PDA

View Full Version : Cast TUF bekend gemaakt; twee Nederlanders in de lijst



Fasada
01-09-2015, 12:53
Het was al bekend dat de nieuwe TUF opzet zou gaan tussen Team McGregor, die de Europese vechters zou gaan coachen en Team Faber de Amerikaanse vechters. Vandaag is bekend gemaakt wie de vechters zullen zijn en uiteraard gaat onze aandacht uit naar de Europese vechters. Het is dan ook mooi om te zien dat er twee Nederlanders zijn die een poging krijgen om een plaats te krijgen in het bekende TUF huis.

Wel zullen er eerst voorrondes zijn en zal deze lijst aanzienlijk kleiner worden aangezien er maar plek is voor 8 vechters en de lijst uit 16 jongens bestaat. De eerste Nederlandse vechter is Paolo Boer, deze Groninger nam zijn sport al serieus door naar Amerika te gaan om daar te trainen bij ATT. Hij heeft een record van 10-1-1 en zal nu de kans krijgen om in de show te komen.

De andere Nederlander is Djamil Chan, deze vechter van Melvin Manhoef zijn sportschool heeft al veel ervaring in Europa en is net als Manhoef echt een afmaker. Met een record van 19-2 lijkt hij een goede kans te maken om het huis te halen. Wel zal hij nu op lightweight moeten gaan vechten en dat is niet het gewicht waar hij in het verleden op vocht. Het is dan ook de vraag hoe hij met de weight cut om gaat.

De eerste aflevering zal 9 september worden uitgezonden en de finale staat gepland op 11 december, een dag voor de grote UFC 194. Met deze twee Nederlanders wordt het in elk geval een stuk leuker om te volgen.

Artem Lobov (11-10-1-1) from Dublin, Ireland
Abner Lloveras (19-7-1) from Barcelona, Spain
David Teymur (3-1) from Stockholm, Sweden
Djamil Chan (19-2) from Amsterdam, Netherlands
Frantz Frank Slioa (4-0) from Stockholm, Sweden
Marcin Wrzosek (10-2) from Bydgoszcz, Poland
Martin Delaney (10-1) from Bathgate, Scotland
Martin Svensson (14-5) from Malmo, Sweden
Mehdi Baghdad (11-3) from Toulon, France
Mohamed Grabinski (10-1) from Dusseldorf, Germany
Paulo Boer (10-1-1) from Holland
Sascha Sharma (8-2) from Stuttgart, Germany
Saul Rogers (10-1) from Bolton, England
Sean Carter (10-1) from Essex, England
Thibault Gouti (10-0) vs. Avignon, France

sterrenkijker
01-09-2015, 13:38
op 9 september ook te zien bij fox in nl?

Pr00f
01-09-2015, 15:08
Paulo Boer ken ik niet echt maar ben benieuwd. Djamil Chan ben ik echt heel benieuwd naar. Misschien wel een van de betere van het Europese team. Ga ik zeker naar kijken.

blackadder
01-09-2015, 18:14
http://www.pauloboer.nl/

Pr00f
01-09-2015, 19:11
Ik had al wat opgezocht. Ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen onder leiding van McGregor.

Kingbalotelli
02-09-2015, 03:27
Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

(De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)

ChingChong
02-09-2015, 11:06
Zou jammer zijn, beide strikers en uit NL.

Impulse
02-09-2015, 17:12
Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

(De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)

Dat er niets op hun sociaal media staat betekend nog niet per definitie dat deze heren het niet hebben gehaald. 9 van de 10 keer staat er contractueel een paragraaf dat zij niets over de uitslag mogen posten of praten, waar dan ook, tot het einde van het seizoen/show waar zij aan mee hebben gedaan.

Kingbalotelli
02-09-2015, 17:40
Nee ik bedoel dat je op hun Social Media zelf kan zien dat ze al weken (weer) in Nederland trainen normaal gesproken zou dat pas sinds voige week kunnen, want toen waren de opnames pas klaar.

Maar hoop dat ik het fout heb. Volgens mij kunnen dit de eerste vechters zijn uit NL die de laatste shifting hebben gered voordat ze het huis in kunnen komen.

yuko
02-09-2015, 19:33
Nee ik bedoel dat je op hun Social Media zelf kan zien dat ze al weken (weer) in Nederland trainen normaal gesproken zou dat pas sinds voige week kunnen, want toen waren de opnames pas klaar.

Maar hoop dat ik het fout heb. Volgens mij kunnen dit de eerste vechters zijn uit NL die de laatste shifting hebben gered voordat ze het huis in kunnen komen.

Wat is je bron aangaande de stop datum van de opnames?
Ik kan deze niet vinden. Beide vechters zijn niet actief geweest op fb van 12 juli (1e gevecht) tot 5 augustus.

Kingbalotelli
02-09-2015, 20:01
https://mobile.twitter.com/TheNotoriousMMA/status/636467467829669888

Alstu..

yuko
02-09-2015, 20:08
https://mobile.twitter.com/TheNotoriousMMA/status/636467467829669888

Alstu..


Dat beloofd weinig goeds dan idd..

Sato
02-09-2015, 20:41
https://mobile.twitter.com/TheNotoriousMMA/status/636467467829669888

Alstu..


Dat beloofd weinig goeds dan idd..

Hoeft niet perse zo te zijn dat er op dat moment nog geknokt werd.
Het kan ook zo maar zijn, dat de heren nog interviews voor de show moesten doen (post fight, en seizoenspredictions).
Ik ga vooralsnog uit van het beste, Paulo Boer klinkt in zijn blog opgewerkt maar we zullen het na de eerste aflevering weten of beide heren in het huis komen en een kans maken om in de UFC te vechten.

Westpaw
02-09-2015, 21:09
Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

(De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)
Ik hoop natuurlijk dat ze het wel gehaald hebben maar ben bang dat je gelijk hebt, ik keek ook even gisteren en tussen de regels door lezend kwam ik tot dezelfde conclusie.
Paulo's blog: http://www.pauloboer.nl/blog/preparation-for-the-ufc-2015-make-it-a-commitment/

yuko
03-09-2015, 13:33
Hoeft niet perse zo te zijn dat er op dat moment nog geknokt werd.
Het kan ook zo maar zijn, dat de heren nog interviews voor de show moesten doen (post fight, en seizoenspredictions).
Ik ga vooralsnog uit van het beste, Paulo Boer klinkt in zijn blog opgewerkt maar we zullen het na de eerste aflevering weten of beide heren in het huis komen en een kans maken om in de UFC te vechten.

Ik hoop dat je gelijk hebt. Ze zijn alle 2 wel 3 weken lang niet actief geweest op fb in precies dezelfde periode.

Pr00f
03-09-2015, 20:57
Kan natuurlijk zijn dat die Amerikanen hele goede worstelaars in het team hebben. Das hun pakkie an met het huidige scoringssysteem.