PDA

View Full Version : Hesdy Gerges ook in hoger beroep veroordeeld tot 4,5 jaar cel.



Mattie73
20-11-2015, 13:08
http://m.parool.nl/parool/m/nl/7/MISDAAD/article/detail/4191235/2015/11/20/K1-vechter-Hesdy-Gerges-opnieuw-veroordeeld-tot-4-5-jaar-cel.dhtml?originatingNavigationItemId=4

Anderson
20-11-2015, 13:24
Zal Thom Harinck niet zo blij mee zijn die had vroeger gezegd dat Hesdy niet in drugs business zat.

yuko
20-11-2015, 13:42
Zal Thom Harinck niet zo blij mee zijn die had vroeger gezegd dat Hesdy niet in drugs business zat.

Is dat niet de man die Badr Hari wel even op het rechte pad zou houden als hij hem maar onder zijn hoede had?

Totaal niet serieus te nemen dat soort goed praters.

e-type
20-11-2015, 13:52
Mooi toch. Ga maar effe zitten. Vrouw en kind buiten. Mooie situatie ben dan in terecht gekomen voor een paar knaken en een vriendendienst.

Koike88
20-11-2015, 14:51
2 jaar zitten… Vraag me af of hij daarna überhaupt nog wel zal kunnen knokken. Sowieso al een behoorlijke badass is die gast. Kwam hem regelmatig tegen, maar geen lieverdje dat.

LightHeavyWeight
20-11-2015, 15:18
*wrong topic*

RedDawn
20-11-2015, 16:16
Heeft Gerges ook niet eens een stratenmaker in coma geslagen?

Fasada
20-11-2015, 16:41
Dat is wrang, gister zag ik nog dat hij gelukkig getrouwd is met Denise en las ik de vele geluksberichten en is het nieuws ineens omgeslagen en moet ik alleen maar steunbetuigingen lezen... Zal wel een rollercoaster aan emoties met zich mee brengen. Ik wens hem in ieder geval sterkte en las dat hij cassatie gaat aantekenen en hoop dat men wat dieper op de zaak gaat kijken. Ik ben geen jurist of rechter maar ik vind het bewijs wel heel flinter dun en ook het feit dat men als groep is veroordeeld vind ik maar apart.

Hieronder de reactie van Hesdy zelf:

I just received the disappointing message of my attorney-at-law that I have been convicted in appeal in Belgium. Despite all proceedings and statements of various parties in which was confirmed that I had no involvement with this case, I have been sanctioned with 54 months.
It is a disillusion. I am innocent.
I have always had faith that the appeal would correct the wrongs of the first verdict. It did not happen. I am convinced that I was already convicted no matter what was being brought forward by me and my lawyers. I refuse to believe the judges did not doubt.
I am pro athlete, nothing more or less.
It is my job to get results also under pressure, heavy pressure. I have no intention of changing that. A (cassation) appeal to the Belgium Supreme Court is the logical next step. I will keep my faith. Meantime I will continue fighting in the ring where-ever I will get the opportunity to provide for me and my family. I will not and can not give up. There is just too much to fight for.
Thank you for all the support.
Osu!

carlsberg
20-11-2015, 18:09
Ik geloof niet echt dat je in NL of BE zo maar onschuldig veroordeelt wordt! het doet altijd zeer als onze "voorbeelden" niet ziijn wat wij verwachten.

Kemal
20-11-2015, 21:53
tja..

Fighter1212
21-11-2015, 15:20
Ik geloof niet echt dat je in NL of BE zo maar onschuldig veroordeelt wordt! het doet altijd zeer als onze "voorbeelden" niet ziijn wat wij verwachten.


x 2

Lionheart
23-11-2015, 02:21
Ik geloof niet echt dat je in NL of BE zo maar onschuldig veroordeelt wordt! het doet altijd zeer als onze "voorbeelden" niet ziijn wat wij verwachten.

Idd, kijk maar naar een Nijman en een Vrij.