PDA

View Full Version : Overeem zwaar underdog op Unibet



Fasada
07-09-2015, 11:58
Tegenwoordig is het steeds populairder om een gokje te wagen op UFC wedstrijden. Grote sites als bijvoorbeeld unibet hebben een UFC/MMA sectie op de site waar je kan betten op de wedstrijden.

Het meest opvallende was toch om te zien dat Alistair Overeem zwaar underdog is als het gaat om het wedden. Hoewel de odds veranderen naarmate de partij dichterbij komt is het toch bijzonder om te zien dat een gokje op Alistair veel geld kan opleveren. Zo krijg je bij winst van Alistair je bedrag keer 3.15 dus als je 100 euro zou wedden krijg je 315 euro uitgekeerd. Bij JDS zal dit bedrag 133 euro zijn, dus een winst van 33 euro.

Zijn deze odds terecht of moet je snel een gokje gaan wagen?

my2cents
07-09-2015, 12:12
Ik vind JDS zeker de favoriet, maar bij deze odds is een gokje op Overeem geen slechte keuze als je het mij vraagt..

ijsbier
07-09-2015, 12:21
Zou geen nieuws moeten zijn, maar toegegeven, Overeem is vooruitgegaan een upset is zeker niet onmogelijk.

viTRTor
07-09-2015, 12:31
Ik verwacht dat Overeem met zijn nieuwe camp een goede kans maakt. Die Amerikanen zijn over het algemeen gewoon beter in game plans dan Brazilianen.

stiffler
07-09-2015, 13:05
Ik verwacht dat Overeem met zijn nieuwe camp een goede kans maakt. Die Amerikanen zijn over het algemeen gewoon beter in game plans dan Brazilianen.

game plan voor Overeem moet zijn: handen hoog houden :)

Nee maar on-topic denk dat ik toch ook maar een klein gokje ga wagen

LightHeavyWeight
07-09-2015, 13:20
Ik verwacht dat Overeem met zijn nieuwe camp een goede kans maakt. Die Amerikanen zijn over het algemeen gewoon beter in game plans dan Brazilianen.

We moeten dit nou ook niet gaan overdrijven want waar was het gameplan tegen Rothwell dan? De laatste wedstrijdjes tactisch goed gevochten van Overeem hoor en dat vergroot zeker je kansen maar JDS is geen dombo, je moet echt beter zijn dan hem. En JDS is gewoon een enorm goede bokser en dat is zijn gameplan, volume en power in zijn stoten. Alistair zal het met benen en knietjes moeten gaan winnen en proberen te clinchen. JDS gaat dirty boksen maar als je constant die knie op het lichaam krijgt sta je niet lekker meer op korte afstand.

Ik vind de odds niet zo gek, odds op Unibet kloppen eigenlijk altijd wel.

ChingChong
07-09-2015, 14:47
JDS slaat hem KO. AO heeft geen kin en krijgt JDS niet KO.

Willem033
07-09-2015, 16:11
Ik vind het niet opvallend dat hij zwaar underdog is.
Ik denk dat KOvereem gaat slapen.

viTRTor
07-09-2015, 16:43
Laten we niet doen alsof Jds zo lekker overtuigend is geweest en hij zo lekker in een ritme zit. Hij won net aan van Miocic die verloor van Struve, hij is twee keer geslacht door Velasquez en hij won een keer van Hunt die ook niet echt een lekker record heeft. Daarbij heeft hij ook maar twee keer gevochtend in de laatste 2,5 jaar...

T15Boxing
07-09-2015, 17:17
^Hij sloeg Miococ bijna KO en kon 5 rondes lang hard doorvechten. Dat zie je Overeem dus echt niet volhouden. En Hunt was toen toch een van de allerbeste strikers en hij kreeg een zware pak slaag te verduren tegen JDS.

Ik vind het nog steeds een beetje wonderbaarlijk dat Overeem het contract heeft getekent. Ik dacht niet dat hij het ooit nog zou durven tegen JDS en natuurlijk is hij een zware underdog.

Brainthief
07-09-2015, 17:26
Nouja, Overeem stond wel vaker tegen slopers in de ring of kooi. Ik denk dat hij wel durft.

viTRTor
07-09-2015, 17:49
^Hij sloeg Miococ bijna KO en kon 5 rondes lang hard doorvechten. Dat zie je Overeem dus echt niet volhouden. En Hunt was toen toch een van de allerbeste strikers en hij kreeg een zware pak slaag te verduren tegen JDS.

Ik vind het nog steeds een beetje wonderbaarlijk dat Overeem het contract heeft getekent. Ik dacht niet dat hij het ooit nog zou durven tegen JDS en natuurlijk is hij een zware underdog.

Miocic had moeten winnen volgens veel mensen. Daarbij sloeg Struve miocic binnen twee rondes ko. Het is prima dat je denkt dat JDS wint, maar doe niet net alsof Overeem een koekebakker is die geen kans maakt.

T15Boxing
07-09-2015, 19:11
Miocic had moeten winnen volgens veel mensen.

Die mensen hebben er geen verstand van en moeten stoppen met MMA kijken. JDS heeft veel meer strikes geland en sloeg hem op een gegeven moment neer en bijna TKO. 5 rondes oorlog en winst op een top 5, jonge contender. Struve versloeg Miocic lang geleden en hij is sinds veel gegroeid als vechter. Wat heeft Alistair laatste tijd gedaan? Geen top 10 winst sinds Brock Lesnar en keer op keer een dutje genomen.

pronk
07-09-2015, 19:55
Miocic had moeten winnen volgens veel mensen. Daarbij sloeg Struve miocic binnen twee rondes ko.

Struve versloeg Miocic binnen twee rondes , en JDS versloeg Struve binnen 1 ronde.

king
07-09-2015, 21:04
Die mensen hebben er geen verstand van en moeten stoppen met MMA kijken. JDS heeft veel meer strikes geland en sloeg hem op een gegeven moment neer en bijna TKO. 5 rondes oorlog en winst op een top 5, jonge contender. Struve versloeg Miocic lang geleden en hij is sinds veel gegroeid als vechter. Wat heeft Alistair laatste tijd gedaan? Geen top 10 winst sinds Brock Lesnar en keer op keer een dutje genomen.

Precies! Miocic was in de vorm van zijn leven en heeft een enorm pak slaag moeten incasseren. Ik zie Alistair deze bijvoorbeeld niet nemen en daarna nog opstaan;

http://3.bp.blogspot.com/-6FNXU6lphgY/VI0l5MGQ8hI/AAAAAAAAAp8/X7k1P2Uy4r8/s1600/Junior%2Bdos%2BSantos%2BDrops%2BStipe%2BMiocic%2BU FC%2Bon%2BFox%2B13.gif

T15Boxing
07-09-2015, 21:10
^Mooie gif, JDS heeft het nog steeds. Ontwijkt een stoot en daarna nog een terwijl hij een counter linker hoek perfect plaatst.

viTRTor
07-09-2015, 22:14
JDS is ook een beest en natuurlijk favoriet, maar Overeem heeft kans op de winst.

Pansier
07-09-2015, 22:48
Ik denk dat Overeem toch wel een van de heavyweights is met het meeste dynamiet in zijn handen. Ik ben ervan overtuigd dat hij iedere heavyweight knockout kan slaan.

king
07-09-2015, 22:52
Ik denk dat Overeem toch wel een van de heavyweights is met het meeste dynamiet in zijn handen. Ik ben ervan overtuigd dat hij iedere heavyweight knockout kan slaan.

Klopt, zolang ze maar niet terug slaan, dan wordt het lastig.

LightHeavyWeight
07-09-2015, 22:55
Klopt, zolang ze maar niet terug slaan, dan wordt het lastig.

Overdrijven is ook een vak.

pronk
08-09-2015, 02:59
Klopt, zolang ze maar niet terug slaan, dan wordt het lastig.

Meer paardenvlees eten komt het wel goed.

Emilio
08-09-2015, 17:28
Lekkere linker is dat ja. Die zie ik overeem ook niet nemen.


Maarja, ik geef overeem wel een kans. 3 round fight met een goed gameplan en misschien dat er winst inzit.

T15Boxing
08-09-2015, 18:31
Alhoewel ik Overeem niet veel kans geef neemt niet weg dat dit een van de meest geanticipeerde Heavyweight fights ooit is in de UFC zelfs nu in 2015, en een ervan is een Nederlander. Dus het zal in ieder geval een spektakel zijn.

YoMarK
08-09-2015, 18:39
Als Overeem z'n conditie op pijl is, dan heeft Overeem zeker kans. De partij tegen Nelson was "dik" in orde.
Maar JDS is sowieso terecht favoriet.

Sato
08-09-2015, 20:34
Alhoewel ik Overeem niet veel kans geef neemt niet weg dat dit een van de meest geanticipeerde Heavyweight fights ooit is in de UFC zelfs nu in 2015, en een ervan is een Nederlander. Dus het zal in ieder geval een spektakel zijn.Ik vermoed niet dat je "geanticipeerd" bedoelt maar een partij waar veel mensen naar uitkijken. Een partij die Overeem of omhoog catapulteerd of een partij die hem "breekt". Wanneer hij wilde zelf heel graag de partij, gezien de ranking ook heel begrijpelijk. Nu nog waar maken, ik gun het hem wel (oranje bril) maar zeer begrijpelijk dat JDS zwaar favoriet is.

T15Boxing
08-09-2015, 20:59
^Mischien denk ik teveel aan 2011-2012 toen het nog een matchup van Fedor-CroCop niveau was. Maar het blijft zo'n historisch partij die echt moet gebeuren.

niels
08-09-2015, 22:07
Wat gebeurt er eigenlijk als je geld inzet op bv overeen, je wint en krijgt een bedrag. Vervolgens blijkt dat 1 van de twee wordt betrapt op doping en wordt het een nocontest/dq. Wordt je winst dan ook teruggevorderd?

leks
09-09-2015, 17:33
Weddenschappen worden meestal direct na de uitslag gesettled, daar is iha weinig aan te veranderen, zou ook erg lastig kunnen zijn voor beide partijen.

Wheelie
09-09-2015, 21:59
Heb een poll toegevoegd

BIG Lebowski
09-09-2015, 22:10
Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

Suplex
09-09-2015, 22:41
Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

X2 als hij de belt pakt Overeem the GOAT

e-type
09-09-2015, 22:59
Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

Hear hear!

Sato
10-09-2015, 00:13
Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC!

Je vergeet DREAM Heavyweight Champion ;)

T15Boxing
10-09-2015, 00:58
En ADCC trials.

Kingbalotelli
10-09-2015, 02:25
Alhoewel ik Overeem niet veel kans geef neemt niet weg dat dit een van de meest geanticipeerde Heavyweight fights ooit is in de UFC zelfs nu in 2015, en een ervan is een Nederlander. Dus het zal in ieder geval een spektakel zijn.

Denk eigenlijk alleen dat fans uit Nederland hierop zaten te wachten. Ik denk dat de Amerikanen en casual fans dit wilde zien nadat Overeem van Lesnar won op TKO. Zelfs de UFC vindt het niet meer zo een belangrijke partij anders had het wel een main event gehad.

Op die card kijk ik meer uit naar Dos Anjos - Cowboy en Johnson - Diaz trouwens.

Mauro
10-09-2015, 09:47
Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.


Dit

YoMarK
10-09-2015, 11:28
Yep mee eens. War Overeem!

Brainthief
10-09-2015, 11:44
En ADCC trials.

Hoe wel dat een goede een prestatie is, is dit niet echt significant. Vergelijkbaar met het nl elftal zich plaatst voor een EK/WK eindtoernooi. ADCC winnen is een ander verhaal.

T15Boxing
10-09-2015, 12:03
Ik zie jou geen ADCC trials winnen dus tot dan vind ik het significant.

Brainthief
10-09-2015, 12:29
ik zeg toch ook dat het een goede prestatie is, maar er zijn er relatief veel die zich plaatsen voor ADCC, dus ik vind een kampioenschap winnen een grotere prestatie...

Maargoed voor jou is je strikdiploma al significant ;)

LightHeavyWeight
10-09-2015, 12:45
Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

Dit is de beste comment van het afgelopen jaar, hulde!

T15Boxing
10-09-2015, 13:17
Denk eigenlijk alleen dat fans uit Nederland hierop zaten te wachten. Ik denk dat de Amerikanen en casual fans dit wilde zien nadat Overeem van Lesnar won op TKO. Zelfs de UFC vindt het niet meer zo een belangrijke partij anders had het wel een main event gehad.

Op die card kijk ik meer uit naar Dos Anjos - Cowboy en Johnson - Diaz trouwens.

Het is een historisch perspectief. Overeem en JDS zijn in de top 5 beste HW strikers ooit en vechten al zo'n 3 jaar in dezelfde organisatie, groot deel ervan in hun prime. Boksfans waarderen hun geschiedenis en zien belang in dit soort situaties, MMA fans blijkbaar niet.

Bromios
10-09-2015, 14:01
Overeem is helemaal afgeschreven lijkt het wel. Ik denk dat hij zichzelf redelijk opnieuw heeft uitgevonden.
JDS heeft de afgelopen wedstrijden echt heel veel klappen gehad en dat doet toch wat met je.
Al met al had ik de afgelopen jaren het voordeel aan JDS gegeven en doe ik dat nu aan Overeem.

En ik ben het niet vaak met t15 eens maar deze stond inderdaad op een historisch nog af te werken lijstje dus ik ben blij dat hij nog komt.

Overigens was de droomfinale van het heavyweight toernooi destijds Fedor-AO de ultieme partij geweest maar daar is het momentum nu wel af.

BIG Lebowski
11-09-2015, 00:44
Dit is de beste comment van het afgelopen jaar, hulde!

Dank U!

Kingbalotelli
11-09-2015, 01:49
Het is een historisch perspectief. Overeem en JDS zijn in de top 5 beste HW strikers ooit en vechten al zo'n 3 jaar in dezelfde organisatie, groot deel ervan in hun prime. Boksfans waarderen hun geschiedenis en zien belang in dit soort situaties, MMA fans blijkbaar niet.

Refereer je hiermee op May - Pac? Dat zijn 2 champs die van iedereen hebben gewonnen en eigenlijk alleen nog tegen elkaar moesten vechten om te laten zien wie de beste 147'er is.

Overeem zijn enige tegenstander van naam in de UFC die hij heeft verslagen is Lesnar en hij had allerlei problemen. Overeem is absoluut niet in de top 5 beste hw striker in mijn ogen of tenminste Rothwell, Bigfoot en Browne hebben hem staand gefinisht, maar goed in mijn ogen ben je dan niet top 5.

fifi23
11-09-2015, 10:31
Even nuthuggen:

The reem op beslissing. Hij gaat JDS helemaal suf trappen. Kijk naar die partij met Nelson. Dat gaat JDS zonder buik echt niet overleven.

Sato
11-09-2015, 10:53
Even nuthuggen:

The reem op beslissing. Hij gaat JDS helemaal suf trappen. Kijk naar die partij met Nelson. Dat gaat JDS zonder buik echt niet overleven.

Het probleem is dat Junior meer kan danalleen een overhand-right gooien. ;)
Al ben ik het met je eens dat die trappen van Overeem geen laffe schopjes zijn, ik denk oprecht de meeste harde van de division. Nu hij bij Jackson-Wink zit heb ik sowieso veel vertrouwen in zijn strategie. Ik ga er van uit dat Overeem niet met hem zal gaan boksen. Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat JDS de betere bokser is.
Dit wordt een partij'tje lange-afstands-vechten met take-down-attempts van Overeem.
Ik hoop Overeem op een (T)KO maar het is meer realistisch dat hij wint op een zwaarbevochten grind-decision, althans dat hoop ik.

Pr00f
11-09-2015, 11:16
Dat denk ik ook, ik denk dat we heel veel trappen gaan zien op de benen van JDS.

Brainthief
11-09-2015, 16:01
jongens niet zo hypen... Ik krijg een oranje bril als ik dit zo lees. En straks zit ik weer met de gebakken peren en loopt Ali op een linker van JDS....

Het zou wel fantastisch zijn als Ali wint....

Jabdealer
12-09-2015, 11:47
Ik hoop en verwacht dat Alistair een paar takedowns kan maken en op de grond kan winnen op TKO of punten

Don't stand and bang

Ralph
12-09-2015, 14:54
Ik hoop en verwacht dat Alistair een paar takedowns kan maken en op de grond kan winnen op TKO of punten

Don't stand and bang

dit dus! Lijkt me mooi als Alistair nog een laatste gooi naar de titel kan doen

yuko
12-09-2015, 19:26
AO zou wel moeten uit met voornamelijk zijn lowkicks, Santos heeft een dodelijke counter. AO moet op lange afstand vechten of tegen Santos aan boks afstand gaat dodelijk zijn. Takedowns zullen denk ik vrij moeilijk zijn maar lekker in clinch valt ook veel te behalen met AO zijn knieen.

Eindbaas
12-09-2015, 19:45
Ik hoop dat Alistair slim vecht en uiteraard wint.