PDA

View Full Version : UFC 191 | Results **Spoiler**



Kemal
06-09-2015, 09:51
Demetrious Johnson def. John Dodson via unanimous decision (49-46, 49-46, 50-45)
Andrei Arlovski def. Frank Mir via unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
Anthony Johnson def. Jimi Manuwa via knockout (punches) – Round 2, 0:28
Corey Anderson def. Jan Blachowicz via unanimous decision (30-25, 30-26, 29-26)
Paige VanZant def. Alex Chambers via submission (armbar) – Round 3, 1:01
Ross Pearson def. Paul Felder via split decision (29-28, 27-30, 29-28)
John Lineker def. Francisco Rivera via submission (guillotine choke) – Round 1, 2:08
Raquel Pennington def. Jessica Andrade via submission (rear-naked choke) – Round 2, 4:58
Tiago Trator def. Clay Collard via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Joe Riggs def. Ron Stallings via disqualification (illegal upkick) – Round 2, 2:28
Joaquim Silva def. Nazareno Malegarie via split decision (29-28, 27-30, 30-27)

Kemal
06-09-2015, 09:52
UFC 191 bonuses:

Raquel Pennington, Anthony Johnson, John Lineker and Francisco Rivera each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC 191 event.

Pennington and Johnson won “Performance of the Night” bonuses, while Lineker and Rivera earned “Fight of the Night” honors.

Pennington (6-5 MMA, 3-2 UFC) upset Jessica Andrade (13-5 MMA, 4-3 UFC) in their rematch on the preliminary card. Andrade had topped Pennington previously by split decision. But in the bantamweights’ second meeting, Pennington latched onto a rear-naked choke late in the second round and forced the Brazilian to tap with just two seconds left in the frame.

In his first fight back after a light heavyweight title fight loss to Daniel Cormier, Johnson (20-5 MMA, 11-5 UFC) knocked out Jimi Manuwa (15-2 MMA, 4-2 UFC) quickly into the second round. “Rumble” has 70 percent of his career wins by knockout or TKO.

Lineker (26-7 MMA, 7-2 UFC) and Rivera (11-5 MMA, 4-3 UFC) stood right in the pocket and swung for the fences against each other from the get-go in their fight. But it was Lineker, fighting at bantamweight for the first time, who knocked Rivera down twice, then finished him with a guillotine choke.

UFC 191 took place at MGM Grand Garden Arena in Los Angeles. The main card aired on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Kemal
06-09-2015, 09:53
https://www.youtube.com/watch?v=6r168sPuQSE&feature=youtu.be

tarantula
06-09-2015, 11:49
Ik zie rumble wel van jones winnen als hij terug komt, op voorwaarde dat zijn cardio goed is.
Zijn stand up is gewoon heel goed, de complimenten zijn ook voor henri hooft hij geeft zijn vechters veel zelfvertrouwen dat maakt wel een verschil met zo iemand in je hoek.

pronk
06-09-2015, 13:03
John Dodson "I look like Rafael dos Anjos" LOL

LightHeavyWeight
06-09-2015, 13:17
Ik zie rumble wel van jones winnen als hij terug komt, op voorwaarde dat zijn cardio goed is.
Zijn stand up is gewoon heel goed, de complimenten zijn ook voor henri hooft hij geeft zijn vechters veel zelfvertrouwen dat maakt wel een verschil met zo iemand in je hoek.

Neu, hij heeft nog niet zo lang geleden verloren van Cormier en mag nu weer een nieuwe streak opbouwen. Maar Jones verslaan is van een heel andere orde. Dat weten we stiekem allemaal wel mag ik hopen maar de wens is de vader van de gedachte, dat begrijp ik wel.

LightHeavyWeight
06-09-2015, 13:18
Ik vond het main event eigenlijk teleurstellend, prelims waren leuker.

tarantula
06-09-2015, 13:43
Neu, hij heeft nog niet zo lang geleden verloren van Cormier en mag nu weer een nieuwe streak opbouwen. Maar Jones verslaan is van een heel andere orde. Dat weten we stiekem allemaal wel mag ik hopen maar de wens is de vader van de gedachte, dat begrijp ik wel.

Ik zie hem een goede kans maken tegen jones ondanks verlies dc, hij is goed in druk zetten staand en winnen van slagenwisselingen dat zou weleens goed kunnen uitpakken tegen jones,vooral omdat en gustafson en dc er ook redelijke succes tegen jones mee hebben gehad.

LightHeavyWeight
06-09-2015, 14:50
Ik zie hem een goede kans maken tegen jones ondanks verlies dc, hij is goed in druk zetten staand en winnen van slagenwisselingen dat zou weleens goed kunnen uitpakken tegen jones,vooral omdat en gustafson en dc er ook redelijke succes tegen jones mee hebben gehad.

Er is altijd een mogelijkheid maar Rumble zal hem KO moeten slaan want op punten is het kansloos, daar heeft Rumble de inhoud niet voor. Maar Jones kan erg veel hebben, ik zie gewoon weinig tot geen kans voor Rumble.
Maar je weet het nooit dus ik hoop dat deze partij ooit gaat plaatsvinden. Uiteraard krijgt Cormier eerst de rematch.

T15Boxing
06-09-2015, 16:17
Jones heeft veel tegenstanders gehad die je er met 1 klap eruit kunnen slaan. Johnson is geweldig maar alleen op een bepaald afstand, Jones is effectief op elke afstand en hoek. Hij kan het op afstand houden en punten scoren of een clinch pakken en daar heeft hij zelfs Cormier een lesje geleerd. Johnson gaat het niet halen zodra het in de clinch, tegen de kooi of op de grond gaat.

Arlovski..toch weer gefaald om consistent te blijven. Dat dit dezelfde man is die als een trein over Travis Browne ging is moeilijk te geloven maar zo gaat hij het echt niet redden tegen Werdum/Cain.

ijsbier
07-09-2015, 11:07
http://giant.gfycat.com/EnragedFrenchKitty.gif

Ik denk niet dat Jones deze beuk had overleefd; stylistisch gezien is Rumble ook een lastige tegenstander is voor Jones en op de grond vind ik hem trouwens ook erg vooruit gaan. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat op dit moment een onverwachtse dopingcontrole het grootste gevaar voor Rumble is.

stiffler
07-09-2015, 12:06
Heb echt genoten van DJ wat een techniek en snelheid heeft hij !

Boxingfan
07-09-2015, 12:08
Jones had die stoot niet gekregen denk ik. Hij staat ook niet echt bekend om zn zwakke kin ofzo, gozer is nooit echt aangeslagen geweest.

yuko
07-09-2015, 13:01
Jones is zwaar favoriet tegen rumble. Rumble heeft eigenlijk alleen kans om te winnen door een ko vroeg in de wedstrijd. Jones is erg goed in het gebruiken van zijn reach en is worstelend en op de grond ook beter. Jones hoeft de 1e 2 rondes alleen maar die midden afstand zien te ontwijken.

tarantula
07-09-2015, 13:38
Vraag heeft druk zetten bij jones effect antwoord ja dc had er ronde 1,2,3 succes mee ronde 4,5 had jones de langste adem, niet dat ronde 1,2,3, allen 3 voor dc waren maar het ging gelijk op dus effectief. Hetzelfde geldt voor alex die had ook ronde 1,2,3, succes met drukken.

Als Rumble hetzelfde doet en hem k.o. weet te slaan of ronde 4/5 niet bezwijkt en net genoeg doet om de eerdere rondes niet te verspillen zie ik hem een goede kans maken.

Brainthief
07-09-2015, 16:29
Rumble is eng.

Maar Lineker vs Rivera, wat was dat voor onzin.....

Briant
07-09-2015, 18:09
Fight of the night blijkbaar.ik heb betere gevechten gezien bij ons in de dorpskroeg