PDA

View Full Version : MMA Vechters slaan handen samen.



Mr.Geven
03-11-2015, 14:44
Hubert Geven, Pieter Buist , Erdi Karatas , Michel Landvreugt , Christopher Martha , Andy Ristie , Paulo Boer , Rida Zaghdoudi , Sadiq Mesrine en Gino Kroes! Wij slaan onze handen samen en willen het mma niveau in Nederland naar een hoger level brengen! Wij komen elke vrijdag ochtend samen om samen te trainen/sparren! Wil jij hier ook aan deelnemen. Stuur dan een facebook berichtje met je mma record naar Hubert Geven en misschien zien wij jou vrijdag! OSU

Fasada
03-11-2015, 15:56
Goed initiatief! Mag bekend gemaakt worden waar het vrijdag wordt gehouden en verder zou het helemaal mooi zijn als gevestigde namen als Mousasi, Stringer, Siyar, Marloes Coenen ect zich ook zouden mengen in dit gezelschap.

Tijd om inderdaad de handen in één te slaan want het M.M.A. in Nederland is de laatste jaren helaas achter uit gegaan, doel meer op de aantal evenementen want dat er talent is geloof ik nog steeds in...

Kemal
03-11-2015, 18:20
Mooi dit! Succes Hubert

Mr.Geven
03-11-2015, 21:07
Goed initiatief! Mag bekend gemaakt worden waar het vrijdag wordt gehouden en verder zou het helemaal mooi zijn als gevestigde namen als Mousasi, Stringer, Siyar, Marloes Coenen ect zich ook zouden mengen in dit gezelschap.

Tijd om inderdaad de handen in één te slaan want het M.M.A. in Nederland is de laatste jaren helaas achter uit gegaan, doel meer op de aantal evenementen want dat er talent is geloof ik nog steeds in...


Het zou inderdaad mooi zijn als de Nederlandse top er bij zou willen komen.
Ik heb nu voornamelijk het opkomende Nederlandse talend op gezocht mochten er meer vechters bij willen hier boven staat aangegeven hoe dat kan. we zoeken uitsluitend vechters tot 85 kilo. omdat de meeste van ons 70 tot 77 kilo vechten.
We maken niet bekend waar we trainen, niet omdat we geen mensen hebben willen kijken maar omdat we niet willen dat iedereen zomaar mee kan doen. Het is een besloten groep en we besluiten ook met elkaar wie er bij kan komen en wie niet.
wil je komen kijken kan je een prive berichtje sturen dat is geen probleem.
Mvg

Fasada
03-11-2015, 22:08
Top! Veel succes in ieder geval...

Kingbalotelli
03-11-2015, 23:20
Andy Ristie en MMA?
Of doet hij gewoon mee om de mma vechters wat extra's te bieden qua kickbocks?

Mr.Geven
04-11-2015, 00:21
Andy Ristie en MMA?
Of doet hij gewoon mee om de mma vechters wat extra's te bieden qua kickbocks?


Klopt andy doet al een tijdje aan mma, natuurlijk is zijn grondwerk niet op het niveau als van de andere jongens maar daar helpen we elkaar bij.
Andy helpt ons met het staande werk, wij helpen hem met het grond werk.
Samen maken we elkaar sterker.

Mr.Geven
04-11-2015, 00:25
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12191442_1040391132658576_6117691323688940008_n.jp g?oh=2098a952f2e8ef3f451b233d44a860f7&oe=56BC2CC8

Mr.Geven
04-11-2015, 00:25
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/11012425_1040391135991909_1377950546209101652_n.jp g?oh=3070a123b5cf524ca3a849e1d44f5aeb&oe=56CD049B&__gda__=1456051659_c076cefc9eb03e3aef71de5dc197175 e

Suplex
04-11-2015, 11:10
Goed initiatief en dat je het probeert maar heb een beetje t idee dat de lamme de blinde helpt qwa grondwerk Denk dat het toch wachten is op jongens als overeem en mousasi als die hun carrière beëindigen en zich gaan richten op het les geven het niveau enigszins omhoog gaat we lopen gewoon mijlen ver achter op de grond zeker tov Amerika maar je zag t in tuf22 dat onze jongens gewoon met 2 vingers in hun neus worden gesubt door mede Europeanen waar we ook ver op achter lopen
Het is gewoon wachten tot iemand zijn in het buitenland opgedane kennis hier in Nederland komt delen.
En dat je uitsluitend vechters wil hebben tot 85 kilo vind ik heel arrogant denk dat jullie alle hulp kunnen gebruiken om de grond skills te verbeteren kunnen gebruiken ongeacht zijn gewicht.

viTRTor
04-11-2015, 11:17
Denk je serieus dat ze nee zeggen als Stefan Struve of Alistair mee willen trainen? Je kan alleen veel wedstrijd gerichter trainen met jongens van je eigen gewicht, ik geef ze groot gelijk.

Mr.Geven
04-11-2015, 11:49
Goed initiatief en dat je het probeert maar heb een beetje t idee dat de lamme de blinde helpt qwa grondwerk Denk dat het toch wachten is op jongens als overeem en mousasi als die hun carrière beëindigen en zich gaan richten op het les geven het niveau enigszins omhoog gaat we lopen gewoon mijlen ver achter op de grond zeker tov Amerika maar je zag t in tuf22 dat onze jongens gewoon met 2 vingers in hun neus worden gesubt door mede Europeanen waar we ook ver op achter lopen
Het is gewoon wachten tot iemand zijn in het buitenland opgedane kennis hier in Nederland komt delen.
En dat je uitsluitend vechters wil hebben tot 85 kilo vind ik heel arrogant denk dat jullie alle hulp kunnen gebruiken om de grond skills te verbeteren kunnen gebruiken ongeacht zijn gewicht.

Ik ben bezig een groepje jongens te zoeken van mijn eigen gewicht, ze mogen iets zwaarder maar jongens van 20/30 kilo zwaarder vind ik gewoon te veel. Heeft niks met arrogantie te maken.
We trainen allemaal bij onze eigen gyms en nu komen we samen om onze kennis te delen.

Suplex
04-11-2015, 14:36
Ik ben bezig een groepje jongens te zoeken van mijn eigen gewicht, ze mogen iets zwaarder maar jongens van 20/30 kilo zwaarder vind ik gewoon te veel. Heeft niks met arrogantie te maken.
We trainen allemaal bij onze eigen gyms en nu komen we samen om onze kennis te delen.

ik snap wat je bedoelt en het niveau van sparrings partners zal een stuk hoger liggen voor jou tijdens deze trainingen en snap dat jij en de andere vechters daar baat bij hebben.
Ik snap alleen niet dat je bij voorbaat de zware jongens uitsluit terwijl dat juist de vechters zijn die internationaal successen hebben zonder in de 1e minuten al gelijk gesubt te worden door te zeggen dat ze niet zwaarder dan 85 kilo mogen zijn sluit je jongens als struve , overeem , mousasi , stringer en Staring uit terwijl dat juist de jongens zijn met internationale ervaring.
Het sparren met jou groep zal je zeker iets helpen maar het gat met de rest van de wereld zit hem in het grondwerk daar moet je op focussen.
Maar alles helpt en er moet een begin gemaakt worden het samenstellen van deze groep is een begin.

Mr.Geven
04-11-2015, 14:54
ik snap wat je bedoelt en het niveau van sparrings partners zal een stuk hoger liggen voor jou tijdens deze trainingen en snap dat jij en de andere vechters daar baat bij hebben.
Ik snap alleen niet dat je bij voorbaat de zware jongens uitsluit terwijl dat juist de vechters zijn die internationaal successen hebben zonder in de 1e minuten al gelijk gesubt te worden door te zeggen dat ze niet zwaarder dan 85 kilo mogen zijn sluit je jongens als struve , overeem , mousasi , stringer en Staring uit terwijl dat juist de jongens zijn met internationale ervaring.
Het sparren met jou groep zal je zeker iets helpen maar het gat met de rest van de wereld zit hem in het grondwerk daar moet je op focussen.
Maar alles helpt en er moet een begin gemaakt worden het samenstellen van deze groep is een begin.

Precies, we zijn in de beginfase.
Als het straks lekker loopt en we hebben een grote groep kunnen er altijd nog dingen veranderen.

Maar nu voor dit moment hebben we de grens getrokken bij 85 kilo.

Briant
04-11-2015, 17:19
In Nederland lopen genoeg mensen met kennis van het grondgevecht rond. Kwestie van die connectie maken. En tja als je van kickboxen overstapt naar mma, heb je nog wat te winnen op de grond en de takedown, en dat is vaak het geval in Nederland. Ken eigenlijk alleen Hans Stringer als Nederlandse vechter die van BJJ naar MMA is overgestapt. De rest komt allemaal van kickboxen of is zonder achtergrond MMA gaan trainen.

Verder goed initiatief mannen, talent moet elkaar opzoeken en elkaar beter maken. Iron sharpens iron.

beau01
04-11-2015, 18:00
Hier baal ik als nederlands promotor van!
Nu jullie allemaal samen gaan trainen, kan ik jullie niet meer tegen elkaar matchen met als gevolg dat er minder tegenstanders op onze nederlandse bodem voor jullie beschikbaar zijn.

viTRTor
04-11-2015, 18:08
Groot deel van die jongens vecht toch nauwelijks in nederland?

ChingChong
04-11-2015, 19:21
Staat dat ze technieken delen, niet dat ze wedstrijd trainingen doen samen. Ik hebbvaak genoeg bij amateur,pro, mma en kb gezien dat mensen die wel eens samen trainen tegenover elkaar staan in de ring.

Kemal
04-11-2015, 19:31
Zeg Hubert, laat je deze maand je snorretje trouwens weer staan :P ?

Mr.Geven
04-11-2015, 19:58
Hier baal ik als nederlands promotor van!
Nu jullie allemaal samen gaan trainen, kan ik jullie niet meer tegen elkaar matchen met als gevolg dat er minder tegenstanders op onze nederlandse bodem voor jullie beschikbaar zijn.

Hier hebben wij het als groep natuurlijk ook overgehad. Maar elke vechter blijft uit komen voor zijn eigen gym.
We helpen elkaar naar een hoger level, En blijven dus ook tegen elkaar vechten.


uit onverwachtehoek kwam een reactie van Alistair Overeem, hadden we nooit zo snel verwacht.
Maar als Alistair in Nederland is wil die ons komen helpen.

Hier zijn we heel blij mee en deze hulp kunnen we niet laten lopen.

Zoals ik al zij in andere berichten hebben we een grens getrokken tot 85 kilo. Wanneer dit gaat veranderen weten we nog niet.

lopez86
04-11-2015, 20:37
Hier hebben wij het als groep natuurlijk ook overgehad. Maar elke vechter blijft uit komen voor zijn eigen gym.
We helpen elkaar naar een hoger level, En blijven dus ook tegen elkaar vechten.


uit onverwachtehoek kwam een reactie van Alistair Overeem, hadden we nooit zo snel verwacht.
Maar als Alistair in Nederland is wil die ons komen helpen.

Hier zijn we heel blij mee en deze hulp kunnen we niet laten lopen.

Zoals ik al zij in andere berichten hebben we een grens getrokken tot 85 kilo. Wanneer dit gaat veranderen weten we nog niet.

Helemaal gelijk dat je een grens in gewicht trekt Hubert!
Suplex schijnt niet te beseffen dat sparren en trainen met jongens van eigen gewicht veel dichter bij een echte situatie komt dan dat je veel zwaardere of lichtere jongens toelaat.
Daar gaat het om.

Harun
05-11-2015, 00:44
Goed bezig mensen !

M3
05-11-2015, 12:05
goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?

Mr.Geven
05-11-2015, 12:34
goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?

Jazeker.

appelsap
05-11-2015, 13:09
goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?

Als ze rond de 85kg zijn wel.....

Goed initiatief. Dit gebeurd in Amerika regelmatig.

Wat betreft achterstand op de grond valt dat wel mee. Het probleem is de de tussenfase van de takedown/tdd en daarop volgende positie. Gebrek aan worstelervaring is een probleem voor Nederlanders, met name als je in een kooi vecht. Misschien Bert Kops/Kamran af en toe een uurtje laten komen om een paar technieken voor te doen en die in de sparringsessies gebruiken.

Mr.Geven
05-11-2015, 13:22
Als ze rond de 85kg zijn wel.....

Goed initiatief. Dit gebeurd in Amerika regelmatig.

Wat betreft achterstand op de grond valt dat wel mee. Het probleem is de de tussenfase van de takedown/tdd en daarop volgende positie. Gebrek aan worstelervaring is een probleem voor Nederlanders, met name als je in een kooi vecht. Misschien Bert Kops/Kamran af en toe een uurtje laten komen om een paar technieken voor te doen en die in de sparringsessies gebruiken.

Na verloop van tijd gaan we ook proberen om afentoe goede trainers/vechters hier heen te halen. De hulp van Dion Staring en Alistair overeem staat nu al vast.

Ik train zelf sinds kort 2 dagen in de week bij kops en kan dit zeker een keer voorstellen aan hem!

Tips zijn altijd welkom.

e-type
05-11-2015, 15:38
Na verloop van tijd gaan we ook proberen om afentoe goede trainers/vechters hier heen te halen. De hulp van Dion Staring en Alistair overeem staat nu al vast.

Ik train zelf sinds kort 2 dagen in de week bij kops en kan dit zeker een keer voorstellen aan hem!

Tips zijn altijd welkom.

Goed initiatief hoor, maar raar dat je hier nu pas aan denkt.
Het is zo'n beetje alsof AJAX voetballers elkaar op vrijdagmiddag proberen voetballes te geven, zonder de hulp van bijvoorbeeld een Frank de Boer of een Dennis Bergkamp en zo proberen om met een eigen team de Champions League te winnen.
Je hebt nu mazzel dat Overeem en Staring aanbieden om te komen helpen. Maar zou je niet meer gestructureerd moeten gaan denken om écht NL naar de top te brengen?
Nogmaals, ik heb respect voor jullie initiatief, dus niet kwaad bedoeld of iets. Maar het lijkt me zo vrijblijvend.

Minotauro
05-11-2015, 17:21
Goed initiatief Hubert! Ik begrijp je standpunten mbt gewicht, bepaalde selectie en als eigen initiatief. Hoop dat het zijn vruchten af zal werpen.

Mr.Geven
05-11-2015, 17:52
Goed initiatief hoor, maar raar dat je hier nu pas aan denkt.
Het is zo'n beetje alsof AJAX voetballers elkaar op vrijdagmiddag proberen voetballes te geven, zonder de hulp van bijvoorbeeld een Frank de Boer of een Dennis Bergkamp en zo proberen om met een eigen team de Champions League te winnen.
Je hebt nu mazzel dat Overeem en Staring aanbieden om te komen helpen. Maar zou je niet meer gestructureerd moeten gaan denken om écht NL naar de top te brengen?
Nogmaals, ik heb respect voor jullie initiatief, dus niet kwaad bedoeld of iets. Maar het lijkt me zo vrijblijvend.

Bedankt dat je het een goed initiatief vind. en nee de Ajax voetballers komen niet samen. Ik probeer hier de Nederlandse top / het Nederlandse talent van het mma bij elkaar te krijgen. om samen te gaan sparren En technieken te delen. Ik ben heel blij dat overeem en staring ons willen komen helpen. Maar ik denk zelf ook dat deze jongens blij zijn dat de handen samen worden geslagen om het niveau omhoog te helpen. We zijn allemaal keihard aan het trainen bij onze eigen gyms er verandert helemaal niks we komen alleen 1 dag in de week samen om onze ervaringen te delen en we proberen elkaar en dus het Nederlandse niveau te laten groeien.

M3
05-11-2015, 18:17
Jazeker.

super, ik ga het meegeven.

viTRTor
05-11-2015, 19:13
Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.

blade
05-11-2015, 22:19
Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.

http://i28.tinypic.com/30hlv1y.jpg

Sato
06-11-2015, 10:08
Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.Hij heeft zich nu toch teruggetrokken omdat er geen serieuze tegenstanders meer zijn?Ik heb begrepen dat hij nu aangesteld is als trainer van Cain Velasquez en Fedor.Hij schijnt zelfs de legendarische trui van mr. Emelianenko te hebben gebreid.

Mr.Geven
09-11-2015, 14:09
http://www.epicmma.nl/2015/11/interview-toekomstige-nederlandse-mma.html?m=1

LightHeavyWeight
09-11-2015, 15:05
Wat ik altijd zo vreemd vind is dat mensen zich zo laten beperken tot de landsgrenzen om vervolgens te concluderen dat het wereldje wel erg klein is. Pak de grensstreek van Duitsland er ook gewoon bij en misschien wat jongens uit Vlaanderen.

EPIC MMA
09-11-2015, 16:04
:thup:

lopez86
10-11-2015, 02:43
Wat ik altijd zo vreemd vind is dat mensen zich zo laten beperken tot de landsgrenzen om vervolgens te concluderen dat het wereldje wel erg klein is. Pak de grensstreek van Duitsland er ook gewoon bij en misschien wat jongens uit Vlaanderen.

Laten beperken?
Niet iedereen is in staat en bereid om 600km totaal te rijden per training, laat staan betalen.
Ze hebben een begin gemaakt, daar gaat het om.

Tis weer behoorlijk te merken dat de beste stuurlui aan wal staan.

LightHeavyWeight
10-11-2015, 08:30
Laten beperken?
Niet iedereen is in staat en bereid om 600km totaal te rijden per training, laat staan betalen.
Ze hebben een begin gemaakt, daar gaat het om.

Tis weer behoorlijk te merken dat de beste stuurlui aan wal staan.

Hoe ver denk je dat het is van pak em beet Utrecht naar Antwerpen? Het is een veralgemeniseerde opmerking die een positieve bijdrage moet leveren. Het is dus GEEN kritiek. Je zou ook kunnen zeggen: ''misschien een idee als dit zo goed op de rit is''. Of ''geen goed idee want bla bla bla''.
En over die stuurlui, jij hebt misschien meer verstand van een armbar maar ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik meer verstand en ervaring heb qua organisatie en planning. Dus doe niet zo negatief en zuur maar gewoon, tja gewoon normaal.

Mr.Geven
10-11-2015, 11:43
ik ben bezig met jongens uit belgie die zo nu en dan willen komen trainen. Ook heeft de eerste dame zich al gemeld, melony geugjes wil ook graag mee doen. Krijg veel berichten van mensen die mee willen doen!
Naast alistair overeem en Dion staring wil ook stefan struve helpen als die terug in Nederland is! Ook Cesario di Domenico wil komen helpen! Hier zijn we heel blij mee. ook kickbokser Robbie Hageman wilt graag mee doen! Ik ben op dit moment ook in gesprek met ufc vechter piotr hallman.

Mr.Geven
20-11-2015, 13:40
We hebben net onze 2e groeps training gehad. 9 rondes van 5 minuten en 1 ronde van 10 minuten en dan na elke minuut wisselen van partner.
Helaas was het een kleine groep maar de training was top!!
Top worstelaar Godsha papaswili komt ons helpen met ons worstel werk. Ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen hier maar in deze link vind je de foto! https://m.facebook.com/profile.php?id=983488665015490

M3
20-11-2015, 15:09
ik ben bezig met jongens uit belgie die zo nu en dan willen komen trainen. Ook heeft de eerste dame zich al gemeld, melony geugjes wil ook graag mee doen. Krijg veel berichten van mensen die mee willen doen!
Naast alistair overeem en Dion staring wil ook stefan struve helpen als die terug in Nederland is! Ook Cesario di Domenico wil komen helpen! Hier zijn we heel blij mee. ook kickbokser Robbie Hageman wilt graag mee doen! Ik ben op dit moment ook in gesprek met ufc vechter piotr hallman.
Super dat je zoveel medewerking krijgt, een andere dame zal zich volgende maand melden maar heeft reeds contact met Pieter gehad geloof ik.

Nogmaals goed initiatief!

Kemal
21-11-2015, 08:54
Hoe gaat het tot nu toe Hubert?

Mr.Geven
21-11-2015, 09:50
Hoe gaat het tot nu toe Hubert?

Het gaat heel goed.
Veel jongens geven aan dat ze binnenkort gaan komen als hun partijen zijn geweest. Helemaal nu Godsha papaswilli ons komt helpen met ons worstel werk, Kunnen we alleen maar van groeien. We sparren veel met elkaar. Het is alleen jammer dat het nog niet echt druk is maar we hebben pas 2 trainingen gehad. Vorige vrijdag kwam Oktay Karatas kijken en hij heeft ook aangegeven mee te willen komen doen.

Kemal
22-11-2015, 08:24
Goed bezig! :thup:

BJJCORE
26-11-2015, 17:03
Top leuk om te zien dat we er met zijn allen aan trekken om jongens wat verder te laten komen. Mochten jullie nog leuke technieken op onze Instagrampagina zien....gebruik ze !!! :thup: