze andere sektes zorgt ervoor dat ook zij bidden en vasten en andere islamitische handelingen verrichten gemixt met hun gruweldaden.

De wijsvinger staat simpelweg als gebaar voor de eerste islamitische pilaar namelijk de geloofsgetuigenis, dat er niemand het recht heeft aanbeden te worden dan Allah en mohammed zijn boodschapper is het monotheisme dus.

Dus met 1 wordt er verwezen naar God bij elke rituele wassing wordt het aanbevolen om dit erna te doen en de getuigenis op te zeggen ook tijdens het gebed wanneer men zit voor hij/zij het gebed afsluit wordt dit vinger gebruikt en worden er smeekbedes verricht.

Dank je. Ik begrijp dat het voor moslims die kwa gedachtengoed verre van IS en andere barbaren staan vervelend is om zich steeds maar te moeten distantieren maar bedenk dan maar dat het veel geruststelling geeft bij niet-moslims als je dat doet.

Facade
25-08-2015, 12:01
Ik vind dat er na overwinningen van Badr eigenlijk altijd grote groepen ongezonde hysterische mensen de ring in komen schreeuwen. Nu zijn het religieuze teksten, maar vroeger was dat ook al vaak zo. Golden Glory had vroeger ook wel van dat hysterische gedoe. K heb der weinig mee, maar als die mensen dat willen doen dan moeten ze vooral hun gang gaan. Het ziet er wat idioot uit denk ik. Ik denk dat er nu wel erg veel van gemaakt wordt, maar misschien is dat omdat ik mijn verwachtingen zeer laag houd. Ik vond het voor het overige wel een leuke pot persoonlijk. Het is misschien niet het niveau van jaren geleden, maar je moet dingen in perspectief plaatsen. Als je alles maar kut gaat vinden puur omdat het vroeger beter was, wordt het er niet leuker op denk ik.

Richelieu
25-08-2015, 14:36
Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.Dikke x2

e-type
25-08-2015, 14:56
Dikke x2

x3
Vitor Belfort interviews word ik ook een beetje debiel van..

my2cents
25-08-2015, 16:01
x3
Vitor Belfort interviews word ik ook een beetje debiel van..

Wijst die ook niet steeds omhoog?

faysal
25-08-2015, 17:12
Als je objectiviteit verwacht moet je zelf niet met kreten als ''Rednecks'' strooien. Ik hoorde ook links en rechts de verontwaardiging over het (vermeende) IS gebaar, mij was het eerlijk gezegd niet opgevallen of ik had bij dat wijzen naar de hemel niet direct die associatie omdat het een universeel gebaar van ""dank aan boven" is (ook bij Christenen) maar het is niet vreemd dat anderen die link wel leggen want ieder weldenkend mens (Moslim en niet moslim) walgt van de gruweldaden van die idioten.
Het is daarom goed als andere/moslim forumbroeders erop wijzen dat dit gebaar niet per defenitie IS toebehoort, zo verduidelijk je dingen zonder allemaal direct de stellingen in te nemen.

Om de vermeende IS associatie helemaal weg te nemen ..gisteren stond er een artikel in het Parool over Tsjetsjenie en daarin werd aangehaald dat er idd al tweeduizend van die mongolen naar IS waren afgereisd en dat Kadyrov een doorn in het oog is. Het zou daarom op zijn zachts gezegd onlogisch zijn als aanhangers van Kadyrov zich op een gala ter eer en meerdere glorie van hemzelf en zijn vader zich ff openlijk zouden associeren met een organsatie als IS die zijn macht en gezag ondermijnt en dat zal ze niet in dank worden afgenomen :)

Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.




Ik zal er ook even op reageren, zoals eerder aangegeven doen de Moeslims dat om 'aan te duiden' dat er 1 God is en dat is Allah, dus de vingertje staat voor 1, de reden dat ik hier niet graag op reageer is het feit dat er overal 'trollen' zitten die van elke topic dat over Marokkanen en/of Moeslims gaat er een terrorisme topic van willen/proberen (te) maken met als doel om haat te creeren tegen andersdenkenden/andere bevolkingsgroepen.(Islam=vrede te associeren met terrorisme)

Ik blijf liever ontopic en al helemaal als het om sport gaat.

ONTOPIC:

het was een leuke pot met een terechte winnaar en ik hoop dat we in de toekomst meer van zulke gevechten krijgen in het zwaargewicht kickboxen.

Nosferatu187
25-08-2015, 17:50
ja inderdaad beter gewoon ontopic het gaat over hari vs londt.

BIG Lebowski
25-08-2015, 18:36
Wel opvallend om te zien hoe gemakkelijk het Londtje aan gaat in zo'n topic waar Badr in voor komt...:fireworks:

Coldcrust
25-08-2015, 22:00
Je begrijpt ongetwijfed dat ik het in context zet. Tenminste, ja kan hier een reactie neerzetten, dus neem aan dat je enig verstand hebt.
Nou, ga nu maar weer verder vingertjes tellen.

Je hoeft niet zo denigrerend te doen want je maakt alleen al in die twee regels twee typfouten :).
Ik begrijp de context maar het kan niet zo zijn dat een stelletje neanderthalers als IS de reden zijn waarom voortaan niemand ter wereld meer zijn vinger mag opsteken.

En wat die context betreft ik heb al aangegeven dat het op zijn zachtst gezegd niet voor de hand liggend is dat het gebaar verwijst naar IS aangezien Kadyrov, zelf ook geen frisse jongen, hen dat niet bepaald in dank zou afnemen.

AppieA
25-08-2015, 23:13
Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.

e-type
26-08-2015, 00:09
Je hoeft niet zo denigrerend te doen want je maakt alleen al in die twee regels twee typfouten :).
Ik begrijp de context maar het kan niet zo zijn dat een stelletje neanderthalers als IS de reden zijn waarom voortaan niemand ter wereld meer zijn vinger mag opsteken.

En wat die context betreft ik heb al aangegeven dat het op zijn zachtst gezegd niet voor de hand liggend is dat het gebaar verwijst naar IS aangezien Kadyrov, zelf ook geen frisse jongen, hen dat niet bepaald in dank zou afnemen.

Agossie. Typefouten. Ben je er zo eentje? En dan evengoed gepikkeerd? Succes jongen. Vergeet je interpunctie niet. Pot. Ketel. Zwart.

LightHeavyWeight
26-08-2015, 06:42
Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.

Khadyrov past ook in dat rijtje, niet de rollen volledig omdraaien en de schijnheil gaan uithangen.

Turboknecht
26-08-2015, 14:18
Weer wat geleerd, er zijn geen kometen. Wat zijn 'bing bangs' overigens? :rolleyes:

tarantula
26-08-2015, 14:58
Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.

De big bang theorie heeft niks te maken met de theorie van evolutie, de een gaat over het begin van de universum omdat er tot ongeveer de jaren 1930 vorige eeuw werd aangenomen dat de universum oneindig was tot dat huble in de jaren 20 ondekte dat de sterren van elkaar af bewegen wat indiceert dat de universum zich expandeert wat betekend dat het ooit een singulariteit was, een beginpunt had dus.

Dit past juist precies bij wat er wordt geleerd in de islam, wat betreft de theorie van evolutie dat gaat over de origine van het leven op aarde dat probeert ook niks te verklaren over de universum zelf, darwins theorie wordt in de islam verworpen waar hij doelt op een common ancestor,maar dat er een vorm van evolutie heeft plaats gevonden bij de mens en dier los van elkaar wordt nog verworpen nog bevestigd.

Dit is totaal oftopic maar ik wilde enkel de verwarring hierover rechtzetten.

ijsbier
26-08-2015, 16:04
Wetenschappelijke discussie op niveau hier hoor

Flabbert
26-08-2015, 18:20
De big bang theorie heeft niks te maken met de theorie van evolutie, de een gaat over het begin van de universum omdat er tot ongeveer de jaren 1930 vorige eeuw werd aangenomen dat de universum oneindig was tot dat huble in de jaren 20 ondekte dat de sterren van elkaar af bewegen wat indiceert dat de universum zich expandeert wat betekend dat het ooit een singulariteit was, een beginpunt had dus.

Dit past juist precies bij wat er wordt geleerd in de islam, wat betreft de theorie van evolutie dat gaat over de origine van het leven op aarde dat probeert ook niks te verklaren over de universum zelf, darwins theorie wordt in de islam verworpen waar hij doelt op een common ancestor,maar dat er een vorm van evolutie heeft plaats gevonden bij de mens en dier los van elkaar wordt nog verworpen nog bevestigd.

Dit is totaal oftopic maar ik wilde enkel de verwarring hierover rechtzetten.

dat is oe nich al te best lukt miejonge:pimp:

mario the count
26-08-2015, 18:37
Badr zag er beter uit dan in zijn laatste partijen, Londt daarentegen viel tegen. Verhoeven pakt Badr wel denk ik, toch een ander niveau als je het mij vraagt( mits verhoeven nog in de vorm van zijn laatste partijen verkeerd)

mrtweakbox
26-08-2015, 19:07
Oh kut, die bug waardoor er berichten uit totaal verschillende fora in 1 topic worden geplaatst is toch nog niet helemaal opgelost.

On topic: beide prima gevochten, medium spannende partij. Iemand enig idee of dit event vaker gaat plaats vinden? Al vind ik de afstand nog wel een dingetje om er ook echt zelf naar toe te gaan :)

e-type
26-08-2015, 19:18
Badr zag er beter uit dan in zijn laatste partijen, Londt daarentegen viel tegen. Verhoeven pakt Badr wel denk ik, toch een ander niveau als je het mij vraagt( mits verhoeven nog in de vorm van zijn laatste partijen verkeerd)Verhoeven hoeft alleen maar de eerste rage-ronde van Badr te overleven en dan gaat ie 'm helemaal gek tikken.

tidelot
26-08-2015, 20:14
Verhoeven hoeft alleen maar de eerste rage-ronde van Badr te overleven en dan gaat ie 'm helemaal gek tikken.


als ie dat knappe koppie wilt houden, kan ie een partij tegen badr beter vermijden

tidelot
26-08-2015, 20:22
rico heeft niet de ko power om badr neer te halen.
en op punten , mocht ie de hele gevecht overleven zie ik hem de partij al helemaal niet winnen op punten.
kan me niet veel losses van badr herinneren op punten.

zullen er vast nog wel een paar zijn, maar bonjasky 1 en verder kan ik niet echt op meer komen.

ijsbier
26-08-2015, 21:04
Rico sloopt Badr.

largo0
26-08-2015, 21:25
Het niveau is dramatisch gekeldert in de laatste pagina. Vooral "rico sloopt badr"

Rico die spaghetti benen kreeg door een jab van adebgiegoe

Ha-ha-ha-ha-ha-ha

Nosferatu187
26-08-2015, 21:44
Rico sloopt Badr. ik dacht het niet piet.

Coldcrust
26-08-2015, 22:45
Agossie. Typefouten. Ben je er zo eentje? En dan evengoed gepikkeerd? Succes jongen. Vergeet je interpunctie niet. Pot. Ketel. Zwart.

het is gepikeerd :)

Facade
26-08-2015, 23:04
Ik heb net het WK Athletiek zitten kijken en daar wijst om de haverklap iemand naar boven, ik vindt dat je IS teveel eer geeft als je ze zo'n universeel gebaar laat claimen.

Dit is natuurlijk ook een fout die je op de basisschool verwacht, om nog maar te zwijgen over de post erna waarin je 'qua' als 'kwa' spelt... Misschien niet anderen op spelfouten wijzen, als je het zelf al lastig genoeg vindt.

Beast mode
27-08-2015, 00:36
In een partij rico vs hari sta ik niet te wachten geef mij maar ghita vs badr de enige partij die ik heb uitgekeken van rico was vs zimmerman wel de eerste partij waar hij ko ging. Petrosian is ook zo een saaie vechter

Nosferatu187
27-08-2015, 00:37
wat heeft petrosyan hier nou weer mee te maken.

LightHeavyWeight
27-08-2015, 06:55
Cardio technisch is het bijna onmogelijk dat Badr van Rico wint. En ik ben fan van beiden dus het kan me werkelijk geen reet schelen, dat is gewoon hoe het ervoor staat.
Verder is het op deze site misschien weer busy sinds Badr vecht maar de discussies zijn er alleen maar leger op geworden.

e-type
27-08-2015, 07:42
Dit is natuurlijk ook een fout die je op de basisschool verwacht, om nog maar te zwijgen over de post erna waarin je 'qua' als 'kwa' spelt... Misschien niet anderen op spelfouten wijzen, als je het zelf al lastig genoeg vindt.

Sommigen zien inderdaad liever de splinter in het oog van de ander, dan de balk in het eigen oog.

OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.

Beast mode
27-08-2015, 12:05
Sommigen zien inderdaad liever de splinter in het oog van de ander, dan de balk in het eigen oog.

OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.
Dat zie ik nou egt gebeuren een gefrustreerde hari die de dekking van rico niet kan penetreren

Beast mode
27-08-2015, 12:09
wat heeft petrosyan hier nou weer mee te maken.

Gewoon hij is een saaie vechter net als rico en shilt, geef toe nadat petrosian in de k1 kwam was het ook maar een saaie boel geworden. Maar zijn stijl heeft hem gemaakt wat hij nu is nr.1

Anderson
27-08-2015, 12:51
Niks saais aan Petro is de man misschien niet zo cool als Sudsakorn of Yod die af en toe kickboks les gaven aan de Nederlanders. Rico mag niet eens in een zin worden genoemd met Petrosyan.

Nosferatu187
27-08-2015, 14:14
Niks saais aan Petro is de man misschien niet zo cool als Sudsakorn of Yod die af en toe kickboks les gaven aan de Nederlanders. Rico mag niet eens in een zin worden genoemd met Petrosyan. what he said ^^

R.D.N
27-08-2015, 15:05
Rico ze laatste partijen vond ik hem beter en meer power tonen als voorheen.
Denk als Rico de eerste ronde overleeft van Badr dat ie toch wel een kans maakt.

Wiseguy
27-08-2015, 15:57
Badr Hari zit nu in een fase dat hij zich niet hoeft te bewijzen tegen antivechters zoals Verhoeven. Hij hoeft niet te bewijzen dat hij de beste is want er zit totaal geen structuur in het kickbokslandschap zoals bijv. in de UFC. Ik zie hem liever gewoon entertainment brengen tegen gasten als Saki en Ghita.

tidelot
27-08-2015, 16:28
dat er een discussie is of rico de nummer 1 van glory wel of niet zou winnen tegen een badr die al ruim 2 jaar uit vorm is ,
is het toch duidelijk dat het HW kickboksen zwaar op zijn gat ligt.
7 jaar geleden zou rico mischien met wat geluk bij de laatste 16 zitten(K1 GP)

en wat betreft badr, hij heeft het geluk dat zijn naam verkoopt, kijk alleen hoe druk het de afgelopen weken op MF is, maar doordat zijn naam verkoopt kan ie flink cashen en zijn pensioen veilig stellen.

mario the count
27-08-2015, 17:01
.

OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.+1, misschien slaat Bad hem KO maar ik denk een winst voor Rico op punten.

LightHeavyWeight
27-08-2015, 19:02
dat er een discussie is of rico de nummer 1 van glory wel of niet zou winnen tegen een badr die al ruim 2 jaar uit vorm is ,
is het toch duidelijk dat het HW kickboksen zwaar op zijn gat ligt.
7 jaar geleden zou rico mischien met wat geluk bij de laatste 16 zitten(K1 GP)

en wat betreft badr, hij heeft het geluk dat zijn naam verkoopt, kijk alleen hoe druk het de afgelopen weken op MF is, maar doordat zijn naam verkoopt kan ie flink cashen en zijn pensioen veilig stellen.

Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiëren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.

tidelot
27-08-2015, 20:44
Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiëren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.

dan evolueert het kickboksen de verkeerde kant op.
want zo saai is het nog nooit geweest.

Nosferatu187
27-08-2015, 21:42
komt door de organisaties en vooral door glory. zoals bas banaan toen zei "its kloory tiem"

Sadix
27-08-2015, 23:53
ik vind rico te wisselvallig. Hij had laatst gewoon verloren van een of andere rus

Suplex
28-08-2015, 12:39
Gewoon hij is een saaie vechter net als rico en shilt, geef toe nadat petrosian in de k1 kwam was het ook maar een saaie boel geworden. Maar zijn stijl heeft hem gemaakt wat hij nu is nr.1

Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen

e-type
28-08-2015, 14:12
Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiëren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.

x2
Rico z'n game plan werkt gewoon. Ik ben benieuwd hoe hij vecht als ie meerdere rondes onder druk komt te staan. Maar op dit moment kan ik echt wel van z'n partijen genieten, ook zonder KO's. Voorlopig ontloopt ie de grootste klappen met gemak.

Eindbaas
30-08-2015, 01:08
Als een onbekende Rus van Verhoeven kan winnen, dan maakt Hari vast wel kans op een overwinning op Verhoeven.

https://www.youtube.com/watch?v=pfxh7Ch-DGE

mario the count
30-08-2015, 10:32
Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen+1, faldir kreeg ook altijd commentaar,maar ik keek graag naar zijn partijen.

e-type
30-08-2015, 12:13
Als een onbekende Rus van Verhoeven kan winnen, dan maakt Hari vast wel kans op een overwinning op Verhoeven.Hari< Samedov < Spong < Saki < Verhoeven < Herasimchuk.Werkt het zo? Dan staat Hari nog erg ver onder Verhoeven hoor...

Ralph
30-08-2015, 13:30
Aardige partij. Mooi om het vechtershart van beiden te zien; al vond ik het er technisch allemaal wat minder uit zien. Leek me trouwens wel de langste (gedwongen) staredown ooit...

Beast mode
30-08-2015, 14:39
Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen

Technishe vechters verkopen niet zoals de klitshko bro's, andy sauwer, mo khamal dat zijn meer mijn technishe types

Nosferatu187
30-08-2015, 15:50
ik vind andy souwer echt niet technisch hoor.

Beast mode
30-08-2015, 17:05
Hij is bepaald geen krachtpatser

Suplex
30-08-2015, 18:05
Technishe vechters verkopen niet zoals de klitshko bro's, andy sauwer, mo khamal dat zijn meer mijn technishe typesDe klitschko bor's vind ik een slecht voorbeeld en die zijn heel saai dat is de reden waarom het zwaargewicht boksen al jaren nix meer brengt juist doordat ze saai zijn.Andy Souwer is een attractieve vechter maar geloof niet dat petrosyan zo veel minder verkoopt aan het publiek dan Souwer.Mootje khamal zeker niet meer dan petrosyan haha petrosyan is bij iedere kickbox liefhebber waar ook ter wereld bekend en verslaat iedereen tegen wie hij staat of dit nu op K1 regels is of op full MT.

Nosferatu187
30-08-2015, 18:10
Hij is bepaald geen krachtpatser en ook geen technische vechter, hij is meer een combinatie man die telkens dezelfde combinaties maakt.

Suplex
30-08-2015, 19:08
en ook geen technische vechter, hij is meer een combinatie man die telkens dezelfde combinaties maakt.

Harde snelle combinaties en veel druk zetten het is geen echte krachtpatser idd maar er zit wel veel power in zijn combinaties bijna alles is hard hij is niet bepaald van het puntjes tikken en gaat altijd voor de KO zeer effectief alleen weinig afwisseling in zijn combinaties.

tarantula
30-08-2015, 20:00
Souwer is absoluut geen saaie vechter, door zijn druk zorgt hij altijd voor mooie spannende partijen.
Ik vind hem zelfs een van de boegbeelden van dutch kickboxing en als wij de meerderheid van het publiek globaal mogen geloven is dutch kickboken attractief, combos en met lowkick afmaken.

Wat ik ook bijzonder vind aan souwer en holzken is ook een vechter die dat heeft is de capaciteit om een wedstrijd naar zich toe te trekken en een soort van zelfverzekerde rust uitstraalt ook nadat hij de 1e ronde inactief is en de initiatief over laat nog steeds uitstraalt geen moment in de problemen te zijn geweest en dan op de juiste moment de initiatief overneemt en zijn tegenstander wegdrukt.

blackadder
30-08-2015, 20:11
Souwer is absoluut geen saaie vechter, door zijn druk zorgt hij altijd voor mooie spannende partijen.
Ik vind hem zelfs een van de boegbeelden van dutch kickboxing en als wij de meerderheid van het publiek globaal mogen geloven is dutch kickboken attractief, combos en met lowkick afmaken.

Wat ik ook bijzonder vind aan souwer en holzken is ook een vechter die dat heeft is de capaciteit om een wedstrijd naar zich toe te trekken en een soort van zelfverzekerde rust uitstraalt ook nadat hij de 1e ronde inactief is en de initiatief over laat nog steeds uitstraalt geen moment in de problemen te zijn geweest en dan op de juiste moment de initiatief overneemt en zijn tegenstander wegdrukt.
x2

blackadder
30-08-2015, 20:14
Hij is bepaald geen krachtpatser
Met 97 KO's? Dat is inmiddels zelfs 2 meer dan Dekkers. Of was dat ook bepaald geen krachtpatser?

Beast mode
31-08-2015, 18:33
Met 97 KO's? Dat is inmiddels zelfs 2 meer dan Dekkers. Of was dat ook bepaald geen krachtpatser?

De meeste ko's van sauwer komen van zijn zeer mooi geplaatste leverstoten of kniestoten