PDA

View Full Version : UITSLAGEN FIGHTSENSE VIII - DEN HAAG 28 NOVEMBER 2015



Glen
29-11-2015, 10:51
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/fightsense%20matchmaking%2028-11-2015%20UITSLAGEN-1_zpsdco02nib.jpg (http://s253.photobucket.com/user/farlan_2008/media/fightsense%20matchmaking%2028-11-2015%20UITSLAGEN-1_zpsdco02nib.jpg.html)

Kemal
29-11-2015, 18:33
Waar zouden we toch zijn zonder Glen! Thanks

Anderson
30-11-2015, 11:08
Wat was er gebeurd bij gevecht 28 en 31.

LeeMurray
30-11-2015, 21:44
Wat was er gebeurd bij gevecht 28 en 31.
Ik was erbij afgelopen zaterdag.

Ismael Benali vs. Edson Fortes. Het publiek was duidelijk op de hand van Ismael. Edson leek zich dat persoonlijk aan te trekken. Hij stond achter op punten. Tijdens het clinchen draait Ismael zijn rug naar Edson. Ik hoorde de scheids geen break roepen, maar hij leek wel aanstalten te maken om dat te doen. Edson trapt hem vol in zijn gezicht. Na beraad wordt Edson gediskwalificeerd. Volgens de jury was er wel break geroepen, maar ik heb dat dan gemist. Edson was het er niet mee eens en nam de mic om "f*** you" tegen het publiek te zeggen. Daarna draaide hij bij en tilde Ismael op.

Ibrahim El Boustati vs. Samir Boukhidous. Ik zei onderweg naar DH in de auto al tegen die gasten dat Samir wel eens kan natrappen. Ik had het hem al twee keer eerder zien doen. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Ibrahim in de eerste ronde een kopstoot aan Samir uitdeelt tijdens het clinchen. Of het expres ging of niet laat ik in het midden. Samir sloeg niet veel later na, maar de scheids berispte hem niet. Hij deed het nogmaals terwijl Ibrahim op de grond lag. De scheids kon niet anders dan Samir een waarschuwing geven. In de tweede ronde belanden beide kemphanen op de grond. Samir bijt Ibrahim en Ibrahim schreeuwt het uit. Samir wordt gediskwalificeerd en Samir roept nog wat verwensingen in de mic. Dit soort gasten mag voor mij geweerd worden van gala's. Het was nu goed afgelopen. Die Hagenezen hebben zich heel netjes gedragen, maar het had zomaar anders kunnen aflopen. In het Zonnehuis of sowieso in A'dam e.o. was het waarschijnlijk anders afgelopen.

Anderson
30-11-2015, 21:56
Gezelligheid dus het is ook wel eens mis gegaan in Den Haag overigens vroeger.

stoet
30-11-2015, 22:38
Ik was erbij afgelopen zaterdag.

Ismael Benali vs. Edson Fortes. Het publiek was duidelijk op de hand van Ismael. Edson leek zich dat persoonlijk aan te trekken. Hij stond achter op punten. Tijdens het clinchen draait Ismael zijn rug naar Edson. Ik hoorde de scheids geen break roepen, maar hij leek wel aanstalten te maken om dat te doen. Edson trapt hem vol in zijn gezicht. Na beraad wordt Edson gediskwalificeerd. Volgens de jury was er wel break geroepen, maar ik heb dat dan gemist. Edson was het er niet mee eens en nam de mic om "f*** you" tegen het publiek te zeggen. Daarna draaide hij bij en tilde Ismael op.

Ibrahim El Boustati vs. Samir Boukhidous. Ik zei onderweg naar DH in de auto al tegen die gasten dat Samir wel eens kan natrappen. Ik had het hem al twee keer eerder zien doen. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Ibrahim in de eerste ronde een kopstoot aan Samir uitdeelt tijdens het clinchen. Of het expres ging of niet laat ik in het midden. Samir sloeg niet veel later na, maar de scheids berispte hem niet. Hij deed het nogmaals terwijl Ibrahim op de grond lag. De scheids kon niet anders dan Samir een waarschuwing geven. In de tweede ronde belanden beide kemphanen op de grond. Samir bijt Ibrahim en Ibrahim schreeuwt het uit. Samir wordt gediskwalificeerd en Samir roept nog wat verwensingen in de mic. Dit soort gasten mag voor mij geweerd worden van gala's. Het was nu goed afgelopen. Die Hagenezen hebben zich heel netjes gedragen, maar het had zomaar anders kunnen aflopen. In het Zonnehuis of sowieso in A'dam e.o. was het waarschijnlijk anders afgelopen.

Samir heeft iets meer dan 3 weken geleden voor glory in Milaan gevochten, hier heeft hij een cut opgelopen. Cut was voor deze partij wel dicht maar niet 100% genezen. In de eerste ronde heeft Ibrahim een kopstoot gegeven en met zijn voorhoofd in de clinch gewreven over de cut op het voorhoofd van Samir, waarschijnlijk zodat de cut lichtelijk open zou gaan. Na dit gedaan te hebben is die cut dan ook kort daarna open gegaan. Terwijl ik geen knie of stoot de plek heb zien raken, hooguit op de dekking. Dit was de aanleiding tot alles jammer genoeg. Samir raakte geïrriteerd hierdoor en daarna ging het over en weer, totdat Samir op de grond viel met Ibrahim boven op hem. Op de grond zou Samir een tik hebben gekregen met waarschijnlijk de elleboog (expres of per ongeluk, daar gelaten), vervolgens heeft Samir hem gebeten. Jammer, had zitten wachten op deze pot. Anticlimax dus!!!! Ik hoop in de toekomst op een rematch, maar dan zonder al die poespas van beide vechters.

paul fighter
30-11-2015, 23:07
Ik was er zelf ook bij. In de eerste ronde duwde ibrahim naar mijn weten in de clinch gewoon zijn hoofd tegen de borst van samir (die stuk langer was) om zo geen knieen te vangen naar het hoofd. De scheur op zijn hoofd is eerder open gegaan door een frontkick in het gezicht. Daarna heeft Samir 4 à 5x toe Ibrahim na geslagen nadat er break werd geroepen. En zelfs op de grond doorgeslagen. In de 2de ronde heeft hij hem gebeten in de borst en is gediskwalificeerd. Ik heb vroeger samir vaker onsportief gedrag zien tonen. Ibrahim stond overigens voor op punten en leek de wedstrijd te winnen. Scheids stond er dicht op. Die weet denk ik altijd het beste wat er speelt.