PDA

View Full Version : Paul Daley wil Nieky Holzken in Amsterdam



Fasada
07-10-2015, 10:04
Bellator vechter Paul Daley is bezig met zijn campagne om een gevecht tussen hem en Nieky Holzken op te zetten voor Glory 26 in Amsterdam. Het begon allemaal voor het grote Dynamite show toen bekend werd dat er cross-over wedstrijden werden aangekondigd. Daar werd een mogelijke partij tussen de twee al eerder besproken.

Paul Daley vocht uiteindelijk als Bellator vechter op de Dynamite show tegen een andere Bellator vechter Gonzalez in de Glory ring met Glory regels. President van Bellator Scott Coker gaf voor die wedstrijd toen al aan dat de winnaar wellicht in de toekomst tegen de Glory kampioen Nieky Holzken kan uitkomen. Het lijkt er nu op dat Daley de woorden van Coker graag ziet uitkomen en probeert met ‘trash-talk’ een wedstrijd tussen de twee te rond te krijgen.

Daley noemt Holzken een ‘bitch’ voor het negeren van zijn uitdaging. Zelf is Daley heel serieus nu hij ook Scott Coker voor toestemming heeft gevraagd. Daley erkent dat Holzken de beste vechter is op dit moment maar dat hij van een uitdaging houdt en graag de underdog is in een gevecht. Hij hoopt dan ook dat Bellator en Glory het gevecht kunnen maken want hij wil graag een kans aanpakken om tegen de beste te gaan dus ook de Glory kampioen. Hij zegt verder dat er een grote aanhang uit England al klaar staat om kaartjes te kopen en hun reis naar Nederland te maken.

Nieky Holzken is gevraagd naar een reactie maar tegen mixfight is hij kort en krachtig; “ik ga niet reageren op aandachtstrekkers, dus ik geef ze dan ook niet te veel aandacht.”

bigone
07-10-2015, 12:36
En gelijk heeft Nieky,
Nog ff en tis allemaal ala WWF ,
Alleen nog de klapstoelen in de ring erbij en een scheids die daar voor kat zijn k.t staat.lol
Beetje spanning en sensatie is leuk natuurlijk.
Maar om meteen bitch te roepen en fu.k????
Blijven amerikanen,,,,,,

Westpaw
07-10-2015, 13:27
En gelijk heeft Nieky,
Nog ff en tis allemaal ala WWF ,
Alleen nog de klapstoelen in de ring erbij en een scheids die daar voor kat zijn k.t staat.lol
Beetje spanning en sensatie is leuk natuurlijk.
Maar om meteen bitch te roepen en fu.k????
Blijven amerikanen,,,,,,

Uhhm, een Brit dan toch in dit geval...

de Stiep
07-10-2015, 13:44
Plus die Daley heeft net zo veel kans tegen Holzken als de spreekwoordelijke sneeuwbal in de hel.

R.D.N
07-10-2015, 14:33
Nieky slaat ze kop eraf man.

pronk
07-10-2015, 17:01
In de ufc had deze meneer ook zo 'n grote mond, en we weten hoe dat afliep.

uutje
07-10-2015, 17:17
heb wat partijen gezien van m,zo slecht is ie niet,maar alleen met een lucky puch gaat ie t halen,voor de verder rest heeft ie weining kans tegen nieky

yuko
07-10-2015, 18:58
Ik wil ook voor de titel vechten, maakt niet uit welk gewicht of discipline

cornelus
07-10-2015, 21:24
Nieky Holzken is gevraagd naar een reactie maar tegen mixfight is hij kort en krachtig; “ik ga niet reageren op aandachtstrekkers, dus ik geef ze dan ook niet te veel aandacht.”

:)

The Doctor
07-10-2015, 22:20
El Gaoui is serieuze optie. Ander nivo dan die Brit

Anderson
07-10-2015, 22:47
Maar die vecht toch -82kg klasse.

Stannos
07-10-2015, 23:20
In de ufc had deze meneer ook zo 'n grote mond, en we weten hoe dat afliep.

+1 haha

Willem033
08-10-2015, 01:39
In de ufc had deze meneer ook zo 'n grote mond, en we weten hoe dat afliep.
Toen werd die drie rondes droog geneukt door die saaie worstelaar, aktie achteraf was niet goed, maar snap dat die gefrustreerd raakte. Zijn zat leuke partijen voor hem in de ufc.

blackadder
08-10-2015, 10:24
Ik wil die partij wel zien.

pronk
08-10-2015, 13:38
Toen werd die drie rondes droog geneukt door die saaie worstelaar, aktie achteraf was niet goed, maar snap dat die gefrustreerd raakte. Zijn zat leuke partijen voor hem in de ufc.

Dat lag niet aan josh koscheck, maar aan Daley die geen ground game heeft en er weinig aan doet.
Dat zie je met zoveel strikers Manhoef had het ook erg, eenmaal op de grond zijn ze als een vis op het droge.