PDA

View Full Version : Vechtershart scoort bijna half miljoen kijkers



Fasada
24-11-2015, 10:56
De nieuwe serie vechtershart was zondag voor het eerst te zien op NPO 3 en de serie volgt Nick Roest, gespeeld door Waldemar Torenstra, een voormalig K-1 kampioen die vrijkomt na een gevangenisstraf van 4 jaar. Volgens de cijfer van Stichting Kijkonderzoek was de serie goed voor 493.000 kijkers.

Veel echte vechters hebben meegedaan aan de productie van de serie waaronder Glory zwaargewicht kampioen Rico Verhoeven. Het is niet bekend of men had gehoopt op zulke cijfers dus het is nog afwachten of men kan spreken van een succes. Wel zijn de mensen die de serie hebben gezien enthousiast op sociale media. Hans Beerekamp, tv-recensent van NRC en Najib Amhali spreken lovende woorden over de serie en het is hopen dat meer mensen de serie gaan volgen.

Pansier
24-11-2015, 12:55
Ik vond het ook een toffe eerste aflevering. Zeker voor een Nederlandstalige serie waar ik normaal gesproken niet bepaald fan van ben.

onne1983
24-11-2015, 13:33
VOnd Glen als Scheids, Germaine als vechter, Rodney als portier, Jeroen Post als ringspeaker echt goed gecast. Zou bijna denken dat ze dat in het echt ook wel eens gedaan hebben. :-)

Maar serieus, ben nooit echt fan van Nederlandse programma's (Nemen zichzelf altijd veel te serieus) maar vind deze eerste aflevering veelbelovend en ben zeker van plan te blijven kijken..

Kemal
24-11-2015, 14:10
Vind ik leuk

Anderson
24-11-2015, 15:17
Ik vond het niet slecht maar ook niet goed.

Klassikl
24-11-2015, 17:38
Vond de poster die overal hing in ieder geval niet zoveel. Zo een even de aflevering bekijken.

Rverm
24-11-2015, 22:41
Leuke aflevering, veel "bekenden", keek lekker weg en in mijn ogen een goede verhaallijn. Voor mij waarschijnlijk vaste prik op de zondagavond.

Strongl0w
27-11-2015, 21:03
Zeker een leuke aflevering, zin in de volgende.

R.D.N
28-11-2015, 11:04
Dikke serie,blijf het zeker volgen.

Wheelie
29-11-2015, 19:21
Vanavond aflevering 2

Wheelie
29-11-2015, 19:24
Aflevering 1

http://programma.bnn.nl/vechtershart/media/349825

Coldcrust
29-11-2015, 22:00
Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.

blade
30-11-2015, 07:18
Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.

Waldemar Torenstra speelt er in mee daarom kijk ik niet:lol:

Stannos
30-11-2015, 13:45
Gister aflevering 2 gezien, vind het een goede serie hoor!
Voor mij is een serie vooral goed als ik niet kan wachten op de volgende aflevering en dat had ik dus gister :rolleyes:

makavelli
30-11-2015, 14:41
Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.

Vooroordelen? Das toch gewoon de realiteit.

Anderson
30-11-2015, 14:46
jammer genoeg wel

Guytje
30-11-2015, 22:46
Is er een mogelijkheid om deze serie vanuit België te bekijken?

Coldcrust
01-12-2015, 08:44
Vooroordelen? Das toch gewoon de realiteit.

Helaas wel ja, maar als we met zijn allen druk doende zijn de sport geaccepteerd te krijgen is het niet echt lekker voor de beeldvorming om hieraan mee te werken natuurlijk.

En dan bij het eerstvolgende incident weer lekker de media de schuld geven, dat die ''alleen uit zijn op sensatie'' etc...dat dan weer wel.

Coldcrust
01-12-2015, 10:37
Waldemar Torenstra speelt er in mee daarom kijk ik niet:lol:

Hij kan echt helemaal niets en is compleet ongeloofwaardig als ex kampioen. Zoals hij op dat trapkussen trapte..droevig gewoon.
En die "Thom Harinck'' met zijn Vlaams accent...:)

onne1983
01-12-2015, 16:24
Hij kan echt helemaal niets en is compleet ongeloofwaardig als ex kampioen. Zoals hij op dat trapkussen trapte..droevig gewoon.
En die "Thom Harinck'' met zijn Vlaams accent...:)
Ik vond de manier van verdedigen zoals Rocky dat in zijn films deed ook niet realistisch... toch was het een gave film.

Kim86
01-12-2015, 19:02
Toffe serie, en leuk al die 'ouwe' bekenden. En dat er niet realistisch gevochten wordt... ach ja.... 99% van wat er op tv komt is niet realistisch, het gaat om het verhaal en het inlevingsvermogen, ik vind het leuk!

Wheelie
22-12-2015, 21:53
Tweede seizoen voor BNN-serie VechtershartGoed nieuws voor de fans van Waldemar Torenstra én de BNN-serie Vechtershart (http://www.mijnserie.nl/vechtershart/). De omroep heeft zoveel vertrouwen in de serie, dat er na slechts vier afleveringen al een tweede seizoen is besteld. Dat heeft de omroep bevestigd. De kijkcijfers en de kritieken zijn dik en orde en dat is BNN niet ontgaan.

Er keken gemiddeld 425 duizend mensen naar de eerste vier afleveringen van de serie. Hoewel dit geen monsterscore is, zijn zowel de NPO en de omroep tevreden over deze resultaten en steekt voor kwaliteitdrama graag een riem onder het hart. Waldemar, die de rol van Nick Roest vertolkt, is dolblij: ''‘Geweldig nieuws dat we een tweede seizoen mogen maken. En dat al na vier afleveringen op de buis! Ik kijk er naar uit om met ons team te gaan nadenken over nieuwe verhaallijnen en spannende plots.''

Aankomende zondag is de vijfde aflevering te zien op NPO 3. De eerste reeks bestaat uit acht afleveringen. Uit hoeveel afleveringen de nieuwe reeks zal bestaan, is nog niet bekend. Wel is het zo goed als zeker dat de serie in het najaar van 2016 aan het tweede seizoen begint.

Rverm
22-12-2015, 23:45
Vind het een leuke serie. Niet enorm spectaculair of extreem spannend, maar wel vermakelijk en veel bekenden. Leuke serie voor op de zondagavond!

BIG Lebowski
23-12-2015, 00:06
erg leuk om te kijken!

cornelus
23-12-2015, 16:12
erg leuk om te kijken! zeker!:)

http://www.fhm.nl/ShowImage.ashx?type=fhm500&filename=/modelpics/kimberleyklaver/7892.jpg&width=0&height=0