PDA

View Full Version : Jose Aldo training for UFC 194



Wheelie
02-11-2015, 14:27
https://www.youtube.com/watch?v=PM9HZ8FW-2U&app=desktop

fifi23
02-11-2015, 15:23
Aldol???

Nice :-)

viTRTor
02-11-2015, 19:12
Ben wel benieuwd hoe Mcgregor die trappen op gaat vangen... Ik geloof niet dat hij dan nog lekker blijft praten in de kooi...

hankmoody
02-11-2015, 20:26
Ben wel benieuwd hoe Mcgregor die trappen op gaat vangen... Ik geloof niet dat hij dan nog lekker blijft praten in de kooi...

Ik ben benieuwd wat Jose uberhaupt gaat uitdelen. Hij had aardig wat moeite bij Chad door te komen en Conor is een veel betere bokser.

viTRTor
02-11-2015, 20:31
Die worstelaars trekken je naar de grond als je te dichtbij komt, denk dat Aldo wel bekwaam genoeg is dicht bij Mcgregor te komen.

hankmoody
02-11-2015, 22:14
Conor had dezelfde nadelen tegen Chad en hij richtte een hoop meer schade aan. Ik denk dat Conor gewoon beter is staand en hij slaat een stuk harder. Chad vs Aldo was een beetje lachen en sparren, maar volgensmij had Chad in de eerste ronde tegen Conor al spijt dat ie het gevecht aannam.

viTRTor
02-11-2015, 22:52
Conor beter staand dan Aldo? Waar baseer je dat op? Conor werd goed geraakt door serieus al zijn tegenstanders. Hij heeft een goede kin maar dat maakt je toch niet beter in een deel van het spelletje? Daarbij, meer schade? Misschien moet je even zonder geluid kijken, Mendes won ronde 1 en 2 tot hij inderdaad KO geslagen werd, dat liet Aldo niet gebeuren. Als je het dan toch over die boeg wil gooien verloor Mendes van Aldo met een knock out in de eerste ronde waarin hij geen moment in de problemen kwam.

Tuurlijk slaat Mcgregor keihard maar dat is naar mijn bescheiden inzien zijn enige voorsprong op Jose Aldo die beter is in BJJ, worstelen, trappen, explosiever is en bovenal nooit in de problemen komt.

Djani
03-11-2015, 10:14
Conor beter staand dan Aldo? Waar baseer je dat op? Conor werd goed geraakt door serieus al zijn tegenstanders. Hij heeft een goede kin maar dat maakt je toch niet beter in een deel van het spelletje? Daarbij, meer schade? Misschien moet je even zonder geluid kijken, Mendes won ronde 1 en 2 tot hij inderdaad KO geslagen werd, dat liet Aldo niet gebeuren. Als je het dan toch over die boeg wil gooien verloor Mendes van Aldo met een knock out in de eerste ronde waarin hij geen moment in de problemen kwam.

Tuurlijk slaat Mcgregor keihard maar dat is naar mijn bescheiden inzien zijn enige voorsprong op Jose Aldo die beter is in BJJ, worstelen, trappen, explosiever is en bovenal nooit in de problemen komt.

Aldo heeft een carriere opgebouwd door het verslaan van worstelaars met veelal matige stand up skills. Mark Hominick was bijv. een technische kickbokser en daar had hij het erg zwaar mee. Ook zag je tegen Ricardo Lamas hoeveel moeite hij had (net als Anderson Silva) om zelf openingen te vinden als hij niet de gelegenheid krijgt om te counteren. Hier baseer ik mijn conclusie op dat McGregor's stand up skills beter zijn dan die van Aldo. Maar dit zijn slechts wat details die je eruit kan pikken, als je gewoon met een scherp oog naar de wedstrijden van beiden kijkt en ziet hoe beiden counteren, combinaties aan elkaar rijgen, precision punching, ring generalship etc. Ik kan niet anders dan concluderen dat McGregor's techniek een stuk meer verfijnd is. En aangezien beiden voornamelijk stand up vechten zou ik ook all in op McGregor gaan.

viTRTor
03-11-2015, 10:28
Aldo is geen moment in gevaar geweest tegen Lamas. Kijk daarbij ook even naar de tegenstanders van beide heren. Makkelijker domineren tegen Poirier en Siver dan tegen Franky Edgar en Mendes. Want ja, Mendes stond gewoon voor tegen Mcgregor.

Hoe doet Mcgregor het trouwens tegen boven gemiddelde kickboksers dan?