PDA

View Full Version : Stoica vs. Ilunga gaat het echt gebeuren? SK Finale 2015



arjenvos
25-08-2015, 02:02
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_in_SUPERKOMBAT

ANGOLA/HAMBURG!!

onne1983
25-08-2015, 08:41
Nice.. illunga vs Stoica, de jury en de scheids. als dit buiten Superkombat zou zijn wint Illunga. Nu verwacht ik weer discussie materiaal.

Wel cool, ze hebben 4 halve finales voor het zwaargewicht toernooi gepland.

Verder begin ik wel Superkombat moe te worden, elk evenement weer dezelfde namen die 9 van de 10 keer tegen koekenbakkers staan en als ze wel tegen toppers staan dan zorgt die dikke scheids of de jury er wel voor dat ze winnen..

FMACH
25-08-2015, 10:39
Nice.. illunga vs Stoica, de jury en de scheids. als dit buiten Superkombat zou zijn wint Illunga. Nu verwacht ik weer discussie materiaal.

Wel cool, ze hebben 4 halve finales voor het zwaargewicht toernooi gepland.

Verder begin ik wel Superkombat moe te worden, elk evenement weer dezelfde namen die 9 van de 10 keer tegen koekenbakkers staan en als ze wel tegen toppers staan dan zorgt die dikke scheids of de jury er wel voor dat ze winnen..

Will be a nice matchup. Now Danyo first prepares for Rodney Glunder on 10.10.2015 in Dortmund

07.11.2015 Warrrr Stoica....;-) we try to snatch the belt....

security
25-08-2015, 17:18
Sk heeft goede jongens zoals de gebroeders Stoica, Benjamin. Catalin en catinas. Maar altijd waardeloze tegenstanders. Ze betalen weinig en je kunt alleen op ko winnen. Jammer want die jongens verdienen waardige tegenstanders.

arjenvos
25-08-2015, 18:53
Sk heeft goede jongens zoals de gebroeders Stoica, Benjamin. Catalin en catinas. Maar altijd waardeloze tegenstanders. Ze betalen weinig en je kunt alleen op ko winnen. Jammer want die jongens verdienen waardige tegenstanders.

Zij hebben meer geld nu.