PDA

View Full Version : Nieky Holzken: De Knock-Out Van Brabant (reality)



Wheelie
26-10-2015, 20:10
Vanaf dinsdag 27 oktober bij RTL 5 zie je Nieky Holzken in een eigen realityserie. De 31-jarige Nieky ‘The Natural’ Holzken is viervoudig wereldkampioen kickboksen in het weltergewicht (-77 kilo). Op het gebied van kickboksen heeft Nieky alles behaald wat hij wilde behalen en daarom is het nu tijd om zijn grote droom waar te maken: wereldkampioen boksen worden.

https://images.rtl.nl/Image/b1904b6d-55d5-4801-af52-77c07086120b?width=1024&height=576&mode=cropscale


De overstap blijkt moeilijk, want van de sterrenstatus die Nieky als kickbokser geniet, blijft in de reguliere bokswereld weinig over. Hier begint hij gewoon onderaan de ladder en dat zorgt voor een behoorlijk contrast. Nieky staat de ene keer in een spectaculaire arena in Las Vegas met een paar duizend fans terwijl hij een paar weken later een bokspartij heeft in een zweterig zaaltje achteraf voor honderd man publiek.


Hoe druk zijn bestaan ook is, Nieky kan altijd rekenen op de onvoorwaardelijke steun van zijn familie. Zijn vrouw Nathellie, negenjarige zoon Geraldo en vierjarige dochter Willisha zijn het allerbelangrijkste in zijn leven. Schoonvader en coach Sjef wijkt op sportgebied niet van Nieky’s zijde. Het is zijn sportschool waar Nieky uur aan uur traint voor zijn belangrijkste wedstrijden. Sjef heeft drie dochters en Nieky is als een zoon voor hem. Ook Nieky’s vader en zus, opa en oma en schoonmoeder Wilma zijn altijd in de buurt. Nieky heeft er alles voor over om door te breken als professioneel bokser, ook al moeten hij en zijn gezin daarvoor naar Amerika emigreren. Zolang dit nog een droom is, wordt er binnen de familie niet over gesproken. Want kan deze hechte familie wel zonder elkaar?

Nieky Holzken: De Knock-Out Van Brabant, vanaf dinsdag 27 oktober, tussen 21.30 uur en 22.30 uur bij RTL 5.

Kemal
27-10-2015, 06:38
Echt tof !

Tony
27-10-2015, 09:41
Ik ga er eens lekker voor zitten. Hoop dat het een leuke serie wordt, en niet helemaal verneukt met scripted scenes vol 'gemaakt' drama... (wat dat willen producers maar al te graag).

pronk
27-10-2015, 12:23
Sympathieke gozer Nieky, zet het kick(boksen) in positief daglicht.
Ik hoop dat ze ondertiteling hebben voor Sjef, want ik versta hem soms echt niet :)

MB667
28-10-2015, 09:03
was heel leuk!

bryan
28-10-2015, 12:42
Laat ik eerst zeggen dat mij het een super leuke familie lijkt, vol met aardige mensen. Maar dit is de nagel in de doodskist voor vechtsport Nederland. Hoe kan je dit nu serieus nemen ?? Aan de aardappelen 3 dagen voor je wedstrijd, een tegenstander die een bord shoarma weg tikt voor de wedstrijd en bij de eerste beste kans gaat liggen. Het is allemaal zo amateuristisch en dat vind ik zo zonde...

Fasada
28-10-2015, 12:53
Laat ik eerst zeggen dat mij het een super leuke familie lijkt, vol met aardige mensen. Maar dit is de nagel in de doodskist voor vechtsport Nederland. Hoe kan je dit nu serieus nemen ?? Aan de aardappelen 3 dagen voor je wedstrijd, een tegenstander die een bord shoarma weg tikt voor de wedstrijd en bij de eerste beste kans gaat liggen. Het is allemaal zo amateuristisch en dat vind ik zo zonde...

Als ik mij niet vergis zag ik dat de volgende aflevering gaat over zijn wereldtitel in Las Vegas, is toch wat anders als z'n 6e partij in het boksen. Het is gewoon de realiteit dat wanneer je onderaan moet beginnen in het boksen je op dit soort evenementen vecht.

Zelf had ik liever een docu gezien die wat 'serieuzer' was maar dit is de televisie die mensen willen zien. Het lijkt erg op de Roy Donders, Van der Meijden, Barbi TV, dat is wat kijkcijfers genereert en Holzken real life soap valt daar ook onder. Dat is gewoon de TV van deze tijd. Niet echt mijn ding maar omdat het om Holzken gaat neem ik wel de moeite om het te kijken. Het is een bijzondere familie en dat levert gewoon hele leuke TV op...

Ik vond het vermakelijk, keek het met vrouwtje op de bank en die kon het ook makkelijk weg kijken, als echte fan van de sport zou je misschien andere dingen willen zien maar dit gemaakt voor de mainstream publiek dus speelt de dynamiek van z'n familie een belangrijkere rol dan z'n sport denk ik. Althans daar leek het wel op in de eerste aflevering.

Ga het zeker nog wel blijven volgen dus ben benieuwd wat er komen gaat.

M3
28-10-2015, 14:10
Als ik mij niet vergis zag ik dat de volgende aflevering gaat over zijn wereldtitel in Las Vegas, is toch wat anders als z'n 6e partij in het boksen. Het is gewoon de realiteit dat wanneer je onderaan moet beginnen in het boksen je op dit soort evenementen vecht.

Zelf had ik liever een docu gezien die wat 'serieuzer' was maar dit is de televisie die mensen willen zien. Het lijkt erg op de Roy Donders, Van der Meijden, Barbi TV, dat is wat kijkcijfers genereert en Holzken real life soap valt daar ook onder. Dat is gewoon de TV van deze tijd. Niet echt mijn ding maar omdat het om Holzken gaat neem ik wel de moeite om het te kijken. Het is een bijzondere familie en dat levert gewoon hele leuke TV op...

Ik vond het vermakelijk, keek het met vrouwtje op de bank en die kon het ook makkelijk weg kijken, als echte fan van de sport zou je misschien andere dingen willen zien maar dit gemaakt voor de mainstream publiek dus speelt de dynamiek van z'n familie een belangrijkere rol dan z'n sport denk ik. Althans daar leek het wel op in de eerste aflevering.

Ga het zeker nog wel blijven volgen dus ben benieuwd wat er komen gaat.
Het was idd vermakelijk, voor de echte kenners is het misschien teveel soap gehalte, maar dat is ook niet de doelgroep die zij voor ogen hebben denk ik. Onze wereld wordt lig positief belicht, en het is mooi om te zien hoe zij met elkaar samenleven, echte familie. Ik was alleen een beetje verbaast over al het eten, redelijk veel koffie, wit brood met kaas, worst etc....Maar goed, hij kan het blijkbaar hebben want het is een topper!

viTRTor
28-10-2015, 18:12
Best grappig om te zien. Het is ook wel te zien dat het grote geld niet meer in het kickboksen zit. 3 voudig wereldkampioen en nog in een rijtjeshuis wonen zegt wel wat. Al is het misschien ook wel deel van het succes.

e-type
28-10-2015, 20:02
Als ik mij niet vergis zag ik dat de volgende aflevering gaat over zijn wereldtitel in Las Vegas, is toch wat anders als z'n 6e partij in het boksen. Het is gewoon de realiteit dat wanneer je onderaan moet beginnen in het boksen je op dit soort evenementen vecht. Zelf had ik liever een docu gezien die wat 'serieuzer' was maar dit is de televisie die mensen willen zien. Het lijkt erg op de Roy Donders, Van der Meijden, Barbi TV, dat is wat kijkcijfers genereert en Holzken real life soap valt daar ook onder. Dat is gewoon de TV van deze tijd. Niet echt mijn ding maar omdat het om Holzken gaat neem ik wel de moeite om het te kijken. Het is een bijzondere familie en dat levert gewoon hele leuke TV op...Ik vond het vermakelijk, keek het met vrouwtje op de bank en die kon het ook makkelijk weg kijken, als echte fan van de sport zou je misschien andere dingen willen zien maar dit gemaakt voor de mainstream publiek dus speelt de dynamiek van z'n familie een belangrijkere rol dan z'n sport denk ik. Althans daar leek het wel op in de eerste aflevering.Ga het zeker nog wel blijven volgen dus ben benieuwd wat er komen gaat.Vond het ook wel leuk hoor. Het is inderdaad niet vergelijkbaar met The Reem, maar wel heel toegankelijk voor mensen van buiten de sport en laat mooi zien dat niet alle kickboksers Badr Hari's zijn.

blade
28-10-2015, 22:29
https://media.giphy.com/media/12YqWQpQ1HAPy8/giphy.gif zo zat ik voor de tv ik vond het niks maar goed hou ook niet van dat soort programma's

Fightfan
29-10-2015, 22:40
Geweldige aflevering. Ik hoop dat Nieky de kansen krijgt om steeds betere tegenstanders krijgt.
Die Sjef is hilarisch, prachtig hoe hij reageert en zich inzet voor Nieky.

Willem033
30-10-2015, 01:46
Best grappig om te zien. Het is ook wel te zien dat het grote geld niet meer in het kickboksen zit. 3 voudig wereldkampioen en nog in een rijtjeshuis wonen zegt wel wat. Al is het misschien ook wel deel van het succes.

Weet niet of zijn vermogen een rol speelt in het feit dat hij in een rijtjeshuis woont.
Denk dat hij daar een fijn plekje heeft met alle familie om zich heen op loopafstand.

uutje
30-10-2015, 08:40
Wat maakt t uit hoe je woont?mijn vrouw en ik wonen idd veel mooier en beter,en is een koophuis,bij nieky zelfs huur,alleen wij rijden een oude golf uit 1985,die bijna uitelkaar valt,en kijk zijn mercedes eens?

uutje
30-10-2015, 08:43
en idd tis echt fijn zulke mensen om je heen te hebben,mijn vrouw dr kant tzelfde,keek net ofdat het mijn schoonfamilie was.

viTRTor
30-10-2015, 08:44
Zegt ook niet zoveel, en wat willem zegt klopt, lekker met de familie om hem heen. Het zal ook wel een echte nuchtere brabander zijn haha

uutje
30-10-2015, 08:51
idd,mijn schoonfamilie zijn ook reizigers,en wonen ook daar in de buurt en ook hier,zo moet t ook eigenlijk bij iedereen,alleen de meeste zijn met hun eigen levens bezig,bij nieky en mijn vrouw,leven ze gelukkig nog voorelkaar,echt mooi om te zien.En zag iets staan dat sjef zoveel werk doet voor nieky,tuurlijk,alleen vergeet ff mekky benazouzz ff niet,verkeerd gespeld,maar bedoel siam gym,die schoot ook ff door t beeld.

Kemal
30-10-2015, 08:55
Ik vond het erg leuk om te kijken, ben nu al benieuwd naar de volgende aflevering!

Wheelie
30-10-2015, 13:03
https://www.youtube.com/watch?v=vDpLl5xLbeY

lopez86
30-10-2015, 17:52
Echt kostelijk vermaak dit, geweldig :lol:
En als je het met een korrel zout neemt, zie je al snel dat het helemaal niet zo'n verkeerde lui zijn.

Atila
31-10-2015, 02:08
Ik sta daar wel in beeld, maar it wasn't me. Darn kids ;)

dietrik
31-10-2015, 11:32
hehe ik heb me kapot gelachen... beetje lopen flirten met die kutwijven!

Stannos
31-10-2015, 12:43
haha Sjef is een held!
En die gozer dan.. wat wil je eten? doe mij maar döner 1 dag voor de wedstrijd :lol:

Kemal
31-10-2015, 19:44
hehe ik heb me kapot gelachen... beetje lopen flirten met die kutwijven!

Des ons mam jonguh :lol:

my2cents
03-11-2015, 22:24
Ik zit het nu weer te kijken en die Sjef lijkt mij een goede trainer en een prima vent, maar echt professioneel is het natuurlijk niet als je niet eens 1 internationale taal zoals bijvoorbeeld Engels spreekt. Waarom ze geen manager, al dan niet parttime, inschakelen is mij echt een raadsel. Een goede manager verdient zich makkelijk terug lijkt mij.

Willem033
03-11-2015, 22:54
Dat Sjef weinig talen spreekt maakt hem waarschijnlijk weinig uit, als ze hem maar betalen 😂

my2cents
03-11-2015, 23:10
Dat Sjef weinig talen spreekt maakt hem waarschijnlijk weinig uit, als ze hem maar betalen 😂

Denk dat iedereen een stuk meer kan verdienen met de juiste manager met een goed netwerk.. Ook ons Sjefke dus ;)

Willem033
03-11-2015, 23:18
Ik snap heel goed wat je bedoell.
Maar dit is toch prachtig om te zien hoe Sjef het allemaal doet.
Ik heb de uitzending van vanavond niet gezien, ben net thuis, ga t zo zeker even kijken.
Maar eerst even de samenvatting van Real madrid - PSG.

viTRTor
03-11-2015, 23:22
Het doet me steeds meer denken aan de pfaffs. Die kinderen worden trouwens lekker volgeduwd met snoep, dat worden zeker geen topsporters haha

M3
05-11-2015, 17:21
Sjef lijkt mij iemand die alles voor elkaar krijgt, of hij nu alleen nederlands praat of niet, ze begrijpen hem enigszins!