PDA

View Full Version : Tegenstanders gezocht voor Catinas en Moroșanu voor 2 October, Milaan



blackadder
15-09-2015, 00:34
Two (2) Heavyweight Kick Boxers / Muay Thai Fighters needed for October 2nd in Milan, Italy. Travel and Hotel paid. Great pay.

EVENT: SUPERKOMBAT WORLD GRAND PRIX - Final Elimination

OPPONENTS:

Raul Catinas 21-6
Cătălin Moroșanu 40- 8

Contact: [email protected]
http://mmamelee.com/classifieds/716/285

LightHeavyWeight
15-09-2015, 07:40
Sorry ik heb al wat dan.

security
15-09-2015, 08:54
Altijd het zelfde liedje met Superkombat. Wederom worden er pannekoeken gezocht om tegen de Roemenen te vechten.
Bovendien worden ze ook nagenoeg altijd een paar weken van tevoren opgerommeld!
Ze moeten durven investeren in waardige tegenstanders die het ook ruim van tevoren weten.
Uitslag van deze partijen is al bekend!

viTRTor
15-09-2015, 09:22
Ik zou Hank Moody vragen.

LightHeavyWeight
15-09-2015, 09:27
Altijd het zelfde liedje met Superkombat. Wederom worden er pannekoeken gezocht om tegen de Roemenen te vechten.
Bovendien worden ze ook nagenoeg altijd een paar weken van tevoren opgerommeld!
Ze moeten durven investeren in waardige tegenstanders die het ook ruim van tevoren weten.
Uitslag van deze partijen is al bekend!

Precies, die Morosanu is geen geweldige kickbokser maar wel iemand die je kop er wil en kan afslaan. Als je daar op 2 weken notice nog een tegenstander voor zoekt moet je de organisatie gewoon opdoeken.

Bloeba
15-09-2015, 13:25
Afhankelijk van het Gage wil ik best komen opdraven maar dan denk ik toch echt aan €5000,- :-)

largo0
15-09-2015, 15:54
Raul Catinas, daar moet je wel een goede voorbereiding voor nodig hebben. Vind dat wel de beste super combat fighter. Wordt tijd dat hij een tegenstander krijgt van hoogniveau. Hij sloeg Daniel Sam, van de Bos, Guidon, Kemayo zwaar ko.

Morosano vermakelijke vechter die cardio en kroeg hoeken heeft. Geen pannenkoeken.