PDA

View Full Version : Moeder Ronda Rousey niet te spreken over dochters coach



Fasada
14-10-2015, 12:04
De moeder van Ronda Rousey liet zich tijdens een interview behoorlijk gaan toen men het had over de coach van Rousey, Edmond Tarverdyan. Dr. Ann Maria, de moeder van Ronda, is iemand die haar hart op de tong heeft en liet dat gister maar weer eens zien.

Op de vraag wat zij van de coach vindt van haar dochter was haar eerste zin, dat ze hem een verschrikkelijk coach vindt en was daarna erg duidelijk in haar woorden:

“Ik vind Edmond een verschrikkelijke coach en dat durf ik openlijk te zeggen. Hij heeft de lotterij gewonnen op het moment dat Ronda de gym in kwam. Zij was al een winnaar voordat ze hem tegen kwam. Zij won ongeveer 99% van haar judo wedstrijden, zij won de junior worlds toen zij 17 was. Zij won een bronzen medaille op de Olympische spelen en pakte het zilver in de wereldkampioenschappen.

Zij was een top atleet toen zij daar kwam en hij gaf toen helemaal niets om haar. Zo iemand is een slechte coach en de reden waarom zij daar blijft zal te maken hebben dat het nu gewoon goed gaat, het is gewoon bijgeloof. Ik vind het gewoon slecht dat hij haar gebruikt om andere mensen binnen te halen en ik heb tegen Ronda gezegd dat ik dit ook gewoon ga zeggen. Hij is een slecht persoon en zou iedereen adviseren om niet naar zijn gym te gaan en als hij mij wilt aanklagen dan doet hij dat maar want het is gewoon mijn eerlijke mening.

Rousey is op dit moment veruit de belangrijkste vechter uit Glendale Fight Club maar Taverdyan heeft eerlijk bekend dat hij haar niet wilde coachen toen zij binnen kwam. “Toen zij binnen kwam wilde ik haar niet trainen omdat ik gewoon te druk was. Zij had veel geduld en begreep dat ook en werkte ook hard. Na drie of vier maanden gaf ik haar wat tips.”


https://www.youtube.com/watch?v=8ESbkF_0A0g

YoMarK
14-10-2015, 12:18
Wat een takkewijf.
Natuurlijk is Ronda voor 90% zo goed door haar eigen talent, en natuurlijk is ze nu de belangrijkste vechter en melkkoe voor Edmond. En dat ze zichzelf in het begin heeft moeten bewijzen is ook niet zo raar lijkt me, in tegendeel. Omdat iemand goed kan judoën(daarvan lopen er genoeg rond) wil nog niet zeggen dat ze ook écht een MMA vechter wil worden.
Maar hetzelfde zou gelden voor iedere andere coach.... Dáár iemand zo op afbranden is gewoon laag, want verder noemt ze geen voorbeelden van waarom hij dan zo slecht zou zijn.
Het enige wat ze hiermee bereikt is twijfel zaaien. Fijne moeder. :)

viTRTor
14-10-2015, 12:56
Dan mag mevrouw Rousey ook wel even uitleggen bij welke gym er op dit moment wel een "goede" coach voor haar dochter zou zijn?

Kemal
14-10-2015, 13:28
tsja moeders.. Ronda is toch geen 9 jaar meer...

T15Boxing
14-10-2015, 13:56
Kun je ook zien waar Ronda haar karakter van heeft. Wat een stelletje tering wijven ook.

Westpaw
14-10-2015, 14:22
Moeder worstelt met the green eyed monster en wil meer credit voor haar rol in het succes maar zal daarmee het succes juist ondermijnen.
Dit is vrees ik het begin van de neergang van RR. De eerste haarscheurtjes.
Vanaf nu gaan er incidentjes en vervelende dingetjes plaatsvinden, focusverlies en dan komt vanzelf het eerste verlies in beeld.
Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, ik wil haar het liefst ongeslagen zelf het moment van retirement zien kiezen.
Ah well, misschien stijgt RR hier ook nog bovenuit.

K-1sunstarr
14-10-2015, 18:54
Moeder worstelt met the green eyed monster en wil meer credit voor haar rol in het succes maar zal daarmee het succes juist ondermijnen.Dit is vrees ik het begin van de neergang van RR. De eerste haarscheurtjes.Vanaf nu gaan er incidentjes en vervelende dingetjes plaatsvinden, focusverlies en dan komt vanzelf het eerste verlies in beeld.Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, ik wil haar het liefst ongeslagen zelf het moment van retirement zien kiezen.Ah well, misschien stijgt RR hier ook nog bovenuit.Ja helemaal mee eens. Met dit statement, zal het Ronda focus ondermijnen. Je moeder cq ouders moeten gewoon je keuzen accepteren en je door dik en dun steunen.Als je nu in de media je onvrede loopt te uiten, wat niet ten goede komt voor je dochter, jammer. ( wat een kraai )En het zal bij "UFC 193" op zaterdag 14 nov. gebeuren, eerste nederlaag!