PDA

View Full Version : UFC Fight Night 76 | Results **Spoiler**



Kemal
25-10-2015, 08:46
Louis Smolka def. Paddy Holohan via submission (rear-naked choke) – Round 2, 4:09
Norman Parke def. Reza Madadi via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
Nicolas Dalby vs. Darren Till majority draw (29-28 Till, 28-28, 28-28)
Neil Seery def. Jon Delos Reyes via submission (guillotine choke) – Round 2, 4:12
Stevie Ray def. Mickael Lebout via unanimous decision (29-28, 30-27, 30-27)
Aisling Daly def. Ericka Almeida via unanimous decision (30-27, 29-27, 29-28)
Krzysztof Jotko def. Scott Askham via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Tom Breese def. Cathal Pendred via TKO (strikes) – Round 1, 4:37
Darren Elkins def. Robert Whiteford via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
Garreth McLellan def. Bubba Bush via TKO (strikes) – Round 3, 4:58

Kemal
25-10-2015, 08:49
UFC Fight Night 76 bonuses

Neil Seery, Tom Breese, Darren Till and Nicholas Dalby each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC Fight Night 76 event.

Till and Dalby earned the “Fight of the Night,” while Seery and Breese each won “Performance of the Night” honors.

To open up the main card, Dublin’s Seery (16-11 MMA, 3-2 UFC) got the crowd to erupt when he tapped out Jon Delos Reyes (8-5 MMA, 1-3 UFC) with a second-round guillotine choke. “Two Tap” went after the choke earlier in the fight, but couldn’t get it. But when Delos Reyes went after a big slam, Seery took advantage and latched on to the choke to get the tap.

On the preliminary card, Breese (9-0 MMA, 2-0 UFC) stunned the Irish crowd by taking out one of Dublin’s own, Conor McGregor teammate Cathal Pendred (17-4-1 MMA, 4-2 UFC), with a first-round TKO to remain unbeaten in his pro career.

Till (13-0-1 MMA, 1-0-1 UFC) and Dalby (14-0-1 MMA, 1-0-1 UFC) battled for 15 minutes in a fight that appeared to be going Till’s way after 10 minutes. But Dalby put on a major third-round rally, nearly finishing Till. And the two 10-8 rounds he got from judges in that third frame were enough to turn two would-be losing scorecards into 28-28 draws. (A third judge saw the fight 29-28 for Till.)

Jeru
25-10-2015, 08:57
Had even niet meegekregen dat dit op het open net van Fox was, dus alleen de laatste 3 partijen gezien. Daarvan waren Till - Dalby en Smolka - Holohan toch wel erg leuk om nog even mee te pikken!

LightHeavyWeight
25-10-2015, 09:38
Heb alleen Neil Seery vs. Jon Delos Reyes gezien toen ik langs zapte, daarna helaas in slaap gevallen.
Maar deze partij was Pardoel enthousiast over, ik vond het geen niveau eigenlijk. Wel mooie finish.

T15Boxing
25-10-2015, 13:30
Allemaal saai.

Pr00f
25-10-2015, 18:31
Die Smolka is wel een goeie vechter zeg

kendamac
26-10-2015, 10:45
Allemaal saai.

Als je paddy tegen smolla saai vond dan is mma niks voor jou.

YoMarK
26-10-2015, 11:25
Allemaal saai.
Heb alleen de main card gezien, en daar zat geen saaie partij bij.

Bromios
26-10-2015, 12:11
Ik vond ze allemaal wel leuk eigenlijk. geen bekende namen maar dat maakte niet uit.
Ik snap alleen niet dat al die ieren er net als McGregor uit moeten zien in de ring.

Normaal krijg je een t-shirtje van je club maar die Ieren krijgen een afspraak met de kapper, een plakbaard en een afspraak met een slechte tatoeëerder.

fww
26-10-2015, 12:48
smolka vond ik zeer knap winnen...constant kwam die onder druk uit en dan zo finishen..heerlijk..genoten

T15Boxing
26-10-2015, 13:55
Als je paddy tegen smolla saai vond dan is mma niks voor jou.

Als je zo'n "card" in elkaar zet ga ik niet eens de moeite nemen om het te bekijken, dus als er een paar partijen leuk worden is dat jammer.

e-type
26-10-2015, 14:21
Als je zo'n "card" in elkaar zet ga ik niet eens de moeite nemen om het te bekijken, dus als er een paar partijen leuk worden is dat jammer.Je hoeft gerust niet overal een mening over te hebben hoor. Als je het geeneens gezien hebt en dan toch roeptoeteren dat het saai was. Hier, wat huiswerk voor je: http://www.kopsgym.nl/forum/viewtopic.php?t=8307

Bromios
26-10-2015, 14:22
Als je zo'n "card" in elkaar zet ga ik niet eens de moeite nemen om het te bekijken, dus als er een paar partijen leuk worden is dat jammer.
Juist wel. Gewoon zonder vooroordeel of favoriet een beetje knokken kijken. En geknokt werd er. En gewoon op tv zonder gezeik met een stream met russisch commentaar. Marloes en Bob en Remco doen het top. Leo Oldenburger wil nog wel eens bijna onehundretendeeeeeetie roepen omdat hij zich in de sport vergist maar dat neem ik dan maar voor lief.

T15Boxing
26-10-2015, 15:47
Je hoeft gerust niet overal een mening over te hebben hoor. Als je het geeneens gezien hebt en dan toch roeptoeteren dat het saai was. Hier, wat huiswerk voor je: http://www.kopsgym.nl/forum/viewtopic.php?t=8307

Zo bouw je dus geen sterren op. Als je zo'n slappe (vrouwelijke) card gaat maken, zet dan tenminste EEN bekende topper erin. Dan gaan mensen als ik dus in tussentijd kijken naar de onbekende vechters totdat de main card begint. Niet iedereen is zo'n liefhebber die elke partij gaat kijken gewoon omdat.

Als UFC wil overleven dan moeten ze kappen met dit soort praktijken. Cards maken met 0 bekende namen is een goeie manier om je toekomst in de grond te boren, en jullie voorzien ze met genoeg boortjes.

fww
26-10-2015, 16:51
naja ze hadden toch best een leuke main staan alleen als die blessures hebben wat ken je daar tegen doen?

T15Boxing
26-10-2015, 17:01
Goed punt, maar ik zou zeggen ga rondbellen en vraag of er iemand binnen korte tijd wil vechten in het gala. Ik weet nog dat Anderson dat vrijwillig deed(Bonnar) om een partij te vervangen. Er zal echt wel een grote naam zijn die dat wil, vechters krijgen al zo weinig betaald omdat ze haast geen partijen krijgen.

Briant
26-10-2015, 17:32
Ik vond het wel relaxed om het op de Nederlandse tv te kunnen volgen. De partijen die ik zag waren vermakelijk en de main event best wel goed. Ik zou er geen geld voor hebben neergelegd, maar ach...

Minotauro
26-10-2015, 18:11
Jezus... T15, jij hebt echt alleen verstand van boksen en zelfs over die passie van je twijfel ik. Ik was er bij en het was echt een topevenement. Geweldige sfeer, leuke partijen (vooral de partij van Nicolas Dalby). Tuurlijk is het jammer dat de twee hoofdpartijen werden gecanceled, maar alsnog was het top. Smolka vs Holohan was ook een leuke partij.

Heb nog meet en greet gefixt met Arlovski, Rothwell en MacDonald. Maat van me uit Amerika zijn pin pas werd ingeslikt door de ATM. Hij is de neef van Stipe Miocic en had al eens met Rothwell gesproken. Omdat hij alleen dollars bij zich had en zijn pinpas kwijt was, vroeg hij bij de meet en greet of Rothwell kon wisselen en deed dit gelijk. Op twitter bedankte hij Rothwell nogmaals en Rothwell voegde de tweet toe aan zijn favorieten haha. Mooie vent die Rothwell!

Minotauro
26-10-2015, 18:15
Werd door iemand geintje gemaakt dat ik op Lawler leek bij de pre party en die neef van Miocic zei dat ik het broertje van was. Woord verspreidde zich onmiddelijk en ben denk ik met 35-40 mensen op de foto geweest en gratis biertjes gekregen

T15Boxing
26-10-2015, 18:39
Bedankt voor je samenvatting Minotauro. Letterlijk iedereen hier zat te wachten op je persoonlijke ervaringen.

king
26-10-2015, 19:02
Als je paddy tegen smolla saai vond dan is mma niks voor jou.

inderdaad, mooie partij. Zuur voor paddy! Hij moest winnen voor eigen publiek...

YoMarK
26-10-2015, 19:17
Bedankt voor je samenvatting Minotauro. Letterlijk iedereen hier zat te wachten op je persoonlijke ervaringen.
Stuk interessanter dan "ik heb het niet gekeken, maar roep toch even dat het allemaal saai is, zodat ik de aandacht die ik tijdens m'n opvoeding had moeten krijgen dan maar op een internetforum krijg".
Get a life man...

T15Boxing
26-10-2015, 19:38
Vond je dat interessant ja? Minotauro vertel beste Mark ook even wat je die dag hebt gegeten, wat je kleding stijl was en of je van voren naar achter of andersom heb geveegd met toilet papier.

ChingChong
26-10-2015, 19:57
Bedankt voor je samenvatting Minotauro. Letterlijk iedereen hier zat te wachten op je persoonlijke ervaringen.

Wat is jouw probleem. Hij kan toch gewoon vertellen hoe hij het evenementen persoonlijk en op locatie heeft ervaren? Is toch mooi dat hij dat deelt. Dan krijgen we er enigsinds ook een beeld bij naast hetgene wat we op tv zien.

viTRTor
26-10-2015, 20:07
Bedankt voor je samenvatting Minotauro. Letterlijk iedereen hier zat te wachten op je persoonlijke ervaringen.

Beter dan dat negatieve gezeik van jou in elk topic.

T15Boxing
26-10-2015, 20:26
Er zijn nou eenmaal negatieve zaken gaande in het vechtsport. Als je alles liever negeert zodat je snachts beter kunt slapen dan ga je je gang maar knul.

viTRTor
26-10-2015, 20:29
Er zijn nou eenmaal negatieve zaken gaande in het vechtsport. Als je alles liever negeert zodat je snachts beter kunt slapen dan ga je je gang maar knul.
Dat houdt niet in dat je iemand anders, die het wel beviel zo hoeft aan te vallen. Denk dat 99 procent van de mensen dat leuker vindt om te lezen dan jouw reden om niet te kijken. Als jij namelijk niet reageert mist het topic niks, want je zegt niks nuttigs.

Denk dat we ook weer door moeten gaan over het evenement.

T15Boxing
26-10-2015, 20:39
Wat handig dat je toch even vergeet dat die iemand mij eerst aanviel. Ik gaf aan dat dit een complete schijt gala was en wou het daarbij laten, als je me negeert dan was het daar ook gebleven maar jullie willen erover doorgaan, zodra ik dat ook doe ben ik blijkbaar degene die niet kan ophouden.

Laten we het idd kappen. Volgende UFC fight night ziet er echt spannend uit weer, kijk eens naar deze matchups:
mainevent: Mark Robinson vs Jake Richardson
co-mainevent: Sarah Washington vs Jesse johnson
prelims: Hank Derekson vs Josh Alexander

Wie? Precies. Good luck UFC.

Minotauro
26-10-2015, 20:45
Hhaha die t15. Ik ga er niet eens meer op in, maar adviseer je wel om zoiets keer mee te maken ipv zonder te kijken een mening te geven. Je klinkt echt als een successupporter of iemand die alleen Nederlands elftal kijkt tijdens het WK of EK. Trouwens t15, speciaal voor jou, ik heb me daar twee mooie vrouwen ontmoet. Niet normaal. Eentje niveau octagon girl hahaha

Minotauro
26-10-2015, 20:47
Wees blij man. Je hebt geen idee hoe mma in de uk en ierland leeft. Cage warriors, bamma, bellator, alles kijken ze daar en er zijn fans die echt iedereen kennen. Het is puur dat wij minder mma meekrijgen dan zij daar en jij nog minder dan wij hier op mixfight. Wacht lekker 30 jaar op de volgende partij van het niveau Mayweather Pacquiao en wordt dan alsnog teleurgesteld doordat het een pure kutpartij was.

viTRTor
26-10-2015, 20:49
Ze zijn gek als ze het niet doen. De shows verkopen, Belfort - Henderson is een zaad card maar de tent zit gewoon vol straks. Ze hebben zat mega cards die eraan komen. UFC 193 is niet slecht, 194 is de beste in jaren, we krijgen Brown - Gastelum, de card van Mendes - Edgar is cool en geeft spektakel. We krijgen Dos Anjos - Cerrone, Diaz, Overeem, JDS, Germaine en Tate op 1 card en in januari krijgen we UFC 195 met Lawler - Condit en een week later de card met Dillashaw en Cruz. Ik ben de laatste die zal roepen dat ze een constant niveau qua cards aanhouden maar dat kan ook niet met zo veel evenementen.

Minotauro
27-10-2015, 22:46
Iemand enig idee waar ik het hele event kan downloaden? Wil het graag nog keer volledig terug zien, maar kan het nergens vinden :(

Minotauro
27-10-2015, 23:48
Heb hem al

Klassikl
28-10-2015, 00:08
Iemand enig idee waar ik het hele event kan downloaden? Wil het graag nog keer volledig terug zien, maar kan het nergens vinden :(

Vind het direct op torrent sites. Anders wachten tot het op fight pass komt