PDA

View Full Version : Jon Jones pleads guilty, sentenced to probation.



Kingbalotelli
29-09-2015, 17:49
Former Ultimate Fighting Championship (UFC) light heavyweight champion Jon Jones -- currently suspended by his employer -- appeared in Second Judicial District Court earlier today (Tues., Sept. 29, 2015) in Albuquerque, New Mexico, to answer for last April's felony hit-and-run.

"Bones" avoided a grand jury by cutting a deal with prosecutors.

As a result, Jones plead guilty to leaving the scene of an accident, a fourth-degree felony -- conditionally discharged -- and subsequently sentenced to supervised probation (up to 18 months) by judge Charles Brown, who told the defendant "he got real lucky."

Travel has been authorized for work-related purposes and assuming Jones can meet all of his conditions, which include 72 separate appearances for for charity or youth outreach, he will avoid a felony charge on his record.

The former pound-for-pound great, who was already on shaky legs in terms of his public image, smacked up his rental car when it plowed into a pregnant woman, sending her to the hospital. Jones later turned himself in and was booked at The Bernalillo County Metropolitan Detention Center.

The good news is, no one was seriously hurt and a bad situation could have been much, much worse.

While the Jones drama was unfolding, UFC put the ex-champ's title up for grabs at UFC 187. Daniel Cormier was able to capture the crown after slugging it out with Anthony Johnson, and now moves on to defend "his" strap at the UFC 192 pay-per-view (PPV) event this weekend in Houston, Texas.

Bron: http://www.mmamania.com/2015/9/29/9414481/ex-ufc-champ-jon-jones-pleads-guilty-sentenced-supervised-probation-for-april-hit-and-run-mma

Hoop dat we hem in het eerste kwartaal van 2016 tegen de winnaar van DC - Gus kunnen zien.

T15Boxing
29-09-2015, 18:12
Goed nieuws.

kruikenstad goes bjj
29-09-2015, 18:20
pakt gegarandeerd zijn belt terug!

Klassikl
29-09-2015, 18:55
Goed nieuws. Hopelijk zien we hem snel weer terug.

T15Boxing
29-09-2015, 19:45
idd. Ik kan geen minuut langer van Cormier als "champ" uitstaan. Wat een irritante kwal.

Klassikl
30-09-2015, 02:00
Ik kan Jones totaal niet uitstaan. Maar hij is de echte champ. Om Cor/Gus om zijn belt te zien vechten klopt gewoon niet. Cormier wordt wel per interview irritanter. Dus hopelijk wint Gus om hem dam weer tegen Jones te zetten. (Ideale scenario hehe)

appelsap
30-09-2015, 03:20
idd. Ik kan geen minuut langer van Cormier als "champ" uitstaan. Wat een irritante kwal.

Dus beter iemand die doorgesnoven een ongeluk veroorzaakt en dan weg loopt? Apart.

LightHeavyWeight
30-09-2015, 07:19
Cormier en Bisping zijn niet voor niks commentators bij events. En dat gaat gepaard met een overdreven show-gehalte wat je nodig hebt om in Amerika populair te worden. Daar houden ''wij'' over het algemeen niet van maar zo zijn Amerikanen nou eenmaal. Jones is een asbak qua persoonlijkheid maar hij is wel echt.
Joe Rogan vind ik ook wel een oase in de woestijn daar, zegt vaak waar het op staat.

T15Boxing
30-09-2015, 07:44
Dus beter iemand die doorgesnoven een ongeluk veroorzaakt en dan weg loopt? Apart.

We kunnen ons allemaal als moraalridders voordoen maar in realiteit kan het ons niks schelen dat hij iemand aanrijdt. Zolang hij geen verkrachter of moordenaar is gaat het mij om entertainment. Ik wil de beste vechter ter wereld(mischien ooit) zo vaak mogelijk in de octagon zien. Of hij en Floyd nette kerkjongens zijn of niet gaat mij niet voor.

viTRTor
30-09-2015, 07:47
We kunnen ons allemaal als moraalridders voordoen maar in realiteit kan het ons niks schelen dat hij iemand aanrijdt. Zolang hij geen verkrachter of moordenaar is gaat het mij om entertainment. Ik wil de beste vechter ter wereld(mischien ooit) zo vaak mogelijk in de octagon zien. Of hij en Floyd nette kerkjongens zijn of niet gaat mij niet voor.

Hier heb je absoluut gelijk in. Het schijnt dat hij al die maanden ook gewoon heeft doorgetraind dus ben benieuwd maar zijn comeback. Tegen Cormier zou mooi zijn.

Kemal
30-09-2015, 10:32
blijft gewoon een lul natuurlijk.

Hopen als hij in de kooi staat het weer als van ouds is.

pronk
30-09-2015, 13:01
Dus beter iemand die doorgesnoven een ongeluk veroorzaakt en dan weg loopt? Apart.

Precies , en was niet zijn eerste keer en zal ook niet de laaste zijn ben ik bang.
Los van dat blijft het een fenomeen in de ring.