PDA

View Full Version : Nieuwe website: www.kickboxstatistics.nl



Kickbox Statistics
26-11-2015, 09:14
Onlangs is een nieuwe website gelanceerd, genaamd www.kickboxstatistics.nl.

Het is een site voor vechter, trainers en organisatoren, waar informatie kan worden opgezocht over resultaten van wedstrijden. Zo kan informatie worden opgezocht over vechters, sportscholen en gala's daar waar het gaat om resultaten. Het is een eenvoudige site, maar wel uniek in zijn soort en de eerste van Nederland!

Koike88
26-11-2015, 12:39
Ik wil helemaal niet dat mijn gegevens daarop komen te staan. Wie houdt dat bij, bij wie komt het terecht? Waarom moet men me op kunnen zoeken? Bovendien geeft niet elke bond deze gegevens zomaar door.

Anderson
26-11-2015, 13:04
Misschien als je tegen een tegenstander gaat vechten die al 20 B partijen heeft gevochten en jij pas net B klasser bent. Je Hebt ook grapjassen gehad die eerst b klasse vochten en op eens weer c klasse gingen vechten.

Koike88
26-11-2015, 13:09
Ik vind dat de vechter toestemming moet verlenen. Je kan toch niet hebben dat Jan en alleman dingen over je publiceren die voor iedereen toegankelijk zijn. Dit zou voor een promotor toegankelijk moeten zijn, bij een overkoepelende bond… Die er niet is. FOG-monopoly daargelaten die zelf bepalen welke bond dan al niet aangesloten mag worden. Mogen ze je niet? Heb je pech.

Wiseguy
26-11-2015, 13:37
Ik denk niet dat je er wat over te zeggen hebt. Doet me denken aan Sherdog's fighfinder.

e-type
26-11-2015, 14:20
Ik vind dat de vechter toestemming moet verlenen. Je kan toch niet hebben dat Jan en alleman dingen over je publiceren die voor iedereen toegankelijk zijn. Dit zou voor een promotor toegankelijk moeten zijn, bij een overkoepelende bond… Die er niet is. FOG-monopoly daargelaten die zelf bepalen welke bond dan al niet aangesloten mag worden. Mogen ze je niet? Heb je pech.

Je zegt het zelf: die is er niet. Nu is er dus wel een overkoepelende lijst. Als je er niet op wilt staan lijkt me een e-mail voldoende om je eraf te laten halen.
Verder wat Anderson zegt.

Koike88
26-11-2015, 14:25
De lijst klopt gewoon niet. Welke bond geeft zijn gegevens door? Gevechten in het buitenland tellen niet mee. Er zijn zat jeugdvechters die 40 partijen in het buitenland hebben gedraaid en 20 in NL.

Sadix
26-11-2015, 14:35
vanwaar deze tegenstand Koike, heb je 40 partijen verborgen ofzo?

LightHeavyWeight
26-11-2015, 14:40
Als je op voetbal zit, worden alle uitslagen gepubliceerd.
Van tennissers worden op elk niveau de statistieken bijgehouden.
En vul hier nog vrijwel alle sporten in en het wordt bijgehouden.
Als je niet wilt dat je statistieken worden bijgehouden moet je niet in het openbaar vechten maar fight club oprichten of zo.
Kickboksers man, het is één groot onoverzichtelijke teringzooi door al die bonden maar zulke reacties laten ook zien waarom.

yuko
26-11-2015, 18:28
Als je op voetbal zit, worden alle uitslagen gepubliceerd.
Van tennissers worden op elk niveau de statistieken bijgehouden.
En vul hier nog vrijwel alle sporten in en het wordt bijgehouden.
Als je niet wilt dat je statistieken worden bijgehouden moet je niet in het openbaar vechten maar fight club oprichten of zo.
Kickboksers man, het is één groot onoverzichtelijke teringzooi door al die bonden maar zulke reacties laten ook zien waarom.

Precies! Goed initiatief dit, iedereen zou het recht moeten hebben om te weten hoe ervaren de tegenstander daadwerkelijk is. Zeker in een fullcontact gevechtssport waar er toch een reëel gevaar dreigt op lichamelijke schade voor de vechters. Bij voetbal of tennis verlies je gewoon dik en zal je met het schaamrood op de kaken af druipen maar dat is dan ook het ergste wat er kan gebeuren.

Bromios
26-11-2015, 18:47
Zou je onder de FOG moeten hangen en sta je er niet op dan mag je niet vechten. punt.
Ben je van al die belazerij af.

BIG Lebowski
26-11-2015, 22:21
Zeuren om het zeuren. Je vecht openbaar, dus resultaten zijn dat ook. Lijkt me alleen een uitdaging om de lijsten volledig te krijgen.

Koike88
27-11-2015, 13:54
vanwaar deze tegenstand Koike, heb je 40 partijen verborgen ofzo?Dat de FOG of een overkoepelende bond dit plaatst okay. Maar een willekeurige vrijwilliger? Nee, liever niet. Ik wil dat er op een verantwoorde manier met gegevens omgegaan wordt.Bovendien, zie ik al… Dat de gegevens niet kloppen. Vind de bonden maar eens die vrijwillig hun gegevens afstaan aan kickboxstatistics. In dit stadium is dit een hoop gezeur voor de bonden. Veel bonden hebben hun zaakjes amper op orde, ongeacht ze bij de FOG zijn aangesloten of niet.Overigens is de FOG een goed bedoeld initiatief… Maar de uitwerking blijft zwaar achter. Blijft een 'ons kent ons, en wij bepalen wie erbij komt' verhaal. Daarover leggen ze geen verantwoording af en doen ze wat ze willen. Ik ga geen modder gooien, maar heb er (passief) wel enige ervaringen mee helaas.//nog even naar de lijst gekeken. Maar op deze manier stel je juist een verkeerd beeld. Als iemand nu deze lijst op zoekt, en er staan 1, 2 of 3 B partijen in van de eerste helft van dit jaar… Geen enkele van vorig jaar, en nog minder van dat jaar ervoor, dan kan iemand nu al 20 partijen hebben gedraaid in de B, waarvan er 2 geregistreerd staan.Edit 2: Bovendien is het vrij makkelijk na te gaan in het circuit hoeveel partijen een jongen ongeveer heeft gedraaid. Zo is het altijd gegaan naar mijn weten. Als ik tegen een dikke A jongen met 3 titels op zak op mijn gewicht word gematched weten m'n trainer en de promoter dat gelijk.

LightHeavyWeight
27-11-2015, 14:41
Bovendien is het vrij makkelijk na te gaan in het circuit hoeveel partijen een jongen ongeveer heeft gedraaid. Zo is het altijd gegaan naar mijn weten. Als ik tegen een dikke A jongen met 3 titels op zak op mijn gewicht word gematched weten m'n trainer en de promoter dat gelijk.

Dit klinkt enorm amateuristisch, als je als sport groter wil worden MOET je structuur aaanbrengen. Structuur, structuur en nog eens structuur. Verder wordt ik altijd een beetje gespannen van mensen die zeggen:'' zo doen we dat al jaren'' o.i.d.