PDA

View Full Version : Badr Hari met pensioen



knilles
06-11-2015, 11:37
Van onze Telesportredactie

Badr Hari zet een punt achter zijn vechtcarrière. De gevallen K1-fighter kondigde op het Marokkaanse radiostation RadioMars zijn pensioen aan. "Ik denk dat het tijd is om de ring te verlaten."

Hari gaat naar eigen zeggen niet over één nacht ijs. "Ik denk al 2 jaar aan stoppen." De Nederlandse Marokkaan, die de afgelopen jaren vooral in het nieuws was door mishandelingen, zegt meer tijd te willen doorbrengen met zijn gezin. Hari zal over een paar maanden zijn laatste boksgala vechten, dat plaats zal vinden in Marokko.
Het is niet de eerste keer dat Hari zegt te stoppen. In 2013, nadat hij in voorarrest had gezeten voor diverse mishandelingszaken, had hij al laten weten te willen stoppen. Enkele maanden later stond hij echter tegenover Zabit Zamedov, die hij versloeg.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/24707266/__Badr_Hari_met_pensioen__.html

viTRTor
06-11-2015, 11:53
Badr Hari zet zijn carriere als vechtsporter voort buiten de ring.

Anderson
06-11-2015, 12:27
Badr de kroeg,hotel,straat,club vechter

Rverm
06-11-2015, 13:09
Oftewel... welke promotor gaat het meest betalen om hem weer de ring in te krijgen... het bieden kan beginnen...

T15Boxing
06-11-2015, 14:00
Badr Hari zet zijn carriere als vechtsporter voort buiten de ring.

Hah. Grappig omdat het waar is.

my2cents
06-11-2015, 19:43
Binnen en buiten de ring alles gewonnen wat er te winnen viel:)

Daarnaast komt hij voor het juiste geld heus nog wel een keer opdraven, let maar op.

Briant
06-11-2015, 19:46
Sneue vent, kan een voorbeeld nemen aan Peter Aerts die voor een habbekrats workshops geeft. Niet omdat hij het geld nodig heeft maar omdat hij zo van de sport houdt. Opgeruimd staat netjes, binnenkort te bereiken via een justitieel nummer?

e-type
06-11-2015, 20:33
Binnen en buiten de ring alles gewonnen wat er te winnen viel:)Daarnaast komt hij voor het juiste geld heus nog wel een keer opdraven, let maar op.K1 GP

Kemal
07-11-2015, 07:28
Houdoe en bedankt!

T15Boxing
07-11-2015, 13:52
Wilders 2016!

lopez86
07-11-2015, 18:12
Doeiiii!!

largo0
07-11-2015, 20:18
Weer nare reacties wat kennelijk normaal is geworden op mf. Gasten die nooit een een ring hebben betreden. Ik zal het uitlichten zoals de wereld hem zit in het kickboxen.

Badr heeft het kickboxen ongelofelijk populair gemaakt zowel binnen als internationaal gezien. Ze hebben zelfs live wedstrijden van hem uitgezonden op de Nederlandse tv wat nog nooit eerder was gebeurd bij een andere kickboxer. Hij heeft ook het meeste geld verdient van alle kickboxers. Een KO ratio die indrukwekkend te noemen is.

Na het faillissement van de K-1 is er ook wat dood gegaan bij Badr, want K-1 was zijn podium van jongs af aan. Na dat is zijn niveau minder geworden en de motivatie ontbrak vaak.(Wat hij ook aangaf in zijn docu)

Love it or hate it, Badr Hari is een LEGEND in het Kickboxen die met trots voor Marokko uitkomt. Want daar zullen ze je niet haten en uitjoelen als je een x slecht hebt gevochten(A'dam arena vs Leko 1) of fouten maakt in je prive leven.

Meervoudig Nederlandse kampioen
1e K-1 Heavyweight Kampioen tot 100kg
2 maal K1 GP Finalist
Showtime World Champion
GFC World Champion

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/92/ea/82/92ea82baedd795cc9f777ab474808895.jpg

Pansier
07-11-2015, 20:34
Weer nare reacties wat kennelijk normaal is geworden op mf. Gasten die nooit een een ring hebben betreden. Ik zal het uitlichten zoals de wereld hem zit in het kickboxen.

Badr heeft het kickboxen ongelofelijk populair gemaakt zowel binnen als internationaal gezien. Ze hebben zelfs live wedstrijden van hem uitgezonden op de Nederlandse tv wat nog nooit eerder was gebeurd bij een andere kickboxer. Hij heeft ook het meeste geld verdient van alle kickboxers. Een KO ratio die indrukwekkend te noemen is.

Na het faillissement van de K-1 is er ook wat dood gegaan bij Badr, want K-1 was zijn podium van jongs af aan. Na dat is zijn niveau minder geworden en de motivatie ontbrak vaak.(Wat hij ook aangaf in zijn docu)

Love it or hate it, Badr Hari is een LEGEND in het Kickboxen die met trots voor Marokko uitkomt. Want daar zullen ze je niet haten en uitjoelen als je een x slecht hebt gevochten(A'dam arena vs Leko 1) of fouten maakt in je prive leven.

Meervoudig Nederlandse kampioen
1e K-1 Heavyweight Kampioen tot 100kg
2 maal K1 GP Finalist
Showtime World Champion
GFC World Champion

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/92/ea/82/92ea82baedd795cc9f777ab474808895.jpg

Ik vond Badr Hari een zeer mooie vechter om naar te kijken met een spectaculaire vechtstijl. Daarnaast vond ik het wel jammer dat hij zijn rust niet kon bewaren en zo bijv. Gerges en Bonjasky heeft nagetrapt. Maarja alles gebeurd met een reden. Hij heeft veel in het nieuws gestaan wegens zijn begane misdaden, maar zonder hem was Nieky Holzken nu denk ik niet op TV. Hij heeft inderdaad het kickboksen Nederland ingeholpen in de massamedia. Het is alleen een flinke kluif om zulke dingen goed te maken. Het kickboksen draagt door zulke activiteiten wel een negatieve naam.

largo0
07-11-2015, 21:08
Ik vond Badr Hari een zeer mooie vechter om naar te kijken met een spectaculaire vechtstijl. Daarnaast vond ik het wel jammer dat hij zijn rust niet kon bewaren en zo bijv. Gerges en Bonjasky heeft nagetrapt. Maarja alles gebeurd met een reden. Hij heeft veel in het nieuws gestaan wegens zijn begane misdaden, maar zonder hem was Nieky Holzken nu denk ik niet op TV. Hij heeft inderdaad het kickboksen Nederland ingeholpen in de massamedia. Het is alleen een flinke kluif om zulke dingen goed te maken. Het kickboksen draagt door zulke activiteiten wel een negatieve naam.

Elke vechtsportliefhebber vond dat jammer, wie gaat dat nou goed praten. Het waren twee top partijen die tot de laatste minuut beslist moest worden.

Oke, tuurlijk, maar we hebben een probleem in Nederland dat we de altijd generaliseren. Je kan het ook positief zien, vele vechters kregen daardoor een podium om het tegenovergestelde te laten zien. Bovendien had Kickboxen nooit een goed imago in Nederland. Door zijn succes en ook zijn relatie met Estelle is het kickboxen meer in de spotlights gekomen in Nederland.

We hoeven helemaal niks goed te maken. Als de media eens een keer goed het kickboxen belicht dan zouden er meer Nederlanders trots zijn op het feit dat wij als kleine landje ongelofelijke talenten hebben, die gewoon te weinig erkenning krijgen. Iedere sport heeft een badboy nodig want we zijn niet allemaal als die schaatser uit Friesland.

T15Boxing
07-11-2015, 21:23
Hij zal wel de grootste talentverspilling ooit in het kickboksen zijn. Zijn laatste moment van echte glorie was in 2012 tegen Saki. Daarna gaf hij op. leeftijd: 26.

Briant
07-11-2015, 22:42
Bad boy is leuk maar een veroordeeld crimineel doet de sport alleen maar slecht. Good riddance dus.

faysal
08-11-2015, 07:37
Weer nare reacties wat kennelijk normaal is geworden op mf. Gasten die nooit een een ring hebben betreden. Ik zal het uitlichten zoals de wereld hem zit in het kickboxen.

Badr heeft het kickboxen ongelofelijk populair gemaakt zowel binnen als internationaal gezien. Ze hebben zelfs live wedstrijden van hem uitgezonden op de Nederlandse tv wat nog nooit eerder was gebeurd bij een andere kickboxer. Hij heeft ook het meeste geld verdient van alle kickboxers. Een KO ratio die indrukwekkend te noemen is.

Na het faillissement van de K-1 is er ook wat dood gegaan bij Badr, want K-1 was zijn podium van jongs af aan. Na dat is zijn niveau minder geworden en de motivatie ontbrak vaak.(Wat hij ook aangaf in zijn docu)

Love it or hate it, Badr Hari is een LEGEND in het Kickboxen die met trots voor Marokko uitkomt. Want daar zullen ze je niet haten en uitjoelen als je een x slecht hebt gevochten(A'dam arena vs Leko 1) of fouten maakt in je prive leven.

Meervoudig Nederlandse kampioen
1e K-1 Heavyweight Kampioen tot 100kg
2 maal K1 GP Finalist
Showtime World Champion
GFC World Champion

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/92/ea/82/92ea82baedd795cc9f777ab474808895.jpg




helemaal mee eens maar vroeger was er al aandacht van Nl tv "mylene goes Japan" of iets in die richting had je toen, een programma dat Nederlanders volgde in de k1 anyways, Badr beoordelend op zijn daden in de ring...petje af, buiten de ring ...gaat mij geen moer aan

tidelot
08-11-2015, 20:05
helemaal mee eens maar vroeger was er al aandacht van Nl tv "mylene goes Japan" of iets in die richting had je toen, een programma dat Nederlanders volgde in de k1 anyways, Badr beoordelend op zijn daden in de ring...petje af, buiten de ring ...gaat mij geen moer aan

Vroeger was er nauwelijks aandacht.

https://m.youtube.com/watch?v=_SxhQnwwgWg
Dit programma kwam indd maanden na een event.
Sinds badr vecht komt het event dezelfde avond nog op SBS en er waren zelfs live uitzendingen bij rtl

Pahlavan
08-11-2015, 20:14
helemaal mee eens maar vroeger was er al aandacht van Nl tv "mylene goes Japan" of iets in die richting had je toen, een programma dat Nederlanders volgde in de k1 anyways, Badr beoordelend op zijn daden in de ring...petje af, buiten de ring ...gaat mij geen moer aanGaat jou geen moer aan totdat het een keer jouw broer, neef, vriend etc etc is die tijdens een avondje stappen met een idioot als Badr te maken krijgt.Lekkere manier van denken in het leven zeg, iemand heeft mij persoonlijk niks aangedaan dus boeit het me niks... :fp:

BIG Lebowski
08-11-2015, 21:27
Ongeloofwaardig bericht. Óf hij gaat de bak in, gaat nadenken en maakt een daverende come back, óf hij raakt door zijn huidige levensstijl door zijn centen heen en moet gaan broodvechten. Linksom of rechtsom, we zijn nog niet van Badr af (En dat is vanuit de sport bezien maar goed ook!).

hypergiant
08-11-2015, 23:19
https://www.youtube.com/watch?v=3Uc4SDf3aac

blackadder
09-11-2015, 08:59
Oftewel... welke promotor gaat het meest betalen om hem weer de ring in te krijgen... het bieden kan beginnen...
Waar is die Arab money van GFC gebleven? Die hadden toch eindeloos diepe zakken?

Mauro
09-11-2015, 19:42
Misschien is dit leuk voor Badr, of voor alle haters en nutthuggers :

http://www.vkmag.com/magazine/rumblr_soort_tinder_voor_mensen_die_van_matten_hou den

Rverm
09-11-2015, 23:39
Waar is die Arab money van GFC gebleven? Die hadden toch eindeloos diepe zakken?

Zijn nog wel een paar (al dan niet corrupte) organisaties met geld. Zijn marktwaarde zal alleen maar stijgen nu.