PDA

View Full Version : Inschrijving NK Grappling geopend



Yoseikan Ede
07-09-2015, 16:22
Beste grapplers,

Op zaterdag 10 oktober zal de laatste wedstrijddag plaats vinden voor seizoen 2015.
Deze dag zullen wij ook de Nederlands Kampioen bij de gevorderden bekend maken. De deelnemers moeten, om kans te maken op de titel, twee van de drie competitie dagen mee hebben gedaan en in de prijzen vallen. (1e, 2e of 3e plaats)


Inschrijven

Inschrijven is alleen geldig via de website www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/). Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd.
Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het daadwerkelijke gewicht van de deelnemer. Je neemt deel in de klasse waarvoor je je hebt opgegeven met jouw daadwerkelijke gewicht.

Procedure
Doorloop alle velden tot dat je "versturen" ziet. Pas als je daadwerkelijk de inschrijving hebt verstuurd en een inschrijfbevestiging hebt ontvangen dan is de inschrijving gelukt.
De inschrijfbevestiging wordt ook naar het opgegeven e-mail adres gestuurd. Uit de praktijk is gebleken dat er regelmatig verkeerde en/of niet werkende e-mailadressen worden opgegeven. Geef daarom a.u.b. een werkend e-mailadres op. Geen bevestiging ontvangen betekend dat inschrijving niet is gelukt.

Na de inschrijving zal de naam van de deelnemer op de onze site worden geplaatst als bewijs dat de inschrijving is verwerkt. Staat de naam er na een paar dagen nog steeds niet op de site, neem dan contact met ons op en wacht niet tot het laatste moment. Controleer/kijk eerst goed voor je contact met ons op neemt.

Inschrijving sluit woensdag 7 oktober 2015.
Wacht dus NIET tot het laatste moment om je in te schrijven. Bij de beginners sluiten de gewichten -70kg, -76kg, -83kg en -91kg meestal eerder dan 7 oktober. Inschrijving kan ook eerder sluiten als wij de maximaal 220 deelnemers hebben bereikt. VOL = VOL


Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld is € 15,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag.


LET OP
Indien je je bij elke competitie dag hebt opgegeven en niet verschijnt op het toernooi zonder reden en/of afmelding zullen we genoodzaakt zijn om bij volgende de deelname het inschrijfgeld van 15 euro te innen. Dit omdat je een plek bezet houd van deelnemers die daardoor niet mee konden doen.
Dus als je op dag 1 en dag 2 niet komt opdagen en niet afgemeld, en je komt op dag 3 wel dan betaal je 3x 15 euro. Het is dus je eigen verantwoording om extra betaling te voorkomen door jezelf netjes af te melden.


Beginners & gevorderden
Trainers zijn verantwoordelijk voor de opgave van hun leerlingen en dan vooral de opgave over beginners.
Om de competitie puur te houden en echte beginners de gelegenheid te geven om wedstrijden te doen is het belangrijk dat de trainers de leiding nemen over de bepaling wie beginner of gevorderde is.
Echte beginners zijn starters in de sport tot ongeveer twee jaar. Ja er zijn uitzonderingen maar het is dan aan de trainers om dit zuiver te houden. Er blijven te veel ervaren grapplers in de beginners klasse hangen. Dit is niet juiste en vervuilt de competitie waardoor echte beginners geen instap mogelijkheid hebben.

Gevorderde deelnemers zijn:
. Judoka’s: Zwarte band
. NL Jiu Jitsu: zwarte band
. BJJ: vanaf blauwe band
. MMA Amateur: 5 partijen ongeacht winst of verlies
. MMA Prof: Allemaal gevorderd
. Worstelaars of aanverwante Submission Wrestling stijlen met minimaal 3 jaartraining en/of ruime wedstrijdervaring.
. 3 jaar grappling/MMA ervaring
. Na 3 jaar meegedaan te hebben bij beginners
. Dag winnaars van de beginnersklasse moeten het volgende seizoen naar de gevorderde klasse

Weging

Wees op tijd voor de weging.
1e weging: 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.
Dames Open klasse
- 60kg beginners en gevorderden
- 65kg beginners en gevorderden
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

2e weging: 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Nagelcontrole

Zoals altijd zal er bij de weging ook een nagelcontrole plaatsvinden.
Zorg dat je teen en vinger nagels kort zijn geknipt. Zijn deze bij de weging niet goed geknipt dan zal je ze ter plekken moeten bij knippen. Neem dus ZELF een nagelschaartje mee.


Locatie
Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede


Entree publiek & Perskaarten
13 jaar en ouder 5 euro.
Kinderen van 6 tot en met 12 jaar 3 euro.
Kinderen tot en met 5 jaar hebben gratis toegang.
Dieren zijn niet toegestaan.
Perskaarten (voor bv MMA Planet, Mixfight fotograaf/reporter) zijn alleen op aanvraag verkrijgbaar.

Coaches
Zorg dat je controle houdt over je deelnemers, zodat ze op de juiste mat zijn en bij eventuele kruisfinales zich melden.
Hou je ook aan de instructies van de organisatie i.v.m. de veiligheid en de voortgang van de wedstrijddag. Mocht een deelnemer niet verder kunnen geef dit dan door aan de organisatie.
Elke weegploeg heeft een andere kleur bandje. Coaches die geen vechters meer hebben van weegploeg 1 worden verzocht om de mat te verlaten en plaats te maken voor de tweede weegploeg.
Voor weegploeg 2 wordt er een ander kleur bandje gegeven. Mochten de coaches uit weegploeg 1 ook vechters willen coachen uit weegploeg 2 dan zullen zij eerst een andere kleur bandje moeten halen, mits deze al niet vergeven is. Overleg dus goed wie er gaat coachen!

Er wordt 1 bandje gegeven per 4 deelnemers, met een maximaal van 3 bandjes per sportschool per weegploeg.
Dus dat betekend: Sportschool A heeft in weegploeg 1, 4 vechters=1 coach = 1 bandje.
Heeft Sportschool A in weegploeg 1, 12 vechters dan krijgt hij/zij een maximaal van 3 bandjes = 3 coaches.

Voor vragen en/of afzeggingen kan er contact worden opgenomen met Sandy Ni, bereikbaar op 06-57767595 en via [email protected]. Het telefoonnummer is alleen bereikbaar tijdens de inschrijving tussen 09:00 – 20:00 uur en op de wedstrijddag zelf.

Graag tot ziens op zaterdag 10 oktober in Wijk bij Duurstede!!!!


http://i991.photobucket.com/albums/af34/sandni/Grappling%202015%20-%20contains%20sub-albums/NK%20Grappling%2010%20oktober%202015/Wijk%20bij%20Duurstede%20grappling%2010%20okotber% 202015%20-%20poster_zpsxmtlwxnt.jpg (http://s991.photobucket.com/user/sandni/media/Grappling%202015%20-%20contains%20sub-albums/NK%20Grappling%2010%20oktober%202015/Wijk%20bij%20Duurstede%20grappling%2010%20okotber% 202015%20-%20poster_zpsxmtlwxnt.jpg.html)

Wheelie
09-09-2015, 21:57
Succes

Josh
10-09-2015, 13:16
hoop dat jullie dit x wel gekwalificeerde scheidsrechtrs gaan inhuren !

Yoseikan Ede
21-09-2015, 00:14
TTT

Yoseikan Ede
02-10-2015, 15:50
Nog 6 dagen te gaan tot de inschrijving sluit op woensdag 7 oktober. Schrijf je snel in als je dat nog niet hebt gedaan.

Kemal
02-10-2015, 16:36
Succes Sandy!

hankmoody
02-10-2015, 17:21
hoop dat jullie dit x wel gekwalificeerde scheidsrechtrs gaan inhuren !

x2

Als jullie van de NK titel een serieuze titel willen maken zijn er ook goede of in ieder geval geen slechte scheidsrechters nodig. Persoonlijk vind ik het niet erg om dan ook wat meer te betalen. Als ik na één take down derest van de ronde wil stallen dan is dat maar zo, geen extra beslissende ronde nodig.

Briant
02-10-2015, 18:51
x2

Als jullie van de NK titel een serieuze titel willen maken zijn er ook goede of in ieder geval geen slechte scheidsrechters nodig. Persoonlijk vind ik het niet erg om dan ook wat meer te betalen. Als ik na één take down derest van de ronde wil stallen dan is dat maar zo, geen extra beslissende ronde nodig.

Als jij op die manier wilt winnen, ben je geen echte kampioen.

hankmoody
02-10-2015, 19:17
Als jij op die manier wilt winnen, ben je geen echte kampioen.

Haha dat ben ik dan wel, maargoed. Ik doe ook al een tijdje niet meer mee aan het NK grappling, alleen nog sub only tournamenten. Misschien weer als ze het wat professioneler aanpakken.

viTRTor
02-10-2015, 19:25
Hankmoody ik ben na al die stoere verhalen van jou wel eens benieuwd wat nou echt jouw prestaties zijn?

Briant
02-10-2015, 19:42
Nu ben ik redelijk bekend met het wereldje (Bruine band bij Gracie Barra) maar in Nederland heb je nou niet bepaald high profile sub-only toernooitjes, of zijn ze meer underground a la Frank Dux?

hankmoody
02-10-2015, 19:49
Hankmoody ik ben na al die stoere verhalen van jou wel eens benieuwd wat nou echt jouw prestaties zijn?

Ik vind je een beetje bijdehand doen, ik zou ook niet moeten reageren. Mja het verhaal is niet zo bijzonder. A-klasse kickbokser die probeert nu wat leuks voor elkaar te krijgen in MMA.

hankmoody
02-10-2015, 19:51
Nu ben ik redelijk bekend met het wereldje (Bruine band bij Gracie Barra) maar in Nederland heb je nou niet bepaald high profile sub-only toernooitjes, of zijn ze meer underground a la Frank Dux?

Klopt, Nederland is ook niet interessant.

Briant
02-10-2015, 19:55
Klopt, Nederland is ook niet interessant.

Nu ben ik wel heel benieuwd wie jij bent. A klasser, internationaal grappler, mma met ufc aspiraties. Hou me niet langer in spanning.

viTRTor
02-10-2015, 20:11
Nu ben ik wel heel benieuwd wie jij bent. A klasser, internationaal grappler, mma met ufc aspiraties. Hou me niet langer in spanning.

Haha het is Robin van Roosmalen.

Briant
02-10-2015, 23:01
Haha het is Robin van Roosmalen.

Dat is geen internationaal grappler.

Maar even serieus he, een internationaal grappler die alleen sub only toernooien draait en daarnaast een a-klasser kickboksen is... Die hebben we niet in Nederland, I call bullshit!

Yoseikan Ede
09-10-2015, 19:35
Ondanks dat de voorinschrijving al is gesloten zal er morgen toch nog een mogelijkheid zijn om je in te schrijven. De kosten zijn alleen iets duurder, 20 euro.

Verzoek voor alle deelnemers:
Graag gepast betalen. Pinnen niet mogelijk en er is geen pinautomaat in de buurt.

Weegtijden zijn:

Vrouwen open klasse, beginners en gevorderd tot - 76kg is van 09:30 tot 10:15 uur

Beginners en gevorderd vanaf - 83kg tot +100kg is van 11:45 tot 12:30 uur.

Dus wil je toch meedoen kom dan op tijd voor de weging en schrijf je in.

Adres is:

Lekdijk oost 13a
3961 MB Wijk bij Duurstede


Graag zien wij jullie morgen in Wijk bij Duurstede!