PDA

View Full Version : VIDEO - FLOYD MAYWEATHER VS ANDRE BERTO – FULL FIGHT



KayOne
13-09-2015, 08:41
http://mmanext.com/floyd-mayweather-vs-andre-berto-full-fight-video/

willy123
13-09-2015, 10:41
Kijk nog liever alle partijen van Ronda drie keer achter elkaar dan 1 partij van Mayweather helemaal... Saaier kan gewoon echt niet.

Koike88
13-09-2015, 12:50
Kan iemand mij de puntentelling uitleggen? Ik vecht al jaren, maar ben geen bokser. Mayweather was duidelijk beter, maar toch leek het erop dat Berto veel meer deed en raakte. Hij gooide gewoon 3/4x zoveel als Mayweather.

new_world_order
13-09-2015, 15:00
Kan iemand mij de puntentelling uitleggen? Ik vecht al jaren, maar ben geen bokser. Mayweather was duidelijk beter, maar toch leek het erop dat Berto veel meer deed en raakte. Hij gooide gewoon 3/4x zoveel als Mayweather.

je moet wel raken.

Anderson
13-09-2015, 15:45
Bij kickboksen telt de lucht raken bij sommige bonden mee bij boksen niet. Op de defence raken krijg je minder punten dan iemand op zijn lichaam te raken of gezicht.

Koike88
13-09-2015, 17:01
Ik heb het niet over lucht raken maar over de impact van stoten en stijl van vechten. Ik kan me voorstellen dat als je iemand goed raakt met een hoek dat dit zwaarder telt dan talloze jabs zonder impact.
Net als dat je met het gooien van alleen je jab een thaiboks wedstrijd in Thailand nooit zal winnen als je tegenstander een trap in huis heeft. De jury telt dat anders.