PDA

View Full Version : Ben Rothwell niet op UFC Dublin



Fasada
15-10-2015, 13:44
Helaas is het de UFC niet gelukt om een vervanger te vinden om tegen Ben Rothwell te vechten. Met maar 11 dagen was het al een lastig verhaal om een zwaargewicht te vinden. Hoewel Tyrone Spong, Matt Mitrione en Derek Brunson via twitter zich kandidaat hebben gesteld was het toch niet gelukt. Tyrone Spong staat onder contract van WSOF en Derek Brunson is een middleweight. Matt Mitrione heeft al een partij staan in januari tegen Travis Browne.

Daarnaast is het sowieso erg lastig om een vervanger te vinden voor een evenementen buiten Amerika. Veel vechters hebben een visum nodig en zo een proces alleen al kost veel tijd. Tel daar bij op dat zwaargewichten een divisie is die weinig vechters kent en je kon al raden dat het een moeilijke taak zou worden om zo een gat 11 dagen van te voren te vullen.

Rothwell kwam met de volgende reactie op het nieuws:

“Ik neem het Stipe niet kwalijk, ik heb ook vaak aan de andere kant gestaan. Deze dingen gebeuren nu eenmaal in onze sport. Ik hoop dat dingen voor een reden gebeuren en misschien staat er wel een grotere gevecht op mij te wachten. Mocht Alistair Overeem uitvallen dan zou ik graag tegen Junior dos Santos vechten. Ik was klaar en 100% om volgende week te knallen. Ik zal een traantje laten als ik strak in het publiek zit met zulke supporters. Ik hoop dan ook dat ik alsnog een kans krijg om in Ierland te vechten.”

Minotauro
15-10-2015, 14:02
Waardeloos. Misschien idee voor de UFC om op elke partij een vervanging toe te voegen, om dit te voorkomen? Zal mensen ook minder snel op het idee brengen om een partij te cancelen. Daarnaast weet degene die wel kan vechten wat hem te doen staat (mocht er iets gebeuren).

fifi23
15-10-2015, 17:41
In iedergeval een back up voor de twee hoofdpartijen dan lijkt me.

Minotauro
15-10-2015, 18:18
Is er een manier om een deel van me geld terug te krijgen? Wat een tyfuszooi. Cancelen en geen vervanging hebben geregeld. Echt een nog grotere schijtcard nu

viTRTor
15-10-2015, 19:00
Die card is echt bagger inderdaad. Het enige positieve is waarschijnlijk de sfeer en de hoofdpartij die Duffy gaat winnen.

Minotauro
16-10-2015, 00:07
Ja en Hoolahan! Heb ook twee kaarten voor de weigh in. Iemand in Dublin op 23 oktober?

Peete
16-10-2015, 03:40
Present. Maar wij skippen de weging. 3e keer ufc Dublin alweer. Maakt echt niks uit wie er vechten zolang er maar Ieren vechten. Was de eerste keer al gekkenhuis en de laaste keer met mcgreggor al helemaal. Je gaat big ben echt niet missen.

LightHeavyWeight
16-10-2015, 08:23
Met alle sporten is het een feest om in Ierland te zijn. Ik ben Rugby en Gaelic Football gaan waarderen sinds ik in Ierland ben geweest. Jammer dat het daar altijd van dat kutweer is anders was ik er gaan wonen.
Schitterend volk over het algemeen

Sato
16-10-2015, 10:53
Ik ben er in het verleden al geweest en ben blij dat ik deze card skip. Voor de gasten die wel gaan als je er toch naar toe gaat neem een kijkje bij Bakers, Copperface Jacks. Ik volg deze een keer vanaf de bank.

fww
16-10-2015, 11:25
wat me opvalt of misschien zit ik fout maar je hoort eigenlijk zelden tot nooit afzeggingen bij prelims etc..tis altijd mainevent of co main, wellicht komt dit niet in het nieuws of wat.

verder voor de mensen die gaan have fun..!

LightHeavyWeight
16-10-2015, 11:57
wat me opvalt of misschien zit ik fout maar je hoort eigenlijk zelden tot nooit afzeggingen bij prelims etc..tis altijd mainevent of co main, wellicht komt dit niet in het nieuws of wat.

verder voor de mensen die gaan have fun..!

Ik weet wel dat er ook daar afzeggingen zijn, Jimmy Hettes is een keer flauw gevallen vlak voor zijn partij maar daar werd nergens over bericht. Dus ik ga er vanuit dat dit vaker gebeurt.