PDA

View Full Version : TUF 22 McGregor vs Faber discussie topic (spoilers)



Bromios
10-09-2015, 10:45
Hier discussie inclusief spoilers.

Video's staan hier KLIKKERDEKLIK (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?132900-TUF-22-McGregor-vs-Faber-Video-topic)

Bromios
10-09-2015, 13:04
Voorafgaand aan deze reeks ben ik wel benieuwd hoe het uitpakt voor de coaches.

Mr. Loudmouth Sonnen die echt heel veel haters had heeft door zijn TUF stint enorm veel fans gekregen. Terwijl Jon Jones en Bisping enorm veel goodwill hebben verspeeld. Vooral Bisping heeft daar last van gehad; Jones wat minder.

viTRTor
10-09-2015, 16:24
Leuk dat ze zover gekomen zijn maar het ''stoere'' interview met beide heren komt een beetje lullig over nu.

Suplex
10-09-2015, 17:13
Staat de 1e uitzending nog niet op fight pass?

Fasada
10-09-2015, 18:00
Heel zonde zeg, had zo gehoopt dat er tenminste eentje het huis zou halen. Helaas worden hun uitspraken voor de wedstrijden tegen hun gebruikt... Ach ja het is niet einde van de wereld, Joseph Duffy (degene die hem als laatst versloeg) verloor ook zijn eerste wedstrijd in TUF en kwam dus het huis niet in. Kijk waar die nu staat in de lightweight divisie.

Succes Chan en Boer met jullie verdere carrière..

yuko
10-09-2015, 18:31
Jammer idd. Die samenvattingen zeggen niet alles maar het leek er op dat ze ook echt significant minder waren dan hun tegenstanders.

Boxingfan
10-09-2015, 19:03
Waar kan je de beelden zien

carlo1
10-09-2015, 20:15
Waar kan je de beelden zien
In het andere topic over dit onderwerp staat een link naar de hele aflevering. Duurt ongeveer 83 minuten. Net gekeken. Prima kwaliteit. Zaten leuke potten tussen. ben benieuwd naar dit seizoen. Vermaak me er altijd prima mee.

Johan Van den Boot
10-09-2015, 20:45
Jammer, Paulo Boer vocht de meest ervaren vechter van de hele rooster. Saul Rogers gaat waarschijnlijk de show winnen. Won ook tegen voormalig UFC vechter John Maguire.

ChingChong
11-09-2015, 10:49
Jammer dat er geen NLer door ging. Werd het wel een stuk leuker.

Toch wel typisch dat de NLer naar de gegrond gebracht werden en gesubmit. Toch echt te kort aan grondwerk in NL.

Boxingfan
11-09-2015, 12:20
Welke van de 2 was dat

viTRTor
11-09-2015, 12:38
Allebei

Tykill
11-09-2015, 23:32
Jammer van de Nederlanders, ik vond het wel tof om te zien! Wanneer is de volgende aflevering? Volgende week?

dietrik
13-09-2015, 17:25
dat gedrag van die rus/ier kwam me ook gelijk de keel uit. mooi dat ie er uitgekegeld werd.

Suplex
13-09-2015, 18:22
Weet iemand waar ik de uitzending kan vinden op fight pass?

Bromios
13-09-2015, 18:58
dat gedrag van die rus/ier kwam me ook gelijk de keel uit. mooi dat ie er uitgekegeld werd.

Mcgregor maniertjes. Uitdagen, praten. Maar hij kreeg gewoon op zijn kloten. Goeie zaak. Ik denk dat een heleboel vechters nu denken dat ze zich zo moeten gaan gedragen.

jasonnorin
14-09-2015, 04:30
Excited to see a full blown word war between Mcgregor and Faber.

Bromios
17-09-2015, 13:48
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/ufc/6644259/The-Ultimate-Writer-Conors-running-rings-around-Faber.html

Komt die stomme kut rus/ier toch terug. Eikel

ChingChong
17-09-2015, 14:35
Dikke vriendjespolitiek... Bah

Appielwt
17-09-2015, 15:04
Ik denk dat de eerste voorwaarde voor Conor was dat zijn maatje een kans kreeg om in het huis te komen. Nadat dit niet gelukt was, hebben ze hoogstwaarschijnlijk weer iets nieuws bedacht. Ik denk persoonlijk niet dat hij potten gaat breken tijdens de show, maar zal wel een kans in de UFC krijgen door Conor zijn status.

Kingbalotelli
17-09-2015, 20:14
Bij episode 1 hoorde ik al dat iemand terug zou komen en ik wist dat Conor hem zou kiezen, want het is zijn trainingspartner. Jon Jones deed dat ook hij kon kiezen tussen Clint Hester (duidelijk de betere) en Buba of McBuba of zo.
Trouwens de Rus vocht het beste van alle verliezers dus ik vind ik het niet eens erg.

Tykill
17-09-2015, 20:37
Ik vond het mooi hoe Conor zich presenteerde in de groep, onder andere hoe hij traint zonder shirt en bescherming omdat het in het gevecht er ook niet is.

Ronald
17-09-2015, 21:35
Mooie move om 9 vechters in te brengen en er 1 richting kwart finales uit te laten. Vaak lastig om iets effectiefs te bedenken tegen saaie partijen. Dit is er één.

fww
18-09-2015, 09:42
weet niet maar vind het wel wat die ryan hall, tuurlijk had iedereen verwacht dat ie altijd voor de groundgame gaat..maar vind wel grappig ventje..

Suplex
18-09-2015, 10:07
Vond die Than Le van team Faber staand heel sterk zeer goeie trap techniek en timing en goeie handen ben benieuwd naar zijn ground game en tdd

Tykill
18-09-2015, 10:11
Than Le, Ryan Hall van USA en Mehdi, Saul van EU zien er erg goed uit.

fww
18-09-2015, 11:08
ja precies die Than Le en Saul waren ook zeker goeie

Pansier
20-09-2015, 22:07
Ben echt benieuwd naar Than Le's volgende gevecht. Super entertainment! Daarnaast vind ik McGregor's manier van lesgeven ook erg interessant. Brengt wel een nieuw concept!

Bromios
20-09-2015, 22:52
Mooie move om 9 vechters in te brengen en er 1 richting kwart finales uit te laten. Vaak lastig om iets effectiefs te bedenken tegen saaie partijen. Dit is er één.

Dana is duidelijk aan het likken bij Connor dus het zou zo maar kunnen dat hij Hall er uit gooit. Anders kon die het wel eens gaan winnen want het gemak waarmee hij de sub maakte is echt apart. Lijkt wel een slangemens.

En ik lees her en der dat Faber het moeilijk heeft met de veel scherpere tong van McGregor maar ik vind het aardig gelijk op gaan. Vind het wederzijdse respect wel ok.

McGregor ook duidelijk uitgelegd dat je voor eigen succes moet gaan. Wel eerlijk. Faber gooit het meer op de team-toer.

Tot zover aardige serie. Gelul tussendoor skip ik veel voorbij.

Briant
20-09-2015, 23:21
Ryan hall is een absolute top grappler niemand in dat huis zit maar enigszins bij zijn niveau. Zolang hij zijn tegenstanders blijft submitten kan Dana hem er niet uit zetten.

LightHeavyWeight
21-09-2015, 08:25
Ben echt benieuwd naar Than Le's volgende gevecht. Super entertainment! Daarnaast vind ik McGregor's manier van lesgeven ook erg interessant. Brengt wel een nieuw concept!

Ik kijk de TUF niet omdat ik dit tv-concept niet trek (vergelijkbaar met Jersey shore en dergelijke pulp) maar ik heb wel filmpjes gezien van de training.
Zeker het slow-fighten viel me erg op, dat doen er niet veel zover ik weet. Met kickboksen ga je vaak niet 100% om de technieken goed uit te voeren en een ander niet te blesseren maar slow-fighten is het niet. Bij goede Krav maga scholen wordt er erg veel aan gedaan. Nou ben ik wel een fan van de beginselen van Krav Maga maar vind ik veel technieken, zeker op punches, te ingewikkeld om doeltreffend te zijn. Maar het slow fighten heb ik altijd een enorme plus gevonden omdat het je geest de tijd geeft ergens aan te wennen i.p.v. een overload te krijgen waardoor je uiteindelijk alleen maar op de nood-modus overgaat.
Ook is Connor sterk omdat hij je veel natuurlijker laat vechten. De trainers die ik heb meegemaakt zijn stuk voor stuk goede trainers maar kennen maar één manier terwijl Connor vecht op gevoel. Dat spreekt me ook enorm aan.

Tykill
21-09-2015, 22:45
Ryan hall is een absolute top grappler niemand in dat huis zit maar enigszins bij zijn niveau. Zolang hij zijn tegenstanders blijft submitten kan Dana hem er niet uit zetten.

Geef mij 1 reden waarom Dana hem eruit zou zetten?

Kan kan genoeg redenen verzinnen waarom hij hem er NIET uit moet zetten:
1. Hij valt nu al meteen op tussen de rest.
2. Het is een Amerikaan.
3. Zijn gevechten waren spannen en technisch zeer hoog.

Hij is rustig en mysterieus. Hij zei dat mensen nu gaan denken dat zijn leglock zijn beste wapen is maar hij zei dat hij andere submissions nog veel beter onder de knie heeft. Ben benieuwd!

Hoek
21-09-2015, 22:54
Ryan Hall is echt een top grappler en onderscheidend omdat hij vanuit neutrale en gemakkelijk verkrijgbare posities aanvallen inzet. Altijd mooi op zo'n expert aan het werk te zien.

Briant
21-09-2015, 22:58
Geef mij 1 reden waarom Dana hem eruit zou zetten?

Kan kan genoeg redenen verzinnen waarom hij hem er NIET uit moet zetten:
1. Hij valt nu al meteen op tussen de rest.
2. Het is een Amerikaan.
3. Zijn gevechten waren spannen en technisch zeer hoog.

Hij is rustig en mysterieus. Hij zei dat mensen nu gaan denken dat zijn leglock zijn beste wapen is maar hij zei dat hij andere submissions nog veel beter onder de knie heeft. Ben benieuwd!

Werd eerder in de thread gesuggereerd dat Dana hem er uit zou zetten. Ik ben het met je eens.

Ryan hall is de elite zelfs binnen het bjj/grappling. Als het alleen daar op zou aankomen wint hij met twee vingers in zijn neus.maar het is mma dus ik ben benieuwd.

Pansier
21-09-2015, 23:44
welke dagen komen nieuwe afl uit?

carlo1
22-09-2015, 01:05
welke dagen komen nieuwe afl uit?altijd op donderdag online, meestal post iemand hier wel een link

carlo1
24-09-2015, 23:19
Net gekeken via mma share. Niet de mooiste pot, wel leuk om een gefrustreerde conor te zien. Urijah was er ook blij mee:-)

Kingbalotelli
25-09-2015, 01:38
Wat een slechte performance begrijp ook niet waarom hij voor een td ging van zo een 2 meter afstand in de laatste ronde. Die Amerikaan was zeker niet de beste en dit kon de Spanjaard makkelijk hebben.

fww
25-09-2015, 09:02
spanjaard??? het was toch een duitse/india dude... of heb ik het verkeerd gezien.

idd grappig om connor zo fucked up te zien..

viTRTor
25-09-2015, 09:32
Mcgregor had hier nooit aan mee te doen, iedereen kijkt alleen maar om hem te zien verliezen.

Kingbalotelli
25-09-2015, 13:18
spanjaard??? het was toch een duitse/india dude... of heb ik het verkeerd gezien.

idd grappig om connor zo fucked up te zien..

Ja was een foutje hij komt uit Duitsland

viTRTor
26-09-2015, 09:36
Wat vinden jullie van de coaches? McGregor zit er naar mijn idee enkel voor zichzelf. Dana praat het wel lekker allemaal goed voor hem, maar het is echt geen goede ontwikkeling als je maar een uur per dag met die gasten werkt. Faber daarin tegen verbaast mij! Erg betrokken en volgens mij erg goede trainingen.

yuko
26-09-2015, 13:17
Van Faber was al bekend dat hij een goede betrokken coaching style heeft (vorige TUF deelname + team alpha male coaching).

Kan wel begrijpen dat Conor gefrustreerd was over dat laatste gevecht. In ronde 1 was die Europeaan aan het winnen gaat hij ineens guard pullen zonder reden. Hij won de ronde als nog maar hierdoor heeft hij wel onnodig schade opgelopen. In ronde 2 gaat hij voor een TD die amerikaan maakt een goede sprawl en ineens gaat hij vanuit het niets op zijn rug liggen om vervolgens heel de ronde weg te gooien. De derde ronde wilde hij gewoon helemaal niet meer.

Bromios
28-09-2015, 22:37
Ik snapte sowieso al niet dat er een extra ronde kwam. na 2 was het al klaar. Allebei geen geweldige vechters vergeleken met de eerste pot.

Wel grappig om te zien hoe Conor woedend de zaal uitbeent en Dana als een hondje achter hem aan loopt.

viTRTor
02-10-2015, 10:52
Volgende week vecht Saul Rogers, zal wel 2-2 worden dan, die gast ziet er echt belachelijk sterk uit.

fww
02-10-2015, 11:01
die saul was in ze eerste partij echt sterk en het gekke is die tegenstander waar die nu tegen moet komt me niet meer bekend voor.

hankmoody
02-10-2015, 17:17
Grappig om te zien hoe zo'n Amerikaanse veteraan MMA vechter echt totaal niet staand kan vechten, lekker dat ie verloor.

Bromios
09-10-2015, 22:07
Het begint inmiddels saai te worden. One sided beating door de engelsman en zowaar een mcgregor die respectvol bleef.

fww
12-10-2015, 13:24
ben toch benieuw wie connor tegen die THAN LE gaat zetten , lijkt wel of ie ze beste mannetjes de makkelijke wil geven..

viTRTor
12-10-2015, 13:40
Tuurlijk wil hij dat, makkelijk scoren toch?

fww
12-10-2015, 13:49
ja makkelijk scoren tuurlijk maar het zal een ommekeer brengen natuurlijk...vorige trainers zag je vaker dat ze sterkere willen uitschakelen. die saul had bijv wel iets voor die than le geweest...

YoMarK
12-10-2015, 16:29
Als je kijkt naar punten pakken dan is dit het slimste om te doen. winnen = controle houden.
Than Le is gewoon een dik risico, en dat heeft niets met vriendjespolitiek te maken.

Indigo Wolf
13-10-2015, 05:40
McGregor is in his prime right now and he is so much fun to watch! Probably on the top fighters in the world no doubt.

viTRTor
13-10-2015, 08:01
McGregor is in his prime right now and he is so much fun to watch! Probably on the top fighters in the world no doubt.
Oke thanks dit is echt zo niet waar het over ging...

fww
13-10-2015, 09:09
man man man WTF hahahaha

Tykill
15-10-2015, 19:44
Heeft iemand een link voor episode 6? Ik kan hem niet vinden :(

yuko
16-10-2015, 13:06
Heeft iemand een link voor episode 6? Ik kan hem niet vinden :(

Komt volgende week pas. Misschien vanwege een feestdag of zo dat er een week tussen zit.

Bromios
05-11-2015, 12:25
Ik moet zeggen dat mijn aandacht al een beetje begint weg te ebben. Die Connor zanikt alleen over TJ en loopt verder een beetje in zijn legging rond. Ik skip meestal direct naar de partij. Die wken pauzes tussendoor helpen ook niet echt.

Die fransoos moest het hebben van zijn stand-up dus ik verwachtte dat ze gelijk naar de grond zouden gaan maar zelfs staand werd hij ingemaakt. Volgens mij verwachtte zo'n beetje iedereen dat hij dit toernooi wel zou gaan winnen maar helaas. Sneue gast. ai wiel huurt joe rielie bet. Kun je wel hard kunnen slaan maar je moet ze wel raak slaan natuurlijk.

viTRTor
05-11-2015, 19:08
Ik vind Faber echt een baas, het contrast met Conor is zo groot. Hij wil gewoon lol hebben en die gasten helpen.

mario the count
05-11-2015, 21:38
die zweed submit die Than le toch maar even, had niet verwacht dat hij zou gaan winnen.

Bromios
05-11-2015, 22:46
Wat een drama aflevering weer. Slechte matchup ook.

carlo1
06-11-2015, 09:37
Blijf het allemaal toch best vermakelijk vinden. Beide gasten moeten nog een hoop leren. Dana zei het juiste. Die zweed doet 3 minuten lang niets schadelijks op de grond. Wint gelukkig wel met rnc. Knap gedaan

mario the count
12-11-2015, 18:46
Afl.8 is tof. Twee partijen in een aflevering en beide vermakelijk.

carlo1
12-11-2015, 23:47
Vond ik ook. Mooie ko in partij 1 en in partij 2 best knap hoe die zweed ongeveer 6x gemount wordt en in 1 beweging iedere keer in half mount komt. Wint ook nog verdiend de partij. Leuke aflevering

donalexandro
13-11-2015, 13:20
Vond ik ook. Mooie ko in partij 1 en in partij 2 best knap hoe die zweed ongeveer 6x gemount wordt en in 1 beweging iedere keer in half mount komt. Wint ook nog verdiend de partij. Leuke aflevering

x2!

hankmoody
13-11-2015, 23:05
Mooi werk met de knieën, zie je niet vaak in MMA.

Bromios
15-11-2015, 18:55
Vind die Artem een ontzettend arrogante eikel maar wel een verdiende winst.
In die 2e partij zag je toen die amerikaan ging zitten na de 2e ronde al dat hij een 3e niet ging winnen. Die zat er helemaal doorheen.
Europeanen komen toch verder dan ik op voorhand gedacht had.

carlo1
19-11-2015, 20:24
prima aflevering weer. conor coached best goed. mooie bruikbare tips tijdens de partij. jammer dat Ryan en saul tegen elkaar uitkomen. had dat een mooie finale gevonden

donalexandro
20-11-2015, 15:38
prima aflevering weer. conor coached best goed. mooie bruikbare tips tijdens de partij. jammer dat Ryan en saul tegen elkaar uitkomen. had dat een mooie finale gevonden

1 van de 2 potentiële winnaars!

carlo1
27-11-2015, 14:25
Leuke aflevering. Goeie ko heeft die artem in zijn handen. Saul terechte winnaar. Ryan had weinig in te brengen 2e ronde

donalexandro
28-11-2015, 08:03
Leuke aflevering. Goeie ko heeft die artem in zijn handen. Saul terechte winnaar. Ryan had weinig in te brengen 2e ronde

Vind persoonlijk Artem zijn houding niks maar hij zorgt wel voor een gevecht!

hankmoody
28-11-2015, 15:54
Ik snap die Amerikaanse parties niet zo goed, wat is er nou leuk aan tijd door brengen met ingehuurde vrouwen (tenzij het hoeren zijn)...

Anway, jammer dat Ryan verloor. Stand up zag er in ieder geval goed uit, misschien moet hij wat meer op worstelen focussen zonder hij meer kansen kan creëren voor zijn Jiu Jitsu.

Bromios
02-12-2015, 22:58
Het valt me net pas op dat Faber wel eens klaar kon zijn morgen. Hij heeft nog maar 1 vechter over toch ?

Terwijl na de eerste afleveringen de klacht was dat de Europeanen een stuk minder waren. Hoop dat die Artem nog een pak op zijn kloten krijgt. Wel een soort Nelson trouwens. Hij hoeft maar 1x te raken.

carlo1
04-12-2015, 12:59
vond aflevering 11 weer prima. Altijd fijn als er 2 gevechten in 1 aflevering zitten. volgende week de laatste Amerikaan tegen artem. die Amerikaan heeft wel supersnelle reflexen. Ben benieuwd. hoop op artem tegen saul in de finale

mario the count
04-12-2015, 15:43
vond aflevering 11 weer prima. Altijd fijn als er 2 gevechten in 1 aflevering zitten. volgende week de laatste Amerikaan tegen artem. die Amerikaan heeft wel supersnelle reflexen. Ben benieuwd. hoop op artem tegen saul in de finale
Ben niet zo weg van die Amerikaan. Als Artem het verliest(wat ik overigens niet verwacht) dan komt het door het verschil in cardio, die Amerikaan heeft best wel wat stamina.

viTRTor
04-12-2015, 17:10
Rogers tegen Marcin wordt vuurwerk.

Bromios
12-12-2015, 10:32
Man man, werd die artem daar een potje gedeklasseerd zeg. Volgens mij wist hij niet dat het al begonnen was.

mario the count
12-12-2015, 10:47
Vond het maar een saaie pot, had tien keer liever Saul tegen Artem gezien.

Geen terechte winnaar deze keer van TUF!

Bromios
12-12-2015, 10:49
Nu ik deze heb gezien wordt het vannacht aldo by submission.

Klassikl
13-12-2015, 00:14
Wel bedroevend 2 mensen die eigenlijk al uit tuf lagen in de finale.