PDA

View Full Version : Zou germaine kans hebben op een TS na winst?



Suplex
06-10-2015, 22:01
Ik zet even me oranje bril op maar zou het mogenlijk zijn dat germaine een TS krijgt na een winst partij op kaufman? Eerst mag tate het nog proberen tegen Ronda, maar bij winst zit germaine wel al op de goede weg voor een TS dacht ik zo.

LightHeavyWeight
06-10-2015, 22:06
Nee, zie ranking.

Suplex
06-10-2015, 22:26
Nee, zie ranking.

Germaine staat 14e kaufman 5e
Aangezien holm vanaf plaats 8 en Bethe correia vanaf plaatst 9 een TS hebben gekregen

Guytje
06-10-2015, 22:52
Denk dat ze Ronda beter beetje minder laten vechten en intussen de meiden onder Ronda op de rankings tussen mekaar moeten laten knokken tot er eentje eruit springt en zeer overtuigend de winst pakt. Qua mentaliteit zal er bij Germaine niks tekort komen. Alleen die achterstand die ze heeft door pas op latere leeftijd te zijn begonnen met MMA kan haar de das omdoen. Germaine was op Thaiboksgebied wat Ronda nu bij het MMA is en doet.. Zou mooi zijn om Germaine op dat niveau ook te zien in die kooi!!

Kingbalotelli
06-10-2015, 22:58
Nee nog niet ze verloor van Nunes. En ze heeft nog geen quality wins Sarah Kaufman is natuurlijk wel een goede opstapje.
En daarnaast is ze niet gehyped en ze vecht nog alleen prelims partijen.

yuko
07-10-2015, 19:01
Op zich kan het snel gaan in de vrouwen divisie maar tot nu toe komt Germaine zwaar te kort in worstelen en grondwerk.

Maar Holms heeft ook maar 2 gevechten in de UFC dus wie weet

carlo1
07-10-2015, 19:27
Bij winst op kaufman, mag ze van mij tegen holm als zij verloren heeft van rousey. Holm vs randamie is een partij die ik heel graag zou zien

yuko
08-10-2015, 13:09
Bij winst op kaufman, mag ze van mij tegen holm als zij verloren heeft van rousey. Holm vs randamie is een partij die ik heel graag zou zien


Dat zou een mooie pot zijn idd en ook 1 waar ze een goede kans maakt. Zullen we het dan maar zo doen, eerst Kaufman verslaan daarna Holms en dan voor de titel.

Johan Van den Boot
08-10-2015, 16:57
Nunes, Pena, Tate,Zingano krijgen allemaal voorrang, tenzij Germaine natuurlijk 1 van deze vechters verslaat.

Suplex
08-10-2015, 17:38
Nunes, Pena, Tate,Zingano krijgen allemaal voorrang, tenzij Germaine natuurlijk 1 van deze vechters verslaat.

Net als ze bij holm haar boks prestaties gebruiken om het gevecht met ronda te promoten kunnen ze dat bij germaine ook als "ongeslagen kickboxkampioene " 37-0 .

Na winst op kaufman zal ze stijgen op de rankings en een serieuze kandidate worden voor een TS maar moet ze idd nog een partij pakken tegen een van bovengenoemde namen idd

yuko
08-10-2015, 18:46
Net als ze bij holm haar boks prestaties gebruiken om het gevecht met ronda te promoten kunnen ze dat bij germaine ook als "ongeslagen kickboxkampioene " 37-0 .

Na winst op kaufman zal ze stijgen op de rankings en een serieuze kandidate worden voor een TS maar moet ze idd nog een partij pakken tegen een van bovengenoemde namen idd

Daarom hebben we net besloten dat het Holms wordt want daar heeft ze het meeste kans tegen.

Johan Van den Boot
08-10-2015, 22:03
En toch is Holm een andere situatie. Nog voordat ze in de UFC vocht wouden mensen haar al tegen Rousey zien omdat ze iedereen KO sloeg in MMA. Holm was pre-UFC al heel populair. De Amerikanen kennen Germaine niet van haar kickboks carriere en is qua populariteit in Amerika dus helemaal niet bekend. Het is wel een divisie waar het snel kan veranderen, ze zal Kaufman dus helemaal total loss moeten slaan;p

LightHeavyWeight
09-10-2015, 07:32
En toch is Holm een andere situatie. Nog voordat ze in de UFC vocht wouden mensen haar al tegen Rousey zien omdat ze iedereen KO sloeg in MMA. Holm was pre-UFC al heel populair. De Amerikanen kennen Germaine niet van haar kickboks carriere en is qua populariteit in Amerika dus helemaal niet bekend. Het is wel een divisie waar het snel kan veranderen, ze zal Kaufman dus helemaal total loss moeten slaan;p

Precies.
Ik bedoel het met alle respect en ik ben ook een chauvinist die graag positiviteit ziet. Maar positiviteit moet niet verward worden met onzin en een vertroebeld beeld.
Holm is een heeeeeeeeeel ander geval dan Germaine. En als Germaine vanaf nu iedereen K.O. ramt dan komt ze er wel. Kaufmann is vooralsnog alleen verslagen door armbar dus dat wordt al lastig genoeg.