PDA

View Full Version : Jon Jones heeft niet stil gezeten...



Overhand Right
20-11-2015, 08:25
http://www.muscleandfitness.com/athletes-celebrities/news/jon-jones-posts-epic-transformation-pic?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=jonjonespic

kruikenstad goes bjj
20-11-2015, 08:34
Haalt zijn titel op bij LHW en gaat dan heersen bij de HW divisie,zo klaar als een klontje en wordt dan alsnog de GOAT.
Zo voorspelbaar die amerikanen het is net een sprookje.

bryan
20-11-2015, 09:44
Ja en hij wordt niet getest zolang hij geschorst was... dus lekker paar maanden aan de juice en trainen

viTRTor
20-11-2015, 10:06
Denk dat het wel meevalt. Kijk naar zijn broers, die hebben dezelfde bouw en worden wel getest.

Wiseguy
20-11-2015, 10:31
Zijn broertje Chandler is ook een beest en nog veel atletischer dan Jon. Begint 1 van de beste defensive ends in de NFL te worden en speelt voor het beste team New England Patriots.


https://www.youtube.com/watch?v=CfKCHf-faqI

A brief look at their physical stats shows Chandler, 24, is listed at 6’5”, 265 pounds, while Jon, 27, clocks in at far leaner 6’4", 205 pounds. TMZ also credits Chandler with a 85.75” reach—1.25” longer than Jon’s.

Hij zou het goed doen in de sport als hij zich er op zou storten.

Die familie heeft gewoon zieke genen. Ze hebben allemaal het hoogste bereikt binnen hun sport. Jon was UFC kampioen en Chandler en Arthur hebben allebei de Super Bowl gewonnen.

Koike88
20-11-2015, 14:55
226lbs… Dat betekent dat hij nog makkelijk in de LHW divisie uit kan komen. 20 pond cutten is niks voor ze in een aantal weken.

LightHeavyWeight
20-11-2015, 15:19
Of nog 10 KG doorknallen en dan de HW-divisie overnemen. Hij is gewoon de beste.

ChingChong
20-11-2015, 15:54
Ik hoop dst hij naar hw gaat, daar kan hij mensen niet overpoweren met zijn grootte. Dan zien we de echte jj

LightHeavyWeight
20-11-2015, 17:31
Ik hoop dst hij naar hw gaat, daar kan hij mensen niet overpoweren met zijn grootte. Dan zien we de echte jjHeeft nog steeds de langste reach.

Bloeba
20-11-2015, 17:33
Logische stap zou tegen cormier vechten,vervolgens gus klappen geven, dan naar HW en een supermatch tegen stefan struve die vervolgens last van zn hart krijgt omdat die niet durft.

appelsap
20-11-2015, 18:39
Logische stap zou tegen cormier vechten,vervolgens gus klappen geven, dan naar HW en een supermatch tegen stefan struve die vervolgens last van zn hart krijgt omdat die niet durft.

Wat ben jij een missleijk ventje/vrouwtje.

Briant
20-11-2015, 19:19
Holy shit dude, toon eens wat respect!

Kemal
20-11-2015, 21:53
ziet er flink uit

malle eppie
20-11-2015, 23:44
Wat ben jij een missleijk ventje/vrouwtje.
2x

train2grow
22-11-2015, 13:54
Logische stap zou tegen cormier vechten,vervolgens gus klappen geven, dan naar HW en een supermatch tegen stefan struve die vervolgens last van zn hart krijgt omdat die niet durft.

Hoop dat jij door een bus geraakt word vandaag nog...
Wat een achterlijke opmerking...
Die hartproblemen hadden hem zijn leven kunnen kosten...

Proximo
22-11-2015, 14:04
Hoop dat jij door een bus geraakt word vandaag nog...
Wat een achterlijke opmerking...
Die hartproblemen hadden hem zijn leven kunnen kosten...

Lekker bezig dames. Interessanter lijkt me de vraag of hij wel door de controles komt.

mario the count
22-11-2015, 16:47
Ik denk dat cormier weer een flink pak op z'n broek krijgt in een eventuele rematch.

Lionheart
23-11-2015, 02:24
Jones is een baas. Zou hem weleens tegen Fedor willen zien..

Bromios
23-11-2015, 11:30
Lekker bezig dames. Interessanter lijkt me de vraag of hij wel door de controles komt.

Hij is nu natuurlijk niet gecontroleerd dus kon doen wat hij wilde.
Hij zal zijn testosteron inname nu wel weer wat geminderd hebben.

Ik vraag me alleen af waarom hij niet direct heeft doorgebulkt naar HW. Kon hij nu mooi doen.

Ralphie89
23-11-2015, 16:51
Hij is nu natuurlijk niet gecontroleerd dus kon doen wat hij wilde.
Hij zal zijn testosteron inname nu wel weer wat geminderd hebben.

Ik vraag me alleen af waarom hij niet direct heeft doorgebulkt naar HW. Kon hij nu mooi doen.

Omdat hij eerst DC van de troon wil stoten. Denk dat hij daar nu zwaar gemotiveerd voor is, veel meer dan de overstap naar HW. Eerst mooi de belt terug claimen en zijn LHW periode als regerende champ afsluiten, dan pas naar HW en daar de top te verslaan.

Klassikl
23-11-2015, 20:12
Zijn broertje Chandler is ook een beest en nog veel atletischer dan Jon. Begint 1 van de beste defensive ends in de NFL te worden en speelt voor het beste team New England Patriots.


https://www.youtube.com/watch?v=CfKCHf-faqI

A brief look at their physical stats shows Chandler, 24, is listed at 6’5”, 265 pounds, while Jon, 27, clocks in at far leaner 6’4", 205 pounds. TMZ also credits Chandler with a 85.75” reach—1.25” longer than Jon’s.

Hij zou het goed doen in de sport als hij zich er op zou storten.

Die familie heeft gewoon zieke genen. Ze hebben allemaal het hoogste bereikt binnen hun sport. Jon was UFC kampioen en Chandler en Arthur hebben allebei de Super Bowl gewonnen.

Inderdaad echt niet normaal wat een genen die broers hebben. NFL staat wel bekend om zijn notoire steroiden gebruik. Dus als Jon het fysiek van zijn broers heeft, mag je wel een beetje gaan twijfelen hehe.

bryan
24-11-2015, 10:45
Inderdaad echt niet normaal wat een genen die broers hebben. NFL staat wel bekend om zijn notoire steroiden gebruik. Dus als Jon het fysiek van zijn broers heeft, mag je wel een beetje gaan twijfelen hehe.

Dus dat... het testen in de NFL is echt een joke. En de straffen al helemaal.

Echt dat er nog steeds mensen denken dat er "clean"gesport wordt op top niveau is beyond me... helemaal na dat Rusland verhaal... Maar goed geloof dat dit compleet naturel gebeurd.

fww
24-11-2015, 11:24
word steeds gekker beetje spotten met iemand ze hartproblemen... man man man...kansloos.

ontopic

is dit puur natuur???

Wiseguy
24-11-2015, 13:06
Ik geloof wel dat dit naturel. Zijn bodyfat is enorm omlaag gegaan waardoor de verhoudingen van zijn lichaam anders zijn geworden en hij groter lijkt. Het zou wel heel dom zijn om na alle controverse ook nog eens aan de doping te gaan.

Jon zegt nu zelf dat hij 226lbs is. Zijn broertje is 265lbs. Ze schelen dus bijna 20 kilo. Zijn broertje is overigens een stuk atletischer (sneller, sterker, kan hoger springen, langere reach). In Amerika kiezen de topatleten voor de NBA of NFL waardoor alleen de mindere goden overblijven voor MMA. In de NFL en NBA domineren de African Americans omdat zij simpelweg de meest atletische genen hebben. Stel je voor dat gasten als Lebron James (203cm, 120kilo en een cardiomachine) of Russell Westbrook (191cm, 191 kilo en superexplosief) voor MMA zouden gaan? Zolang het grote geld in de NBA en NFL te verdienen valt zullen de echte atleten nooit voor MMA kiezen.


https://www.youtube.com/watch?v=F1-YcD5pQXQ


vs

(zie volgende post kan maar 1 filmpje per reactie plaatsen)

Het is natuurlijk oneerlijk om ze met dunken te vergelijken, maar dit geeft wel op een pijnlijke manier het verschil in athleticism aan tussen de MMA top en de NBA top.

Wiseguy
24-11-2015, 13:09
https://www.youtube.com/watch?v=UwjS5eLQrck

Wiseguy
24-11-2015, 13:11
Voor het geval dat mensen zeggen Lebron James is langer dus het is logisch dat hij er zo makkelijk bij komt.

Hier is Russell Westbrook die nog een paar cm kleiner is dan Jones.


https://www.youtube.com/watch?v=O7ZP1X9ipW4

Zal er ooit een tijd komen dat dit soort freak athletes voor MMA kiezen?

YoMarK
24-11-2015, 13:54
Wiseguy: wat heeft dit topic eigenlijk te maken met Basketballen? Net alsof alle atletische gasten op deze aardbol vertoeven in de NBA of NFL, en net alsof het atletisch zijn alleen genoeg is om ook ergens echt goed in te worden.

Trouwens: Jones verdient beter dan beide broers bij elkaar, aldus zijn eigen broers zelf: http://www.mmamania.com/2013/9/23/4762668/jon-jones-earns-more-in-ufc-than-brothers-in-nfl-combined-mma

Ook in MMA zitten genoeg atleten die het mogelijk in andere sporten goed hadden kunnen doen, maar daar zullen we nooit achter komen.

Natuurlijk is MMA als sport lang niet zo groot als de andere sporten. De top van grootverdieners is veel smaller.

Wiseguy
24-11-2015, 16:39
Wiseguy: wat heeft dit topic eigenlijk te maken met Basketballen? Net alsof alle atletische gasten op deze aardbol vertoeven in de NBA of NFL, en net alsof het atletisch zijn alleen genoeg is om ook ergens echt goed in te worden.

Trouwens: Jones verdient beter dan beide broers bij elkaar, aldus zijn eigen broers zelf: http://www.mmamania.com/2013/9/23/4762668/jon-jones-earns-more-in-ufc-than-brothers-in-nfl-combined-mma

Ook in MMA zitten genoeg atleten die het mogelijk in andere sporten goed hadden kunnen doen, maar daar zullen we nooit achter komen.

Natuurlijk is MMA als sport lang niet zo groot als de andere sporten. De top van grootverdieners is veel smaller.

Hij verdient inderdaad meer, maar dat is logisch aangezien zijn broers niet eens in de top 100 van de NFL zitten. Ik maak de vergelijking met basketballers, omdat zij binnekort gemiddeld 8 miljoen per jaar gaan verdienen. Ik denk dat Ronda Rousey dat niet eens binnenharkt. Als ik een topaltleet zou zijn zou ik daar eerder voor gaan dan voor MMA. Als de "salarissen" in MMA stijgen zal het niveau aanzienlijk hoger worden en zullen vechters als Jon Jones niet meer aan de top staan. Op die foto is Jones heel goed gebouwd, maar hij is niet bepaald atletisch. Ik vind het raar dat de gemiddelde UFC kampioen zo onatletisch is. Natuurlijk is een atletisch persoon niet per definitie een goede knokker, maar die hebben wel het meeste potentie.

viTRTor
24-11-2015, 16:42
Schijnbaar is dat dus niet waar ;)

appelsap
24-11-2015, 17:03
Wiseguy: wat heeft dit topic eigenlijk te maken met Basketballen? Net alsof alle atletische gasten op deze aardbol vertoeven in de NBA of NFL, en net alsof het atletisch zijn alleen genoeg is om ook ergens echt goed in te worden.

Trouwens: Jones verdient beter dan beide broers bij elkaar, aldus zijn eigen broers zelf: http://www.mmamania.com/2013/9/23/4762668/jon-jones-earns-more-in-ufc-than-brothers-in-nfl-combined-mma

Ook in MMA zitten genoeg atleten die het mogelijk in andere sporten goed hadden kunnen doen, maar daar zullen we nooit achter komen.

Natuurlijk is MMA als sport lang niet zo groot als de andere sporten. De top van grootverdieners is veel smaller.

Als het (rookie)contract van zijn broertje Chandler afloopt dan gaat hij daarna in een jaar meer verdienen dan Jon in zijn hele carriere, maar dit terzijde.

Kan prima zijn dat hij in de revalidatie/off season flink gebruikt met zijn broertjes. NFL testing is wel een stuk strenger dan 5 jaar geleden, maar de straffen zijn nog steeds beperkt en out of competition testen ook. Daarnaast gaat er zo veel geld in om dat de dokters vast betere middelen hebben dan de testers.

Elke fysieke sport heeft zijn freaks (Bball, Lebron, Nate Robinson en Westbrook, AmFootball Jones, JJ Watt, Adrian Peterson, Calvin Johnson), maar ik denk dat de fysieke gesteldheid van de gemiddelde MMA'er niet onder doet voor welke ander sport dan ook.

Zeker als je het vergelijkt met team sporten waar strategie, techiek en het kunnne verstoppen er voor zorgen dat je ook met minder fysiek toch kan functioneren.

Chandler Jones gaf gisteren een interview voor MNF en lijkt een stuk rustiger dan JJ, maar zijn beste mattie is Gronkowski, dus misschien valt dat wel tegen.

Anyway JJ nog een keer tegen Cormier en dan richting HW.

viTRTor
24-11-2015, 17:38
https://www.youtube.com/watch?v=dAcfjK6LZaU

Heerlijk interview van Helwani met Jones over de afgelopen zes maanden, zijn ongeluk, het kwijt raken van de titel en meer. Dit is de eerste keer dat hij uit de school klapt hierover dus zeker de moeite waard!

Bromios
25-11-2015, 12:22
Ik vind dat toch zo'n gelul om die sporten te vergelijken. Die basketballers trainen elke dag op springen dus die kunnen dat beter. waarom zou jones 2 meter hoog moeten springen ? Zet die atletische basketballer van jou 1 minuut in de ring met Jones en hij gaat slapen. tenzij hi er 30x overheen springt. Ander spelletje, andere atletische vaardigheden. Mijn zoon van 12 trapt de voetbal harder de goal in dan Jones ooit zal doen.

Hetzelfde gelul is dat gezanik over Rousey die van Mayweather zou winnen met MMA. Natuurlijk doet ze dat. En Mayweather wint met boksen. Als die tegen elkaar gaan basketballen heb je eerlijke competitie.

mario the count
25-11-2015, 19:15
Ik vind dat toch zo'n gelul om die sporten te vergelijken. Die basketballers trainen elke dag op springen dus die kunnen dat beter. waarom zou jones 2 meter hoog moeten springen ? Zet die atletische basketballer van jou 1 minuut in de ring met Jones en hij gaat slapen. tenzij hi er 30x overheen springt. Ander spelletje, andere atletische vaardigheden. Mijn zoon van 12 trapt de voetbal harder de goal in dan Jones ooit zal doen.

Hetzelfde gelul is dat gezanik over Rousey die van Mayweather zou winnen met MMA. Natuurlijk doet ze dat. En Mayweather wint met boksen. Als die tegen elkaar gaan basketballen heb je eerlijke competitie.
+1

Overhand Right
26-11-2015, 10:27
Prachtig interview. Ik ben altijd fan geweest en gebleven van Jones als een vechter en heb nooit geloofd dat iemand hem kan verslaan. Ik ben erg benieuwd naar zijn comeback.

Hij komt eerlijk en down to earth over. Hij zal wel moeten, maar ergens geloof ik alles wat hij zegt.

Nu maar hopen dat hij geen soortgelijke fouten meer maakt.. Stel je voor dat hij de Badr wordt van MMA. Laten we hopen van niet zeg.

BIG Lebowski
27-11-2015, 00:07
Mooi interview. Eerlijk, open en erg geloofwaardig. Als hij al geen GOAT is, dan kan hij dat zeker wel worden.

Brainthief
27-11-2015, 00:21
Ik zag laatst het WK rugby. ZAT explosieve atletische sterke topsporters. In alle kleuren van de regenboog....

mario the count
27-11-2015, 12:29
tof interview. Ben benieuwd naar zijn comeback.