PDA

View Full Version : Tyrone Spong wil Miocic vervangen in Ierland



Fasada
14-10-2015, 14:11
Een paar dagen geleden kwam het bericht dat Miocic de wedstrijd tegen Rothwell moest afzeggen. De heren zouden op UFC Dublin als co-main event staan en wat de situatie alleen maar erger maakt is dat het gevecht al volgende week staat gepland. Je zou denken dat het onmogelijk is om iemand zo gek te vinden om tegen Rothwell te knokken met maar een week voorbereiding.

Tegenwoordig met de komst van twitter is het heel gemakkelijk om jezelf kandidaat te stellen. De eerste die iets van zich liet horen is Matt Mitrione, die graag een rematch wilt hebben tegen Big Ben. Rothwell wist Mitrione nog een paar maanden geleden te verslaan door een vrij simpele submission en ziet deze mogelijkheid als een manier om zich te revancheren. Rothwell reageerde op zijn uitdaging maar wees die vriendelijke af.

De tweede persoon komt uit zeer onverwachtse hoek namelijk Blackzilians teamgenoot van Mitrione, Tyrone Spong. Hij twitterde naar de UFC met de vraag of hij niet mag invallen in Ierland. Spong die vorige keer in Ierland was voor een seminar gaf toen al in een interview aan graag een keer te willen vechten in Ierland. Hij heeft met zijn eigen ogen gezien hoe het publiek er daar aan toe gaat.

Het is de vraag of de UFC de call out van Spong serieus neemt maar zou wel heel mooi zijn als dit echt zou gaan gebeuren. Mixfight zal vragen naar een reactie van Spong, wordt vervolgd.

YoMarK
14-10-2015, 14:17
Ben Rothwell is te allround en te groot/sterk voor Spong.
Als het nu een LHW partij was geweest, dan valt het te proberen, maar dit is gewoon een slecht idee.

viTRTor
14-10-2015, 14:23
Ik weet niet hoe lang Rothwell door de trappen van Spong kan lopen... Hij is echt heel traag

ChingChong
14-10-2015, 14:33
Hier heeft UFC niets mee te winnen, dus doen ze het ook niet.

tyson19
14-10-2015, 14:34
Tyrone Spong in de ufc? Moet zeker gebeuren, wordt zeker een mooie pot, resultaat is lastig in te schatten, altijd goed.

M3
14-10-2015, 14:56
Kansloos is hij zeker niet, UFC heeft genoeg andere mensen op de lijst, maar een frisse wind en verassing, ik ben vóór!!!!!
Rothwell is wel groter en zwaarder, maar Tyrone heeft flink wat power in huis.........ik zal lig op het puntje van mijn stoel zitten :)

Fasada
14-10-2015, 14:58
Dat Rothwell favoriet is lijkt mij duidelijk maar dit is een perfecte partij voor Spong puur omdat hij niks te verliezen heeft. Kan dus alleen maar aan deze partij winnen. Iedereen gaf Rothwell geen kans tegen Alistair maar hij sloeg hem wel gewoon KO, in het zwaargewicht kan alles..

Als deze partij LHW was, dan had Spong nooit in een week tijd dat gevecht kunnen halen. Hij loopt gewoon rond als zwaargewicht..

Suplex
14-10-2015, 15:43
Zo dat zou top zijn als dat gebeurt!
Denk dat we met zijn allen staan te kijken van spong zijn prestaties in de ufc en dat rothwell gewoon (T)KO gaat tegen spong.
Spong stoot en countert loepzuiver denk dat een brawler als rothwell al na een aantal slagen wisselingen gaat zitten.

fww
14-10-2015, 16:13
denk alleen dat onze rothwell dit ook niet wil gezien die alleen maar te verliezen heb.

K-1sunstarr
14-10-2015, 17:24
Ik zeg vóór.

cornelus
14-10-2015, 18:18
Ik zie Spong liever tegen een Machida ofzo.. :whistling:

mario the count
14-10-2015, 19:05
Ik denk eerlijk gezegd dat spong dit nog zou winnen ook (mits hij zijn vorm van voor zijn beenbreuk weer terug heeft)

Wiebe
14-10-2015, 20:01
Partij definitief van de kaart gehaald. http://www.mmafighting.com/2015/10/14/9531469/ben-rothwell-removed-from-next-weeks-ufc-fight-night-dublin-card

BIG Lebowski
14-10-2015, 20:02
Hoewel ik grote bedenkingen heb tegen Spong in MMA, zou dit een mooie gelegenheid zijn om te testen. Draait ie een goede partij, kan hij door. Verliest hij flink, dan zijn de bedenkingen uitgekomen. Dan kan hij zich focussen op boksen en kickboksen; ligt dichter bij elkaar.....

viTRTor
14-10-2015, 20:25
Gaat niet gebeuren heren. Rothwell is de nieuwe reserve voor de Overeem - JDS partij 19 december.

mario the count
14-10-2015, 20:46
Hoop dat spong sowieso snel weer een partij knokt. Liefst MMA.

dennisyzf
14-10-2015, 22:45
In dec bij wsof 26 tegenstander nog niet bekend

hypergiant
14-10-2015, 23:50
Rothwell blijft voor iedereen een gevaarlijke tegenstander. Kan wel om hem lachen als persoon, enge gast in de kooi.


https://www.youtube.com/watch?v=LQfE3b7b_qk

Levi
15-10-2015, 08:14
Ik zou hem wel dolgraag tegen Matt '' The Hammer '' Hamill zien knokken op WSOF 26, mocht hij ongeschonden uit de strijd komen aanstaande Zaterdag.

Bromios
15-10-2015, 11:03
Ik dacht dat Spong een blessure had en daarom niet vocht. Anders had hij in de tussentijd toch wel weer een stuk of wat van die bokspotjes kunnen doen in Duitsland ?

Fasada
15-10-2015, 11:15
Ik dacht dat Spong een blessure had en daarom niet vocht. Anders had hij in de tussentijd toch wel weer een stuk of wat van die bokspotjes kunnen doen in Duitsland ?

Hij zou vechten op BKB in Juni en daarna op 1 augustus op WSOF tegen Mike Kyle. Een week voor zijn wedstrijd met BKB raakte hij geblesseerd toen hij aan het joggen was. Een putdeksel van een sproeier zat er niet op en stapte daar in en verdraaide zijn knie. Hij moest toen beide partijen afzeggen...

Nu na 3 maanden is hij weer volledig herstelt en kan hij weer vechten, hij zal volgens de bericht op 18 december vechten op WSOF

Levi
15-10-2015, 12:35
Stiekem op een iets aansprekende tegenstander gehoopt dan Jake '' The Honey Bear '' Heun.

Kemal
15-10-2015, 18:40
Ik zeg vóór.

ik ook

Budokan
15-10-2015, 20:07
lijkt me niet echt verstandig. Als je als onervaren vechter als een kans krijgt in de UFC dan is het enkel in je eigen gewicht. Spong zou ook niet anders moeten willen want Ben Rothwell is gewoon te groot en te zwaar. Niet handig om direct een verliespartij te hebben.

tarantula
15-10-2015, 22:40
Bij het kickboksen kon hij zijn mannetje wel staan ongeacht kilo's verschil, 3 rondes tegen overeem en lebanner gestaan.

LightHeavyWeight
16-10-2015, 07:30
Laat hem nou lekker eerst in WSOF wat partijtjes doen voordat we het gaan hebben over een gevecht tegen een topzware gast die toch jongens als Alistair en Mitrione heeft verslagen.

superstucie
16-10-2015, 20:26
gaaf! zou hij het weer een beetje goed kunnen maken voor yvel:)

hankmoody
18-10-2015, 00:36
Ik zal wel een ongeduldige fan zijn, maar snap niet dat hij het zelfvertrouwen heeft met Rothwell te knokken en vervolgens tegen nobody's blijft vechten.

mario the count
18-10-2015, 09:07
Ik zal wel een ongeduldige fan zijn, maar snap niet dat hij het zelfvertrouwen heeft met Rothwell te knokken en vervolgens tegen nobody's blijft vechten.Dus jij denkt dat hij wel even zijn tegenstanders allemaal uit kan kiezen?

T15Boxing
18-10-2015, 12:19
Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.

cornelus
18-10-2015, 13:00
Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.

Ik ben altijd een groot fan van Tyrone Spong de kick- en thaibokser geweest.
Daar wil ik het persoonlijk even bij laten..

Bloeba
18-10-2015, 17:54
@T15Boxing met die instelling van "probeer maar niet want het kan mislukken" kom je ook niet ver. Of Tyrone nu vecht met MMA Gloves, bokshandschoenen of zwemflippers, Iemand KO slaan en incasseren is voor hem niets nieuws. Ik ben het ermee eens dat het niet makkelijk is en je niet eventjes bij Showtime of UFC binnenvalt en daar champ word maar met een staat van dienst als Tyrone is het zeker proberen waard.

mario the count
18-10-2015, 21:49
Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.

Ik krijg het gevoel dat hij jouw knikkers heeft afgepakt op het schoolplein.

T15Boxing
18-10-2015, 22:50
Beschuldigen jullie mij ervan dat ik laatst de putdeksel van een sproeier eraf had gehaald zodat een joggende Tyrone zou struikelen en zn knie blesseren? Kom op zeg, swa.

lopez86
21-10-2015, 11:56
Beschuldigen jullie mij ervan dat ik laatst de putdeksel van een sproeier eraf had gehaald zodat een joggende Tyrone zou struikelen en zn knie blesseren? Kom op zeg, swa.

Dat zou me niks verbazen inderdaad :lol:

Kingbalotelli
21-10-2015, 21:18
UFC is toch een smerige organisatie (soms).

Miocic valt geblesseerd uit 2 weken voor het gevecht en zijn volgende gevecht is een co main event spot tijdens UFC 195 tegen Arlovski. Ik zie dit meer als een beloning en ik denk toch echt dat het waar is dat de de UFC bepaalde vechters niet als champ wilt op een of andere manier. Ik bedoel maar van wie is er werkelijk nou fan van Ben Rothwell? Hij sloeg Overeem KO, maar maakt Overeem nu een mooie comeback tegen Dos Santos dan is hij zeker hoger in de "rangorde" voor een titleshot.

Ook Ryan Bader zijn coach maakte een opmerking dat de UFC Bader misschien wel niet als champ wilt hebben.
http://www.mmamania.com/2015/10/21/9585422/ufc-screws-ben-rothwell-books-stipe-miocic-vs-andrei-arlovski-ufc-195-co-main-event-mma

LightHeavyWeight
22-10-2015, 09:38
UFC is toch een smerige organisatie (soms).

Miocic valt geblesseerd uit 2 weken voor het gevecht en zijn volgende gevecht is een co main event spot tijdens UFC 195 tegen Arlovski. Ik zie dit meer als een beloning en ik denk toch echt dat het waar is dat de de UFC bepaalde vechters niet als champ wilt op een of andere manier. Ik bedoel maar van wie is er werkelijk nou fan van Ben Rothwell? Hij sloeg Overeem KO, maar maakt Overeem nu een mooie comeback tegen Dos Santos dan is hij zeker hoger in de "rangorde" voor een titleshot.

Ook Ryan Bader zijn coach maakte een opmerking dat de UFC Bader misschien wel niet als champ wilt hebben.
http://www.mmamania.com/2015/10/21/9585422/ufc-screws-ben-rothwell-books-stipe-miocic-vs-andrei-arlovski-ufc-195-co-main-event-mma

Ik snap wat je bedoelt maar er zit wat mij betreft een grote maar aan dit verhaal: De kans dat Rothwell kampioen wordt is enorm klein en daar zal de UFC toch niet te veel tactiek op loslaten lijkt me.
En neem ze het eens kwalijk, als ik de promoter was zou ik ook mijn voorkeuren hebben. En als je blijft winnen dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel.

viTRTor
22-10-2015, 09:53
Rothwell moet je toch niet nog een keer tegen Velasquez ofzo willen laten vechten? Zijn jullie vergeten wat er vorige keer gebeurde?

Kingbalotelli
22-10-2015, 23:04
Ik snap wat je bedoelt maar er zit wat mij betreft een grote maar aan dit verhaal: De kans dat Rothwell kampioen wordt is enorm klein en daar zal de UFC toch niet te veel tactiek op loslaten lijkt me.
En neem ze het eens kwalijk, als ik de promoter was zou ik ook mijn voorkeuren hebben. En als je blijft winnen dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel.

Ik ook zoals ik al zei wie is er nou fan van Rothwell of betaalt een ppv voor hem. 1% van het segment?

Maar had liever gezien dat ze het gevecht gewoon verschoven, want nu wordt Miocic eigenlijk gewoon beloond.