PDA

View Full Version : Duffy - Poirier geannuleerd.



Wiebe
22-10-2015, 02:00
Duffy is tegen een stevige stoot aangelopen deze week en krijgt geen medische toestemming.

http://uk.ufc.com/news/UFC-Statement-on-Joe-Duffy

http://www.mmafighting.com/2015/10/21/9587844/gutted-joseph-duffy-apologizes-to-dustin-poirier-fans-for-withdrawing

K-1sunstarr
22-10-2015, 15:02
Mijn voorstel aan de UFC: Main Event altijd een reserve vechter gereed houden, voor ingeval een vechter geblesseerd raakt. Dan kan altijd de partij door gaan. Nu hebben wij Holohan vs Smolka als MAIN EVENT.Want dit gebeurd helaas de laatste tijd vaker! Wat denken jullie?

e-type
22-10-2015, 15:13
probleem is dan, lijkt me, dat die reserve z'n trainingskamp niet kan toespitsen op een bepaalde tegenstander. Dan loop je sowieso al een grotere kans op een loss. En de top 5 gaat zich niet als reserve laten opstellen, misschien de top 10 niet eens. Uitzonderingen daargelaten, maar niet elke gewichtsklasse heeft een Cowboy.

viTRTor
22-10-2015, 15:13
Denk dat het een slecht idee is. Wie zet je reserve? Gelijkwaardige vechter of minder. Dus die vechten sowieso niet of voorlopig niet als ze niet hoeven in te vallen, dat is ook zonde. Die gasten moeten pieken, afvallen, trainingskampen en sparringspartners betalen. Dit is allemaal voor niks als je niet hoeft te vechten. Ook heeft het naar mijn idee niet zoveel zin om de partij dan maar twee weken op te schuiven want daar is je trainingskamp niet op gebouwd. Ook is het lastig voorbereiden omdat je nooit weet tegen wie je staat. Sta je tegen je medereserve te vechten? Of tegen vechter A of B die in eerste instantie al zou vechten.

Denk dat je hier weinig mensen enthousiast voor maakt eigenlijk...

fww
22-10-2015, 16:34
krijgen mensen wel een vergoeding?? want je gaat niet naar dublin voor de hooligan tegen smolka

Minotauro
23-10-2015, 10:04
Mijn voorstel aan de UFC: Main Event altijd een reserve vechter gereed houden, voor ingeval een vechter geblesseerd raakt. Dan kan altijd de partij door gaan. Nu hebben wij Holohan vs Smolka als MAIN EVENT.Want dit gebeurd helaas de laatste tijd vaker! Wat denken jullie?


Wow, lees gewoon mijn eigen comment terug uit een ander topic

Minotauro
23-10-2015, 10:06
Dat vraag ik me ook af. Zit nu in Dublin voor een kut card. Ik wil zeker een deel van me geld terug, anders geef ik geen euro meer uit aan de UFC. Ben Dana White ook wel zat met zijn grote muil.

viTRTor
23-10-2015, 10:14
Volgens mij is het alles of niks terug. Als ik meneer White op zijn twitter berichten moet geloven. Zou gewoon gaan, is toch lachen man.

Tony
23-10-2015, 10:18
De 'minste' events blijken achteraf vaak vol met vuurwerk te zitten.
Juist de hoogdravende partijen lopen vaak uit op een anticlimax.

Minotauro
23-10-2015, 13:34
Dat is helemaal waar. Iemand nog tips om hier wat te doen mbt vechtsport? Winkels? Gyms? Bars? Ik wil eigenlijk best een training hier meepakken, maar heb geen idee waar.

fww
23-10-2015, 14:14
gym van connor??

carlo1
23-10-2015, 17:25
Bij vrijwel iedere kroeg of kebabzaak in temple bar staat wel een breede Poolse portier. Ik zou hen vragen waar je dit weekend zou kunnen trainen enz

viTRTor
23-10-2015, 21:28
mcgregor traint bij sbg gym, net buiten het centrum. Best cool om te kijken of even te trainen

hankmoody
25-10-2015, 07:01
Joe Rogan heeft het er vaak over dat er meer gewichtsklasse in de UFC moeten komen. In mijn ogen geen slecht idee. Het verminderd dat gedoe met weight cutte, makkelijker en meer zogenaamde superfights en heeft geen ruimte voor meer vechters waardoor de sport groter wordt. Wat weer een oplossing kan zijn van het annuleringsprobleem. Als er in de UFC nou meer vechters en meer mogelijk gevechten zijn, maar er niet perse ook alles achter elkaar gevochten wordt kan er makkelijker geschoven worden. Dus stel een gevecht is geannuleerd kan de vechter zo een card later met iemand anders knokken bijvoorbeeld. Er kan dan gewoon meer geschoven worden, daar komt het op neer.

Interessante gewichtsklasse kunnen zijn een tussen lhw en hw. Tussen mw, ww en lw kan er ook nog wel wat bijkomen. Er kan een open gewichtsklasse toevoegd worden, een superzwaargewichtsklasse en meer chicks laten vechten. Wat mij verder ook vet lijkt is een open gewichtklasse voor grappling only. Kunnen we bijvoorbeeld Daniel Cormier vs Chris Weidman zien zonder veel gedoe en is het alsnog interessant.