PDA

View Full Version : Gratis kaarten voor World Fighting League



Wheelie
11-10-2015, 15:38
Zondag 18 Okt 2015 – WFL “Unfinished Business”Op zondag 18 oktober 2015 zal de 2de editie van World Fighting League plaatsvinden. Wie aanwezig was tijdens de 1e editie kan zich vast nog de fantastische partijen voor de geest halen en hoe goed de sfeer was. De show was sensationeel en de danseressen zorgden voor extra entertainment tussen de partijen door. Hoog tijd dus om dit nog eens dunnetjes over te doen. In SPORTCOMPLEX KONING WILLEM-ALEXANDER te Hoofddorp zal men opnieuw getuige zijn van wederom 3 spectaculaire toernooien en 6 explosieve Superbouts.


Wil jij kans maken op gratis kaarten ? Laat dan in deze topic weten waarom jij graag naar dit evenement toe wil.





https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11831708_934986896555067_6329249155358772353_n.jpg ?oh=aff8ff8e575a8ffdfb0c324401df712a&oe=56CEA733

mootje_elo
11-10-2015, 16:30
Ik kan zeggen dat ik een 'trouwe' volger ben van de WFL gala's. Dit doe ik door jullie te volgen op facebook om zo op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes en updates.

Thuis spreken en praten we ook regelmatig hierover en hopen we dat WFL op den duur een naam zal zijn die zich kan meten met de grote gevestigde namen. Uiteindelijk is dit natuurlijk alleen maar positief voor liefhebbers zoals mijn forumbroeders en ik.

Met een matchmaking zoals jullie die keer op keer zetten twijfelen we er geen moment aan dat dit ook zal gaan gebeuren.
Maar natuurlijk ook hoe WFL haar evenementen promoot. Hier kunnen velen organisatie's nog een puntje aan zuigen.

Dit zijn dan ook 1 van de redenen waarom ik dolgraag de kaart(en) zou willen winnen.

Mvg,

El Otmani

ps : hebben jullie al een tegenstander gevonden voor Zouggary ?

mootje46
12-10-2015, 12:08
Mooi Gala, dit wordt volgens mij de tweede editie in Nederland. Manhoef is bezig een goede organisatie op te zetten, die staat voor veel show, goede matchmaking en een leuke en veilige sfeer. Ik denk dat het goed is dat er zulke opkomende organisaties zijn, die alles strak aanpakken. Ik zie in WFL en Enfusion twee organisaties die wereldwijd voor mooie dingen binnen de kickbokswereld kunnen gaan zorgen. Uiteraard staan er gewoon super mooie partijen op het programma die ik heel zou willen zen. Ik kijk met name uit naar Partij tussen Mo Khamel en Chahid en het 4 mans toernooi. Ik ben benieuwd op de twee Mo en Chahid het nog hebben, ze staan al een tijdje beetje stil, maar waren altijd asbolute spektakel vechters. Kortom ik zou graag de gratis kaarten winnen om hier bij te kunnen zijn! Osu

Niels_AFCA
13-10-2015, 13:15
Ik zou graag naar dit gala willen omdat het een top gala is met een top matchmaking op een toplocatie. Verder ben ik als liefhebber van het kickboksen al heel lang niet naar gala's geweest, omdat ik 1 jaar in Spanje heb gewoond. Dit is een mooie kans om weer eens een gala te bezoeken.Groetjes,Niels

Rverm
14-10-2015, 01:24
Ik zou graag naar dit gala willen omdat het op dit moment gewoon het nr 1 gala van Nederland is. Daarnaast is het fijn om met een gegronde reden onder het stofzuigen, afwassen en het boodschappen doen uit te komen hier thuis, zonder het risico te lopen dat ik savonds op het laminaat moet slapen...

onne1983
14-10-2015, 12:54
Ik wil naar dit evenement omdat mijn maatje Ibi gaat laten zien dat die Roemeen het niet gaat redden zonder de hulp van zijn roemeense vriendjes in de jury....
omdat opkomende talenten Tom Duivenvoorde en Dennis Ipema allebei toekomstige kampioenen zijn die elkaar nog vaak tegen kunnen komen op internationaal niveau

Omdat Chaid vs Mootje1 een klassieker was en ik dat voor deze ook verwacht.

En omdat we blij moeten zijn met nog versie van Glunder vs Manhoef (Die ik beide in de finale verwacht) die eindelijk gewoon op kickboks regels word gehouden.

viTRTor
14-10-2015, 13:08
Glunder - Manhoef zou echt een zieke pot zijn...

wolverin_e
14-10-2015, 19:09
Beste WFL,

Graag zou ik deze vrijkaarten willen winnen. Dit mede door de ijzersterke matchmaking (zelfs nadat tayfun ozcan is uitgevallen). Ik heb eindelijk het gevoel en idee dat er een organisatie opkomt die een matchmaking samenstelt na de behoefte van de liefhebbers van de sport. Met andere woorden partijen die alleen sense maken. Partijen waarop je op voorhand niet kan voorspellen wie wint, dit maakt alles uiteraard alleen maar leuker en spannender. Zo heb ik ook na dit gala toegeleefd en de spanning voor me zelf opgebouwd. In combinatie met hoe jullie WFL aankleden (show en promotie) zijn dit voor mij de puntjes op de i en de juiste ingrediënten om er voor te zorgen dat het publiek hier optimaal van kan gaan genieten en weer uit zal kijken naar de volgende editie van WFL.
Wat ik overigens ook geweldig vind is dat jullie ervoor zorgen dat wij ook een kijkje achter de schermen kunnen nemen bij de vechters die in het 70 kilo tournament moeten vechten.

Wheelie
15-10-2015, 21:51
Rverm en onne1983, jullie hebben beide 2 kaartjes gewonnen.

Neem even via PM contact met mij op en dan zorg ik dat de kaartjes bij jullie terecht komen

Veel plezier zondag

Kemal
16-10-2015, 09:20
Proficiat beide! Geniet van het evenement

onne1983
16-10-2015, 10:08
Rverm en onne1983, jullie hebben beide 2 kaartjes gewonnen.

Neem even via PM contact met mij op en dan zorg ik dat de kaartjes bij jullie terecht komen

Veel plezier zondag

Kijk dat is een super begin van het weekend! :thup:

Kippeborst
16-10-2015, 11:12
Ik zou graag heen willen omdat mijn zoontje al tijden met mij naar een groot gala wil, en we vanwege andere verplichtingen niet naar Glorious in Groningen kunnen in november.

Rverm
16-10-2015, 13:09
Rverm en onne1983, jullie hebben beide 2 kaartjes gewonnen.

Neem even via PM contact met mij op en dan zorg ik dat de kaartjes bij jullie terecht komen

Veel plezier zondag


Top! Dankjewel! PM is verstuurd, ik heb er zin in!