PDA

View Full Version : World Fighting League – “Unfinished Business” 18 oktober 2015



Wheelie
04-09-2015, 23:17
World Fighting League – “Unfinished Business” Op zondag 18 oktober 2015 zal de 2de editie van World Fighting League plaatsvinden. Wie aanwezig was tijdens de eerste editie kan zich vast nog goed de fantastische partijen voor de geest halen en hoe goed de sfeer was. In SPORTCOMPLEX KONING WILLEM-ALEXANDER te Hoofddorp zal men opnieuw getuige zijn van wederom 3 spectaculaire toernooien en 6 explosieve Superbouts. http://worldfightingleague.com/wp-content/uploads/2015/08/Slider-Toernooi-985x430.jpg World Fighting League – “Unfinished Business” De show was groots en tussen de partijen door verzorgende de danseressen van TwostepsForward voor de nodige entertainment. Hoog tijd dus om dit nog eens dunnetjes over te doen. Op het programma staat: 95 kg toernooi - Fred Sikking - Redouan Cairo - Michael Duut - Loren Javier Jorge http://worldfightingleague.com/wp-content/uploads/2015/01/Slider-90-kg-toernooi-3-985x430.jpg 70 kg toernooi - Cedric Manhoef - Mohammed El Messaoudi - Edson Fortes - Tayfun Ozcan http://worldfightingleague.com/wp-content/uploads/2015/08/Slider-70-kg-toernooi-985x430.jpg 61 kg toernooi Dames - Ilona Wijmans - Orinta van der Zee - Salaysa van den Bos - Sarah Debaieb http://worldfightingleague.com/wp-content/uploads/2015/08/Slider-Dames-toernooi1-985x430.jpg 6 Superbouts met onder meer Ibrahim El Bouni, Zakaria Zouggary, William Diender, Errol Koning, Kevin Hessling, Sahak Parparyan en Jeremy Blijd. http://worldfightingleague.com/wp-content/uploads/2015/08/Super-Fights-985x430.jpg De deuren zullen om 13:00 uur openen en het programma start om 14:00 uur. Tijd: Zaal open: 13:00 uur Aanvang: 14:00 uur Toegangsprijzen: € 45,- ex fee (Rij C – Blauw – Beneden, zitplaatsen) € 40,- ex fee (Rij B – Rood – Midden, zitplaatsen) € 35,- ex fee (Rij A – Geel – Boven, zitplaatsen) Kaarten zijn te koop via de Mixfight Ticketshop (http://mixfight.com/tickets), de WFL Facebook pagina; www.facebook.com/worldfightingleague.com (https://www.facebook.com/WorldFightingLeague?fref=ts) en via hun website; www.WorldfightingLeague.com (http://www.WorldfightingLeague.com)
https://www.youtube.com/watch?v=ULKlRdBTaEU

Mattie73
05-09-2015, 00:01
??? Geen Mohammed Khamal vs Chahid Oulad el Hadj ??

willy123
05-09-2015, 09:35
Staan ze echt alleen maar misleidend op de foto/ poster??

mrtweakbox
05-09-2015, 13:11
als ze daar verder niets gaan doen dan is het wel sneu om ze op de poster te zetten...

WorldFightingLeague
06-09-2015, 00:59
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/11998842_941205079266582_7234755342682939918_n.jpg ?oh=750daa1df84885222c511b8b0bd42bcd&oe=565E6FAE


https://youtu.be/K4WQRq02K8w

mrtweakbox
06-09-2015, 10:52
Ah! in Dat geval zou ik het op de poster zetten met wat letters enzo :)

Eens kijken of ze in staat zijn om het type knal partijen neer te zetten zoals we van hen beide rond 2009 hebben gezien

Kemal
17-09-2015, 18:23
kan een mooie partij opleveren.

Wheelie
17-10-2015, 23:05
Morgen is het zo ver, staan mooie partijen op het programma

brahim15
18-10-2015, 14:16
Weet jij miscchien hoelaat het hoofdprogramma start?

viTRTor
18-10-2015, 15:22
Zeker nergens een livestream?

The Doctor
18-10-2015, 15:22
4 uur

brahim15
18-10-2015, 15:58
hoofdprogramma start 16:00?

viTRTor
18-10-2015, 19:06
Wil iemand die aanwezig is de uitslagen posten?

sacke
18-10-2015, 19:26
Wil iemand die aanwezig is de uitslagen posten?

x2 :thup:

Kingbalotelli
18-10-2015, 22:57
Voor zover ik weet heeft Cedric Manhoef de finale gewonnen van Massaro Glunder en Ilona Wijmans het vrouwen toernooi en ElBouni op KO van Stoica (het laatste weet ik niet zeker)

Rverm
19-10-2015, 00:32
Net terug van het gala. Was een mooi opgezet en georganiseerd gala. Partijen niet altijd even spectaculair maar daar heb je vooraf geen invloed op.

Stoica heeft verloren medische interventie, hij heeft zijn kniebanden afgescheurd.
Manhoef heeft de finale gewonnen van Glunder in een enorm teleurstellende, saaie finale. Publiek begon zelfs te fluiten.
Sikking tegen Tavares was echt knallen! Tavares uiteindelijk winnaar van het toernooi. In de halve finale verloor Cairo van Jorge wat voor niemand te begrijpen was. Was een rare beslissing en zelfs Jorge + Team wist zich niet echt een houding te geven.
Khamal vs Oulad was een beukpartij! Heerlijke afsluiting van de avond waarbij Oulad KO ging maar Khamal veel respect toonde.

Was een leuk en goed georganiseerd gala, zo goed als uitverkocht. Maar nu ben ik doodmoe aangezien het om 14u begon en net na 22u afgelopen was.

Mattie73
19-10-2015, 00:45
Khamal vs Oulad was een beukpartij! Heerlijke afsluiting van de avond waarbij Oulad KO ging maar Khamal veel respect toonde.

Ik ben er niet bij geweest maar ik hoorde dat het een fantastische pot was. Ik ben benieuwd naar de beelden.

Hun eerste partij op It's Showtime in de Amsterdam Arena was echt een klassieker 👍👌

Anderson
19-10-2015, 00:49
Thanks voor de uitslagen misschien waren Manhoef en Glunder gewoon op van vermoeidheid.

LeeMurray
19-10-2015, 00:51
Net thuis en een top gala zoals Rverm al zei. Twee discutabele uitslagen maar dat ga je altijd houden. Goede lineup zonder echte mismatches, geen jeugdpartijen waar niemand om geeft, geen uitloop, goede sfeer, goed georganiseerd etc. Ben blij dat ik ben gegaan. Hoogtepunt was voor miju Mohamed Khamal vs. Chahid Oulad El Haj.

LeeMurray
19-10-2015, 00:53
Thanks voor de uitslagen misschien waren Manhoef en Glunder gewoon op van vermoeidheid.
Ik weet niet of dat het was. Die jongens kennen elkaar, trainen met elkaar etc. Die partij viel iig wel zwaar tegen, maar desondanks ben ik blij voor Cedric. Ik gunde het allebei.

MMAFAN-1122
19-10-2015, 08:08
William Diender had de partij moeten winnen van Glunder. Publiek floot Glunder ook steeds uit omdat hij zich steeds liet vallen.

viTRTor
19-10-2015, 09:32
Glunder heeft vorige week vijf rondes tegen die Saenchai gestaan, ik snap de vermoeidheid wel dan.

mokumnised
19-10-2015, 10:30
Net thuis en een top gala zoals Rverm al zei. Twee discutabele uitslagen maar dat ga je altijd houden. Goede lineup zonder echte mismatches, geen jeugdpartijen waar niemand om geeft, geen uitloop, goede sfeer, goed georganiseerd etc. Ben blij dat ik ben gegaan. Hoogtepunt was voor miju Mohamed Khamal vs. Chahid Oulad El Haj.


Ik kom op 3 onterechte uitslagen;

Te beginnen met Ilona Wijmans vs Orinta vd Zee;

1e ronde was voor Ilona Wijmans, mede door een harde treffer tegen het einde van de ronde. 2e ronde in mijn ogen meer zuivere treffers van Orinta vd Zee, zelfde geld voor de 3e ronde waarin vd Zee met een sterk offensief afsloot. Probleem is denk ik dat de jury heeft gekeken naar de agressieve vechtstijl van Wijmans en naar het midden houden van de ring wat zij goed doet, vd Zee vecht meer aan de buitenkant vanuit de counter. Volgens mij gaat het dan toch nog altijd om het maken van zuivere treffers en niet het hard raken van de dekking of het midden houden van de ring. Ik denk serieus dat als Hyppo/vdZee protest aantekenen tegen de uitslag ze zomaar succes zouden kunnen hebben. Moet wel bij gezegd worden dat Ilona erg handig is in het bespelen van een jury ( kun je haar niet kwalijk nemen, hoort er gewoon bij).

Glunder vs Diender:

1 ronde was voor Glunder waarin hij fel startte, daarna was hij leeggeslagen en echt helemaal op en domineerde Diender ronde 2 en 3. Duidelijke winst voor William Diender en hier weet ik zeker dat bij protest de uitslag zal worden gewijzigd. Vind het ook zeker terecht dat Diender boos de ring verliet en uit de zaal klonk ook genoeg boegeroep en gefluit na het uitroepen van de winnaar.

Cairo vs Jorge;

Zelfde verhaal; 1e ronde was voor Jorge, 2 en 3 voor Cairo. Waanzin dat de winst naar Jorge ging, dit was de duidelijkste blunder van de jury deze avond.

Al met al vraag ik me bij deze partijen echt af of de jury de eerste rondes heeft bekenen en daarna wat is gaan ronkijken in de zaal.

Om het verder positief af te sluiten; Goed georganiseerd gala met hier en daar raakvlakken met It's Showime, toernooisysteem is leuk en de zaal zat goed vol. De sfeer was prima en werd tijdens de hoofdpartij ( Mootje die het wéér waarmaakt, hoeveel klassiekers heeft die jongen ondertussen op zn naam staan ) echt super. Hadden voor zoveel publiek wel wat meer eet/drink punten mogen zijn en wat meer toiletten, maar echt vervelend werd dat niet omdat iedereen er relaxed mee omging.

En nogmaals Mootje Khamal...wat een fenomeen is dat!

MMAFAN-1122
19-10-2015, 10:47
De uitslag Diender vs Glunder is echt een schande hoor. William kan we protest aantekenen maar daar hij heeft hij nu niks aan, hij had in de finale kunnen staat tegen Manhoef wat een hele andere finale zou zijn.


Ik kom op 3 onterechte uitslagen;

Te beginnen met Ilona Wijmans vs Orinta vd Zee;

1e ronde was voor Ilona Wijmans, mede door een harde treffer tegen het einde van de ronde. 2e ronde in mijn ogen meer zuivere treffers van Orinta vd Zee, zelfde geld voor de 3e ronde waarin vd Zee met een sterk offensief afsloot. Probleem is denk ik dat de jury heeft gekeken naar de agressieve vechtstijl van Wijmans en naar het midden houden van de ring wat zij goed doet, vd Zee vecht meer aan de buitenkant vanuit de counter. Volgens mij gaat het dan toch nog altijd om het maken van zuivere treffers en niet het hard raken van de dekking of het midden houden van de ring. Ik denk serieus dat als Hyppo/vdZee protest aantekenen tegen de uitslag ze zomaar succes zouden kunnen hebben. Moet wel bij gezegd worden dat Ilona erg handig is in het bespelen van een jury ( kun je haar niet kwalijk nemen, hoort er gewoon bij).

Glunder vs Diender:

1 ronde was voor Glunder waarin hij fel startte, daarna was hij leeggeslagen en echt helemaal op en domineerde Diender ronde 2 en 3. Duidelijke winst voor William Diender en hier weet ik zeker dat bij protest de uitslag zal worden gewijzigd. Vind het ook zeker terecht dat Diender boos de ring verliet en uit de zaal klonk ook genoeg boegeroep en gefluit na het uitroepen van de winnaar.

Cairo vs Jorge;

Zelfde verhaal; 1e ronde was voor Jorge, 2 en 3 voor Cairo. Waanzin dat de winst naar Jorge ging, dit was de duidelijkste blunder van de jury deze avond.

Al met al vraag ik me bij deze partijen echt af of de jury de eerste rondes heeft bekenen en daarna wat is gaan ronkijken in de zaal.

Om het verder positief af te sluiten; Goed georganiseerd gala met hier en daar raakvlakken met It's Showime, toernooisysteem is leuk en de zaal zat goed vol. De sfeer was prima en werd tijdens de hoofdpartij ( Mootje die het wéér waarmaakt, hoeveel klassiekers heeft die jongen ondertussen op zn naam staan ) echt super. Hadden voor zoveel publiek wel wat meer eet/drink punten mogen zijn en wat meer toiletten, maar echt vervelend werd dat niet omdat iedereen er relaxed mee omging.

En nogmaals Mootje Khamal...wat een fenomeen is dat!

Rverm
19-10-2015, 11:08
Wat ik er nog aan toe wil voegen: Cairo is, laat ik het netjes zeggen, enorm bestolen. Maar de manier hoe hij er mee omging siert hem enorm en heb ik diep respect voor. Er staat 20.000 euro op het spel en hij bleef heel erg kalm, ook toen hij de microfoon pakte. Waar anderen boos/geïrriteerd de ring uitliepen en de beker niet eens in ontvangst namen na een "discutabele" beslissing, bleef hij rustig. Een voorbeeld voor de sport! Respect ook voor zijn tegenstander+team die hem ook de credits gaven!

LeeMurray
19-10-2015, 11:14
Ja, ik was voor Massaro, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Diender had gewonnen. 1e ronde was idd voor Massaro, maar 2e en 3e gaf ik aan Diender. Wat voor zin heeft protest aantekenen, als Cedric Manhoef het toernooi al heeft gewonnen?

Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe.

Redwan had duidelijk gewonnen idd. Jorge zelf was verbaasd. Ik kon mij ook niet in die uitslag vinden. Niemand in het publiek was het eens met die beslissing. Balen voor Redwan.

Wat ik er nog aan toe wil voegen: Cairo is, laat ik het netjes zeggen, enorm bestolen. Maar de manier hoe hij er mee omging siert hem enorm en heb ik diep respect voor. Er staat 20.000 euro op het spel en hij bleef heel erg kalm, ook toen hij de microfoon pakte. Waar anderen boos/geïrriteerd de ring uitliepen en de beker niet eens in ontvangst namen na een "discutabele" beslissing, bleef hij rustig. Een voorbeeld voor de sport! Respect ook voor zijn tegenstander+team die hem ook de credits gaven!
Ja, je verwoordt exact mijn gedachten. Hij is sowieso een toffe vechter en sportman. Manifesteert zich altijd positief. Voorbeeld voor velen.

Richelieu
19-10-2015, 14:19
Niet voor niets de Spartan, Cairo is een topper!

onne1983
19-10-2015, 14:30
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel kon vinden in de uitslag van Loren tegen Cairo.
Cairo was de aanvallende vechter idd, maar Loren liet hem veel missen en counterde scherp. De 3de ronde was die scherpte weg en nam Cairo het over.

Massaro vs Diender was wel een waardeloze beslissing.

Hoogtepunten waren Sikking vs Tavares, Mootje vs Chahid en persoonlijk vond ik Bayrak ook een knal partij draaien.
Die was Zaida echt 3 rondes aan het slopen van top tot teen.
Ik baalde echt van Bouni vs Stoica, dat was een anti climax. Bouni leek wel de partij onder controle te hebben en Stoica kwam er niet aan te pas.

R.D.N
19-10-2015, 14:44
iemand beelden?

Kingbalotelli
19-10-2015, 16:00
Ja, ik was voor Massaro, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Diender had gewonnen. 1e ronde was idd voor Massaro, maar 2e en 3e gaf ik aan Diender. Wat voor zin heeft protest aantekenen, als Cedric Manhoef het toernooi al heeft gewonnen?

Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe.

Redwan had duidelijk gewonnen idd. Jorge zelf was verbaasd. Ik kon mij ook niet in die uitslag vinden. Niemand in het publiek was het eens met die beslissing. Balen voor Redwan.

Ja, je verwoordt exact mijn gedachten. Hij is sowieso een toffe vechter en sportman. Manifesteert zich altijd positief. Voorbeeld voor velen.


Heb de partij van Ilona Wijmans niet gezien dus kan niet oordelen of het terecht of niet terecht is, maar het schuiven op thuisvoordeel en wie het organiseert zou ik niet zo snel doen. Op het vorige event vocht ze in de finale, ook tegen een meisje van Vos Gym en toen verloor zij onterecht, met de zelfde organisator en zelfde "thuisvoordeel".

Beast mode
19-10-2015, 16:20
Zijn er al beelden van mo khamal volledige partij?

largo0
19-10-2015, 16:40
Event komt binnenkort volgens mij op Eurosport.

LeeMurray
19-10-2015, 17:10
Heb de partij van Ilona Wijmans niet gezien dus kan niet oordelen of het terecht of niet terecht is, maar het schuiven op thuisvoordeel en wie het organiseert zou ik niet zo snel doen. Op het vorige event vocht ze in de finale, ook tegen een meisje van Vos Gym en toen verloor zij onterecht, met de zelfde organisator en zelfde "thuisvoordeel".
Ja, daar heb je gewoon gelijk in. Daarom zei ik ook dat ik het niet hard kon maken. Ik vond ook dat Ilona die pot van een tijdje geleden gewonnen had.

tidelot
19-10-2015, 20:35
https://www.youtube.com/watch?v=pdDWHjz9eS4

mokumnised
19-10-2015, 23:00
Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe

Ik kan me hier wel in vinden, na de partij heb ik met trainers/begeleiders van andere gyms ( dus geen Vos) staan praten en om eerlijk te zijn hoorde je dit toch wel aardig in de rondte gaan. Daarbij komt wat ik al eerder zei; Ilona is gewoon net even wat handiger in het bespelen van een jury dan haar tegenstanders, dat is destijds ook gebeurd met de titelpartij tegen Kielholz ( uitslag is later teruggedraaid ). Dit is verder geen diskwalificatie van de vechtster Ilona, maar dit soort dingen zijn me wel vaker opgevallen.

BIG Lebowski
20-10-2015, 00:17
Niks thuisvoordeel; Ilona had wederom meer treffers en agressie. Nadelige beslissing van vorige keer werd nu gelukkig niet herhaald.

Enorm leuk gala, mooie lichtshow, danseressen en professioneel georganiseerd. Goede match making. Verbeterpunten: catering en toiletten. Volgende keer zeker weer van de partij.

BIG Lebowski
20-10-2015, 00:18
Oh ja, wie heeft het adres van die vrouwelijke ringarts? Zij mag zich voortaan over mijn blessures ontfermen....

Wheelie
20-10-2015, 12:00
Jammer voor Diender die had moeten winnen.

Mootje Khamal moeten we echt meer zien vechten, wat een topper


https://www.youtube.com/watch?v=8QPCECnzW50

R.D.N
20-10-2015, 17:35
Heeft iemand de beelden van Diender toevallig.

Beast mode
20-10-2015, 20:31
https://www.youtube.com/watch?v=pdDWHjz9eS4
Thanks

Anderson
20-10-2015, 21:50
Bij het gala van Real Fighters vecht Khamal weer, tegenstander is nog niet bekend zal waarschijnlijk op FMT regels zijn.

Richelieu
21-10-2015, 06:07
Bij het gala van Real Fighters vecht Khamal weer, tegenstander is nog niet bekend zal waarschijnlijk op FMT regels zijn.

Top!