PDA

View Full Version : ronda rousey vs floyd mayweather



el mustafa
15-11-2015, 13:44
ik heb maanden moeten aanhoren dat ronda
mischien floyd mayweather zou kunnen verslaan
ik hoop dat iedereen en vooral in de ufc terug
met de voetjes op de grond staat

het valt me ook op dat op DIT FORUM
zoveel haat is tegen money mayweather

appelsap
15-11-2015, 14:15
ik heb maanden moeten aanhoren dat ronda
mischien floyd mayweather zou kunnen verslaan
ik hoop dat iedereen en vooral in de ufc terug
met de voetjes op de grond staat

het valt me ook op dat op DIT FORUM
zoveel haat is tegen money mayweather

Ik denk je hebt ergens een mooiste tweet van Mayweather gevonden, kom je met dit gezwam. Weer 30 seconden die ik niet terug krijg....

Minotauro
15-11-2015, 14:27
Zou kunnen verslaan? Tuurlijk, kan altijd, maar met welke regels? Of zei iedereen dat het op boksregels zou zijn? Dan weet je dat Rousey sowieso geen kans maakt. en DIT FORUM, is wel ons forum Moesie. De haat naar Mayweather roept hij over zichzelf heen toch? Beetje hetzelfde als dat je McGregor mag of haat, alleen is Mayweather in mijn ogen wel wat respectlozer en doet vaak alsof hij niet anders weet.

pronk
15-11-2015, 14:29
ik heb maanden moeten aanhoren dat ronda
mischien floyd mayweather zou kunnen verslaan
ik hoop dat iedereen en vooral in de ufc terug
met de voetjes op de grond staat

het valt me ook op dat op DIT FORUM
zoveel haat is tegen money mayweather

Dat valt ook mee, er zijn er maar een paar die er niet mee om kunnen gaan.

hankmoody
16-11-2015, 00:48
Maak je nou serieus een ''Zie je wel''-topic aan? Ik denk dat je leukere reacties krijgt op www.sherdog.com

Bovendien trainen een groot deel van de mixfight leden zelf vechtsport en iedereen met een beetje ervaring snapt dat Ronda geen pro bokser is.

Fightfan
16-11-2015, 01:01
Zou kunnen verslaan? Tuurlijk, kan altijd, maar met welke regels? Of zei iedereen dat het op boksregels zou zijn? Dan weet je dat Rousey sowieso geen kans maakt. en DIT FORUM, is wel ons forum Moesie. De haat naar Mayweather roept hij over zichzelf heen toch? Beetje hetzelfde als dat je McGregor mag of haat, alleen is Mayweather in mijn ogen wel wat respectlozer en doet vaak alsof hij niet anders weet.

Mayweather respectlozer? Nou nou, dat klopt echt niet.
McGregor gaat wel verder. Daarnaast is Mayweather gewoon een goed vechter en een eikel.
Ronda was ook altijd arrogant, maar is er hard achter gekomen. Totaal gedomineerd.

Kingbalotelli
16-11-2015, 01:35
De discussie was altijd dat Ronda hem in een mma gevecht kon verslaan en niet in een boxing match...

En nee niet iedereen haat Mayweather.

Lionheart
17-11-2015, 00:02
Mayweather is een goede boxer die zich soms als een fool gedraagt en fokking loaded is.

Maar haat naar m, nee..
Dat laat ik aan de verzuurde haters toe.