PDA

View Full Version : Hans Stringer gecut door UFC



Fasada
02-09-2015, 11:47
Regelmatig moeten er helaas vechters uit de UFC om plaats te maken voor nieuwe talenten. Gister is er weer een lijst bekend gemaakt van 13 vechters die een andere uitdaging moeten gaan zoeken. Helaas voor ons staat ook Hans Stringer in dat lijstje.

Hoewel het niet een hele grote verassing is, is het toch zuur voor Stringer die een goede start leek te hebben tegen Francimar Barroso. Hij kreeg daarna twee zware tegenstanders in Fabio Maldonado en Ilir Latifi, beide heren top 15 vechters binnen de light heavyweight divisie.

Naast Hans Stringer zijn er dus nog 12 vechters die een andere promotie kunnen gaan zoeken. Hieronder alle namen op een rij:

Middleweight: Dan Miller, Ildemar Alcantara en Tom Watson
Welterweight: Andrew Craig en Igor Araujo
Lightweight: Anthony Christodoulou en Yosdenis Cedeno
Bantamweight: Cody Gibson en Royston Wee
Flyweight: Darrell Montague

Tony
02-09-2015, 12:00
Erg jammer, weer een Nederlander die het strijdtoneel van de UFC vroegtijdig moet verlaten.
Misschien een overstap maken naar Bellator?

LightHeavyWeight
02-09-2015, 13:25
Heeft hij wel wat in Bellator te zoeken is mijn oprechte vraag? Ik ben een chauvinist maar Hans heeft echt totaal niet overtuigd.

mario the count
02-09-2015, 16:07
Begrijpelijk.

yuko
02-09-2015, 19:35
Jammer, maar zat er wel aan te komen.

pronk
02-09-2015, 20:03
Terecht!

e-type
02-09-2015, 21:33
zonde hoor, maar het ging ook niet best de laatste tijd...

Rverm
03-09-2015, 00:17
Heeft hij wel wat in Bellator te zoeken is mijn oprechte vraag? Ik ben een chauvinist maar Hans heeft echt totaal niet overtuigd.

In mijn ogen niet. Staand enorm zwak en voor een promotor brengt ie geen geld binnen omdat zijn partijen niet spectaculair zijn.

Kingbalotelli
03-09-2015, 03:13
Jammer, hij had tegen Maldonado makkelijk kunnen winnen

Leventdepevent
03-09-2015, 08:35
In mijn ogen niet. Staand enorm zwak en voor een promotor brengt ie geen geld binnen omdat zijn partijen niet spectaculair zijn.

precies dit!

Glen
03-09-2015, 09:08
Hans Stringers 'gekut' in de UFC?

Bloeba
03-09-2015, 12:05
Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.

blade
03-09-2015, 14:47
Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.

op basis van wat zouden ze hem dan bij de UFC hebben gehaald vraag ik me af ze zullen toch wat in die jongen hebben gezien. buiten dat hoop ik dat die terug kan komen maar goed de partijen die die heeft laten zien was ook niks maar daar zal wel het zelfde over denken kans gehad niet gegrepen zonde

ijsbier
03-09-2015, 17:26
Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.

Beetje zielig om een van onze atleten zo af te kraken, zeker iemand die zo z'n best heeft gedaan als Hans. Wat heb je zelf eigenlijk bereikt om zulke praatjes te mogen hebben? Kritiek, ok, maar hou het een beetje respectvol.

mrtweakbox
03-09-2015, 18:34
Geen van de partijen zijn echt memorabel maar hij heeft in ieder geval de ervaring gehad om daar te staan. Bovendien weet ik zeker dat als hij vanavond met mij zou sparren ik kansloos over de knie zou worden gelegd; ik hoop dat z'n volgende stap hem meer succes brengt!

pronk
03-09-2015, 23:36
Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.

Klopt , heb nooit het gevoel gehad dat hij omdat niveau thuis hoort

Bloeba
04-09-2015, 07:05
Wat en of ik iets bereikt heb binnen sport is niet relevant. Het feit is dat de kijker kritisch mag zijn en dat bepaalde vechters waar eerst vreselijk hoge verwachtingen van zijn vervolgens het niveau van de UFC niet aankunnen. Niks persoonlijk tegen Hans en het kan best een toffe vent zijn maar o.b.v zijn prestaties is hij een veel waardiger oordeel niet waardig. Op sherdog gaat het er ruiger aan toe.