PDA

View Full Version : MMA op Ned 3 vanavond?



Minotauro
26-11-2015, 00:41
Iemand zei dat ik Ned 3 vanavond moest kijken, maar had geen tv tot me beschikking waar ik was. Iemand enig idee wat er qua MMA op een van de publieke omroepen is uitgezonden? Hoor het graag!

Kemal
26-11-2015, 07:32
http://www.npo.nl/3onderzoekt/25-11-2015/VPWON_1239878

Minotauro
26-11-2015, 14:13
Thanks Kemal!

viTRTor
26-11-2015, 14:56
Dat stuk over dat meisje met 80 partijen waarvan 2 verloren die bij haar vader traint, als dat niet gescript is, is het echt een debiele sportschool. Die kinderen van 8 en 9 met hun rare uitspraken, een man die tegen een vrouw gaat knokken (en verliest, maar dat daar gelaten) Niet echt een goed programma voor de sport.

BJJCORE
26-11-2015, 16:01
Ik hoop maar dat het in een positief daglicht wordt geplaatst. :blush:

Soulbringer320
27-11-2015, 01:17
Ik kan dit niet serieus nemen...
Alles word zo negatief neergezet...
"Waarom vind je het leuk om iemand pijn te doen?"

En die vader ook....

Rverm
27-11-2015, 08:42
Niet een heel positief stuk voor de sport denk ik.
Constant benadrukken dat het "Kooivechten" heet, maar nergens zeggen dat het in Nederland niet in de Kooi plaats vind.
Constant benadrukken dat echt alles mag, behalve haren trekken en in ogen prikken.
Dat meisje met haar vader in een "sportschool" die ik echt nog nooit gezien heb. Ga dan naar bv. Kops, Mike's of Colosseum als je een goed beeld van hoe er getraind wordt en/of lesgegeven.
En de presentator binnen 3 maanden klaarstomen om te knokken tegen een vrouw...

Wanneer komt er nou eens een goed inhoudelijk vechtsportprogramma waarbij ze echt laten zien hoe het gaat. Vanaf het gematched worden, het trainen/voorbereiden en analyseren van de tegenstander, de wedstrijdspanning, het groepsgevoel met de wedstrijdgroep vooraf, kleedkamerbeelden, het op gewicht moeten komen etc etc.

viTRTor
27-11-2015, 08:50
Het is gewoon wachten tot er een tv-maker opstaat die het interessant genoeg vindt om een ECHT programma over de vechtsport te maken. Tot die tijd zullen slechte journalisten slechte programmas maken.

Is er toevallig een insider van R-grip die ons kan vertellen wat de reden is geweest voor Roemer om hieraan mee te doen? Heeft hij de beelden gezien vooraf?

willy123
27-11-2015, 08:59
De stukjes bij Roemer met Danny vond ik wel vermakelijk om te zien.. die partij die
hij gaat vechten kan je natuurlijk met een flinke korrel zout nemen.
aan de andere kant vind ik die kickboxwedstrijden met jonge meiden maar niks..
laat die kids gewoon lekker trainen.. wedstrijden kan later zou ik zeggen.
Het constant praten over 'kooivechten' is inderdaad erg storend.

LightHeavyWeight
27-11-2015, 09:23
Over het algemeen vind ik 3 onderzoekt wel een aardig programma. Ze hebben gewoon de verkeerde sportschool uitgekozen. Ik ben maar een recreant maar waar ik train is het al behoorlijk andere koek dan dit dus in dat op zicht slechte research van de journalisten.

blade
27-11-2015, 09:47
Het is gewoon wachten tot er een tv-maker opstaat die het interessant genoeg vindt om een ECHT programma over de vechtsport te maken. Tot die tijd zullen slechte journalisten slechte programmas maken.

Is er toevallig een insider van R-grip die ons kan vertellen wat de reden is geweest voor Roemer om hieraan mee te doen? Heeft hij de beelden gezien vooraf?

wat denk je zelf dan wat de reden is geweest dat R-grip heeft meegewerkt? gratis reclame natuurlijk . zag die Danny ook een paar afleveringen lopen in expeditie Robinson met een T-shirt aan van R-grip part of the deal denk ik

Koike88
27-11-2015, 12:41
Ik kan dit niet serieus nemen...
Alles word zo negatief neergezet...
"Waarom vind je het leuk om iemand pijn te doen?"

En die vader ook....

In plaats van achter een computer keyboard warrior uithangen, kun je je ook verdiepen. Dennis stopt z'n hart en ziel in het trainen van z'n kids.
Net als vele anderen die niet de hele dag op fora hangen om bij elke kans die ze krijgen anderen in een negatief daglicht te zetten.
Georgina van der Linden is een opkomende topper. Inmiddels zo'n 100 partijen gedraaid. 14 jaar en laatst ook een B-partij gedraaid tegen een goeie meid van Vos van 26. Elke ronde zwaar gewonnen en de partij ook op haar naam geschreven.
Eerder versloeg ze ook al een Italiaanse A-klasse dame.
Meer ontzag is wel op zijn plaats. Niet alleen aan jou gericht, maar aan anderen die het nodig vinden om iemand de grond in te praten.


Niet een heel positief stuk voor de sport denk ik.
Constant benadrukken dat het "Kooivechten" heet, maar nergens zeggen dat het in Nederland niet in de Kooi plaats vind.
Constant benadrukken dat echt alles mag, behalve haren trekken en in ogen prikken.
Dat meisje met haar vader in een "sportschool" die ik echt nog nooit gezien heb. Ga dan naar bv. Kops, Mike's of Colosseum als je een goed beeld van hoe er getraind wordt en/of lesgegeven.
En de presentator binnen 3 maanden klaarstomen om te knokken tegen een vrouw...

Wanneer komt er nou eens een goed inhoudelijk vechtsportprogramma waarbij ze echt laten zien hoe het gaat. Vanaf het gematched worden, het trainen/voorbereiden en analyseren van de tegenstander, de wedstrijdspanning, het groepsgevoel met de wedstrijdgroep vooraf, kleedkamerbeelden, het op gewicht moeten komen etc etc.

Kritiek op het programma begrijp ik. Maar omdat jij een sportschool nooit hebt gezien, betekent dit dat dit geen goede sportschool is? Misschien een punt van kritiek aan jou, en aan de rest:
Weet je hoe eenvoudig het is om een gemotiveerde fotograaf/producer te vinden en zélf een item te laten maken? Nee, het moet voor je gedaan worden.


De stukjes bij Roemer met Danny vond ik wel vermakelijk om te zien.. die partij die
hij gaat vechten kan je natuurlijk met een flinke korrel zout nemen.
aan de andere kant vind ik die kickboxwedstrijden met jonge meiden maar niks..
laat die kids gewoon lekker trainen.. wedstrijden kan later zou ik zeggen.
Het constant praten over 'kooivechten' is inderdaad erg storend.

Prima dat je je eigen kinderen niet laat vechten, maar begrijp 1 ding: Als je de jeugd gaat beperken, zal het in de toekomst ook niks worden met thaiboksen/kickboksen.
Niet als je als jonkie van 18 pas wedstrijden gaat draaien. Dan heb je een enorme achterstand opgebouwd internationaal gezien.

Klaarblijkelijk weet je niet hoeveel talent hier in Nederland rondloopt. Meiden en jongens die op 11, 12, jarige leeftijd meer dan 40 partijen hebben gedraaid. En dan heb ik het nog niet eens over de jongens van 13 en 14 met 50+ partijen.
Die gaan later hoge ogen gooien. Verzamelen nu ervaring en titels over de wereld. Komen lokaal ook vaak in de spotlights. Worden zelfs gehuldigd door burgemeesters bij thuiskomst na het behalen van een titel. Zo hoor je met (jeugd)kampioenen om te gaan imo.

Je kunt natuurlijk ook voor een ander bepalen of hij zijn kinderen wel/niet laat vechten.
Dit is een forum voor liefhebbers dacht ik. Maar mensen die wat van de grond proberen te krijgen worden de grond in gepraat.
Ik zal wel negatieve reacties van de liefhebbers krijgen. Maar het is soms frustrerend om te lezen hoe men anoniem, anderen die wel in de publiciteit komen afzeiken.
My two cents.

willy123
27-11-2015, 14:21
Loop niemand af te zeiken hoor.. ook niet dat ze moeten wachten tot 18 met wedstrijden draaien, maar 8 jaar vind ik wel weer heel jong.. denk dat veel kinderen van 8 er emotioneel nog niet klaar voor zijn..maar goed, dat is aan de ouders en de trainer om dat te bepalen.
Verder vind ik het top dat de vader van Georgina benadrukt dat ze er altijd mee mag stoppen, mocht ze er geen zin meer in hebben..en wat ook interessant is, is dat dit talent wellicht ook MMA gaat trainen! Iets om naar uit te kijken dus.

viTRTor
27-11-2015, 14:39
En nog even over die sportschool, willen jullie mij serieus vertellen dat het niet gescript is dat een jongetje van 12 naar de trainer toe stapt, zegt ''ik heb geen zin om te trainen'' hij meteen weggestuurd wordt en het NK kan vergeten? En denken jullie dat het niet gescript is dat als de sparringspartner van die Georgina even zijn scheenbeschermers vast moet maken, dat papa erop aandringt dat ze die jongen wat tikken verkoopt? Doe normaal zeg, zo een sportschool heb ik nooit gezien hoor. Daarbij, ik heb geen verstand van acteren, maar dit was gewoon nep.

Rverm
28-11-2015, 11:46
In plaats van achter een computer keyboard warrior uithangen, kun je je ook verdiepen. Dennis stopt z'n hart en ziel in het trainen van z'n kids.
Net als vele anderen die niet de hele dag op fora hangen om bij elke kans die ze krijgen anderen in een negatief daglicht te zetten.
Georgina van der Linden is een opkomende topper. Inmiddels zo'n 100 partijen gedraaid. 14 jaar en laatst ook een B-partij gedraaid tegen een goeie meid van Vos van 26. Elke ronde zwaar gewonnen en de partij ook op haar naam geschreven.
Eerder versloeg ze ook al een Italiaanse A-klasse dame.
Meer ontzag is wel op zijn plaats. Niet alleen aan jou gericht, maar aan anderen die het nodig vinden om iemand de grond in te praten.



Kritiek op het programma begrijp ik. Maar omdat jij een sportschool nooit hebt gezien, betekent dit dat dit geen goede sportschool is? Misschien een punt van kritiek aan jou, en aan de rest:
Weet je hoe eenvoudig het is om een gemotiveerde fotograaf/producer te vinden en zélf een item te laten maken? Nee, het moet voor je gedaan worden.



Prima dat je je eigen kinderen niet laat vechten, maar begrijp 1 ding: Als je de jeugd gaat beperken, zal het in de toekomst ook niks worden met thaiboksen/kickboksen.
Niet als je als jonkie van 18 pas wedstrijden gaat draaien. Dan heb je een enorme achterstand opgebouwd internationaal gezien.

Klaarblijkelijk weet je niet hoeveel talent hier in Nederland rondloopt. Meiden en jongens die op 11, 12, jarige leeftijd meer dan 40 partijen hebben gedraaid. En dan heb ik het nog niet eens over de jongens van 13 en 14 met 50+ partijen.
Die gaan later hoge ogen gooien. Verzamelen nu ervaring en titels over de wereld. Komen lokaal ook vaak in de spotlights. Worden zelfs gehuldigd door burgemeesters bij thuiskomst na het behalen van een titel. Zo hoor je met (jeugd)kampioenen om te gaan imo.

Je kunt natuurlijk ook voor een ander bepalen of hij zijn kinderen wel/niet laat vechten.
Dit is een forum voor liefhebbers dacht ik. Maar mensen die wat van de grond proberen te krijgen worden de grond in gepraat.
Ik zal wel negatieve reacties van de liefhebbers krijgen. Maar het is soms frustrerend om te lezen hoe men anoniem, anderen die wel in de publiciteit komen afzeiken.
My two cents.

Ik denk dat je een aantal dingen verkeerd opvat. Ik zeg bv. niet dat het een slechte sportschool is, aangezien ik dat ook niet kan weten. Ik zeg alleen dat het beeld wat nu geschetst werd, in mijn ogen, niet heel positief was. Ook voor die desbetreffende sportschool zelf niet. Veel andere sportscholen hebben media ervaring en kunnen/zullen de sport meer en beter op de kaart kunnen zetten. Uiteraard weet ik niet hoe het contact gelopen is en wie wie benaderd heeft.

Daarnaast denk ik dat er een hoop liefhebbers op dit forum zitten. Iedereen heeft het beste met de vechtsport voor, en als iets dan op tv komt, hoopt ook iedereen dat het in een goed daglicht gezet wordt. Het was niet perse een slechte aflevering, maar het had ook hier en daar anders gekund.

#teamBADGUY
28-11-2015, 14:07
Lees ik het verkeerd of zeg je net dat er een meisje rondloopt die 14jaar is en meer dan 100 partijen heeft gevochten???

En van een meisje van 26jaar van vos heeft gewonnen?

14jr vs 26jr ? Sinds wanneer kan dat?
Of lees ik wat verkeerd?

Fasada
28-11-2015, 15:19
Lees ik het verkeerd of zeg je net dat er een meisje rondloopt die 14jaar is en meer dan 100 partijen heeft gevochten???

En van een meisje van 26jaar van vos heeft gewonnen?

14jr vs 26jr ? Sinds wanneer kan dat?
Of lees ik wat verkeerd?

Als dat waar is, dan is het knap van die meid van 14 maar of het verstandig is om dit te doen is het tweede. Ook al kan de dame in kwestie nog zo goed zijn het lijkt mij niet verstandig dat een 26e jarige die volledig is uitgegroeid en in de top van haar kracht gaat vechten tegen een kind van 14. Vreemd dat een 26e jarige überhaupt zo een wedstrijd aanneemt, moet er niet aan denken dat ik een gozer KO sla terwijl ik zelf een volwassen ben...

Simon-chellie
28-11-2015, 17:07
Koike, OSU. We kennen Dennis beide en het is een man met een hart van goud. Hoe hij overkomt op tv zo is hij ook. En ik geef hem meer dan gelijk. Waarom moet je jezelf anders voor doen dan je bent? En waarom kan dit niet? Als je niet wilt trainen moet je toch gewoon lekker naar huis gaan. Als je voorbereidend bent op een NK en je loopt de kantjes er van af ben je niet geschikt om deel te nemen. Dit is 100% niet in script gezet. Zelfs moeder van het jochie geeft aan dat de zoon had gehoopt dat dit stukje eruit werd geknipt. Dennis weet precies hoe hij deze jongen aan moet pakken. Als je nog nooit van Georgina v/d Linden hebt gehoord, verdiep je iets meer in het vrouwen kickboksen. Ze won inderdaad een paar maand geleden van Priscilla Davids van FFC (Lucien Carbin). En geloof me, dat is echt een topper. Georgina is 14 jaar en zette keurig elke ronde op haar naam. Wat deze keuze betreft om de partij aan te nemen, hele verstandige keuze van vader en trainer Dennis. Als jullie Georgina gezien hebben dan snappen jullie ook waarom. Georgina is van dit niveau, en misschien wel hoger. Ze heeft echt alles in huis en ken weinig dames met zo'n vechtersmentaliteit. Je kan wel zeggen dat dit geen goed beeld weer geeft van de sport, maar zo hoort het in mijn ogen wel te gaan op een training. Anders wordt je niet goed genoeg voor bereid om de ring in te stappen. Van uit mijn kant een grote bewondering naar Georgina en haar coach/vader Dennis.

Osu,

Simon Team Knaap

Simon-chellie
28-11-2015, 17:09
Als dat waar is, dan is het knap van die meid van 14 maar of het verstandig is om dit te doen is het tweede. Ook al kan de dame in kwestie nog zo goed zijn het lijkt mij niet verstandig dat een 26e jarige die volledig is uitgegroeid en in de top van haar kracht gaat vechten tegen een kind van 14. Vreemd dat een 26e jarige überhaupt zo een wedstrijd aanneemt, moet er niet aan denken dat ik een gozer KO sla terwijl ik zelf een volwassen ben...

Ik denk er anders over. Als je 14 jaar bent, meer dan 100 partijen hebt gedaan, en ik ken haar lang ik weet dat dit zo is en dat ze er daadwerkelijk maar 3 heeft verloren. Dan kun je deze partij gewoon aannemen. Osu

Koike88
28-11-2015, 21:11
Koike, OSU. We kennen Dennis beide en het is een man met een hart van goud. Hoe hij overkomt op tv zo is hij ook. En ik geef hem meer dan gelijk. Waarom moet je jezelf anders voor doen dan je bent? En waarom kan dit niet? Als je niet wilt trainen moet je toch gewoon lekker naar huis gaan. Als je voorbereidend bent op een NK en je loopt de kantjes er van af ben je niet geschikt om deel te nemen. Dit is 100% niet in script gezet. Zelfs moeder van het jochie geeft aan dat de zoon had gehoopt dat dit stukje eruit werd geknipt. Dennis weet precies hoe hij deze jongen aan moet pakken. Als je nog nooit van Georgina v/d Linden hebt gehoord, verdiep je iets meer in het vrouwen kickboksen. Ze won inderdaad een paar maand geleden van Priscilla Davids van FFC (Lucien Carbin). En geloof me, dat is echt een topper. Georgina is 14 jaar en zette keurig elke ronde op haar naam. Wat deze keuze betreft om de partij aan te nemen, hele verstandige keuze van vader en trainer Dennis. Als jullie Georgina gezien hebben dan snappen jullie ook waarom. Georgina is van dit niveau, en misschien wel hoger. Ze heeft echt alles in huis en ken weinig dames met zo'n vechtersmentaliteit. Je kan wel zeggen dat dit geen goed beeld weer geeft van de sport, maar zo hoort het in mijn ogen wel te gaan op een training. Anders wordt je niet goed genoeg voor bereid om de ring in te stappen. Van uit mijn kant een grote bewondering naar Georgina en haar coach/vader Dennis.

Osu,

Simon Team Knaap

Osu Simon, we zeggen exact hetzelfde. Af en toe is het makkelijk om van de zijlijn te roepen en zeggen 'dit is geen goed beeld van de sport'. Maar dit is juist wel hoe de sport in de praktijk in elkaar steekt. Hard trainen, en niet flierefluiten. Heb je geen zin? Dan blijf je maar thuis. Dat dit bij de ene sportschool wat tactvoller gebeurt dan bij de ander, dat kan natuurlijk.


Lees ik het verkeerd of zeg je net dat er een meisje rondloopt die 14jaar is en meer dan 100 partijen heeft gevochten???

En van een meisje van 26jaar van vos heeft gewonnen?

14jr vs 26jr ? Sinds wanneer kan dat?
Of lees ik wat verkeerd?

Naar mijn weten gebeurt dat al jaren. In Thailand, en op meer plekken. Ervaring telt, en je bent aan regels gebonden, en je wordt gematched op gewicht. Dennis, de vader van Georgina stelt zijn dochter echt niet zomaar bloot aan onnodige risico's. Verantwoorde keus imo.
Volgens mij vocht Geronimo de Groot destijds ook op 14/15 jaar tegen 28 jarigen, en versloeg ze. Ertugrul ook.

Kim86
01-12-2015, 19:07
Ik vond het ook een slechte aflevering, de insteek leek wel om het slecht neer te zetten, apart ook dat Roemer hieraan mee doet. Ik denk dat het leuker had geweest als hij in training was gegaan bij Irma :P

En dat meisje kon zeker goed vechten, petje af. Alleen haar vader mag haar wel wat respect bijbrengen want de manier hoe ze praat....onsportief. Ik ben wel benieuwd naar deel II morgen.

Glen
01-12-2015, 22:49
Dit is een forum voor liefhebbers dacht ik. Maar mensen die wat van de grond proberen te krijgen worden de grond in gepraat.
Ik zal wel negatieve reacties van de liefhebbers krijgen. Maar het is soms frustrerend om te lezen hoe men anoniem, anderen die wel in de publiciteit komen afzeiken.
My two cents.
Zegt Koike88 die van de week het initiatief van de statistiekensite afbrandde....
Sorry Koike, die was voor open doel...

Fasada
02-12-2015, 11:54
Ik denk er anders over. Als je 14 jaar bent, meer dan 100 partijen hebt gedaan, en ik ken haar lang ik weet dat dit zo is en dat ze er daadwerkelijk maar 3 heeft verloren. Dan kun je deze partij gewoon aannemen. Osu

Vanuit haar kant begrijp ik het wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Als jij je eigen leeftijdsgenoten bent ontgroeid dan zoek je het hoger op, alleen op die manier kan ze groeien.

Alleen bij een full contactsport ligt het wat gevoeliger omdat bij een eventueel KO verlies geef je weer genoeg aanleiding om de discussie aan te wakkeren. Ik weet niet hoe het met aansprakelijkheid zit hoor maar stel je eens een scenario voor dat zij zo hard KO gaat dat zij in coma raakt (het is even niet anders dan dat ik zo extreme vergelijking moet maken), dan heb je echt de poppen aan het dansen want iedereen zou zeggen, hoe is het mogelijk dat een meisje van 14 in de ring staat met een volwassen vrouw. Dat kan je gewoon als sport niet verkopen.

Voor die reden alleen al moet je een grens en regels stellen vind ik, ik meen te herinneren dat het nieuwe te vormen vechtsportautoriteit sowieso kickboksen onder de 16 jaar met hoofdbescherming laat knokken om dit soort misstanden te voorkomen want hoe goed de dame in kwestie ook mag zijn, 14 jaar vind ik persoonlijk te jong om de ring te delen met volwassenen in een full contact omgeving...

viTRTor
03-12-2015, 11:12
Aflevering 2 gezien, heb me kapot zitten ergeren aan de voice over. Het leek wel een wedstrijd hoe vaak ze kon zeggen; mma, oftewel, kooivechten. En gek genoeg zijn er ook meisjes die dit doen.

Wat een onkunde en dat tijdens prime time op de best bekeken zender van nederland...

Koike88
03-12-2015, 12:43
Zegt Koike88 die van de week het initiatief van de statistiekensite afbrandde....
Sorry Koike, die was voor open doel...

Haha, touché. Ik brande de statistiekensite af omdat deze niet volledig is. Zoek mijn statistieken maar eens terug. 1 partij staat erop, en een verliespartij in de B.
Iemand die op deze informatie afgaat, weet alsnog niks. Ik kan 20 B partijen hebben gedraaid, 100 jeugd, 12 C partijen.
Dit zou terecht moeten komen bij een overkoepelende organisatie en geen vrijwilliger. Daarnaast weet je niet hoe er met je gegevens wordt omgegaan.

Bovendien solliciteer ik al met een andere naam, om dit soort dingen te voorkomen. Daarom zou ik persoonlijk niet willen dat iedereen van alles van je op kan zoeken op internet.

Impulse
03-12-2015, 13:31
Aflevering 2 gezien, heb me kapot zitten ergeren aan de voice over. Het leek wel een wedstrijd hoe vaak ze kon zeggen; mma, oftewel, kooivechten. En gek genoeg zijn er ook meisjes die dit doen.

Wat een onkunde en dat tijdens prime time op de best bekeken zender van nederland...

Dat had ik....zo jammer was dat

jolandaspek
03-12-2015, 22:57
Als dat waar is, dan is het knap van die meid van 14 maar of het verstandig is om dit te doen is het tweede. Ook al kan de dame in kwestie nog zo goed zijn het lijkt mij niet verstandig dat een 26e jarige die volledig is uitgegroeid en in de top van haar kracht gaat vechten tegen een kind van 14. Vreemd dat een 26e jarige überhaupt zo een wedstrijd aanneemt, moet er niet aan denken dat ik een gozer KO sla terwijl ik zelf een volwassen ben...


Voor alle duidelijkheid:

Door het team van Georgina en de promoter van het gala werd aangegeven dat zij 17 jaar was en meer dan 80 partijen had gedraaid. Omdat Georgina weinig dames kon vinden wilde ze een B gevecht draaien.

Het team van Priscilla had daarmee ingestemd omdat Priscilla zelf ook weinig partijen draait vanwege het gebrek aan tegenstanders. Dit was dan ook pas haar 16de partij. Het is betreurenswaardig om er nu via het internet achter te komen dat de leeftijd van Georgina, die was doorgeven, niet klopte. Was de leeftijd wel correct doorgegeven dan had Priscilla de partij zeker niet aangenomen.

Het is begrijpelijk dat je als vader je dochter graag wilt laten vechten vooral wanneer je bij de bond werkzaam bent. Maar geef in de toekomst aub eerlijk aan wat de correcte feiten zijn zodat de tegenpartij een goede keuze kan maken. Daarbij geeft dit geen goed beeld over de kickbokswereld wanneer er met dit soort zaken wordt gespeeld.


Verder is de uitslag van de partij naar mijn mening en van andere toeschouwers, ook niet eerlijk verlopen en was de uitslag waarschijnlijk allang bekend.. aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.

blade
04-12-2015, 07:24
(aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.)

ik hoor daar meer klachten over niet specifiek over deze bond btw maar dat een keer bij houden zou niet verkeerd zijn

Kemal
04-12-2015, 08:20
http://www.npo.nl/3onderzoekt/02-12-2015/VPWON_1239879

Koike88
04-12-2015, 12:28
Voor alle duidelijkheid:

Door het team van Georgina en de promoter van het gala werd aangegeven dat zij 17 jaar was en meer dan 80 partijen had gedraaid. Omdat Georgina weinig dames kon vinden wilde ze een B gevecht draaien.

Verder is de uitslag van de partij naar mijn mening en van andere toeschouwers, ook niet eerlijk verlopen en was de uitslag waarschijnlijk allang bekend.. aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.

Ik heb de partij thuis liggen op dvd. Georgina heeft wel degelijk deze partij gedomineerd. Priscilla goed gevochten, maar Georgina trapte beter, stootte beter, en zeer zeker in de clinch scoorde ze veel beter.
Alle respect, maar over deze uitslag is echt geen twijfel mogelijk.
Over het doorgeven van een correcte leeftijd kan ik niet oordelen. Maar deze partij was echt wel in voordeel van Georgina.

Op dit gala heb ik zelf ook gevochten, tegen een goede Mexicaan. Die sterker en zwaarder was dan ik. Mijn vriendin zei dat ik hem 'makkelijk' had kunnen hebben en dat ik beter was.
Als je betrokken bent bij een partij, kijk je er anders tegen aan.
Deze partij heb ik in de 2e ronde op een gebroken rib verloren overigens.

Kim86
05-12-2015, 15:25
Whaha deel II net gezien, de laatste 10 minuten zijn wel erg grappig voor 'kenners' hoor, helemaal profi met Niels, Rafles en Martijn. Maar dat gevecht gaat natuurlijk helemaal nergens over, beetje een broekie in elkaar trappen...zou t niet kunnen.